-
Αυτοκίνητα φτηνά όσο στην υπολοιπη Ευρώπη.... μας δουλεύουν?
Στις αρχες του 2001 (νομίζω) πάρα πολλά περιοδικά και ΜΜΕ του χώρου, παρουσίαζαν πίνακες για το πόσο κοστίζουν τα διάφορα αυτοκίνητα στις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ και έδειχναν οτι στην Ελλάδα είναι πιο φτηνά κατά μερικές εκατιοντάδες EURO (στην καλύτερη περίπτωση)!!!!!
Πρέπει να μάθουν επιτέλους καποιοι κύριοι που κάνουν οικονομικα ρεπορταζ οτι το 'φτηνό' και το 'ακριβό' είναι κατι που παίρνει κι άλλες παραμέτρους εκτός απο την 'χαζή' παράθεση πινάκων με τιμές!!!!
Αυτό ονομάζεται παραπληροφόρηση!!Κύριως διαμορφωτικός συντελεστής είναι η αγοραστική δύναμη του εν λόγω αγοραστικού κοινού.
Ποιά είναι η αγοραστική δύναμη κύριοι του Γερμανού και ποιά του Έλληνα??
Μα βέβαια η ΔΙΠΛΗ!!!!!!Άρα μόνο αν το GOLF κόστιζε λιγότερο από τα μισά που κοστίζει στην Γερμανία θα ήταν φτηνό για τον Έλληνα....
ΜΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΠΟΣΟ Μ........... ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ??????
-
Αυτοκίνητα φτηνά όσο στην υπολοιπη Ευρώπη.... μας δουλεύουν?
Στις αρχες του 2001 (νομίζω) πάρα πολλά περιοδικά και ΜΜΕ του χώρου, παρουσίαζαν πίνακες για το πόσο κοστίζουν τα διάφορα αυτοκίνητα στις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ και έδειχναν οτι στην Ελλάδα είναι πιο φτηνά κατά μερικές εκατιοντάδες EURO (στην καλύτερη περίπτωση)!!!!!
Πρέπει να μάθουν επιτέλους καποιοι κύριοι που κάνουν οικονομικα ρεπορταζ οτι το 'φτηνό' και το 'ακριβό' είναι κατι που παίρνει κι άλλες παραμέτρους εκτός απο την 'χαζή' παράθεση πινάκων με τιμές!!!!
Αυτό ονομάζεται παραπληροφόρηση!!Κύριως διαμορφωτικός συντελεστής είναι η αγοραστική δύναμη του εν λόγω αγοραστικού κοινού.
Ποιά είναι η αγοραστική δύναμη κύριοι του Γερμανού και ποιά του Έλληνα??
Μα βέβαια η ΔΙΠΛΗ!!!!!!Άρα μόνο αν το GOLF κόστιζε λιγότερο από τα μισά που κοστίζει στην Γερμανία θα ήταν φτηνό για τον Έλληνα....
ΜΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΠΟΣΟ Μ........... ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ??????
-
Αυτοκίνητα φτηνά όσο στην υπολοιπη Ευρώπη.... μας δουλεύουν?
Στις αρχες του 2001 (νομίζω) πάρα πολλά περιοδικά και ΜΜΕ του χώρου, παρουσίαζαν πίνακες για το πόσο κοστίζουν τα διάφορα αυτοκίνητα στις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ και έδειχναν οτι στην Ελλάδα είναι πιο φτηνά κατά μερικές εκατιοντάδες EURO (στην καλύτερη περίπτωση)!!!!!
Πρέπει να μάθουν επιτέλους καποιοι κύριοι που κάνουν οικονομικα ρεπορταζ οτι το 'φτηνό' και το 'ακριβό' είναι κατι που παίρνει κι άλλες παραμέτρους εκτός απο την 'χαζή' παράθεση πινάκων με τιμές!!!!
Αυτό ονομάζεται παραπληροφόρηση!!Κύριως διαμορφωτικός συντελεστής είναι η αγοραστική δύναμη του εν λόγω αγοραστικού κοινού.
Ποιά είναι η αγοραστική δύναμη κύριοι του Γερμανού και ποιά του Έλληνα??
Μα βέβαια η ΔΙΠΛΗ!!!!!!Άρα μόνο αν το GOLF κόστιζε λιγότερο από τα μισά που κοστίζει στην Γερμανία θα ήταν φτηνό για τον Έλληνα....
ΜΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΠΟΣΟ Μ........... ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ??????
-
Ο χρήστης AJV έγραψε:
Αυτοκίνητα φτηνά όσο στην υπολοιπη Ευρώπη.... μας δουλεύουν?Στις αρχες του 2001 (νομίζω) πάρα πολλά περιοδικά και ΜΜΕ του χώρου, παρουσίαζαν πίνακες για το πόσο κοστίζουν τα διάφορα αυτοκίνητα στις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ και έδειχναν οτι στην Ελλάδα είναι πιο φτηνά κατά μερικές εκατιοντάδες EURO (στην καλύτερη περίπτωση)!!!!!
Πρέπει να μάθουν επιτέλους καποιοι κύριοι που κάνουν οικονομικα ρεπορταζ οτι το 'φτηνό' και το 'ακριβό' είναι κατι που παίρνει κι άλλες παραμέτρους εκτός απο την 'χαζή' παράθεση πινάκων με τιμές!!!!
Αυτό ονομάζεται παραπληροφόρηση!!Κύριως διαμορφωτικός συντελεστής είναι η αγοραστική δύναμη του εν λόγω αγοραστικού κοινού.
Ποιά είναι η αγοραστική δύναμη κύριοι του Γερμανού και ποιά του Έλληνα??
Μα βέβαια η ΔΙΠΛΗ!!!!!!Άρα μόνο αν το GOLF κόστιζε λιγότερο από τα μισά που κοστίζει στην Γερμανία θα ήταν φτηνό για τον Έλληνα....
ΜΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΠΟΣΟ Μ........... ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ??????
Μα δεν έχουμε καταλάβει ότι αυτα τα 'ρεπορταζ' (ο θεός να τα κάνει) και όλες αυτές οι στατιστικές είναι μόνο η μισή αλήθεια ?
Μάλλον καλύτερα θα ήταν να πω πως είναι το μισό ψέμα το άλλο μισό είναι ότι ο μέσος έλληνας (πάνω απο το 80%) έχει μισθούς 'ανάλογους' των πολιτών της ευρωπαικής ένωσης ..... Μπουχαχαχχαχαχαχαχαχαχχα !!!!Αλλά όπως λέει και κάποιος φίλος σε άλλο post:
Έχουμε ότι μας αξίζει.
-
Πράγματι, μέχρι 1600κ.εκ. οι τιμές στην Ελλάδα είναι ελαφρώς χαμηλότερες από άλλες χώρες.....
Στα 1,800 σχεδόν ίδιες.....
Από 2,000 και πάνω είναι γνωστό ότι η διαφορά αρχίζει να μεγαλώνει.....Το θέμα βέβαια του τί σημαίνουν 10-20,000εωρώπουλα στον Έλληνα και τί στο Γερμανό ή στον Άγγλο είναι άλλο ζήτημα, που μάλλον δεν αφορά το συγκεκριμένο forum αλλά το forum μιας οικονομικής εφημερίδας.....
Δηλαδή έχετε δίκιο, αλλά δε μπορεί κάποιος να κατηγορήσει τον αντιπρόσωπο ή την εταιρία ή και το κράτος για την τιμή του αυτοκινήτου, τη στιγμή που είτε πωλείται στο Τόκυο, είτε στο Μόναχο, είτε στην Αθήνα είτε στο Μογκαντίσου, το κόστος παραγωγής παραμένει το ίδιο......Στη τελική, συμφωνώ. Τα συγκεκριμένα άρθρα, παραπληροφορούν ελαφρώς. Αλλά είναι στη διακριτική ευχέρια του αναγνώστη να κρίνει αυτά που διαβάζει......
Βέβαια, επειδή μιλάμε για αγοραστική δύναμη, δηλαδή το πορτοφόλι του Έλληνα, θα πρέπει να συγκρίνουμε όχι μόνο τη τιμή του αυτοκινήτου αλλά και τα έξοδα συντήρησης, βλέπε τέλη, βενζίνη, σέρβις, ανταλλακτικά, ασφάλεια κτλ.
Σίγουρα στο τέλος θα δούμε ότι για το ίδιο αυτοκίνητο ένας Έλληνας 'πληρώνει' αναλογικά περισσότερα από τον Γάλλο....αλλά πιθανώς όχι τόσα όσα νομίζουμε (έχω την εντύπωση πως οι ασφάλειες στο εξωτερικό είναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερες......)
Δε ξέρω, αν κάποιος έχει γνώση επί του θέματος, θα ήθελα να τη μοιραστεί μαζί μας..... -
Όλα είναι πιο ακριβά στο εξωτερικό από την αμόλυβδη ( γι αυτό και οι νέοι Diesel με common rail και υψηλές αποδόσεις παίρνουν όλο και μεγαλύτερα μερίδια αγοράς ) μέχρι τα service και την ασφάλεια. Αλλά -πάντα υπάρχει ένα αλλά- τα εισοδήματα είναι πολύ υψηλότερα με αποτέλεσμα να μην υπάρχει μεγάλη διαφορά. Μετά δε τις ανατιμήσεις ( υπερτιμήσεις και απίστευτες στρογγυλοποιήσεις πάντα προς τα πάνω γιατί είμαστε πολύ 'έξυπνοι'ως λαός πως να το κάνουμε) δεν νομίζω οτι υπάρχουν και τρομερές διαφορές στις τιμές με άλλες Ευρωπαικές χώρες ενώ τα εισοδήματα μας - με εξαίρεση αυτά των Πορτογάλλων - απέχουν από λίγο -Ισπανία- έως και πάρα πολύ -Λουξεμβούργο- από αυτά των άλλων Ευρωπαίων.
-
Μα θέλει και ερώτημα; Σαφώς και μας δουλεύουν...
-
AYTO ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΟ 80% ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΓΟΡΑΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕ ΟΧΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΤΡΩΠΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ.
ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΕΧΟΥΝ ΜΑΚΡΑΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.
ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΕΓΓΥΣ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 2-3 ΕΤΩΝ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΟΧΙ 10 ΜΕ 15% ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.
ΦΥΣΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΒΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ. -
Εκτός εξαιρέσεων (εγάλα αυτοκίνητα κλπ) η Ελλάδα είναι πολύ φτηνή χώρα.
Δυστυχώς, αυτά που είναι ΠΑΜΦΘΗΝΑ είναι οι υπηρεσίες. Οι υπηρεσίες ενός μηχανικου, ή ενός γιατρού στην υπόλοιπη ΕΕ κοστίζουν πολύ παραπάνω. Στην Γερμανία το 2000 η ΣΕΑΤ ζητούσε 100 μάρκα (50 Ευρώ) την εργατοώρα, ΣΥΝ ΦΠΑ.
Αυτές όμως οι φτηνές υπηρεσίες είναι που συνεπάγονται και χαμηλούς μισθούς, και για τον λόγο αυτόν φτάνει η Ελλάδα να είναι στην πράξη όχι η φτηνότερη, αλλά η ακριβότερη χώρα της ΕΕ.
Έτσι και σε τιμή ακατέργαστων υλών να μας τα πουλήσουν τα διάφορα προϊόντα (όχι απαραίτητα αμάξια μόνο), πάλι ακριβά θα είναι.
-
Episis auto pou den 3erei o polys kosmos einai oti se orismenes xwres tis eyrwpis ta autokinita forologountai agria (Ollandia, Dania, Souidia etc.).
H diafora einai oti forologountai omoiomorfa ola ta kybika opote blepeis kai megala aytokinita stous dromous.
Pragmati sta mikra kybika oi times einai kales stin Ellada, 23500 euro gia meia 147 2.0 einai logiki timi.
Twra gia tous mis8ous, auto exei sxesi poso dynati einai i oikonomia tis xwras kai fysika pws to kratos 8a boi8isei gia na anaptyx8ei h oikonomia. Mporei to kratos na meiwsei ton ari8mo twn dimosiwn ypallilwn kai taytoxrona na anebasei tous mis8ous kai hopefully 8a anebei kai h paragwgikotita. Opote kai oi idwtikes etaireies 8a anebasoun toys mis8ous kai hopefully 8a dimiourgi8oun kai kanouries douleies.
Telos i diki mou entypwsi einai oti oi mis8oi stin Eyrwpi einai xamiloteroi apo aytous tis Amerikis alla kai tou Kanada. Opote kai autoi 8a exoun to idio parapono me emas (p.x. stin Italia oi mis8oi einai toso xamiloi oso sxedon stin Ellada).
Αυτοκίνητα φτηνά όσο στην υπολοιπη Ευρώπη.... μας δουλεύουν?