Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΗΠΑ-Αμερική-Ιαπωνία... μία απλή εξήγηση
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΗΠΑ-Αμερική-Ιαπωνία... μία απλή εξήγηση
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    7
    32
    38
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexastrag last edited by

      ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΟΙΞΤΕ ΚΑΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ TOPICS ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΙΩΝΙΟ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΩΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ.,

      ΠΩΣ ΞΕΦΥΓΑΤΕ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣ ΕΚΚΟΛΑΠΤΩΜΕΝΩΝ ΤΑΛΕΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΣΕΛΑΒΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΑΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΙΧΜΗΡΗ ΠΕΝΑ [ΜΑΛΛΟΝ ΠΛΗΚΤΟΛΟΓΙΟ]ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΤΕ.............................

      ΕΛΕΟΣ ΕΛΕΟΣ ΕΛΕΟΣ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gavriil1 last edited by

        Ο χρήστης Petros έγραψε:

        Η ουσία του θέματος δε βρίσκεται εκεί, αλλά στο τι χωρίζει ουσιαστικά τις αγορές Ευρώπης, ΗΠΑ και Ιαπωνίας κι αυτό -κακά τα ψέματα- κατά βάση είναι η αισθητική.

        Οι αγορες, ή οι εταιριες? Διοτι τα 2 ειναι εντελως διαφορετικα.

        Μα αν δεν κάνω λάθος οι αγορές απαιτούν και οι εταιρείες εκτελούν. Αυτό σημαίνει ότι οι τελευταίες διαμορφώνουν τα προϊόντα τους με βάση τις απαιτήσεις των πρώτων. Αν λοιπόν θέλουμε να ορίσουμε μία διαφορά στη φιλοσοφία των εταιρειών (σε εθνικό επίπεδο) θα πρέπει να δούμε τις διαφορές των αγορών. Άραγε γιατί η Peugeot δεν πούλησε ποτέ στις ΗΠΑ, ενώ στην Ευρώπη ήταν πάντα ιδιαίτερα επιτυχημένη; Αυτό από μόνο του δεν υποδηλώνει ένα είδος διαφορετικής 'φιλοσοφίας';

        Οι λογοι που η Πεζω δεν μπηκε ποτε στην αγορα των ΗΠΑ ειναι καθαρα και μονο οικονομικοι. Δεν μπορεις να φανταστεις το χρηματικο κοστος μιας τετοιας κινησης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wantone last edited by

          Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

          Η ουσία του θέματος δε βρίσκεται εκεί, αλλά στο τι χωρίζει ουσιαστικά τις αγορές Ευρώπης, ΗΠΑ και Ιαπωνίας κι αυτό -κακά τα ψέματα- κατά βάση είναι η αισθητική.

          Οι αγορες, ή οι εταιριες? Διοτι τα 2 ειναι εντελως διαφορετικα.

          Μα αν δεν κάνω λάθος οι αγορές απαιτούν και οι εταιρείες εκτελούν. Αυτό σημαίνει ότι οι τελευταίες διαμορφώνουν τα προϊόντα τους με βάση τις απαιτήσεις των πρώτων. Αν λοιπόν θέλουμε να ορίσουμε μία διαφορά στη φιλοσοφία των εταιρειών (σε εθνικό επίπεδο) θα πρέπει να δούμε τις διαφορές των αγορών. Άραγε γιατί η Peugeot δεν πούλησε ποτέ στις ΗΠΑ, ενώ στην Ευρώπη ήταν πάντα ιδιαίτερα επιτυχημένη; Αυτό από μόνο του δεν υποδηλώνει ένα είδος διαφορετικής 'φιλοσοφίας';

          Οι λογοι που η Πεζω δεν μπηκε ποτε στην αγορα των ΗΠΑ ειναι καθαρα και μονο οικονομικοι. Δεν μπορεις να φανταστεις το χρηματικο κοστος μιας τετοιας κινησης.

          Ναι, η εταιρεία δεν μπορούσε να κάνει τις επενδύσεις που χρειάζονταν. Παρεπιπτώντας τα Πεζώ έχουν ή είχαν ζήτηση εδώ, θεωρούνταν αυτοκίνητα για Γιάπις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            petros last edited by

            Δεν αρκεί αυτό σαν απάντηση. Η αγορά των ΗΠΑ είναι τεράστια. Το θέμα είναι κατά πόσο η Peugeot κατασκεύαζε αυτοκίνητα που θα κάλυπταν τις απαιτήσεις του αγοραστικού αυτού κοινού, ώστε να αξίζει να κάνει τέτοια επένδυση. Και η απάντηση βέβαια είναι αρνητική. Με επίκεντρο τα μικρά κυβικά και χωρίς κάποια 'λιμουζίνα' ή 'τζιποειδές' στον κατάλογό της μοιραία θα αποτύγχανε (αν και έχω δει μερικά 504 στις ΗΠΑ, αλλά δε γνωρίζω πώς εισάχθησαν). Το σταθερό προφίλ στο μικρό 'σπορ' ντελικάτο αυτοκίνητο, κατά πόσο λες θα συγκινούσε το κοινό των ΗΠΑ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nass last edited by

              Εχοντας οδηγήσει για λίγο στις ΗΠΑ αυτοκίνητα ΗΠΑμερικάνικων προδιαγραφών, και αρκετά στην Ευρώπη αυτοκίνητα Ευρωπαϊκών προδιαγραφών, θα αποτολμήσω μια εκτίμηση για τους λόγους για τους οποίους τα ΗΠΑμερικάνικων προδιαγραφών αυτοκίνητα (συμφωνώ με το gavriil1 πως οι 'εθνικοί' διαχωρισμοί δεν έχουν και τόσο νόημα στη σημερινή παγκοσμιοποιημένη οικονομία και αυτοκίνηση) είναι τόσο διαφορετικά σε σχέση με τα Ευρωπαϊκών προδιαγραφών.

              Θα έλεγα πως απλά, η διαφορά των ΗΠΑμερικάνικων αυτοκινήτων σε σχέση με τα Ευρωπαϊκά είναι απλά αποτέλεσμα της δουλειάς των μηχανικών (και μηχανικός ίσον βελτιστοποίηση του λόγου απόδοση προς κόστος), διότι τα ΗΠΑμερικάνικα αυτοκίνητα έχουν σχεδιασθεί με άλλους περιορισμούς (constraints) σε σχέση με τα Ευρωπαϊκά. Για παράδειγμα:

              ο Δεν χρειάζεται να κάνουν οικονομία καυσίμου διότι η βενζίνη στις ΗΠΑ κοστίζει 2-3 φορές φτηνότερα απ΄ ότι στην Ευρώπη. Οπότε ο απλός (και φθηνός και για τις βιομηχανίες και για τους αγοραστές) τρόπος αύξησης της απόδοσης είναι η αύξηση της χωρητικότητας (και με ένα καλό σύστημα καταλύτη και διαχείρισης καυσίμου καλύπτεις και τις προδιαγραφές καυσαερίων). Ποιός ο λόγος να έχεις Turbo, VTEC/VVTL κτλ. όταν μπορείς να πετύχεις το ίδιο αποτέλεσμα φθηνότερα με έναν πχ. τρίλιτρο κινητήρα ?
              ο Δεν χρειάζεται να κάνουν οικονομία χώρου διότι απλά δεν υπάρχουν 'παλιές πόλεις' και 'ιστορικά κέντρα' με στενούς δρόμους και πρόβλημα παρκαρίσματος κτλ. και γενικά στις ΗΠΑ υπάρχει ακόμα αρκετός χώρος (για τον ίδιο λόγο που υπάρχουν Smart στην Ευρώπη και mini 600 cc με Turbo στην Ιαπωνία)
              ο Δεν έχει σημασία να είναι τόσο γρήγορα δεδομένων των ορίων ταχύτητας και της γενικότερης αστυνόμευσης. Θυμάμαι χαρακτηριστικά αυτό που είπε ο titsataki: το WRX του δεν έχει πίσω αεροτομή (που είναι standard στην Ευρώπη και την Ιαπωνία) για να μην 'προκαλεί'...
              ο Η οδική συμπεριφορά σε δρόμους με στροφές δεν έχει τόση σημασία όχι μόνο εξαιτίας του παραπάνω ζητήματος αλλά και διότι η χώρα είναι σε μεγάλο βαθμό πεδινή (αν εξαιρεθεί η περιοχή των 'Rockies') και οι δρόμοι με στροφές είναι λιγότεροι, σαν 'ποσοστό', από ό,τι στην Ευρώπη (όχι πως δεν υπάρχουν, προφανώς)
              ο Πρέπει να είναι άνετα και 'μαλακά' διότι ο μέσος ΗΠΑμερικάνος κάνει commuting δεκάδες μίλια κάθε μέρα για να πάει στη δουλειά του (και σίγουρα πολύ περισσότερα από το μέσο Ευρωπαίο, μόνο και μόνο λόγω του μεγέθους της χώρας, στο Chicago 50 μίλια μακριά είναι 'περίχωρα' αλλά στο Amsterdam είναι Γερμανία ) και το να έχει ένα 'τραπέζι' για το σκοπό αυτό είναι κακό για τη μέση...

              Για το θέμα της αισθητικής που έθιξε ο φίλος Petros: σίγουρα υπήρχε θέμα στα 50's και τα 60's οι Ευρωπαίοι έφτιαχναν κομψοτεχνήματα όπως το Cinquecento, το DS-21 και το Mini και οι ΗΠΑμερικάνοι 'μαούνες' όπως διάφορες Buick με 'φτερά' και Cadillac με 'δόντια' (δε νομίζω να διαφωνείς με το χαρακτηρισμό 'μαούνες' φίλε gavriil1 ) Ομως η διαφορά τα τελευταία χρόνια έχει μειωθεί στα όρια του υποκειμενισμού, δηλ. 'περί ορέξεως'...

              Τέλος υπάρχει ένα ακόμα θέμα, περισσότερο 'κουλτούρας': το αυτοκίνητο είναι αντικείμενο 'utility', καθημερινής πραγματικότητας και ανάγκης στις ΗΠΑ, εδώ και 50 χρόνια, την ίδια ώρα που η Ευρώπη, λόγω χειρότερης οικονομικής κατάστασης, είχε αναγάγει το αυτοκίνητο σε προέκταση της προσωπικότητας του ιδιοκτήτη...

              Ας μας πουν οι φίλοι από τις ΗΠΑ αν έχω δίκιο στα παραπάνω. Αν έχω, τότε ακριβώς επειδή είναι σχεδιασμένα με διαφορετικούς στόχους απ΄ ό,τι τα Ευρωπαϊκά, τα ΗΠΑμερικάνικα αυτοκίνητα προς το παρόν δεν έχουν τύχη στην Ευρώπη.

              Από αυτή την άποψη πάντως ίσως τα ΗΠΑμερικάνικα αυτοκίνητα να μην δείχνουν στο παρελθόν αλλά στο μέλλον, με δεδομένο πως περισσότερο η Ευρώπη πλησιάζει τις ΗΠΑ (πχ. αύξηση της αστυνόμευσης) παρά το αντίθετο...

              Πάντως οι αφορισμοί του στυλ 'οι ΗΠΑμερικάνοι είναι άσχετοι με την αυτοκίνηση' νομίζω είναι εκτός πραγματικότητας. Αριστοι μηχανικοί και 'πωλητές' (για να μην πω 'marketeers' ) υπάρχουν παντού, και δουλειά τους είναι να φτιάχνουν τα αυτοκίνητα που θα πουλήσουν στις αγορές στις οποίες απευθύνονται και θα μεγιστοποιήσουν το κέρδος για τις εταιρείες τους (τα περί σκοπού του marketing που λέγαμε σε άλλο topic ). Αν τώρα εμάς των Ευρωπαίων-Ελλήνων δεν μας αρέσουν αυτά τα αυτοκίνητα, δικαίωμά μας, αλλά πρέπει να καταλάβουμε πως άλλο η αυτοκίνηση και οι περιορισμοί της στην Ευρώπη και άλλο στις ΗΠΑ.

              Ομοίως βέβαια και το 'η Ford/GM είναι ΗΠΑμερικάνικη...' είναι τελείως άσχετο. Καθόλου δεν με ενδιαφέρει η σύνθεση του μετοχικού κεφαλαίου της κάθε πολυεθνικής. Με ενδιαφέρει τα αυτοκίνητα που σχεδιάζει για την αγορά 'μου' να είναι σύμφωνα με τους περιορισμούς της.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                titsataki last edited by

                Επ Επ να και κανα δυο ποστ που δεν διακατεχονται απο το τα συνηθισμενες ιδεες.

                Θα απαντησω σε λιγο.

                Ν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gavriil1 last edited by

                  Ο χρήστης Petros έγραψε:
                  Δεν αρκεί αυτό σαν απάντηση. Η αγορά των ΗΠΑ είναι τεράστια. Το θέμα είναι κατά πόσο η Peugeot κατασκεύαζε αυτοκίνητα που θα κάλυπταν τις απαιτήσεις του αγοραστικού αυτού κοινού, ώστε να αξίζει να κάνει τέτοια επένδυση. Και η απάντηση βέβαια είναι αρνητική. Με επίκεντρο τα μικρά κυβικά και χωρίς κάποια 'λιμουζίνα' ή 'τζιποειδές' στον κατάλογό της μοιραία θα αποτύγχανε (αν και έχω δει μερικά 504 στις ΗΠΑ, αλλά δε γνωρίζω πώς εισάχθησαν). Το σταθερό προφίλ στο μικρό 'σπορ' ντελικάτο αυτοκίνητο, κατά πόσο λες θα συγκινούσε το κοινό των ΗΠΑ;

                  Πετρο η απαντηση αρκει. ΑΥτος ειναι ο κυριος εαν οχι μονος λογος για την απουσια της Πεζο και αλλων εδω στις ΗΠΑ.

                  Για τα υπολοιπα. Η ΠΕζο ειχε μια μικρη παρουσια εδω η οποια απετυχε παταγωδως πολυ γρηγορα κυριως για λογους αξιοπιστιας. Γιαυτο και τα 504 που ειδες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gavriil1 last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                    Εχοντας οδηγήσει για λίγο στις ΗΠΑ αυτοκίνητα ΗΠΑμερικάνικων προδιαγραφών, και αρκετά στην Ευρώπη αυτοκίνητα Ευρωπαϊκών προδιαγραφών, θα αποτολμήσω μια εκτίμηση για τους λόγους για τους οποίους τα ΗΠΑμερικάνικων προδιαγραφών αυτοκίνητα (συμφωνώ με το gavriil1 πως οι 'εθνικοί' διαχωρισμοί δεν έχουν και τόσο νόημα στη σημερινή παγκοσμιοποιημένη οικονομία και αυτοκίνηση) είναι τόσο διαφορετικά σε σχέση με τα Ευρωπαϊκών προδιαγραφών.

                    Θα έλεγα πως απλά, η διαφορά των ΗΠΑμερικάνικων αυτοκινήτων σε σχέση με τα Ευρωπαϊκά είναι απλά αποτέλεσμα της δουλειάς των μηχανικών (και μηχανικός ίσον βελτιστοποίηση του λόγου απόδοση προς κόστος), διότι τα ΗΠΑμερικάνικα αυτοκίνητα έχουν σχεδιασθεί με άλλους περιορισμούς (constraints) σε σχέση με τα Ευρωπαϊκά. Για παράδειγμα:

                    ο Δεν χρειάζεται να κάνουν οικονομία καυσίμου διότι η βενζίνη στις ΗΠΑ κοστίζει 2-3 φορές φτηνότερα απ΄ ότι στην Ευρώπη. Οπότε ο απλός (και φθηνός και για τις βιομηχανίες και για τους αγοραστές) τρόπος αύξησης της απόδοσης είναι η αύξηση της χωρητικότητας (και με ένα καλό σύστημα καταλύτη και διαχείρισης καυσίμου καλύπτεις και τις προδιαγραφές καυσαερίων). Ποιός ο λόγος να έχεις Turbo, VTEC/VVTL κτλ. όταν μπορείς να πετύχεις το ίδιο αποτέλεσμα φθηνότερα με έναν πχ. τρίλιτρο κινητήρα ?
                    ο Δεν χρειάζεται να κάνουν οικονομία χώρου διότι απλά δεν υπάρχουν 'παλιές πόλεις' και 'ιστορικά κέντρα' με στενούς δρόμους και πρόβλημα παρκαρίσματος κτλ. και γενικά στις ΗΠΑ υπάρχει ακόμα αρκετός χώρος (για τον ίδιο λόγο που υπάρχουν Smart στην Ευρώπη και mini 600 cc με Turbo στην Ιαπωνία)
                    ο Δεν έχει σημασία να είναι τόσο γρήγορα δεδομένων των ορίων ταχύτητας και της γενικότερης αστυνόμευσης. Θυμάμαι χαρακτηριστικά αυτό που είπε ο titsataki: το WRX του δεν έχει πίσω αεροτομή (που είναι standard στην Ευρώπη και την Ιαπωνία) για να μην 'προκαλεί'...
                    ο Η οδική συμπεριφορά σε δρόμους με στροφές δεν έχει τόση σημασία όχι μόνο εξαιτίας του παραπάνω ζητήματος αλλά και διότι η χώρα είναι σε μεγάλο βαθμό πεδινή (αν εξαιρεθεί η περιοχή των 'Rockies') και οι δρόμοι με στροφές είναι λιγότεροι, σαν 'ποσοστό', από ό,τι στην Ευρώπη (όχι πως δεν υπάρχουν, προφανώς)
                    ο Πρέπει να είναι άνετα και 'μαλακά' διότι ο μέσος ΗΠΑμερικάνος κάνει commuting δεκάδες μίλια κάθε μέρα για να πάει στη δουλειά του (και σίγουρα πολύ περισσότερα από το μέσο Ευρωπαίο, μόνο και μόνο λόγω του μεγέθους της χώρας, στο Chicago 50 μίλια μακριά είναι 'περίχωρα' αλλά στο Amsterdam είναι Γερμανία ) και το να έχει ένα 'τραπέζι' για το σκοπό αυτό είναι κακό για τη μέση...

                    Για το θέμα της αισθητικής που έθιξε ο φίλος Petros: σίγουρα υπήρχε θέμα στα 50's και τα 60's οι Ευρωπαίοι έφτιαχναν κομψοτεχνήματα όπως το Cinquecento, το DS-21 και το Mini και οι ΗΠΑμερικάνοι 'μαούνες' όπως διάφορες Buick με 'φτερά' και Cadillac με 'δόντια' (δε νομίζω να διαφωνείς με το χαρακτηρισμό 'μαούνες' φίλε gavriil1 ) Ομως η διαφορά τα τελευταία χρόνια έχει μειωθεί στα όρια του υποκειμενισμού, δηλ. 'περί ορέξεως'...

                    Τέλος υπάρχει ένα ακόμα θέμα, περισσότερο 'κουλτούρας': το αυτοκίνητο είναι αντικείμενο 'utility', καθημερινής πραγματικότητας και ανάγκης στις ΗΠΑ, εδώ και 50 χρόνια, την ίδια ώρα που η Ευρώπη, λόγω χειρότερης οικονομικής κατάστασης, είχε αναγάγει το αυτοκίνητο σε προέκταση της προσωπικότητας του ιδιοκτήτη...

                    Ας μας πουν οι φίλοι από τις ΗΠΑ αν έχω δίκιο στα παραπάνω. Αν έχω, τότε ακριβώς επειδή είναι σχεδιασμένα με διαφορετικούς στόχους απ΄ ό,τι τα Ευρωπαϊκά, τα ΗΠΑμερικάνικα αυτοκίνητα προς το παρόν δεν έχουν τύχη στην Ευρώπη.

                    Από αυτή την άποψη πάντως ίσως τα ΗΠΑμερικάνικα αυτοκίνητα να μην δείχνουν στο παρελθόν αλλά στο μέλλον, με δεδομένο πως περισσότερο η Ευρώπη πλησιάζει τις ΗΠΑ (πχ. αύξηση της αστυνόμευσης) παρά το αντίθετο...

                    Πάντως οι αφορισμοί του στυλ 'οι ΗΠΑμερικάνοι είναι άσχετοι με την αυτοκίνηση' νομίζω είναι εκτός πραγματικότητας. Αριστοι μηχανικοί και 'πωλητές' (για να μην πω 'marketeers' ) υπάρχουν παντού, και δουλειά τους είναι να φτιάχνουν τα αυτοκίνητα που θα πουλήσουν στις αγορές στις οποίες απευθύνονται και θα μεγιστοποιήσουν το κέρδος για τις εταιρείες τους (τα περί σκοπού του marketing που λέγαμε σε άλλο topic ). Αν τώρα εμάς των Ευρωπαίων-Ελλήνων δεν μας αρέσουν αυτά τα αυτοκίνητα, δικαίωμά μας, αλλά πρέπει να καταλάβουμε πως άλλο η αυτοκίνηση και οι περιορισμοί της στην Ευρώπη και άλλο στις ΗΠΑ.

                    Ομοίως βέβαια και το 'η Ford/GM είναι ΗΠΑμερικάνικη...' είναι τελείως άσχετο. Καθόλου δεν με ενδιαφέρει η σύνθεση του μετοχικού κεφαλαίου της κάθε πολυεθνικής. Με ενδιαφέρει τα αυτοκίνητα που σχεδιάζει για την αγορά 'μου' να είναι σύμφωνα με τους περιορισμούς της.

                    Ναι και εαν ωραιο ποστ. Υπαρχουν βεβαιως καποια αστοχα σημεια για οποια θα μπορουσε να γινει συζητηση, αλλα θα το αφισω ως ειναι, διοτι στην πλειοψηφια του ειναι σωστο.

                    Ομως το οτι ειναι σωστο στην πληοψηφια δεν ειναι το πιο σημαντικο στο παραπανω ποστ. Το οτι ο Νας γραφει για τις ΗΠΑ (αυτοκινηση) χωρις παροπιδες και προσπαθει να βρει λογους για τις διαφορές των αυτοκινητων στην πραγματικοτητα της καθημερνινοτητας εδω και της κουλτουρας, ειναι το πιο σημαντικο σημειο. Εχει ανοιχτα ματια και δεχεται οτι δεν υπαρχει θεμα ανικανοτητας στην απεραντη οχθη αλλά άλα θεματα.

                    Και ξαναλεω, μονο και μονο για την υπαρξη ατομων σαν τον Νας πανω στο θεμα αυτο τουλαχιστον, πρεπει να υπαρξει περισσοτερη πληροφορηση απο το περιιδικο για την αγορα των ΗΠΑ και την ιστορια της αυτοκινησης εδω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      titsataki last edited by

                      Ο χρήστης Petros έγραψε:
                      Δεν αρκεί αυτό σαν απάντηση. Η αγορά των ΗΠΑ είναι τεράστια. Το θέμα είναι κατά πόσο η Peugeot κατασκεύαζε αυτοκίνητα που θα κάλυπταν τις απαιτήσεις του αγοραστικού αυτού κοινού, ώστε να αξίζει να κάνει τέτοια επένδυση. Και η απάντηση βέβαια είναι αρνητική. Με επίκεντρο τα μικρά κυβικά και χωρίς κάποια 'λιμουζίνα' ή 'τζιποειδές' στον κατάλογό της μοιραία θα αποτύγχανε (αν και έχω δει μερικά 504 στις ΗΠΑ, αλλά δε γνωρίζω πώς εισάχθησαν). Το σταθερό προφίλ στο μικρό 'σπορ' ντελικάτο αυτοκίνητο, κατά πόσο λες θα συγκινούσε το κοινό των ΗΠΑ;

                      Επισης καπου καπου βλεπω και με μερικα ΜΙ16 πθ παντα τα γουσταρα.

                      Κατα τ' αλλα κατι στεισιον ντιζελ βλεπω καπου καπου.

                      Ν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        petros last edited by

                        Συνειδητοποιημένοι, αλλά πολύ τολμηροί αγοραστές... Αν έχουμε εμείς πρόβλημα με την αντιπροσωπία στη χώρα μας όταν η Peugeot είναι δεύτερη-τρίτη σε πωλήσεις, σκέψου τι θα γίνεται εκεί πέρα... Ούτε να σκέφτομαι τι θα συμβεί αν πάθει οποιαδήποτε βλάβη . Και όντας Peugeot μάλλον οι φόβοι μου έχουν πολλάκις επαληθευτεί .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          wantone last edited by

                          Ο χρήστης Petros έγραψε:
                          Δεν αρκεί αυτό σαν απάντηση. Η αγορά των ΗΠΑ είναι τεράστια. Το θέμα είναι κατά πόσο η Peugeot κατασκεύαζε αυτοκίνητα που θα κάλυπταν τις απαιτήσεις του αγοραστικού αυτού κοινού, ώστε να αξίζει να κάνει τέτοια επένδυση. Και η απάντηση βέβαια είναι αρνητική. Με επίκεντρο τα μικρά κυβικά και χωρίς κάποια 'λιμουζίνα' ή 'τζιποειδές' στον κατάλογό της μοιραία θα αποτύγχανε (αν και έχω δει μερικά 504 στις ΗΠΑ, αλλά δε γνωρίζω πώς εισάχθησαν). Το σταθερό προφίλ στο μικρό 'σπορ' ντελικάτο αυτοκίνητο, κατά πόσο λες θα συγκινούσε το κοινό των ΗΠΑ;

                          To Mini εχει μεγαλη επιτυχια.

                          Τα Πεζω ηταν πολύ ακριβά όταν ερχόντουσαν απο την Γαλλία. Μόνη λύση εργοστάσιο στις ΗΠΑ αλλά δύσκολη και ακριβή αφού πρέπει να αλλάξουνε και προμηθευτές.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            titsataki last edited by

                            μπα εγω λεω ενα μικρο σπορ αυτοκινητο αλα WRX/EVO θα πιασει καλα. Τωρα που το WRC αρχιζει να γινεται και πιο δημοφηλες ( επιτελους)

                            το εισαγαγει και μετα κανει μια συμφωνια με μια υπαρχουσα εταιρια και χρεισημοποιει τις αντιπροσωπιες τους.

                            Ετσι δεν χρειαζεται τοσο μεγαλο εξοδο.

                            Νικος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wantone last edited by

                              Ο χρήστης titsataki έγραψε:
                              μπα εγω λεω ενα μικρο σπορ αυτοκινητο αλα WRX/EVO θα πιασει καλα. Τωρα που το WRC αρχιζει να γινεται και πιο δημοφηλες ( επιτελους)

                              το εισαγαγει και μετα κανει μια συμφωνια με μια υπαρχουσα εταιρια και χρεισημοποιει τις αντιπροσωπιες τους.

                              Ετσι δεν χρειαζεται τοσο μεγαλο εξοδο.

                              Νικος

                              Ναι αλλά δεν βγάζει και χρήματα (γιατί ως γνωστόν όλοι κυνηγάνε τα δολλάρια).

                              Μετά υπάρχει και το θέμα των ανταλλακτικών. Ποιος θα αγοράσει ένα αυτοκίνητο που η συντήρηση του θα είναι 3 φορές ποιο ακριβή και από μια BMW; Μέχρι και Ιταλοί εδώ στο Τορόντο παραπονιώνται για το μεγάλο κόστος συντήρησης/ανταλλακτικών των Άλφα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 2 / 2
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr