-
δεν ειναι αποδεκτο οτι μεσα στον αγωνα οι πιλοτοι επιλεγουν διαφορετικες χαρτογραφησεις που μπορουν και δινουν λιγοτερη ισχυ και δε πιεζουν τοσο πολυ τη μηχανη?
greo απορω τι συζητας...δε καταλαβαινω που το πας...ξεκαθαρα να πει καποιος οτι ο ναντο ειναι πιο αργος απο τον κιμι η το αντιθετο δε μπορει να πει κανεις...ο ναντο ειναι πρωταθλητης λογω ικανοτητας και ρενω,ο κιμι ειναι ακομα υποψηφιος για διαφορους λογους χωρις να γνωριζω το μεγεθος της δικης του ευθυνης...
εγω βλεπω ισοπαλια αν τους βαλεις στο ιδιο μονοθεσιο!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
δεν ειναι αποδεκτο οτι μεσα στον αγωνα οι πιλοτοι επιλεγουν διαφορετικες χαρτογραφησεις που μπορουν και δινουν λιγοτερη ισχυ και δε πιεζουν τοσο πολυ τη μηχανη?greo απορω τι συζητας...δε καταλαβαινω που το πας...ξεκαθαρα να πει καποιος οτι ο ναντο ειναι πιο αργος απο τον κιμι η το αντιθετο δε μπορει να πει κανεις...ο ναντο ειναι πρωταθλητης λογω ικανοτητας και ρενω,ο κιμι ειναι ακομα υποψηφιος για διαφορους λογους χωρις να γνωριζω το μεγεθος της δικης του ευθυνης...
εγω βλεπω ισοπαλια αν τους βαλεις στο ιδιο μονοθεσιο!
ποιος κίμι? βλέπω το Μοντόγια από του χρόνου να τον πλησιάζει περισσότερο από όσο περιμένει
-
και γω δε νομιζω να τη παλεψει ο χουαν αλλο ως δευτερος!
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Πάντως στη Βραζιλία η Μακλαρεν έκανε τα πάντα για να νικήσει ο Κιμι βαζοντάς του παραπάνω καύσιμα και στο 2ο ανεφοδιασμό, ωστόσο...... δε ξέρω πόσο δίκαιο είναι αυτό για μερικούς που μιλάνε για 'καθαρή' μάχη. Η Φεράρι πχ στη Μονζα φέτος όπου ο ΜΣ βρέθηκε πίσω από το Ρούμπενς στη εκκίνηση, είχαν διαφορά 1 γύρου για τον ανεφοδιασμό, όπου και στα 2 έμπενε 1ος ο ΜΣ. Αν ήθελε η Φεράρι στο 2ο πιτ στοπ θα έβαζε παραπάνω καύσιμα στο MS αφού τον είχε άνετα σε ρυθμό αλλά δε το έκανε.Εντάξει το έκαναν αυτό όταν ακόμα δεν είχε κριθεί 100% μαθηματικά ο τίτλος. Αλλά δεν φρέναρε ο Μοντόγια ή δεν βγήκε 'κατά λάθος' λίγο έξω σε καμμιά κούρμπα ώστε να περάσει ο Κίμι τουλάχιστον... Αυτά τα έκαναν κάποιοι άλλοι
-
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
Εχουμε γινει ολοι expert και στη F1 σε αυτη τη χωρα!!!Που ξερεις τη χαρτογραφιση εχει ο κινητηρας της F1?? Την οδηγησες; Το τι λεει ο Πουρναρακης αστο...εχει χαρτογραφιση...δε λεω, αλλα δε ξερεις αν ειναι 1 2 η 3 διαφορερικα modes και αν ειναι επιθετικη η οχι.
Μη λεμε οτι θελουμε ρε παιδια...
Εσύ που ξερεις π.χ. ότι η Φεράρι έχει ηλεκτρονικά Magneti Marelli; Την οδήγησες και τα είδες; Το τι λένε οι άλλοι αστο... έχει ηλεκτρονικά... δε λέω, αλλά δεν ξέρεις αν είναι Magneti Marelli ή Bosch.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Το κοινό σημείο που λέγεται Μπριατόρε δεν σου λέει τίποτε;
Τσου! Απολύτως τίποτα! Γιατί θα έπρεπε να μου λέει;
Συ ειπας!!!
Τα κατεβάσματα γίνονται πλέον χειροκίνητα και εκεί κουράζεται ένας κινητήρας. Στις μεγάλες ευθείες η πλήρης φόρτηση του κινητήρα για μεγάλο χρονικό διάστημα επίσης. Αυτά ελέγχονται άμεσα απο τον οδηγό.
Τίποτα δεν κουράζεται. Υπάρχουν κόφτες.
Κόφτης στο κατέβασμα; Δεν ψάχνεις λίγο τα χαρτιά σου να μου πεις πώς λειτουργεί αυτός;
Έχω σπάσει αγωνιστικό κινητήρα δεκάδων χιλιάδων ευρώ - sorry Audi - με άτσαλο κατέβασμα. Τώρα που δεν υπάρχει ηλεκτρονικός έλεγχος των κιβωτίων, πώς σκέπτεσαι ότι περιορίζεται το φαινόμενο;
Επίδοση οδηγού; Ούτε απέναντι στον ομόσταυλό του δεν μπορείς ουσιαστικά να την κρίνεις. Τί ρυθμίσεις έχει; Τί καύσιμο κουβαλάει; Τί ρυθμίσεις κινητήρα; Ποιές παραμέτρους βλάβης έχουν διαγνώσει τα συστήματα στα πιτς; Πόσο φθαρμένα είναι τα ελαστικά (η Μόντσα σου λέει κάτι;); Πόσο έχουν επιρρεαστεί τα αεροδυναμικά βοηθήματα απο το τελευταίο πέρασμα πάνω απο τα κερμπς; Πόσο ανεβαίνει η θερμοκρασία του κινητήρα απο την 'χαρτοπετσέτα' που έχει μπει στις εισαγωγές; Πόσες ταχύτητες λειτουργούν ακόμη, μετά απο 1,5 ώρα αγώνα; Πόσο κοντά στην αφυδάτωση είναι ο οδηγός; Πόσο έχουν ζεσταθεί ή φθαρεί τα φρένα; Πόση είναι η πίεση στο υδραυλικό σύστημα; Να πω και άλλα;
Όχι, μη λες άλλα... είναι προφανές πως ΕΣΥ δεν μπορείς να κρίνεις. Εγώ και θεωρώ ότι και μπορώ (πες το πείρα, πες το ένστικτο, πες το μαντικές ικανότητες, πες το ιδιορρυθμία μου, πες το φαντασίωσή μου, πες το όπως θες).
Μην κρίνεις, ιδίως όταν δεν ξέρεις την πολιτεία κάποιου. Να προσβάλεις είναι εύκολο, να αντιπαρατήθεσαι κόσμια πραγματικά δύσκολο.
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Τα κατεβάσματα γίνονται πλέον χειροκίνητα και εκεί κουράζεται ένας κινητήρας. Στις μεγάλες ευθείες η πλήρης φόρτηση του κινητήρα για μεγάλο χρονικό διάστημα επίσης. Αυτά ελέγχονται άμεσα απο τον οδηγό.
Τίποτα δεν κουράζεται. Υπάρχουν κόφτες.
Κόφτης στο κατέβασμα; Δεν ψάχνεις λίγο τα χαρτιά σου να μου πεις πώς λειτουργεί αυτός;
Εγώ τώρα γιατί νομίζω πως η ECU του μονοθεσίου κρατάει στη μνήμη της το κατέβασμα ώσπου οι στροφές να πέσουν σε αποδεκτό σημείο ή την απορρίπτει αν κινδυνεύει ο κινητήρας; Νομίζω ο Τάκης το έχει πει. Και μακάρι να έμπαινε να μου λύσει την απορία...
-
Πλέον απαγορεύεται κάθε ηλεκτρονικός έλεγχος των αλλαγών. Γίνονται όλα με άμεσο έλεγχο απο τον οδηγό...
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Πλέον απαγορεύεται κάθε ηλεκτρονικός έλεγχος των αλλαγών. Γίνονται όλα με άμεσο έλεγχο απο τον οδηγό...Γιάννη, ο ηλεκτρονικός κόφτης όμως σε συνδυασμό με το Antispin δεν φροντίζει για την 'υγεία' του κινητήρα?
Αν π.χ. κατεβάσει πολύ γρήγορα από 6η σε 2α δεν σημαίνει ότι ο κινητήρας θα σπάσει!!!?? -
Ο χρήστης Hakk έγραψε:
Τα κατεβάσματα γίνονται πλέον χειροκίνητα και εκεί κουράζεται ένας κινητήρας. Στις μεγάλες ευθείες η πλήρης φόρτηση του κινητήρα για μεγάλο χρονικό διάστημα επίσης. Αυτά ελέγχονται άμεσα απο τον οδηγό.
Τίποτα δεν κουράζεται. Υπάρχουν κόφτες.
Κόφτης στο κατέβασμα; Δεν ψάχνεις λίγο τα χαρτιά σου να μου πεις πώς λειτουργεί αυτός;
Εγώ τώρα γιατί νομίζω πως η ECU του μονοθεσίου κρατάει στη μνήμη της το κατέβασμα ώσπου οι στροφές να πέσουν σε αποδεκτό σημείο ή την απορρίπτει αν κινδυνεύει ο κινητήρας; Νομίζω ο Τάκης το έχει πει. Και μακάρι να έμπαινε να μου λύσει την απορία...
Συμφωνώ. Το είχε πει και ο Geof Willis(ο τεχννικός διευθυντής της BAR) πέρσι, όπου απαγορεύοταν ο κάθε ηλεκτρονικός έλεγχος των αλλαγών....
-
Δεν σπάει ο κινητήρας άμεσα, επειδή ακριβώς υπάρχουν αυτά. Απλά ταλαιπωρείται, αγγίζοντας ή ξεπερνώντας οριακά το όριο περιστροφής. Αν το κάνεις πολλές φορές τότε τον παίρνεις στα χέρια.
Δεν ελέγχεται πλέον απόλυτα όπως μέχρι πριν απο δύο χρόνια που 'ζητούσες' κατέβασμα και το έκανε όταν μπορούσε.
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Δεν σπάει ο κινητήρας άμεσα, επειδή ακριβώς υπάρχουν αυτά. Απλά ταλαιπωρείται, αγγίζοντας ή ξεπερνώντας οριακά το όριο περιστροφής. Αν το κάνεις πολλές φορές τότε τον παίρνεις στα χέρια.Δεν ελέγχεται πλέον απόλυτα όπως μέχρι πριν απο δύο χρόνια που 'ζητούσες' κατέβασμα και το έκανε όταν μπορούσε.
Ο Raikkonen κατέβαζε χειροκίνητα τότε. Γιατί δεν έσπαζε πάλι?
Δεν νομίζω να φταίει ο τρόπος που οδηγάς για να σπάσει μια αντλία τροφοδοσίας, αποκλείεται να πρόλαβε να ταλαιπωρήσει τον κινιτήρα στον 1ο του αγώνα από τους 2 που είναι σχεδιασμένος να αντέχει και μάλιστα στα practice.... -
Mε την ευκαιρια αυτη να πω κατι που ολη τη σαιζον μου εχει κανει εντυπωση. ΟΛΟΙ οι οπαδοι της ΜακΛαρεν, του Κιμι κλπ θεωρουν απολυτως φυσιολογικο το οτι ο Αλονσο εχει αφησει σαφως πισω το Φιζικελα. Κατι που συμβαινει για πρωτη φορα στην καρριερα του Φιζι που ουτε μικρη ειναι ουτε ευκαταφρονητους τημ-μεητ ειχε. Στην αρχη, καποιοι μιλουσαν για σαμποταζ της Ρενω στο Φιζι και μετα που η κατασταση παγιωθηκε και η ψαλιδα δεν εκλεισε, απλα ακουω κατι αοριστιες για 'ευνοια' του Φλαβιου. Ποιος τελικα ειναι ο συνομωσιολογος; Εγω που σχολιασα δυο οφθαλμοφανη περιστατικα που εγιναν μεσα στον αγωνα ή ολοι εσεις που αδυνατωντας να εξηγησετε την κατα κρατος επικρατηση, περνατε αυτο το σημαντικοτατο γεγονος στο ντουκου ή του δινεται καποια 'σκοτεινη' εξηγηση; Γιατι ανικανος ο Φιζικελα δεν ειναι σιγουρα! Το ενδεχομενο ομως ο Αλονσο να ειναι πολυ ικανοτερος δεν το εχει σκεφτει κανεις; Για ολους τους οδηγους δε λενε οτι το μετρο συγκρισης ειναι ο τημ-μεητ τους και μονο; Γιατι στον Αλονσο δεν το εφαρμοζετε;
Ετσι οπως ο Alonso κερδισε τον Fisi -που εγω δεν το θεωρουσα καθολου φυσιολογικο και τον τιμα-, ετσι και ο Kimi αποδειχτηκε ικανοτατος οντας ταχυτερος του jpm -που παλι κανεις δεν περιμενε. Αυτο για μενα ακομη και στους αγωνες που ο jpm τυπικα κερδισε, και γνωριζοντας οτι η ψαλιδα εκλεισε πολυ προς το τελος.
Επιπλεον μη χρεωνεται η επικρατηση αυτη 100% χαρη στον Alonso. Εκανε κι ο Fisi τις πατατες του, ειχε και ατυχιες χωρις εισαγωγικα, ισως λογω περισσοτερων μηχανικων προβληματων υπηρχε και καποια ευνοια στο 1ο μονοθεσιο -αυτο που μερικοι καλουν σαμποταζ. Ισως λεω οχι σιγουρα μη με παρεξηγησετε.
Alonso, Montoya, MSchumacher (φυσικα) ισως και Button.
Και Trulli να προσθεσω μην τον ξεχναμε ειναι οδηγαρα.
Τα κατεβάσματα γίνονται πλέον χειροκίνητα και εκεί κουράζεται ένας κινητήρας. Στις μεγάλες ευθείες η πλήρης φόρτηση του κινητήρα για μεγάλο χρονικό διάστημα επίσης. Αυτά ελέγχονται άμεσα απο τον οδηγό.
Υπαρχει ομως και μια μεγαλη ποικιλια απο mappings που πιεζουν τον κινητηρα απο το 90% εως το 110%. Και (το κυριοτερο) στη διακριτικη ευχαιρεια του πιλοτου.
Για κοφτες κτλ για να ειμαι ειλικρινης δε γνωριζω τι παιζει Τα mappings ομως οχι και στη διαχριτικη ευχερεια του πιλοτου!!! Για ολα αυτα η ομαδα αποφασιζει πριν τον αγωνα και στα pits κατα τη διαρκεια -σε συνεργασια ισως καποιες φορες με τον οδηγο- αλλα εννοειται οτι αυτος δεν κανει του κεφαλιου του.
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Το κοινό σημείο που λέγεται Μπριατόρε δεν σου λέει τίποτε;
Τσου! Απολύτως τίποτα! Γιατί θα έπρεπε να μου λέει;
Συ ειπας!!!
Εγώ είπα,εσύ ΔΕΝ ειπες. Γιατι θα έπρεπε να μου πει κάτι ο κοινός παρανομαστής Μπριατόρε για την οδηγισιμότητα, αξιοπιστία, τακτική και στήσιμο; Μήπως αυτά τα στοιχεία βρίσκονται στη καθημερiνή διάταξη των ομάδων που διαχειρίστηκε ολα αυτά τα χρόνια που βρίσκεται στη Φ1 ο Μπριατόρε; Μια φορά το '94, '95 'έκατσε' (και σιγά μην ήταν ο Φλαβιο ο mr. everything τότε... ο Γουόλκινσο έκανε όλη τη δουλειά - ακόμα και ο ΜΣ του Γουόλκινσο ανακάλυψη ήταν) και μια τώρα. Όλα τα υπόλοιπα χρόνια τι έκανε π.χ. με τη Μινάρντι; Γιατί άραγε τον απέλυσε η Μπενετόν το '97 και έβαλε τον Ρίτσαρντς στη θέση του; Θεωρείς επιτυχημένη την εμπλοκή του με τους κινητήρες Σούπερτεκ για τη Φ1 (γιατί για την πάρτη του μια χαρά ήταν, ένα κάρο λεφτά κονόμησε). Μου μιλάς λες και ο Μπριατόρε είναι καμιά ιδιοφυΐα ή καμιά προσωπικότητα επιπέδου Ντένις και Ουίλιαμς στη Φ1.
Γιατί λοιπόν θα έπρεπε να μου λέει κάτι ο κοινός παρανομαστής Μπριατόρε μεταξύ Νάντο και Σούμι; Και τι ακριβώς θα έπρεπε να μου λέει; (3η φορά που ρωτάω χωρίς να παίρνω απάντηση).
Τα κατεβάσματα γίνονται πλέον χειροκίνητα και εκεί κουράζεται ένας κινητήρας. Στις μεγάλες ευθείες η πλήρης φόρτηση του κινητήρα για μεγάλο χρονικό διάστημα επίσης. Αυτά ελέγχονται άμεσα απο τον οδηγό.
Τίποτα δεν κουράζεται. Υπάρχουν κόφτες.
Κόφτης στο κατέβασμα; Δεν ψάχνεις λίγο τα χαρτιά σου να μου πεις πώς λειτουργεί αυτός;
Δεν μίλησες μόνο για κατεβάσματα, αλλά και για ανεβάσματα (μεγάλες ευθείες). Πέραν αυτού, ακόμα και στα χεροίνητα κατεβάσματα υπάρχει ηλεκτρονική προστασία του κινητήρα, στη Φ1 .
Έχω σπάσει αγωνιστικό κινητήρα δεκάδων χιλιάδων ευρώ - sorry Audi - με άτσαλο κατέβασμα. Τώρα που δεν υπάρχει ηλεκτρονικός έλεγχος των κιβωτίων, πώς σκέπτεσαι ότι περιορίζεται το φαινόμενο;
Mε πρόλαβαν άλλοι.
Επίδοση οδηγού; Ούτε απέναντι στον ομόσταυλό του δεν μπορείς ουσιαστικά να την κρίνεις. Τί ρυθμίσεις έχει; Τί καύσιμο κουβαλάει; Τί ρυθμίσεις κινητήρα; Ποιές παραμέτρους βλάβης έχουν διαγνώσει τα συστήματα στα πιτς; Πόσο φθαρμένα είναι τα ελαστικά (η Μόντσα σου λέει κάτι;); Πόσο έχουν επιρρεαστεί τα αεροδυναμικά βοηθήματα απο το τελευταίο πέρασμα πάνω απο τα κερμπς; Πόσο ανεβαίνει η θερμοκρασία του κινητήρα απο την 'χαρτοπετσέτα' που έχει μπει στις εισαγωγές; Πόσες ταχύτητες λειτουργούν ακόμη, μετά απο 1,5 ώρα αγώνα; Πόσο κοντά στην αφυδάτωση είναι ο οδηγός; Πόσο έχουν ζεσταθεί ή φθαρεί τα φρένα; Πόση είναι η πίεση στο υδραυλικό σύστημα; Να πω και άλλα;
Όχι, μη λες άλλα... είναι προφανές πως ΕΣΥ δεν μπορείς να κρίνεις. Εγώ και θεωρώ ότι και μπορώ (πες το πείρα, πες το ένστικτο, πες το μαντικές ικανότητες, πες το ιδιορρυθμία μου, πες το φαντασίωσή μου, πες το όπως θες).
Μην κρίνεις, ιδίως όταν δεν ξέρεις την πολιτεία κάποιου. Να προσβάλεις είναι εύκολο, να αντιπαρατήθεσαι κόσμια πραγματικά δύσκολο.
Γιατί ακριβώς προσβλήθηκες, ειλικρινά δεν το κατάλαβα! Εσύ δεν παρέθεσες ένα κατεβατό λόγους για τους οποίους ΔΕΝ μπορείς να κρίνΕΙΣ τις επίδοσεις ενός οδηγού; Η μήπως οι λόγοι αυτοί που παρέθεσες εννοούσες πως ισχύουν για μένα και όχι για σένα;
Από τα γραφόμενά σου λοιπόν είναι προφανές πως ΕΣΥ δυσκολεύεσαι αφάνταστα να κρίνεις. Μόνο σου τα έγραψες και τώρα μου λες ότι σε προσβάλω;Σε ότι αφορά την κόσμια αντιπαράθεση, δεν είδα να είμαι κάπου μη κόσμιος. Αν κάνω λάθος παρακαλώ υπόδειξέ μου πού... εν τω μεταξύ ακόμα περιμένω απαντήσεις (ας μην είναι και κόσμιες, εμένα δεν με πειράζει και τόσο αν υπάρχει ουσία) σε θέματα που εσύ έθιξες κι εγώ αμφισβήτησα (π.χ. Μάνσελ, Μπρατόρε, Λότους, κλπ, κλπ).
-
ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να πιέσει το μονοθέσιό του στον αγώνα και να αυξήσει τις πιθανότητες να σπάσει, αυτό είναι δεδομένο. Δε θυμάστε παλιότερα που επιττρέπονταν οι αλλαγές στα ελαστικά, στους τελευταίους γύρους τα μονοθέσια σερνόντουσαν για να προφυλάξουν το κντρ που είχαν πιέσει πριν στο αγώνα....
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Για κοφτες κτλ για να ειμαι ειλικρινης δε γνωριζω τι παιζει Τα mappings ομως οχι και στη διαχριτικη ευχερεια του πιλοτου!!! Για ολα αυτα η ομαδα αποφασιζει πριν τον αγωνα και στα pits κατα τη διαρκεια -σε συνεργασια ισως καποιες φορες με τον οδηγο- αλλα εννοειται οτι αυτος δεν κανει του κεφαλιου του.Ουτε εγω μπορω να ξερω (και αμφιβαλλω αν καποιος που ειναι εξω απο τις ομαδες ξερει ) αλλα απο τους αγωνες στους οποιους δημοσιοποιουνταν οι ενδοεπικοινωνιες και απο τις εξαιρετικες επιδοσεις ορισμενων μονθεσιων για συγκεκριμενο και περιορισμενο αριθμο γυρων, μπορω να καταληξω στην υποθεση οτι καθε πιλοτος εχει στη διαθεση του και ενα μαπινγκ που να αγγιζει ή και να ξεπερνα τα ορια αντοχης του κινητηρα για περιορισμενη χρηση. Τωρα το ποιος ειναι αυτος που παιρνει την αποφαση δεν ξερουμε. Θυμαμαι ομως μια επικοινωνια του (αν δεν κανω λαθος) Webber που του ειπαν 'You can swich to mapping 3 to attempt to overtake* if you wish***' Απο εκει ειχα καταληξει στο συμπερασμα οτι η τελικη αποφαση ειναι παντα του πιλοτου.
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να πιέσει το μονοθέσιό του στον αγώνα και να αυξήσει τις πιθανότητες να σπάσει, αυτό είναι δεδομένο. Δε θυμάστε παλιότερα που επιττρέπονταν οι αλλαγές στα ελαστικά, στους τελευταίους γύρους τα μονοθέσια σερνόντουσαν για να προφυλάξουν το κντρ που είχαν πιέσει πριν στο αγώνα....Γενικκώς κι αορίστως είναι δεδομένο πως όσο περισσότερο πιέζεις ένα κινητήρα, τόσο περισσότερο αυξάνονται οι πιθανότητες να ... 'χτυπήσει'. Το θέμα είναι κατά πόσον αυξάνονται ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ αυτά τα δυο και το σημαντικότερο είναι πως ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ στη ΣΗΜΕΡΙΝΗ Φ1 όταν σπάσιε ένας κινητήρας την συντριπτικά μεγαλύτερη ευθύνη τη φέρει η ομάδα και όχι ο οδηγός. Να πήγαινε δηλαδή ο Κίμι σαν τον Μόντι φέτος, επειδή η ΜακΛάρεν δεν μπορούσε να του παράσχει αξιοπιστία σε επίπεδο πρωταθλητισμού. Να έβγαινε δηλαδή πίσω κι από τον Σούμι στον οδηγών, όπως κοντεύει να βγει ο Μόντι;
-
Καλή η επιλεκτική μνήμη μερικών. Είναι μέχρι να καταλάβουν πως κοροϊδεύουν τον εαυτό τους.
-
Για το θέμα Μπριατόρε, μπορώ να σου πω ότι δεν θες σε καμία περίπτωση να βρεθείς μπροστά του όταν ένας οδηγός δεν έχει ακολουθήσει τις οδηγίες και αυτό έχει στοιχήσει την ομάδα. Γι' αυτό προτιμά νέους οδηγούς και όχι φτασμένα ονόματα.
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Τα κατεβάσματα γίνονται πλέον χειροκίνητα και εκεί κουράζεται ένας κινητήρας. Στις μεγάλες ευθείες η πλήρης φόρτηση του κινητήρα για μεγάλο χρονικό διάστημα επίσης. Αυτά ελέγχονται άμεσα απο τον οδηγό.
Τίποτα δεν κουράζεται. Υπάρχουν κόφτες.
Κόφτης στο κατέβασμα; Δεν ψάχνεις λίγο τα χαρτιά σου να μου πεις πώς λειτουργεί αυτός;
Δεν μίλησες μόνο για κατεβάσματα, αλλά και για ανεβάσματα (μεγάλες ευθείες). Πέραν αυτού, ακόμα και στα χεροίνητα κατεβάσματα υπάρχει ηλεκτρονική προστασία του κινητήρα, στη Φ1 .
Μπορείς να μας πεις ΠΩΣ δουλεύει αυτή η ηλεκτρονική προστασία στα κατεβάσματά;
Γιατί ακριβώς προσβλήθηκες, ειλικρινά δεν το κατάλαβα! Εσύ δεν παρέθεσες ένα κατεβατό λόγους για τους οποίους ΔΕΝ μπορείς να κρίνΕΙΣ τις επίδοσεις ενός οδηγού; Η μήπως οι λόγοι αυτοί που παρέθεσες εννοούσες πως ισχύουν για μένα και όχι για σένα;
Από τα γραφόμενά σου λοιπόν είναι προφανές πως ΕΣΥ δυσκολεύεσαι αφάνταστα να κρίνεις. Μόνο σου τα έγραψες και τώρα μου λες ότι σε προσβάλω;Σε ότι αφορά την κόσμια αντιπαράθεση, δεν είδα να είμαι κάπου μη κόσμιος. Αν κάνω λάθος παρακαλώ υπόδειξέ μου πού... εν τω μεταξύ ακόμα περιμένω απαντήσεις (ας μην είναι και κόσμιες, εμένα δεν με πειράζει και τόσο αν υπάρχει ουσία) σε θέματα που εσύ έθιξες κι εγώ αμφισβήτησα (π.χ. Μάνσελ, Μπρατόρε, Λότους, κλπ, κλπ).
Στο χωριό μου όταν λέμε σε κάποιον ότι δεν καταλαβαίνει, το θεωρούμε προσβολή. Αφού πρώτα βέβαια έχουμε φροντίσει να μάθουμε ποιός είναι και τί μπορεί να ξέρει. ΕΣΥ δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει κόσμια συμπεριφορά._
-
Θεωρείς κόσμια αντιπαράθεση το να ρωτάς μόνο;
Eπίσημο thread:GP Βραζιλίας-Interlagos