-
Πρέπει να παραδεχθώ πως, με το που είδα τη διαφορά των Basso-JJ-Travaglia από τους δικούς μας κορυφαίους συνδυασμούς (Σάκης (ΟΚ είχε λάστιχο και έχασε ~3.5 λεπτά) - Junior - Πάνος - Σωκράτης) στον πρώτο Σελινούντα (40'' δηλ. > 1 στο χλμ...) απογοητεύτηκα, διότι περίμενα (wishful thinking... ) όχι βέβαια να τους κερδίσουμε αλλά τουλάχιστον να τους κοντράρουμε.
Μάλλον ξεγελαστήκαμε πέρισι που ήταν μπροστά ο Σωκράτης με το 'αεροπλάνο' (και τη δεύτερη μέρα είχαμε το ελαφρυντικό της θύελλας) και ξεχάσαμε πόση είναι η διαφορά
Επίσης ξεγελιόμαστε 'ναι αλλά οι δικοί μας ασχολούνταν με το Ελληνικό πρωτάθλημα' ('καραμέλα' χρόνια που το ράλι Ακρόπολις ήταν και στο Ελληνικό πρωτάθλημα και είδαμε τι έγινε όταν βγήκε... ) και ξεχνάμε πως και οι ξένοι είχαν μάχη κορυφής για το Ευρωπαϊκό αλλά ο πιο αδιάφορος και με λογική 'συντήρησης' και 'φυλάγματος' από αυτούς, ο Travaglia, τερμάτισε 3 λεπτά μπροστά από τον Junior ?
Μου θυμίζει τις Ελληνικές ομάδες ποδοσφαίρου στο Ελληνικό Πρωτάθλημα και στο Champions League Ετσι και οι δικοί μας, τους αγαπάμε και έχουν μεταξύ τους ωραίο συναγωνισμό αλλά στην απευθείας σύγκριση με τους ξένους δεν μπορούμε να σταθούμε...
(Και δικαιολογίες για διαφορά αυτοκινήτων ή ελαστικών ΙΜΗΟ δε στέκουν, σε ό,τι τουλάχιστον αφορά τα S1600 τα αυτοκίνητα είναι 95% όμοια και τα λάστιχα επίσης)
Ακούω και κάτι φωνές 'πολύ ακριβό το ΕΚΟ' και σκέφτομαι πως βρέθηκε ένα πραγματικό ράλι με μεγάλες, δύσκολες, ποικίλες ειδικές, για να, μεταξύ άλλων, λειτουργήσει ως 'benchmark', και πολλοί ίσως θα ήθελαν να είναι έξω από το πρωτάθλημα, για να συνεχίσουμε να βαυκαλιζόμαστε πως είμαστε πρώτοι... Αλλά στο χωριό.
Χάνουμε το χρόνο μας (και σε αυτό το θέμα) συζητώντας για αναγνωρίσεις και την ίδια στιγμή οι ξένοι με 4, άντε 5 περάσματα μας ρίχνουν 1 στο χλμ. Μήπως έχουμε χάσει το δάσος (πως θα βελτιώσουμε το επίπεδο των αγώνων) και κοιτάμε το δέντρο ?
-
Nασσό, πως θα τους φτάσουμε;
Αυτοι με πολυβόλο και εμείς με λιανοντουφεκο.
Και για να μην παρεξηγηθω δεν εννοω τα αυτοκίνητα οπου και εκει υπάρχουν κάποιες διαφορες αλλα όχι σημαντικές. Οι άνθρωποι ζουν απο αυτό το επάγγελμα.
Οδηγοι αγώνων γράφει η ταυτότητα τους, όχι εμποροι, ιδ. υπάλληλοι, μηχανικοί ή ότι άλλο γράφου οι ταυτότητες των δικών μας!
Με μεγάλα μπάτζετ πίσω τους απο μεγάλες εταιρίες (με εξαίρεση τον Τραβαλια που είναι με μικρότερο μπάτζετ) ξυπνάνε και κοιμούνται μεσα στα μπάκετ και όταν δεν τρέχουν σε αγώνα, εξελίσσουν κάποιο άλλο αγωνιστικό αυτοκίνητο ή είναι πάνω σε ένα ποδήλατο ή στο γυμναστήριο γιατι δεν έχουν την υποχρέωση να εξικονομήσουν χρήματα για να τρέξουν.
Όταν αποκτήσουμε και εμείς έναν επαγγελματία οδηγό αγώνω (αμήν) και χάνει τότε εντός έδρας απο τους ξένους τότε ναι θα απογοητευτώ και εγώ, μεχρι τότε οποιαδήποτε συγκριση είναι ισοπεδωτική!Α και να μην ξεχάσω, το Ακρόπολις φέτος θα είναι Production Cup, εκεί να δεις συγκρίσεις που θα έχουμε...
-
Ο χρήστης A-TEC έγραψε:
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΛΑΓΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΛΙΓΟ ΤΥΧΗ ΘΑ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ Α5! ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΟ ΛΟΥΡΜΠΑ!
ΑΥΤΑ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΙΣ 5 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ Δ.Ε.Θ. ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑ ΕΙΣ ΔΙΠΛΟΥΝ!!
Πολυ καλη η επιδοση του οντως ,αλλα το να καθαρισει τον Λουρμπα και ειδικα με το Yaris ειναι πολυ δυσκολο αποψη μου παντα.Οσο για το ΕΛΠΑ προχθες αν δεν ειχε εξοδο ο Γιωργος(lourbas)θα τον εβλεπε με τα κυαλια.Ο ανθρωπος ειναι ψυχασθενης
-
Tο FIESTA ρε παιδια τι επαθε παλι?Περιμεναμε να δουμε το τελαιυταιο αυτοκινητο που βγηκε απο το BOREHAM και αυτο μας προδιδει συνεχεια.
Και κατι ασχετο αν καποιος ξερει να μου πει Οι Καραμητρος-Πριντεζης Escort RS 2000 KIT CAR τερματισαν?
-
O Καραμήτρος τερμάτισε. Και απ' ότι άκουσα πήγαινε αρκετά συμπαθητικά...
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Α και να μην ξεχάσω, το Ακρόπολις φέτος θα είναι Production Cup, εκεί να δεις συγκρίσεις που θα έχουμε...
ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ,ΤΟΤΕ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΘΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕ GROUP Ν ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΣΚΙΣΤΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ LICENSE.
ΕΓΩ ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΤΑ PWRC ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΟ. ΦΤΩΧΙΑ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ !!!!!ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
To προγραμμα που δημοσίευσε το Αutosport έτσι λέει.
Junior:
Swedish
Catalunya
Corsica
Sardinia
Germany
Finland
Turkey
Wales
Mετράνε 6 απο τους 8Production:
Monte
Mexico
Argentina
Greece
Japan
Cyprus
Australia
New Zealand -
Ο χρήστης A-TEC έγραψε:
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΛΑΓΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΛΙΓΟ ΤΥΧΗ ΘΑ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ Α5! ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΟ ΛΟΥΡΜΠΑ!
ΑΥΤΑ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΙΣ 5 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ Δ.Ε.Θ. ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑ ΕΙΣ ΔΙΠΛΟΥΝ!!
Ποτε εγινε αυτό ρε A-TEC????Μηπως μιλάμε για αλλον αγώνα του χρόνου ας πούμε????
Προφανώς εννοείς οτι μετα τη βροχή στην τελευταία ο Πλάγος πέρασε μπροστά!!!.
Α!! ετσι δικαιώθηκες -
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
To προγραμμα που δημοσίευσε το Αutosport έτσι λέει.
Junior:
Swedish
Catalunya
Corsica
Sardinia
Germany
Finland
Turkey
Wales
Mετράνε 6 απο τους 8Production:
Monte
Mexico
Argentina
Greece
Japan
Cyprus
Australia
New ZealandEρε κλάμα (και γέλιο) που έχει να πέσει...
-
Εντυπώσεις απο ΕΚΟ!!!!
Αν εξαιρέσεις τον αθλιο χώρο(λογω λάσπης)του S.P. (μου αρέσει που ολοι το ξέραμε απο περσυ-οτι αν βρέξει θα γίνει βούρκος!!!),κατα τα λοιπά θεωρώ οτι ηταν πολύ καλός αγώνας.
Επιθετική(παρα πολύ!!) οδήγηση απο Basso, πιο safety αλλά εξίσου γρήγορα ο Γάλλος.
Οι αλλοι δύο Ιταλοι ενα κλίκ πιο πίσω, αλλά, δυστυχώς αρκετα κλικ πιο πάνω απο 'εμάς'.
Πολύ καλοί και οι Βούλγαροι ειδικά ο Doncev.
Απο τους Ελληνες τη πρώτη μέρα jr και 'τσοπάνης' ολα τα λεφτά!!!!
Οδηγηση hi tec!!! .
Τη δευτερη μέρα ο Ευσταθιου πολύ ανεβασμένος(ωραίοι χρόνοι!!!).
Σπυρόπουλος,μου αρεσε πολύ και 'αστυφύλακας' επίσης.
Μανιαδάκης πολυ ωραίες γραμμές,Αμαξόπουλος επίσης(Κανουν δουλειά τα Pirelli!!!!).
Θελω εδω να γράψω και να τονίσω την επίδοση του Κλέων Ζαδέ!!!Και τις δυό μέρες υπέροχος!!!!
Τέλος, πρέπει να πούμε ενα μεγάλο μπράβο σε ολους οι οποιοι παρά το μεγάλο κόστος συμμετείχαν στον αγώνα(κορυφαίος και πολύ καλά σχεδιασμένος!!!) και προσπάθησαν για το καλυτερο.
Και του χρόνου. -
Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΛΑΓΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΛΙΓΟ ΤΥΧΗ ΘΑ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ Α5! ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΟ ΛΟΥΡΜΠΑ!
ΑΥΤΑ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΙΣ 5 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ Δ.Ε.Θ. ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑ ΕΙΣ ΔΙΠΛΟΥΝ!!
Ποτε εγινε αυτό ρε A-TEC????Μηπως μιλάμε για αλλον αγώνα του χρόνου ας πούμε????
Προφανώς εννοείς οτι μετα τη βροχή στην τελευταία ο Πλάγος πέρασε μπροστά!!!.
Α!! ετσι δικαιώθηκεςΡΕ KOULIS1 ΔΕ ΕΓΙΝΑ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟΣ!! ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ! ΟΧΙ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΠΕΤΕΥΧΘΕΙ (ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΜΙΜΟΣ). ΜΗΠΩΣ ΣΤΟ ΔΕΘ Η ΣΤΟ ΒΟΛΟ Ο ΠΛΑΓΟΣ ΔΕ ΠΙΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟ ΛΟΥΡΜΠΑ? ΜΗΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΗ Η ΠΙΕΣΗ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΤΥΧΕΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ? ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΟ ΛΟΥΡΜΠΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΤΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ! ΟΜΩΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 100 ΚΛΑΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΛΑΓΟΥ!! ΑΡΑ Η ΝΙΚΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕΤΡΑΕΙ!!
ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΙΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΩΣ ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΓΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΦΙΛΙΚΗ ΣΧΕΣΗ! ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΑΝΤΗΘΕΙ 3-4 ΦΟΡΕΣ ΜΟΝΑΧΑ! ΑΠΛΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ! ΑΥΤΟ ΔΕ ΜΕΙΩΝΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΛΟΥΡΜΠΑ Η ΤΟΥ ΜΑΝΙΑΔΑΚΗ Η ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ ΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ! -
Εμείς ότι και να πούμε για τις τρεις εβδομάδες που μεσολάβησαν από το Ράλι ΔΕΘ, μέχρι το ΕΚΟ θα είναι λίγο. Πολλές ατυχίες που δυστυχώς συνεχίστηκαν και κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Εχουμε ανεβάσει τη πλήρη περιγραφή της προετοιμασίας και του αγώνα στο site μας, μαζί με ενδιαφέρουσες φωτογραφίες.
Ευχαριστούμε τον Θανάση Κρασούλη του Power Boost Service για το ημιαξόνιο που μας έδωσε για να συνεχίσουμε την δεύτερη ημέρα. Επίσης και τον Βασίλη Αναγνωστόπουλο (APR) που και αυτός προσφέρθηκε να μας βοηθήσει.
-
Κάποιες λίγες εντυπώσεις - σχόλια - και γιατί όχι και σχολιανά!
Λίγο απείχε από το τέλειο ο αγώνας!
Πραγματικά πανέμορφος τόσο οδηγικά , οργανωτικά , πραγματικό ραλύ για ράλυμεν!
Εξαιρέσεις;
-
Αναγνωρίσεις πολύ σφικτές. Θα μπορούσαν να προστεθούν μέρες (όπως άλλωστε έγινε για τους ξένους)
-
Σέρβις πάρκ . Πιστεύω ότι κάποια φορτηγά χαλίκι θα βοηθούσαν αρχικά την κατάσταση και αν ο Δήμαρχος Αιγίου θέλει να προσφέρει μπορεί να γίνει η Άκολη από τα καλύτερα Σέρβις Πάρκ.
-
Εκκίνηση - Τερματισμός . Όμορφα αλλά πάλι κολλάμε σε ψιλολεπτομέρειες. Μία σήμανση για τα αγωνιστικά , διευθέτηση κυκλοφορίας και πάρκινγκ για τα πολιτικά θα βοηθούσε. ( Το μόνο αρνητικό η λήξη του πάρκ φερμέ στις 10 η ώρα μετά από μία εξαντλητική μέρα)
-
Συμφωνώ με τον Ν.Τ. Ένας είναι ο αγώνας και είναι αγώνας ραλύ , όπου δοκιμάζονται σε δύο μέρες τα πάντα! Οδηγοί , αυτοκίνητα , θέλει προετοιμασία σωστή , ρυθμό , τακτική , στρατηγική κλπ. Ας αφήσουμε λοιπόν το δύο αγώνες. Ας ισχύσει το σούπερ ράλυ με ποινή χρόνου για όσους μένουν!
-
Θεατές! Γιατί να μην υπάρχει οδηγός για κοπάνες όπως το Ακρόπολις ή ακόμη και πουλμανάκια για να ανεβάζουν τον κόσμο από το σημείο που κλείνανε την ε.δ. έστω μέχρι την εκκίνηση.
-
Το Στόπ της Ευρωστίνας θα μπορούσε να πάει αλλα 300-500 μέτρα παρακάτω! Το να φρενάρεις από τα 170 δεν είναι η καλύτερη εμπειρία!
Επί προσωπικού , ευχαριστήθηκα τον αγώνα όσο κανέναν άλλον , περάσαμε καταπληκτικά , ξεχώρισα στην κατηγορία μας τον Κλέωνα Ζαδέ (η εμπειρία συμβαδίζει ΚΑΙ με ταχύτητα) , στεναχωρήθηκα με τον Δ.Αμαξό, με τον Αντρέα ΡΑΝΙΧ αλλά και τον Γ.Κοσμόπουλο!
EDIT: Εξαιρετικά σε λόγο απόδοσης - τιμής τα Matador!
-
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
O Καραμήτρος τερμάτισε. Και απ' ότι άκουσα πήγαινε αρκετά συμπαθητικά...Αντε μπραβο εσπασε η γκινια γιατι το φουκαριαρικο το escort η θα εκανε μιση αντε με τη βια μια ειδικη και θα εσπαγε η δεν θα προλαβαινε καν να στρωθει.
Ενα μεγαλο μπραβο σ'αυτους που μπορεσαν και το εκαναν να δουλεψει γιατι δεν τον εβλεπα καλα τον Καραμητρο θα εβγαζε μαλλια παλι αν εσπαγε το εργαλειο. -
Ένα ακόμη αδικημένο από πολλές απόψεις αυτοκίνητο στους ελληνικούς αγώνες........
-
Και λίγα παραλειπόμενα!
Έφαγα μόνο τέσσερα λάστιχα! Αργά πήγαινα!
Έφαγα ομίχλη στα τελειώματα της Ευρωστίνας Ι
Έφαγα πολύ ομίχλη στον Φεναιό Ι
Έκανα ένα αεροπλανικό στην αριστερή φουρκέτα στον Φεναιό Ι που μου βγήκε!
Πέρασα την στάση με 4η ψιλοτελειωμένη και πραγματικά τα χρειάστηκα!
Ράγισα δύο δισκόπλακες στην κατηφορική Φτέρη.
Σιχτίρισα όσους έκαναν μπούκα και γέμισαν τον δρόμο με χώμα και γαρμπίλι σε μία δεξιά 5ής στην Ευρωστίνα.
Δόξασα τον ύψιστο που έβαλα ποδιά.
Είδα το τρελλό φαινόμενο να βρέχει καταρακτωδώς σε συγκεκριμμένες στροφές στην Κλειτορία ΙΙ (στην είσοδο μέχρι την έξοδο και μετά στεγνό! )
Το μοτέρ 'ξύριζε' εγώ δεν ξυρίστηκα! (Εξ ου και το παρατσούκλι του Ιβάν - Αιδεσιμότατος)
-
Πάντα τέτοια Αιδεσιμώτατε...
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Ένα ακόμη αδικημένο από πολλές απόψεις αυτοκίνητο στους ελληνικούς αγώνες........Oπως το ειπες αδικημενο και παρα πολυ μαλιστα.Το αυτοκινητο αν δουλεψει σωστα(που εχει καιρο να το κανει) και οδηγηθει κανει θαυματα
-
Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
Εντυπώσεις απο ΕΚΟ!!!!
Θελω εδω να γράψω και να τονίσω την επίδοση του Κλέων Ζαδέ!!!Και τις δυό μέρες υπέροχος!!!!
.ΒΡΕ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΕΣΥ. ΥΠΕΡΟΧΟΣ Ο ΖΑΔΕΣ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ!!!
ΑΛΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ Η ΕΙΔΗΣΗ. ΣΤΟ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΣΧΕΔΟΝ 50 ΠΗΡΕ ΤΑ ΣΟΒΡΑΚΑ ΑΠΟ ΦΕΡΕΛΠΙΔΕΣ ΝΕΟΛΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΟΛΟ ΚΟΚΟΚΟΚΟ... ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΟΤΤΕΣ ΛΙΡΑΤΕΣ.
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
Ο ΑΛΛΟΣ (ΣΑΚΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ) ΕΚΑΝΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΖΕ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝ ΠΑΡΤΙ ΟΙ ΙΤΑΛΟΓΑΛΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ, ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΤΟΝ ΜΑΡΑΝΑΝΕ.
ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 1300. 50ΡΙΖΕΙ Ο ΛΟΥΡΜΠΑΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΙΙΙΙΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΥΝ ΕΙΔΙΚΗ Ο ΜΠΑΤΣΟΣ ΜΕ ΤΟΝ (ΜΕ ΛΕΝ ΛΕΥΤΕΡΗ). ΜΙΑ ΒΡΟΧΗ ΤΟΥ ΣΩΖΕΙ.
ΡΕ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΔΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ. ΕΝΑ ΕΒΟ ΛΕΝΕ ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΟ ΒΟΥΛΓΑΡΟ ΜΕ ΤΟ ΙΜΠΡΕΖΑ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙ ΣΤΗ ΜΙΣΗ ΣΕΛΙΝΟΥΝΤΑ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΡΕ, ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΠΙΛΟΣΗ ΥΠΟΛΗΨΕΙΣ?
ΘΕΤΕ ΚΙΑΛΛΑ?
ΠΗΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ........ -
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Και λίγα παραλειπόμενα!Έφαγα μόνο τέσσερα λάστιχα! Αργά πήγαινα!
Έφαγα ομίχλη στα τελειώματα της Ευρωστίνας Ι
Έφαγα πολύ ομίχλη στον Φεναιό Ι
Έκανα ένα αεροπλανικό στην αριστερή φουρκέτα στον Φεναιό Ι που μου βγήκε!
Πέρασα την στάση με 4η ψιλοτελειωμένη και πραγματικά τα χρειάστηκα!
Ράγισα δύο δισκόπλακες στην κατηφορική Φτέρη.
Σιχτίρισα όσους έκαναν μπούκα και γέμισαν τον δρόμο με χώμα και γαρμπίλι σε μία δεξιά 5ής στην Ευρωστίνα.
Δόξασα τον ύψιστο που έβαλα ποδιά.
Είδα το τρελλό φαινόμενο να βρέχει καταρακτωδώς σε συγκεκριμμένες στροφές στην Κλειτορία ΙΙ (στην είσοδο μέχρι την έξοδο και μετά στεγνό! )
Το μοτέρ 'ξύριζε' εγώ δεν ξυρίστηκα! (Εξ ου και το παρατσούκλι του Ιβάν - Αιδεσιμότατος)
Ολα καλα Αρη, αλλα εχω μια απορια:
Αυτο που κανατε στην τελευταια αριστερη φουρκετα του Πριολιθου, τι ακριβως ηταν?
Πηγαινες για φλικ?
RALLY EKO.