Ο χρήστης ΙΕΡΟΕΞΕΤΑΣΤΗΣ έγραψε:
Για να θυμουνται οι παλιοι και να μαθαινουν οι νεοτεροι
Youtube Video
Με πήγες πολλά χρόνια πίσω !!!!
Software Engineer - Αγώνες Αυτοκινήτου
Ο χρήστης ΙΕΡΟΕΞΕΤΑΣΤΗΣ έγραψε:
Για να θυμουνται οι παλιοι και να μαθαινουν οι νεοτεροι
Youtube Video
Με πήγες πολλά χρόνια πίσω !!!!
Να πω και εγώ με τη σειρά μου ένα ευχαριστώ σε όλους όσους συντέλεσαν ώστε το σεμινάριο να γίνει πραγματικότητα, στους ομιλητές, και κυρίως στον EL-EM που φαίνεται οτι έχει πολύ κέφι και διάθεση να μοιραστεί τις εμπειρίες του και τη γνώση με τους νεότερους.
Ήταν οργανωμένο άψογα και νομίζω πως περάσαμε όλοι καλά.
Στο επόμενο πάλι εκεί θα είμαστε !!!
θα ήθελα και εγώ να πω ένα ευχαριστώ στους οργανωτές και ομιλητές της βραδιάς.
Προσωπικά πέρασα πολύ όμορφα και θεωρώ πως είμαστε τυχεροί που μας δίνεται η ευκαιρία να μαθαίνουμε όσα περισσότερα μπορούμε από ανθρώπους με περισσότερη εμπειρία από εμάς αλλά και να ακούμε ιστορίες από μια πιό ρομαντική περίοδο των αγώνων !
Εύχομαι να υπάρξει συνέχεια !
Δεν είναι ακριβώς έτσι ..
Εαν οι στροφές είναι διαδοχικές, χωρίς πολλά μέτρα ανάμεσα, είναι εξίσου σημαντικό να γνωρίζει εαν η στροφή που ακολουθεί είναι δεξιά ή αριστερή. Πολλές φορές δεν προλαβαίνει να περιμένει να το δεί. Και ανάλογα θα πρέπει να γίνει και η τοποθέτηση του αυτοκινήτου στην έξοδο της πρώτης. Αλλο πράγμα είναι η Δ->Α από το Δ->Δ.
Ο καθένας υιοθετεί τον τρόπο γραφής που τον βοηθάει στον αγώνα ..
Δεν θα μπορούσαν κάποιες συζητήσεις για τα προβλήματα των αγωνιζομένων να γίνονται στο forum του ΣΟΑΑ ;
Από εμάς εξαρτάται εαν είναι ενεργό ή όχι..
Πράγματι, αυτό ισχύει. Μετά το τέλος της Super Ειδικής, 3 με 4 Ν/2 μετρήθηκαν και το ύψος τους ήταν κάτω από το επιτρεπτό όριο. Ρώτησα τον Νάσο τι θα γίνει με αυτούς και απάντησε οτι προειδοποιήθηκαν καταλλήλως.
Και εμάς μας στενοχώρησε το γεγονός, ακριβώς επειδή ο Γκάλφας για τον ίδιο λόγο αποκλείστηκε.
Εμείς ότι και να πούμε για τις τρεις εβδομάδες που μεσολάβησαν από το Ράλι ΔΕΘ, μέχρι το ΕΚΟ θα είναι λίγο. Πολλές ατυχίες που δυστυχώς συνεχίστηκαν και κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Εχουμε ανεβάσει τη πλήρη περιγραφή της προετοιμασίας και του αγώνα στο site μας, μαζί με ενδιαφέρουσες φωτογραφίες.
Ευχαριστούμε τον Θανάση Κρασούλη του Power Boost Service για το ημιαξόνιο που μας έδωσε για να συνεχίσουμε την δεύτερη ημέρα. Επίσης και τον Βασίλη Αναγνωστόπουλο (APR) που και αυτός προσφέρθηκε να μας βοηθήσει.
glf αυτό ακριβώς μου είπε και ο Μάνος οτι πιστεύει οτι έγινε με το ύψος. Να άλλαξες τα αμορτισέρ και να μην τσέκαρες τα ύψη μετά. Κρίμα.. αλλά τουλάχιστον εσείς ευχαριστηθήκατε τον αγώνα ! Από εμάς συγχαρητήρια και θεωρούμε οτι το παράπτωμα είναι επουσιώδες και δεν παίζει καθοριστικό ρόλο στο αποτέλεσμα.
Όσον αφορά εμας, το αυτοκίνητο ρετάριζε από τη πρώτη κιόλας ειδική. Τη περισσότερη ώρα δούλευε με 3 κυλίνδρους και δεν μπορούσε να βγάλει τελική πάνω από 120 km/h. Καταφέραμε να τερματίσουμε στον αγώνα, αλλά γύρω στις 00:30 και περίπου 80 km έξω από τη Θεσ/νίκη ο ήχος του κινητήρα χειροτέρεψε και μείναμε. Το αυτοκίνητο θα το έχουμε σε δύο ημέρες για να δούμε τι ζημιά έχει γίνει.
Δεν ευχαριστηθήκαμε ούτε μια ειδική διαδρομή. Η απονομή μας καθυστέρησε πολύ αφού ξεμπερδέψαμε στις 22:30 !
Η περιγραφή του αγώνα είναι έτοιμη και σύντομα θα τη βρείτε στο site μας.
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
για ρε αδερφια προτεινετε καμια θεσουλα που θα απολαυσουμε θεαμα????
τι ωρα να ειμαστε στημενοι και που??? ποιες ειδικες προλαβενουμε να δουμε ανετα???
Δες το ωράριο του αγώνα για να σε βοηθήσει.
http://www.aoth.gr/2005/rally_deth/diad_apost_xron.htm
Πάντως από τις πιο θεαματικές ειδικές του αγώνα είναι ο Ταξιάρχης. Πολύς κόσμος πηγαίνει σε μια κατηφορική - γλυστερή φουρκέτα με ένα άσπρο εκκλησάκι (αρκετά μεγάλο) στο εσωτερικό.
Και στην Ολυμπιάδα πρέπει να είναι καλά, σε όποιο σημείο και να καθήσεις !
Σε 1-2 ώρες ξεκινάμε για Θεσσαλονίκη. Καλή διασκέδαση σε αγωνιζόμενους και θεατές. Καλό τερματισμό σε όλα τα πληρώματα.