-
Να μαι και εγω ξανα εδω μετα απο απουσια 1,5 μηνος.......Λοιπον βλεπω μετραμε τα μωρα μας, ας μπω και εγω στην σουμα με την ιταλιδα μου που ειναι μια Lancia Delta/1998a/1800cc HPE με 97.000χλμ. και 131hp.
Θα ανεβασω συντομα φωτο απλα το pc ειναι στην δουλεια μου και ολο ξεχνιεμαι.....anyway θα εχετε συντομα φωτο απο το μωρο μου. Οσο για στροφες δεν θα πω απολυτως τιποτα αλλα οποτε και οπου θελετε ενα test drive θα δειξει στους απιστους γιατι εχω φαει κολλημα με την Lancia.
Lancialli θελω να παρω ενα ypsilon 1.2 για μετακινησεις μεσα στην πολη αν ακουσετε τιποτα γραψτε.....Φυσικα εννοειτε το προηγουμενο μοντελο και οχι την μαπα την καινουργια....ακομα και ενα Υ10 το βρισκω πιο ελκυστικο.... -
Ο χρήστης parmalid έγραψε:
Να μαι και εγω ξανα εδω μετα απο απουσια 1,5 μηνος.......Λοιπον βλεπω μετραμε τα μωρα μας, ας μπω και εγω στην σουμα με την ιταλιδα μου που ειναι μια Lancia Delta/1998a/1800cc HPE με 97.000χλμ. και 131hp.
Θα ανεβασω συντομα φωτο απλα το pc ειναι στην δουλεια μου και ολο ξεχνιεμαι.....anyway θα εχετε συντομα φωτο απο το μωρο μου. Οσο για στροφες δεν θα πω απολυτως τιποτα αλλα οποτε και οπου θελετε ενα test drive θα δειξει στους απιστους γιατι εχω φαει κολλημα με την Lancia.
Lancialli θελω να παρω ενα ypsilon 1.2 για μετακινησεις μεσα στην πολη αν ακουσετε τιποτα γραψτε.....Φυσικα εννοειτε το προηγουμενο μοντελο και οχι την μαπα την καινουργια....ακομα και ενα Υ10 το βρισκω πιο ελκυστικο....οχι και μαπα! τα παραλες!!! το στιλακι στο μεγαλειο του...
-
Dedra 1.8.i.e. 107PS, 230000km και συνεχίζω. Από 1978 μέχρι 1991 beta 1300 82PS με δισκόφρενα πίσω παρακαλώ, την οποία δυστυχώς δεν πρόλαβα να οδηγήσω.
-
Το κλαμπ των φίλων Integrale στην Αθήνα http://www.hfintegrale.gr
Αν θεωρείται διαφήμηση να με ενημερώσει ο mod για να το σβήσω.
-
Lancia Astura di Mussolini σχεδιασμενη απο τον Pininfarina(1939)-V8-3lt.
http://www.repubblica.it/2003/e/galleri ... 23_big.jpg
http://www.repubblica.it/2003/e/galleri ... 26_big.jpg
http://www.repubblica.it/2003/e/galleri ... 29_big.jpg
http://www.repubblica.it/2003/e/galleri ... 33_big.jpg
http://www.repubblica.it/2003/e/galleri ... 41_big.jpg
http://www.repubblica.it/2003/e/galleri ... 17_big.jpg -
Lancia Aprilia aerodinamica
http://www.barchetta.cc/All.Ferraris/im ... pril-9.jpg
http://www.barchetta.cc/All.Ferraris/im ... 5118-1.jpg
http://www.barchetta.cc/All.Ferraris/im ... pril-8.jpg -
Lancia Felpa
-
Αντε γιατι σας πηρε ο υπνος...
http://www.lanciaclub.jp/Ειδικα το library section με σχεδον ολα τα βιβιλια, περιοδικα και video Lancia και τα Miniature και Plastic Model για μοντελακια.
Ειναι τρελαμενοι με τη Lancia οι Ιαπωνες...
-
100 Χρονια Lancia - 2006
Από 4 Σεπτεμβρίου έως 8 Σεπτεμβρίου 2006 στο Torino όλα τα Lancia Club παγκοσμίως θα στείλουν αντιπρόσωπους και αυτοκίνητα για τις εορταστικές εκδηλώσεις των 100 χρόνων από την ίδρυση της εταιρίας.
Όσοι επιθυμείτε να πατε καλό θα ήταν να αρχίσετε να οργανώνεστε.[/b] -
-
-
LANCIA
- D50:
Ο κινητήρας V8 χρησιμοποιήθηκε σαν δομικό στοιχείο του σασί (κάτι το οποίο βλέπουμε ακόμη και σήμερα). Δύο διαμήκη τοποθετημένα ρεζερβουάρ μεταξύ των ζευγαριών εμπρός-πίσω τροχού) κάτι το οποίο προσέφερα πολλά τόσο στη διατήρηση σταθερής κατανομής βάρους καθώς η στάθμη της βενζίνης μειωνόταν όσο και στην αεροδυναμική συμπεριφορά του μοοθεσίου. Ζύγιζε μόλις 600 κιλά.
- Lambda
Το πρώτο αυτοκίνητο με αυτοφερώμενο αμάξωμα. Ο πρώτος κινητήρας σε διάταξη V (V4), μπλοκ αλουμινίου και το πρώτο αυτοκίνητο με ανεξάρτητη ανάρτηση (στους εμπρός τροχούς).
Στο τέλος του 1918 ο Βιντσέντζο Λάντσια είχε κατοχυρώσει κάθε τεχνολογική καινοτομία της Λάμδα ως ευρεσιτεχνια. Και ήταν πολλές...
- Aurelia
Ο πρώτος κινητήρας V6.
- Delta S4
Το μοναδικό αυτόκίνητο με κινητήρα που συνδύαζε μηχανικό υπερτροφοδότη και στροβιλοσυμπιεστή για ευνόητους λόγους.
- ECV GROUP S
Επαναστατικό σύστημα Triflux στην κυλινδροκεφαλή.
-
Ο τύπος του κινητήρα του VW VR6, αποτελεί ευρεσιτεχνία της Lancia από την 1η Ιουλίου του 1915!!!
-
Η πρώτη εταιρεία που κατασκευάζει αυτοκίνητο με ενσωματωμένο ολοκληρωμένο ηλεκτρικό σύστημα (Lancia Thema, 1913).
8 ) 1911. Η πρώτη εταιρεία που παρουσιάζει αυτοκίνητο με ξηρό πολύδισκο συμπλέκτη.
-
Ζάντες κατασκευασμένες από χάλυβα. Παγκόσμια πρωτοτυπία για το 1911!!!
-
Θερμοστατικός έλεγχος του κινητήρα (Αουρέλια).
-
Ελαστικές βάσεις κινητήρα (άλλη μια παγκόσμια πατέντα, Lancia Astura, 1932-1933).
-
Επαναστατικός τρόπος έδρασης του κινητήρα στο πλαίσιο. Παγκόσμια πρωτοτυπία για το 1931.
-
Υδραυλικός έλεγχος του τεντωτήρα της 'καδένας'. Δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, 1950.
-
Δύο δικύλινδροι V κινητήρες διατεταγμένοι σε μορφή 'μπόξερ'.
-
Ελατήρια στο δίσκο του συμπλέκτη για την εξάλειψη των κραδασμών από την βίαιη σύμπλεξη.
-
Κιβώτιο 8 ταχυτήτων για το στρατιωτικό όχημα 3 Ro (τέλη δεκαετίας 30).
-
Δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για το σχεδιασμό κυκλώματος λίπανσης (Lancia Alpha, 1908).
18 ) Επαναστατικός σχεδιασμός καρμπιρατέρ (Lancia Alpha, 1908).
- Lancia Aprilia: ανεξάρτητες αναρτήσεις σε όλους τους τροχούς, 1937.
-
Διαβαστε τα αρθρα για την Fulvia και την Delta.
http://www.lancia2006.com/ -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Διαβαστε τα αρθρα για την Fulvia και την Delta.
http://www.lancia2006.com/Σάκη, πώς ανοίγει το άρθρο; 'Έχω εγκαταστήσει το Flash 8.
-
To '95, ο πατέρας μιας συμμαθήτριάς μου την οποία λάτρευα, έδωσε την Μ-Β W115 που είχε και πήρε μια Lancia Dedra 1.6 i.e. Μάλιστα, η κοπέλα ήξερε ότι στην οικογένεια εμείς είχαμε ένα Υ10 και ότι, πέραν των Citroen, Alfa Romeo και Ferrari, εκτιμούσα πάντα τις Lancia. Λέτε αυτό να έπαιξε καθόλου ρόλο;
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Διαβαστε τα αρθρα για την Fulvia και την Delta.
http://www.lancia2006.com/Σάκη, πώς ανοίγει το άρθρο; 'Έχω εγκαταστήσει το Flash 8.
Eχω το Flash 7 και το βλεπω στον Internet Explorer χωρις κανενα προβλημα.
-
(Μεταφέρω εδώ μήνυμα που διέγραψα από το θέμα για τη Brera)
Γιατί άραγε η κάποτε λαμπρή εταιρεία σήμερα είναι στον πάτο από πωλήσεις;
Αν έλειπε το Ypsilon θα πούλαγε λιγότερο και από τη Lada. Με μια κουβέντα: απέτυχε γιατί προσπάθησε να μπει σε χωράφια που δεν ήταν ικανή να πρωταγωνιστήσει. -
απέτυχε γιατί **προσπάθησε να μπει **σε χωράφια που δεν ήταν ικανή να πρωταγωνιστήσει
Βρίσκεσαι εν μέσω παραληρήματος και ιστορικής άγνοιας. Θα αφήσω τους γνώστες της ιστορίας να σε κρίνουν...
-
Προσπάθησε να μπεί η προσπάθησαν να την βάλουν;
-
Εντάξει, ό,τι πεις αρχηγέ. Αν έχεις καμιά φωτογραφία από μεγάλες προσωπικότητες που να εποχούνταν σε Lancia αντί πχ Mercedes, να μας τη δείξεις.
Όπως και να έχει, η ιστορία δείχνει ότι όποιος ήθελε 'κύρος' (μπλιαχ) καβάλαγε και καβαλάει αστεράκι ή προπέλα ή κύκλους.
LANCIA FORUM