-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
απο εσωτερικο δεν συγκρινεται με κανενα γιαπωνεζικο φιλε sadoTόσο χάλια είναι; Μια χαρά μου φαίνεται εμένα
-
-
Ήδη απο τώρα η κονσόλα φαίνεται ξεπερασμένη σχεδιαστικά.
-
ειπαμε, για εσενα δεν κανει.
εσυ αντι να παιρνεις φτηνα audi, προτιμας να παιρνεις ακριβα opel (και φτηνες ferrari) -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
:lol:
ειπαμε, για εσενα δεν κανει.
εσυ αντι να παιρνεις φτηνα audi, προτιμας να παιρνεις ακριβα opel (και φτηνες ferrari)Δεν το κατάλαβα αλλά πάμε παρακάτω....
-
τα scoda ειναι μια τιμια επιλογη,αξιζουν τα λεφτα τους.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
:lol:
ειπαμε, για εσενα δεν κανει.
εσυ αντι να παιρνεις φτηνα audi, προτιμας να παιρνεις ακριβα opel (και φτηνες ferrari)Δεν το κατάλαβα αλλά πάμε παρακάτω....
για τα saab και την alfa μιλαει! αν καταλαβα καλα....
-
Ο κινητήρας θα είναι με 200 άλογα και όχι 185 όπως στο Leon. 7,3 για τα πρώτα 100χλμ./ώρα για το σεντάν και και 7,5 για το Combi με την τελική να φτάνει τα 240χλμ./ώρα. Τέλος μόνο η έκδοση RS θα βγαίνει σε 'Race Blue' και 'Sprint Yellow' χρωματισμούς. Κάτι μου λέει οτι το δεύτερο θα φορεθεί πολύ στην Αθήνα
http://www.autoweek.nl/images/800/12003.jpg
http://www.autoweek.nl/images/800/12002.jpg -
μερικες φωτος απο την εκθεση της φραγκφουρτης...
καπως ετσι ειναι μεσα και εξω τελικα το νεο RS
0-100 σε 7.3
τελικες 240.
εξοπλισμος φουλ
χωροι για μια φουλ οικογενια.
διαβασα επισης κατι που ειχα ακουσει εκ των εσω εδω και καιρο.
οτι δηλαδη αν και θα περιοριστει τελικα η μεγιστη τιμη της ιπποδυναμης στα 200 αλογα ελεω golf gti (η skoda ηθελε 230),
θα υπαρχουνε αρκετες βελτιωσεις στα σημεια.
προς το παρον γραφτηκε για διαφορετικο συστημα εξαγωγης...
εγω ξερω και για αλλες αλλαγες, αλλα προτιμω να τις δω να γινονται πραξη πρωτα, και μετα να τις αναφερω..
ιδωμεν.. -
Δεν αποκλείεται στην πράξη να αποδίδει περισσότερους από 200 ίππους.
Έχει παρατηρηθεί και στο παρελθόν με τον 1.8Τ να υπάρχουν αποκλίσεις σε σχέση με τις ονομαστικές ιπποδυνάμεις.Πάντως, φαίνεται πολύ αξιόλογο σύνολο.
Αν κοστίζει γύρω στα 24-25, θα είναι και πολύ συμφέρον. -
το 24-25 απλα ξεχνα το.
οσο για τον 1.8τ, να υπενθυμισω οτι το κολπο με την μεγαλυτερη k03 τουρμπινα το εκανε η skoda στα δικα της και μετα απο καννα χρονο ακολουθησανε οι αλλες εταιρειες..
-
μακαρι να εχουν κανει και μια σωστη δουλεια και στην αναρτηση για να μιλησουμε για ενα εξαιρετικο αυτοκινητο απο ολες τις αποψεις.........
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
το 24-25 απλα ξεχνα το.οσο για τον 1.8τ, να υπενθυμισω οτι το κολπο με την μεγαλυτερη k03 τουρμπινα το εκανε η skoda στα δικα της και μετα απο καννα χρονο ακολουθησανε οι αλλες εταιρειες..
Τι εννοείς μεγαλύτερη ΚΟ3;
Τα 150-180 φορούσανε ΚΚΚ ΚΟ3, τα 225 ΚΟ4 και δύο ιντερκούλερ.Το Golf είναι στα 28-29, κι αν θεωρήσουμε δεδομένο ότι Octavia
-
εννοω την επονομαζομενη απο τα ξενα φορα ως Κ03 sport. (kkk03-058,059,060 κ.ο.κ)
η πρωτη εταιρεια που την φορεσε στα 150αρια μοτερ (και χωρις να πει τιποτα) και ξαφνικα με ενα προγραμμα βγαζανε 15-20 αλογα παραπανω απο το αναμενομενο, ητανε η skoda.οσο για το νεο rs.. νομιζω οτι θα κανει οσο το gti, βια ενα χιλιαρικο πιο κατω, και αμα.
μενει να δουμε τι θα φοραει τελικα σε καποια σημαντικα σημεια... -
Για πες τι ξέρεις και για τα Λεόν, σπιούνε Petran!
K03 sport φοράει και το Λεόν, έτσι δεν είναι; Έχεις μήπως καμιά δυναμομέτρηση από 180αρι προσθιοκίνητο;
Συγγνώμη για το off-topic!
Ωραίο αυτοκινητάκι το Octavia RS, πολύ μου αρέσει η πράσινη δαγκάνα στα φρένα...διακριτικό και πολύ δυνατό αλλά ένα κλικ παραπάνω σε χαρακτήρα θα το ήθελα. Κατανοητό πάντως ότι υπάρχει τέτοια οδηγία της εταιρείας να δημιουργεί τέτοια Q-cars.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
. Κατανοητό πάντως ότι υπάρχει τέτοια οδηγία της εταιρείας να δημιουργεί τέτοια Q-cars.Σόρρυ γιά τό άσχετο,αλλά τί εννοούμε λέγοντας Q-car;
-
Να είναι γρήγορο, δυνατό και ικανό, αλλά να μην το δείχνει με τίποτα.
Λύκος με φορεσιά αρνιού...
-
Θένκ'ς.
(γιατί νόμιζα ότι λέγονται sleepers; )
-
sleepers λεγονται αυτα που σε πιανουνε στον υπνο..
καμια σχεση με skoda -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
. Κατανοητό πάντως ότι υπάρχει τέτοια οδηγία της εταιρείας να δημιουργεί τέτοια Q-cars.
Σόρρυ γιά τό άσχετο,αλλά τί εννοούμε λέγοντας Q-car;
Q-Cars σημαίνει question-cars, αυτοκίνητα δηλαδή, που σε κάνουν να αναρωτιέσαι για το ποιόν τους.
Είναι πράγματι αυτοκίνητα, που δεν υποδηλώνουν με την εμφάνισή τους τις επιδόσεις τους, παρά μόνο στους λίγους γνώστες.
Για τους γνωρίζοντες δεν υπάρχουν στην ουσία Q-cars.Βέβαια τα q-cars μετατρέπονται μετά σε a-cars, δίνοντας απαντήσεις σε αυτούς, που δεν γνώριζαν από την αρχή με τι είχαν να κάνουν...
Μπορεί κανείς να θεωρήσει την Μ5 π.χ. q-car;
Oύτε το RS ανήκει σε αυτή την κατηγορία.
Ένα A3 3.2 όμως ανήκει.
Σχεδόν τίποτα δεν το διαφοροποιεί από τα μικρότερα.[/list]
Skoda Octavia RS