Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απολογισμός 2002
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Απολογισμός 2002
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Ελληνικοί Αγώνες
    26
    85
    369
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      Τώρα που το 2002 τελειώνει, ας κάνουμε έναν απολογισμό των ελληνικών αγώνων τη χρονιά που πέρασε.

      Το ερώτημα της ψηφοφορίας είναι 'Ηταν το 2002 μια καλή χρονιά ?' και οι απαντήσεις είναι επίτηδες μόνο 'Ναι' και 'Οχι', έτσι ώστε να αναγκαστεί καθένας μας να δώσει μια συγκεκριμένη απάντηση και να έχει νόημα η ψηφοφορία, διότι διαφορετικά θα έβγαινε με 100% κάτι σαν 'Και ναι και όχι'

      Η δική μου άποψη είναι 'Ναι'. Προφανώς και έχουν πολλά ακόμα να γίνουν (το 'και ναι και όχι' που λέγαμε...) αλλά θεωρώ το συνολικό απολογισμό της χρονιάς θετικό. Και εξηγούμαι:

      Θετικά σημεία του 2002

      ο Η γενικότερη αναβάθμιση του παν. πρωτ. ράλι (από πλευράς ανταγωνισμού αλλά και οργάνωσης και ασφάλειας) αλλά και των σχετικών κυπέλλων (ασφάλτου, χώματος, μίνι ράλι)
      ο Η συνολική καλύτερη εικόνα όλων των αγώνων (πλην ταχύτητας), πχ. αναβάσεων, 4x4, dragster
      o H γενικότερη αναβάθμιση της 'ποιότητας' των συμμετοχών και μάλιστα σε πολλές κατηγορίες ταυτόχρονα
      ο Η μείωση των προβλημάτων που σχετίζονται με τεχνικά ζητήματα
      ο Η βελτίωση ως προς το 'ευ αγωνίζεσθαι'

      Αρνητικά σημεία του 2002

      ο Το πρωτάθλημα ταχύτητας (ιδίως της F3 αλλά και όλα τα άλλα, του Ενιαίου μη εξαιρούμενου)
      ο Σχετικά περιορισμένη προβολή (αλλά καλύτερη από παλιότερα)
      ο Πλην ορισμένων αναβάσεων, όπου είχαμε κοσμοπλημμύρα, γενικότερα η παρουσία θεατών ήταν, νομίζω, κατώτερη του αναμενόμενου

      Μια τελευταία παρατήρηση: τα περισσότερα θετικά σημεία βελτιώθηκαν τα 1-2 τελευταία χρόνια ενώ τα περισσότερα αρνητικά σημεία είναι λίγο-πολύ εδώ και χρόνια έτσι...

      Αγωνιστικούς χαιρετισμούς για το 2003

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nass last edited by

        Τώρα που το 2002 τελειώνει, ας κάνουμε έναν απολογισμό των ελληνικών αγώνων τη χρονιά που πέρασε.

        Το ερώτημα της ψηφοφορίας είναι 'Ηταν το 2002 μια καλή χρονιά ?' και οι απαντήσεις είναι επίτηδες μόνο 'Ναι' και 'Οχι', έτσι ώστε να αναγκαστεί καθένας μας να δώσει μια συγκεκριμένη απάντηση και να έχει νόημα η ψηφοφορία, διότι διαφορετικά θα έβγαινε με 100% κάτι σαν 'Και ναι και όχι'

        Η δική μου άποψη είναι 'Ναι'. Προφανώς και έχουν πολλά ακόμα να γίνουν (το 'και ναι και όχι' που λέγαμε...) αλλά θεωρώ το συνολικό απολογισμό της χρονιάς θετικό. Και εξηγούμαι:

        Θετικά σημεία του 2002

        ο Η γενικότερη αναβάθμιση του παν. πρωτ. ράλι (από πλευράς ανταγωνισμού αλλά και οργάνωσης και ασφάλειας) αλλά και των σχετικών κυπέλλων (ασφάλτου, χώματος, μίνι ράλι)
        ο Η συνολική καλύτερη εικόνα όλων των αγώνων (πλην ταχύτητας), πχ. αναβάσεων, 4x4, dragster
        o H γενικότερη αναβάθμιση της 'ποιότητας' των συμμετοχών και μάλιστα σε πολλές κατηγορίες ταυτόχρονα
        ο Η μείωση των προβλημάτων που σχετίζονται με τεχνικά ζητήματα
        ο Η βελτίωση ως προς το 'ευ αγωνίζεσθαι'

        Αρνητικά σημεία του 2002

        ο Το πρωτάθλημα ταχύτητας (ιδίως της F3 αλλά και όλα τα άλλα, του Ενιαίου μη εξαιρούμενου)
        ο Σχετικά περιορισμένη προβολή (αλλά καλύτερη από παλιότερα)
        ο Πλην ορισμένων αναβάσεων, όπου είχαμε κοσμοπλημμύρα, γενικότερα η παρουσία θεατών ήταν, νομίζω, κατώτερη του αναμενόμενου

        Μια τελευταία παρατήρηση: τα περισσότερα θετικά σημεία βελτιώθηκαν τα 1-2 τελευταία χρόνια ενώ τα περισσότερα αρνητικά σημεία είναι λίγο-πολύ εδώ και χρόνια έτσι...

        Αγωνιστικούς χαιρετισμούς για το 2003

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nass last edited by

          Τώρα που το 2002 τελειώνει, ας κάνουμε έναν απολογισμό των ελληνικών αγώνων τη χρονιά που πέρασε.

          Το ερώτημα της ψηφοφορίας είναι 'Ηταν το 2002 μια καλή χρονιά ?' και οι απαντήσεις είναι επίτηδες μόνο 'Ναι' και 'Οχι', έτσι ώστε να αναγκαστεί καθένας μας να δώσει μια συγκεκριμένη απάντηση και να έχει νόημα η ψηφοφορία, διότι διαφορετικά θα έβγαινε με 100% κάτι σαν 'Και ναι και όχι'

          Η δική μου άποψη είναι 'Ναι'. Προφανώς και έχουν πολλά ακόμα να γίνουν (το 'και ναι και όχι' που λέγαμε...) αλλά θεωρώ το συνολικό απολογισμό της χρονιάς θετικό. Και εξηγούμαι:

          Θετικά σημεία του 2002

          ο Η γενικότερη αναβάθμιση του παν. πρωτ. ράλι (από πλευράς ανταγωνισμού αλλά και οργάνωσης και ασφάλειας) αλλά και των σχετικών κυπέλλων (ασφάλτου, χώματος, μίνι ράλι)
          ο Η συνολική καλύτερη εικόνα όλων των αγώνων (πλην ταχύτητας), πχ. αναβάσεων, 4x4, dragster
          o H γενικότερη αναβάθμιση της 'ποιότητας' των συμμετοχών και μάλιστα σε πολλές κατηγορίες ταυτόχρονα
          ο Η μείωση των προβλημάτων που σχετίζονται με τεχνικά ζητήματα
          ο Η βελτίωση ως προς το 'ευ αγωνίζεσθαι'

          Αρνητικά σημεία του 2002

          ο Το πρωτάθλημα ταχύτητας (ιδίως της F3 αλλά και όλα τα άλλα, του Ενιαίου μη εξαιρούμενου)
          ο Σχετικά περιορισμένη προβολή (αλλά καλύτερη από παλιότερα)
          ο Πλην ορισμένων αναβάσεων, όπου είχαμε κοσμοπλημμύρα, γενικότερα η παρουσία θεατών ήταν, νομίζω, κατώτερη του αναμενόμενου

          Μια τελευταία παρατήρηση: τα περισσότερα θετικά σημεία βελτιώθηκαν τα 1-2 τελευταία χρόνια ενώ τα περισσότερα αρνητικά σημεία είναι λίγο-πολύ εδώ και χρόνια έτσι...

          Αγωνιστικούς χαιρετισμούς για το 2003

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            apr last edited by

            Ο.Κ ΦΙΛΕ nass ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΤΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΩ ΝΑΙ .
            ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ . ΚΑΛΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ 2003 ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΠΑΚΕΤ . ΜΑΣ ΠΡΗΞΑΝΕ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ,ΑΗΔΙΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝΕ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΓΚΡΕΜΛΙΝ. ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙ Η ΕΘΕΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΙ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΕΧΟΥΝ , ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ , ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΓΡΑΨΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ?ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΣΥΝΕΣΤΗΣΕ ΠΟΤΕ , ΚΑΝΕΙΣ ?
            ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              platis last edited by

              nass ΝΑΙ!!! ΧΡΗΣΤΑΡΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΔΥΜΟ ΡΕ
              ΠΑΛΗΟΦΙΛΕ;;;
              ΑΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.
              ΝΑΣΟ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΛΑΦΡΩΣΑ ΤΟ ΘΕΜΑ,ΑΛΛΑ Μ ΕΧΕΙ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙ
              Ο ΓΕΡΟ FIAT POWER!!! Π'ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΟΝ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • N
                nass last edited by

                Περισσότερο από την ψηφοφορία έχει νόημα ο απολογισμός. Οπότε είναι καλύτερα να μας πει καθένας τους λόγους για τους οποίους ψηφίζει αυτό που ψηφίζει. Τι θεωρούμε πως πήγε καλά το 2002, τι θεωρούμε πως πήγε άσχημα και ποιό θεωρούμε πως είναι το τελικό αποτέλεσμα.

                Ιδίως μάλιστα αυτοί που ψήφισαν 'Οχι', ΙΜΗΟ, σε ό,τι θα πουν θα πρέπει οι αποφασίζοντες να σκύψουν με μεγαλύτερη προσοχή.

                Αγαπητέ APR, επαναλαμβάνω πως αν δεν το έθετα 'Ναι' / 'Οχι' τότε δεν θα έβαζα καθόλου ψηφοφορία, προφανώς κανένα από τα δύο δεν είναι το 'σωστό'. Απλά ήθελα να φανεί προς τα που κλίνουν οι εκτιμήσεις όλων μας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  takinen last edited by

                  ΝΑΙ!!! Σαν θεατής μου άρεσε ότι και αν είδα φέτος.

                  Τώρα σχετικά με όσα λέει ο APR,
                  Το motorsport είναι μια ερασιτεχνική ασχολία. Ένα hobby. Τίποτε άλλο.
                  Η βασική του ιδιαιτερότητα είναι το μεγάλο κόστος που απαιτείται για να το ασκήσεις με το σωστό τρόπο.
                  Ακόμα και αν θέσουμε ως αρχική τιμή τα 10.000 ευρώ για να συμμετάσχει κάποιος σε αγώνα ραλλυ με δικό του αυτοκίνητο, δεν είναι και λίγα λαμβάνοντας υπόψη πως πρόκειται για ένα χόμπυ.
                  Σε άλλες χώρες το χόμπυ αυτό είναι κατά ένα μέρος επαγγελματικό. Δηλαδή πέραν των τεχνικών που είναι αυτονόητο να πληρώνονται, πληρώνονται και οι οδηγοί.
                  Βέβαια μιλάμε για περιορισμένες συμμετοχές. Μικρός αριθμός μπροστά σην πλειοψηφία που παντού πληρώνει για να τρέχει.
                  Στην Ελλάδα το χόμπυ αυτό βρίσκεται όσον αφορά τους οδηγούς σε καθαρά ερασιτεχνικό επίπεδο. Δεν υπάρχει επαγγελματικό πρωτάθλημα, δηλαδή οδηγοί που να εξασφαλίζουν τα προς το ζειν, αμιγώς από το ίδιο το άθλημα. (Εκτός και αν γνωρίζω λάθος)
                  Υπάρχουν όμως δωρεάν μπάκετ. Δηλαδή οδηγοί, που δεν πληρώνουν ούτε ένα ευρώ και ευχαριστιούνται, οδηγούν και παίρνουν ενδεχομένως πρωταθλήματα, απέναντι σε άλλους που για να τρέξουν, ίσως και να αιμορραγούν.
                  Εκεί είναι το παράδοξο και παράξενο της υπόθεσης.
                  Τα δωρεάν μπάκετ είναι καπαρωμένα (δεν ξέρω από πότε, μικρός είμαι) από τα ίδια και τα ίδια πρόσωπα γι αυτό ενδεχομένως υπάρχει και στασιμότητα.
                  Όμως, μην ξεχνάμε πως τα δωρεάν μπάκετ οφείλονται στις καλές προσωπικές σχέσεις αυτών που τα οδηγούνε (δημοσιογράφοι), με αυτούς που τα δίνουν. Αν δεν υπήρχαν τα συγκεκριμένα πρόσωπα, θα υπήρχαν δωρεάν μπάκετ;
                  Και έστω οτι υπήρχαν, αν τα οδηγούσανε νέοι γρήγοροι θεαματικοί αλλά και καταστροφείς, (λόγω ηλικίας) τα μπάκετ αυτά, ποιές θα ήταν οι συνέπειες;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    koulis1 last edited by

                    Μετά απο τόσα χρόνια στούς αγώνες(σαν θεατής και σαν συμμετέχων)μπορώ να πώ οτι η χρονιά αυτή ηταν η καλύτερη, αν εξαιρέσουμε τις ταχύτητες-(οσο για τα Ντράγκστερ προσωπικά δεν τους θεωρώ αγώνες παρα κόντρες κατι σαν το 'κοιτα ποσο ψηλός ειμαι'!!!!!!!!).Πολύ ωραίοι αγώνες ,με πολύ κόσμο και σίγουρα τον πιο ενδιαφέρον συναγωνισμό των τελευταίων ετών.Σιγουρα ο δρόμος ειναι μακρύς αλλά νομίζω οχι τοσο δύσκολος(εξυπνάδα και ευελιξία χρειάζεται).
                    Το θέμα δεν ειναι ποιος τρέχει 'τσάμπα και ποιος πληρώνει',αυτά πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν(δεν τα επικροτώ,βεβαια)το θέμα ειναι οτι η αρχή του σπορ αρχισε να απεγκλωβίζεται(απο το Ακροπολις ) και να κοιτα και τους αλλους αγώνες και κατα τη γνώμη μου μπροστά.
                    Ευχομαι του χρόνου να ειναι ολα καλύτερα!!!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • G
                      glf last edited by

                      Στα θετικά της φετινής χρονιάς θα προσθέσω

                      • την ανάδειξη ΠΟΛΛΩΝ νέων ταλέντων και με αποτελέσματα μάλιστα (το.. 'νεο αίμα' που ακούγαμε πάντοτε)
                      • τα πολύ καλά αποτελέσματα των Ελλήνων αγωνιζόμενων στο εξωτερικό !
                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        gta last edited by

                        Xρόνια Καλά!
                        Οσα νάναι...

                        Επί της ουσίας.. Ψήφισα ΝΑΙ πριν διαβάσω τα γιατί του nass. ΄Πιστεύω πως αν έγιναν δέκα βήματα πίσω (στις΄πίστες), έγιναν έντεκα μπροστά στα Ράλι και ένα σάλτο με την ευκαιρία οργάνωσης του Ακρόπολις από την ομάδα της Ανίτας Πασαλή, που πρέπει να πούμε πως περίοπτη θέση διαθέτει και ο φορουμας nass. Ολοι τους όπως ο Ρον, ο Νικός Πασαλ, ο Νάσσος Παπκώστας, ουσιαστικά και οι Χατζημίχος, Ελένη-Τεχέρο-Φερτάκη, ο Κώστας Τσέτσος, η Μάγδα, η Ματίνα, ο Μπιλ, ο τρελλο χιωτίδης και τόσοι άλλοι προσφέρουν τις υπηρεσίες τους εθελοντικά! Σύμφωνοι ορισμένοι οι εξής 2-3 αμοίβονται με πινατς όντας υπάληλοι της αρχαιοτέρας...
                        ΝΑΙ λοιπόν και μάλιστα χωρίς σκέψεις και πολλά γιατί...
                        Μένει βέβαια να γίνουν οι σωστές κινήσεις το 2003 ώστε όλα αυτά να αξιοποιηθούν και να μην πάμε πάτο... Χρονιάρες ημέρες όμως είναι ας μην αρχίσουμε την γκρίνια..

                        Χρήστοι, ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΙ (στον έναν , στον άνοιξε-βγάλε-κλέισε έστειλα μήνυμα αλλά με έγραψε, στον άλλον από κοντά...), αλλά βρε γερο ραμολυμέντα τι πάθατε πάλι με τους δημοσιογράφους...;;
                        Ισοπεδώνουμε τα πάντα... κάπως έτσι.... Θα σου στείλω ΑΡR τρελλε-παλιόφιλε το δώρο σου όταν ήρθες να πιείς ένα ποτήρι μαζί μας πριν το Παλάδιο με το Κόρντομπα. Πληρωμένο με άιμα ήταν το Έσκορτ ώστε ο δημοσιογράφος να πάει παρά πέρα και να φτάσει να κάνει την τρέλλα του δουλειά και να πληρώνεται να στρίβει για 15 χρόνια! Κάπως έτσι κινήθηκε και ο ΝΤ... Αλλά μεγάλο παιδί είναι ας τοποθετηθεί...
                        Τώρα για τους νεότερους... Δεν τους βάζω πλάτη, το ξέρετε! Κάποιοι βγάζουν γέλιο και πίκρα, ενώ κάποιοι όπως ο Τσιγκρής, ο Λακαφώσης και ο Τεμπερίδης που μπορούν να πάνε παρα πέρα μάλλον θα χαθούν και θα κοιτάνε...
                        Με την ευκαιρία...
                        Ομως και εμείς που δώσαμε το δημοσιογραφικό Πεζώ σε Μιχελακάκη, ιαβέρη το 2001 και το 2002 τι καταφέραμε; τα ακούσαμε! Διαπλεκόμενη θεωρήθηκε η συμμετοχή. Αμφισβητήθηκε μάλιστα και το κύρος της αφού ακόμα και σήμερα δεν λείπουν τα υπονοούμενα σε σχέση με τη νομιμότητα του μπλέ Ραλί. Ας είναι. Το 2002, πιστέψαμε πως έπρεπε να υποστηρίξουμε ένα γνήσιο ταλέντο με προοπτική και το κάναμε παρακολουθώντας κάθε εξέλιξη διακριτικά! Η Λάιον δεν καταδέχτηκε και σοφά έπραξε να κάνει έφεση στα αποτελέσματα της Λειβαδιάς (ουδείς έκανε τον κόπο να μας ρωτήσει-ενημερώσει, αλλά ακόμα και έτσι συμφωνούμε!) και χάθηκε ο τίτλος. Τα χίλια συγχαρητήρια στον Γιώργη Χατζηρήγα που κέρδισε τον τίτλο αλλά και ψυχραιμία. Την πολύ την γκρίνια και τα παράπονα και τα υπονοούμενα πόρτα-πόρτα και τους ηρωισμούς που οδηγούν σε ρόλους Δαυίδ σε σχέση με τον Γολιάθ, τα βαριέσαι ακόμα και εσύ ο ίδιος αν και όποτε κάνεις αυτοκριτική.

                        Στο ενιαίο τώρα... Τα Λεόν τα περιοδικά τα αγόρασαν (!) και η χορηγία που εξασφάλισαν είχε να κάνει με τις επισκευές και τις συμμετοχές. Το δικό μας αυτοκίνητο καταστράφηκε στο Αχαιός και βέβαια το πληρώσαμε ως καινούργιο! Μείναμε έξω από το θεσμό, όταν σε αντίστοιχες περιπτώσεις με άλλα περιοδικά δεν έλειψε το παρασκήνιο και βέβαια παρέμειναν στο παιχνίδι χωρίς να πληρώσουν ούτε δραχμή. Αλλο καθεστώς τότε θα πει ο φίλος μου ο Παπ και κανένα πρόβλημα τυπικά.
                        Η ουσία τώρα... ΟΥΔΕΙΣ από τις εταιρείες φρόντισε να εξασφαλίσει ως αντάλλαγμα την προβολή των αγώνων όπου συμμετείχαν τα δημοσιογραφικά αυτοκίνητα... Η συμφωνία έγινε για να τρέξουν δημοσιογράφοι, ώστε να διατηρούνται και οι απαραίτητες ισοροπίες και όχι για να προβληθεί ο χωρος που υποτείθεται πως υπηρετούν... Εκεί λοιπόν είναι το φαουλ κατά την ταπεινή μου γνώμη αφού όπως ορθά σημειώνει ο Τάκινεν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα δεν θα έβγαιναν ποτέ στον πόλεμο... σε χέρια ταλαντούχων.

                        Ναι λοιπόν στη συμμεττοχή εντύπων αλλά με ψυχραιμία και ανταλλάγματα σε σχέση με την προώθηση-προβολή των αγώνων και βέβαια, με νέους και ωραίους πληκτρολόγους που δεν σέρνονται αλλά μπορεί και να εξελιχθούν σε ικανούς οδηγούς αγώνων.

                        ΣΧ

                        ΥΓ... Ασχετο... Το αφιέρωμα μηνιαίου περιοδικού στο Γίνε ώστε να βγεί υποχρέωση στην Τογιότα Ελλάς, βγάζει πίκρα... και μάλιστα από αδέλφια συμπολεμιστές άλλων εποχών. Κρίμα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          [quote='nass']Τώρα που το 2002 τελειώνει, ας κάνουμε έναν απολογισμό των ελληνικών αγώνων τη χρονιά που πέρασε.

                          Το ερώτημα της ψηφοφορίας είναι 'Ηταν το 2002 μια καλή χρονιά ?' και οι απαντήσεις είναι επίτηδες μόνο 'Ναι' και 'Οχι', έτσι ώστε να αναγκαστεί καθένας μας να δώσει μια συγκεκριμένη απάντηση και να έχει νόημα η ψηφοφορία, διότι διαφορετικά θα έβγαινε με 100% κάτι σαν 'Και ναι και όχι'
                          [quote]

                          Η δική μου γνώμη ταυτίζεται με των περισσοτέρων απ' ότι καταλαβαίνω. Αν Η σύγκριση γίνει με την προηγούμενη χρονιά τότε σαφώς και το 2002 ήταν μια καλή χρονιά. Έχουν γίνει βήματα μπροστά και άς ελπίσουμε ότι αυτό θα συνεχιστεί.
                          Μιλώντας μόνο (δυστυχώς ) από την θέση του θεατή θα ήθελα περισσότερη ώρα προβολής του αγαπημένου μου σπόρ, από κάποιο μεγάλο Πανελλήνιας εμβέλιας κανάλι . Ίσως ο κ. Φωτεινέλης θα μπορούσε να κάνει μια μεταγραφή...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • A
                            apr last edited by

                            ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ GTA , TAKINNEN ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΩ ΣΕ ΑΛΛΟ topic ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • G
                              giorgosstamatis last edited by

                              ΚΑΤΑ ΑΡΧΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

                              ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΔΙΑΒΑΖΩΝΤΑΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΣΤΡΑΤΙΣΙΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ APR ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΛΑΔΙΟ.
                              ΟΤΙ ΤΟ 206 ΑΝ ΤΟ ΟΔΗΓΟΥΣΕ Ο ΚΟΚΚΙΝΗΣ ΘΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ???????????? ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ.
                              ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΚΚΙΝΗΣ ΜΕ ΤΟ ΟΠΛΟ ΚΑΝΕΙ ΧΡΟΝΟΥΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ CUP ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΝΕΙ ΡΕΖΙΛΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΟ ΔΙΑΘΕΤΕΙ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΑΤΕ????????.
                              Ε ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΘΡΑΣΟΣ ΚΥΡΙΕ ΣΤΡΑΤΙΣΙΝΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΤΙ ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΕΡΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΝΕΤΕ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΡΕΖΙΛΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΟΥΤΕ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙ ΤΙΣ ΛΑΙΚΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΣΑΝ.
                              ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑΤΕ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΞΑΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ.
                              ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΗΔΗ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΧΑΛΑΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ΧΑΤΙΡΗΚΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ.
                              ΞΕΧΝΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΑΣΚΟ ΤΙΣ ΤΟΓΙΟΤΑ ΜΕ ΤΟ ΓΙΑΡΙΣ ΠΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΣΑΝ ΤΟΥΣ ΝΤΙΛΕΡ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΔΗΓΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΙΝΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΙ ΝΤΙΛΕΡ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΥΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΚΟΥΣΟΥΝ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ.
                              ΕΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΠΑΕΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΓΑΤΕ ΕΛΑ ΤΡΕΧΑ ΤΣΑΜΠΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΡΑΨΕ ΔΥΟ ΣΕΛΙΔΕΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΣΑΜΠΑ ΘΑ ΓΡΑΦΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΑΤΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΕΞΟΔΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ.
                              ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΕΒΑΛΕ 4 ΕΝΙΑΙΑ ΣΕ ΜΙΣΗ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΤΟΝ ΕΥΤΟ ΤΟΥ ΣΕ 2 ΣΕΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΕ ΤΟΝ ΔΕΚΑΤΟ ΕΝΑΤΟ.
                              ΚΥΡΙΕ ΣΤΡΑΤΙΣΙΝΟ ΕΛΕΟΣ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΑΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΧΑΡΟΠΑΛΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΛΗΤΗΡΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.

                              ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ.

                              ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.

                              ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • G
                                gta last edited by

                                Kάποιος όμως πρέπει να πει και σε σενα Γιώργο (ο ενικός αφού πιστέυω πως είσαι σημαντικά νεότερος), πως πρέπει να τοποθετείσαι ψύχραιμα και τεκμηριωμένα...
                                Ξεκινάς με εμπάθεια σε σχέση με τον Κοκκίνη... Σχολιάζεις οδηγό αγώνων με ιστορία, ήθος, εμπειρία και ταχύτητα που ελάχιστοι διαθέτουν σε αυτή τη χώρα, όντας φορτισμένος από την επιλογή για την εξέλιξη του 206. Ψυχραιμία! Η διαπλοκή σε πειράζει σε σχέση με τα περιοδικά αλλά δεν σε πειράζει που ο οδηγός της Λάιον έμεινε θεατής για να κάνει μία γρήγορη βόλτα σε κλειστό δρόμο ο εξελιχτής (;) αναρτήσεων της ομάδας. Και βέβαια αν ξέρεις πες μου πως θα εξελιχθεί ένα αγωνιστικό σε slow motion κίνηση.
                                Εμα΄ς λοιπόν μας ενοχλούν επιλογές που ξεπερνούν τη δεοντολογία και την ηθική τάξη. Ο Κοκκίνης θεατής γιατί έτσι, και ο Κολιγιάννης εξελιχτής, κινούμενος σε επίπεδο Α5 και βγάλε. Ε, έλεος! Τώρα αν ο Κοκκίνης διασύρει και εκθέτει όπως ελέχθει από τους ειδικούς (;) ότι το έκανε παλαιότερα ο Τσάδαρης, θα φανεί μόλις το περιβόητο Μαξί το οδηγήσει οδηγός από το καπ! Ιδωμεν λοιπόν, οπότε υπομονή λίγους μήνες και έχεις το λόγο μου ότι θα ζητήσω συγγνώμη όποτε αυτό το 106 κάνει χρόνους στην άσφαλτο και κυρίως στο χώμα..., ολοκληρώνοντας βέβαια και την προσπάθεια...
                                Τώρα σε σχέση με τους δημοσιογράφους και τον διάλογο που άνοιξα με τον Φιλο μου Χρήστο Αναγνωστόπουλο φαίνεται πως δεν παρακολουθείς! Το δημοσιογραφικό αυτοκίνητο του περιοδικού μας ένα αγορασμένο από τις τεχνικές εκδόσεις Λεόν το χρησιμοποίησαν συντάκτες μας ώστε να βαθμολογείται στο Κύπελλο Ειδικού Τύπου. Και βέβαια σεβόμενοι τη δεοντολογία επιλέξαμε άπειρους για επί ίσοις όροις παιχνίδι με τα άλλα έντυπα και όχι τους Τσάδαρη, Τεμπερίδη ώστε να μην παρεξηγηθούμε...
                                Τώρα σε χέση με το πεζώ μας.
                                Το 2000 το οδήγησε ο Νίκος Τσάδαρης ο Πρωταθλητής Α5 του 2002, το 2001 ο Κύριος Δημήτρης Μιχελακάκης και το 2002 ο Αρης ιαβέρης ώστε να μην χαθεί ακόμα ένα γνήσιο ταλέντο. Σε παραπέμπω σε άλλα περιοδικά, σε σχέση με την προβολή που είχαν οι επιλογές μας αφού οι νίκες και οι επιδόσεις των παιδιών δεν πέρασαν ούτε στα ψηλά... Χαρακτηριστήκαμε μάλιστα και διαπλεκόμενοι και η συμμετοχή εμφανίστηκε ως Γολιάθ σε μάχη με τον Δαυίδ. Κανείς βέβαια δεν έκανε τον κόπο ΄ωστε να αναλύσει πως χάθηκε ουσιαστικά στα ΧΑΡΤΙΑ ο τίτλος. Δυστυχώς προδίδοντας υπερβολική σεμνότητα δεν το κάναμε ούτε εμείς στην περιγραφή του Ράλι Παλάδιο στους 4Τ. Ας προσέχαμε, αφού φαίνεται πως κάτι τέτοιο μεταφράστηκε ως αδυναμία.

                                Σε σχέση με το κόστος σελίδας και συμμετοχής τι να σου πω;;; Κρίμα και ντροπή! Ψάξε σε άλλους χώρους να βρείς το ισοζύγιο ανάμεσα στο κόστος των συμμετοχών και στο αντίστοιχο των όποιων χορηγιών...

                                Τέλος το ότι πιάνεις στα πλήκτρα σου με τε΄τοιο τρόπο το θεσμό του Γίνε προδίδει και εμπάθεια. Αν μάλιστα ήσουν ενημερωμένος θα ήξερες πως ο εξής ένας ντίλερ που όπως λες καταστρέψαμε, η Τογιότα Γιανίτσας, πήρε από την Τογιότα Ελλάς χορηγία 5 εκατ... για την υποστήριξη της συμμετοχής του Θοδωρή Παππά (πρόκειται για ταλέντο και μακάρι να το αποδείξει κάποτε) και βέβαια τη μέγιστη προβολή για τις όποιες της δραστηριότητες χωρίς εννοείται να έχουμε δει ουδέποτε τη δραχμή η το ευρώ του σημαντικού κατά τα άλλα αυτού ντίλερ της Τογιότα!
                                Σε σχέση με την Τογιότα Συγγρού τι θες να σου πω;; αστο! Ανήκει στην Τογιότα Ελλάς η επιχείρηση, αν θέλουν ας απαντήσουν και βέβαια ας πρόσεχαν αφού επέλεξαν να διαδίδουν ανακρίβειες... Οποιοι το έκαναν...
                                Το τρίτο αυτοκίνητο θυμίζω πως ήταν συμμετοχή της Τογιότα Ελλλάς...

                                Μακάρι να επανέλθεις με θέσεις, αντιθέσεις και αντίλογο επιπέδου και όχι με υπονοούμενα και φράσεις περί θράσους, ώστε να γίνει διάλογος.
                                Σίγουρα όταν σουτάρεις 20 χρόνια θα κάνεις και λάθη. Τα ανγνωρίζουμε και έχουμε ζητήσει συγγνώμη είτε άμεσα, είτε έμεσα. Οταν ό\μως μας κατηγορούν άδικα θα απαντάμε με στοιχεία και βέβαια τεκμηριωμένα...
                                Σωστά, πρέπει κάποιος να τα λέει και να τα γράφει κάπου, κάπου. Απόλυτα σωστά!
                                Χρόνια Καλά!
                                ΣΧ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • T
                                  takinen last edited by

                                  Ο χρήστης GTA έγραψε:
                                  Κανείς βέβαια δεν έκανε τον κόπο ΄ωστε να αναλύσει πως χάθηκε ουσιαστικά στα ΧΑΡΤΙΑ ο τίτλος. Δυστυχώς προδίδοντας υπερβολική σεμνότητα δεν το κάναμε ούτε εμείς στην περιγραφή του Ράλι Παλάδιο στους 4Τ.

                                  Στρατη, εδώ τι εννοείς;;; Ποιά χαρτιά;;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Η ακύρωση στη Λειβαδιά ίσως ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gta last edited by

                                      Διευκρηνίζω λοιπόν...
                                      Oλοι οσοι βρέθηκαν με λιγότερο βάρος στη Λειβαδιά αποκλείστηκαν! Ορθά ο Χατζηρήγας έκανε έφεση και δικαιώθηκε κερδίζοντας τον αγώνα, που στην ουσίαήταν δεύτερος. Την ίδια ώρα στη Λάιον δεν έκαναν έφεση και ο Αρης έχασε τον αγώνα και τον τίτλο. Υπερβολικό το σχόλιο στα χαρτιά, αλλά αν αθροίσεις τους βαθμούς είναι σαφές πως υπάρχει και αυτή η ερμηνεία-ανάλυση σε σχέση με το κύπελλο της Πεζώ. Για την ιστορία, πέρα απ[ό την έφεση, αρκούσε μία αναφορά της συμμετοχής στην ΕΘΕΑ ώστε με βάση τον κανονισμό, να αξιοποιήσει το δεδικασμένο (ελλανόδικος-Χατζηρήγας κ.λπ) και να αλλάξουν τα αποτελέσματα..!!!
                                      Για το θεό όμως, δεν είναι υτό το ζητούμενο. Απλά πιστεύω πως προκλήθηκα και απάντησα προσπαθώντας να μείνω ψύχραιμος. Αλοίμονο σε όποιον πιστεύει πως εμπλεκόμενος σε ένα τέτοιο παιχνίδι δεν θα αδικηθεί, ακόμα και σε παγκόσμιο επίπεδο.
                                      Απλά ρε γαμώτο από όσους δεν συμμετέχουν, δεν έχουν πληρώσει και δεν έχουν αγχωθεί πιστεύω ότι απαιτείται πιό ψύχραιμη και πιό κομψή αντιμετώπιση εφ όλης της ύλης...
                                      Και πάλι επί της ουσίας Δημήτρη από όλα αυτά τα κατεβατά σου έμεινε η ατάκα μου για το ότι ο Αρης έχασε στα χαρτιά;! Αλλού θεωρώ πως είναι τα προβλήματα. Αλλες προτάσεις απαιτούν διερεύνηση και ανάλυση... Εν τοιαύτη περιοπτώσει ο Γιώργος Χατζηρήγας είναι ένα γνήσιο ταλέντο που θα έχει δικαιωματικά την υποστηριξή μας ότι και αν οδηγεί...
                                      Καλησπέρα, παίδες!
                                      ΣΧ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        ks last edited by

                                        Ο χρήστης GTA έγραψε:
                                        Διαπλεκόμενη θεωρήθηκε η συμμετοχή. Αμφισβητήθηκε μάλιστα και το κύρος της αφού ακόμα και σήμερα δεν λείπουν τα υπονοούμενα σε σχέση με τη νομιμότητα του μπλέ Ραλί.

                                        Oντως αμφισβητήθηκε η νομιμότητα του μπλε ραλι απο πολλους αλλα σημερα συμβαίνει το άλλο γεγονος, κανεις δεν δεχεται την νομιμοτητα του μπλε ραλι, κανεις δεν κανει ενστασεις όμως γιατι το γλυψιμο καλα κρατει, γιαυτο ας δεχτουν όλοι την νομιμότητα του μπλε ραλι ειδικα αν δουν και τον Αρη απέξω πως οδηγει!

                                        Η Λάιον δεν καταδέχτηκε και σοφά έπραξε να κάνει έφεση στα αποτελέσματα της Λειβαδιάς (ουδείς έκανε τον κόπο να μας ρωτήσει-ενημερώσει, αλλά ακόμα και έτσι συμφωνούμε!) και χάθηκε ο τίτλος.

                                        Αυτο παλι δεν το καταλαβα ποτε πως μπορει καποιος οταν παραβει τον νόμο να βγει και πρωτος! Και βεβαια δεν εχει να κανει με την επιδοση του Γιώργου,ουτε του Αρη γιατί δεν ηταν το ενα κιλο ο λογος που μας εριχναν 20 σε καθε ειδικη προς θεου!, αλλα αυτο επρεπε να το καταλαβουν και οι ιδιοι το γεγονος πως δεν κερδισαν απο ενα κιλο, οποτε ρε παιδια έλεος δηλαδη αν ηταν 925 αντι για 919 παλι μπροστα δεν θα εισαστε? γι'αυτο λοιπον ο νομος επρεπε να εφαρμοστει σε όλους προς γνώση και συμορφωση, ειδικα οταν προκειτε για σοβαρες συμμετοχες, αυτο ειναι απαραδεχτο!

                                        Τα χίλια συγχαρητήρια στον Γιώργη Χατζηρήγα που κέρδισε τον τίτλο αλλά και ψυχραιμία.

                                        Οποιος δουλευει αμοιβεται και ο Γιώργος δούλεψε απο την αρχη μεχρι το τελος ποιο πολυ απο όλους, γι'αυτο και το αξιζε!

                                        Την πολύ την γκρίνια και τα παράπονα και τα υπονοούμενα πόρτα-πόρτα και τους ηρωισμούς που οδηγούν σε ρόλους Δαυίδ σε σχέση με τον Γολιάθ, τα βαριέσαι ακόμα και εσύ ο ίδιος αν και όποτε κάνεις αυτοκριτική.

                                        Ε! τώρα εδω συγνώμη κιόλας δηλαδη αλλά όταν μια εταιρεία θεσπιζει ενα cup σωστο ειναι να βοηθήσει και να προβάλει τους οδηγους που την τιμουν και τρεχουν με το σημα της και όχι να τους 'πολεμάει' με την δική της συμμετοχη. Βέβαια επειδη πολυ θα πεταχτουν να βγάλουν συμπεράσματα αυτο δεν εχει να κανει με τις επιδοσεις του Αρη! αλλα όταν παρατασεις απεναντι τους το φαβορι που λεγεται Αρης γιατι ήταν το φαβορι φετος ο Αρης, ε, όσο και να είναι, δεν μπορεις να αποφύγεις τετοια σχολια περι Δαβιδ και Γολιαθ!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • G
                                          giorgosstamatis last edited by

                                          ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ NASS ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ.

                                          ΚΥΡΙΕ ΣΤΡΑΤΙΣΙΝΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΑΦΩΣ ΟΤΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΣ Ο ΧΑΤΖΗΡΗΓΑΣ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΛΟΣ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΟΔΗΓΑΕΙ.
                                          ΓΙΑ ΤΟ ΓΙΝΕ ΔΕΝ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΠΡΟΚΡΙΘΗΚΑΝ.
                                          ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΑΧΑΙΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ 150 ΜΕΤΡΑ ΚΑΤΩ ΣΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΕΛΕΓΕ ΣΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΟΤΙ ΠΗΓΕ ΝΑ ΣΤΡΙΨΕΙ ΜΕ ΠΕΜΠΤΗ ΚΑΙ Ο ΤΡΑΒΑΛΙΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΡΙΤΗ .
                                          ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΕΙΩΣΩ ΤΟΝ ΜΙΧΕΛΑΚΑΚΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ.
                                          ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ?
                                          ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ?
                                          ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΕΡΔΙΖΕΙ.
                                          ΒΛΕΠΕ ΑΓΓΛΙΑ ΓΑΛΛΙΑ.
                                          ΚΑΙ ΑΝ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΤΑΝ ΕΤΡΕΧΕ ΜΕ ΤΟ 1300 ΤΟ 205 ΚΑΙ ΕΣΠΑΣΕ ΣΑΣΜΑΝ ΜΕ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΕ Ο ΟΥΡΑΓΟΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΕ.
                                          ΜΗΝ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΞΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΤΑΙ.
                                          ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ?
                                          ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝ ΕΧΩ ΤΡΕΞΕΙ Η ΟΧΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΟΤΙ ΕΧΩ 2 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΜΑΙ 43 ΕΤΩΝ .
                                          ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΕΤΡΕΧΕ ΤΟ 206 ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΟΥΤΕ ΣΤΗ ΦΑΤΣΑ.

                                          ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ .

                                          ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΥΓΝΩΜΗ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thvarveris last edited by

                                            Ο χρήστης giorgosstamatis έγραψε:

                                            ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ?
                                            ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ?
                                            ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΕΡΔΙΖΕΙ.
                                            ΒΛΕΠΕ ΑΓΓΛΙΑ ΓΑΛΛΙΑ.

                                            Είναι κοινό μυστικό ό,τι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι το πιο κακοσυντηρημένο αυτοκίνητο των Ελληνικών αγώνων, ικανό να εκθέσει τον κάθε οδηγό που το οδηγεί.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr