-
Γνωρίζει κανείς αν η Audi προτίθεται να τοποθετήσει στο A4 τον κινητήρα 1.6 FSI δεδομένου μάλιστα και του ανταγωνισμού (π.χ. BMW 316i - 115bhp);
Ευχαριστώ
-
Γνωρίζει κανείς αν η Audi προτίθεται να τοποθετήσει στο A4 τον κινητήρα 1.6 FSI δεδομένου μάλιστα και του ανταγωνισμού (π.χ. BMW 316i - 115bhp);
Ευχαριστώ
-
Γνωρίζει κανείς αν η Audi προτίθεται να τοποθετήσει στο A4 τον κινητήρα 1.6 FSI δεδομένου μάλιστα και του ανταγωνισμού (π.χ. BMW 316i - 115bhp);
Ευχαριστώ
-
Με δεδομένο πως θα καταργηθούν τα τεκμήρια μέχρι τα 2.000κ.ε στη θέση σου δεν θα περίμενα τα +8 άλογα και +0,7 kg ροπής(που τα δίνει και 700 στροφές πιο ψηλά)του FSi(Από το Α2), αλλά θα κοίταζα κατά Passat 1.8T μεριά (που είναι και του ίδιου ομίλου και δεν νομίζω πως έχουν πολλές κατασκευαστικές διαφορές) με μόνο 1.000 ευρώ διαφορά απο το Α4 1.6.
-
Ο χρήστης blackace έγραψε:
Γνωρίζει κανείς αν η Audi προτίθεται να τοποθετήσει στο A4 τον κινητήρα 1.6 FSI δεδομένου μάλιστα και του ανταγωνισμού (π.χ. BMW 316i - 115bhp);Ευχαριστώ
Κατά πρώτο λόγο δηλώνω ότι δε γνωρίζω κάτι συγκεκριμένο. Η λογική επιτάσσει να συμβεί αυτό όταν πραγματοποιηθεί το 'facelift' του Α4, που αποκλείω να συμβεί εντός του 2003. Πάντως από το 2005 θα ισχύσουν νέα όρια, όσο αφορά τις εκπομπές ρύπων από τα αυτοκίνητα. Συνεπώς θα είναι αναγκαία η χρησιμοποίηση της γκάμας των FSI κινητήρων από όλα τα μοντέλα του VAG μέχρι τότε, εφόσον οι υπάρχοντες κινητήρες δεν τα πληρούν.
Άποψή μου είναι ότι κανένας 1600άρης κινητήρας δεν είναι 'επαρκής' για το Α4.
-
Ενημερωτικά το καινούριο Α3, το οποίο θα κυκλοφορήσει εντός του 2003, θα διαθέτει τον 1.6 FSI κινητήρα.
-
Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας...
Το μοναδικό 'πρόβλημα' με το Passat είναι οτι το μοντέλο αυτό διατίθεται αρκετά χρόνια στην αγορά κι επομένως πρόκειται ν'αντικατασταθεί σύντομα. Αποτελεί πάντως μια καλή επιλογή και θα το εξετάσω μαζί με το Α4 2.0/2.0 FSI.
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Γνωρίζει κανείς αν η Audi προτίθεται να τοποθετήσει στο A4 τον κινητήρα 1.6 FSI δεδομένου μάλιστα και του ανταγωνισμού (π.χ. BMW 316i - 115bhp);
Ευχαριστώ
Κατά πρώτο λόγο δηλώνω ότι δε γνωρίζω κάτι συγκεκριμένο. Η λογική επιτάσσει να συμβεί αυτό όταν πραγματοποιηθεί το 'facelift' του Α4, που αποκλείω να συμβεί εντός του 2003. Πάντως από το 2005 θα ισχύσουν νέα όρια, όσο αφορά τις εκπομπές ρύπων από τα αυτοκίνητα. Συνεπώς θα είναι αναγκαία η χρησιμοποίηση της γκάμας των FSI κινητήρων από όλα τα μοντέλα του VAG μέχρι τότε, εφόσον οι υπάρχοντες κινητήρες δεν τα πληρούν.
Άποψή μου είναι ότι κανένας 1600άρης κινητήρας δεν είναι 'επαρκής' για το Α4.
Apo to 2005 tha prepei kathe kainourgio autokinito na plhrei to EURO 4. Yparxoun simera kiolas autokinita pou exoun autes tis prodiagrafes kausaeriwn. Oson afora ta yparxwn moter sto A4, ola einai EURO 4 kai apo twra kiolas throun ta metra gia to 2005. Ta FSI einai mia ekseliksi i opoia eprepe na ginei mias kai yposxete polla gia to mellon. Etouti ti stigmi pantos einai kathara marketing kai den yparxoun kai terasteia pleoniktimata h mallon pio polla meionektimata exoun. Tha prepei na min periexei i benzini theio gia na eixoun pleonektima oso afora tis ekpompes rypwn.
Audi A4 1.6