-
As me diafwtisei kapoios Tha paroume (diladi o mpampas mou) amaksi kai eimai anamesa sta tria.
Opoios thelei as pei poio kai giati!!! -
As me diafwtisei kapoios Tha paroume (diladi o mpampas mou) amaksi kai eimai anamesa sta tria.
Opoios thelei as pei poio kai giati!!! -
As me diafwtisei kapoios Tha paroume (diladi o mpampas mou) amaksi kai eimai anamesa sta tria.
Opoios thelei as pei poio kai giati!!! -
Απο ολους εδω μεσα και απο εμενα θα ακουσεις δαγκωτο στο 6αρι!!! Γιατι εχει συγκριτικα με τα 3:
-Πολυ καλυτερη οδικη συμεριφορα, σταθεροτητα και στριψιμο, φοβερη αναρτηση σε κρατημα αλλα και ανεση
-Τις καλυτερες επιδοσεις,
-Πολυ καλα φρενα(δεν το λεω συγκριτκα με τα αλλα γιατι δεν θυμαμαι, αλλα γενικα)
-Τους καλυτερους χωρους και πορτπαγκαζ(τουλαχιστον σιγουρα απο passat),
-Μακραν το ποιο αξιοπιστο και 3 χρονια εγγυηση
-Οικονομικοτερο σε καταναλωση και δε θελει super αμολυβδη οπως τα αλλα
-Βγηκε και facelift τωρα αρα ειναι η καλυτερη περιοδος
-Καλυτερη τιμη
-Δεν ειναι VW δεν φτανει;;;
-Ποιο ωραιο(καλα υποκειμενικο )
-.... Δε θυμαμαι κατι αλλο αλλα παρτο!!!Βεβαια ο πατερας σου αν ειναι και λιγο παλιμοδιτης θα αρχισει να λεει για γερμανικα κτλ αλλα καντου πλυση εγκεφαλου, πες του να το οδηγησει και πειστον να το παρει!!!
-
το πασατ πλεον εχει και τους μεγαλυτερους χωρους και το μεγαλυτερο πορτ μπαγκαζ.
παρατηρηση : το 6αρι δεν θυμιζετε για την ανεση της αναρτησης του. -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
το πασατ πλεον εχει και τους μεγαλυτερους χωρους και το μεγαλυτερο πορτ μπαγκαζ.
παρατηρηση : το 6αρι δεν θυμιζετε για την ανεση της αναρτησης του.Δεν ηξερα για το νεο Passat και γιάυτο το εγραψα. Για την ανεση εννοουσα οτι συγκριτικα με το πολυ καλο κρατημα ήταν ταυτοχρονα και σχετικα ανετο θελοντας να πω οτι εχει καλη αναρτηση αλλα οχι 'ενοχλητικη'
-
Α όπως στη ψηφοφορία με το 3 και τα άλλα χατσμπακ
Και τότε όλοι 3άρι ψήφισαν
Βέβαια για να είμαι δίκαιος σε αντίθεση με το 3άρι εχω δει πολλά 6άρια στο δρόμο.
Συμφωνώ με τον μηχανοφονιά(enginekiller) αλλά υπάρχουν και τα εξής:
- Τραγικά κακή ποιότητα υλικων καμπίνας σε σχέση τουλάχιστον με το VW
- To νέο passat ίσως είναι το κορυφαίο μη premium μεσαίο, ειδικά αν σκεφτείς τις τιμές
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Α όπως στη ψηφοφορία με το 3 και τα άλλα χατσμπακΚαι τότε όλοι 3άρι ψήφισαν
Βέβαια για να είμαι δίκαιος σε αντίθεση με το 3άρι εχω δει πολλά 6άρια στο δρόμο.
Συμφωνώ με τον μηχανοφονιά(enginekiller) αλλά υπάρχουν και τα εξής:
- Τραγικά κακή ποιότητα υλικων καμπίνας σε σχέση τουλάχιστον με το VW
- To νέο passat ίσως είναι το κορυφαίο μη premium μεσαίο, ειδικά αν σκεφτείς τις τιμές
Θα διαφωνησω με την ποιοτητα των υλικων η οποια μου φανηκε οκ και δεν τριζει κιολας
Για το δευτερο δεν καταλαβα πως το βγαζεις κορυφαιο εκτος αν εννοεις οτι κανει λιγο λιγοτερα ισως αλλα και παλι με τοσα '+' του 6 εγω 6 θα επαιρνα -
Octavia II (και οχι 5)
Για τους εξης λογους:
-Χωροι πρακτικοτητα: Απο τα τρια το μονο με 5η πορτα και μακραν το μεγαλυτερο Πορτ μπαγκαζ στη κατηγορια και οχι μονο.
Ανετη καμπινα
-Ποιοτητα κυλισης οδικη συμπεριφορα ποιοτητα κατασκευης αριστη ποιοτητα υλικων και συναρμολογησης αισθηση μεγαλυτερο αυτοκινητου.
-Συγχρονος κινητηρας FSI.
-Πλουσιος εξοπλισμος
-Πολυ καλη σχεση ποιοτητας τιμης σε συγκριση με τα αλλα δυο αλλα και φτηνοτερο σε απολυτες τιμες. -
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Α όπως στη ψηφοφορία με το 3 και τα άλλα χατσμπακ
Και τότε όλοι 3άρι ψήφισαν
Βέβαια για να είμαι δίκαιος σε αντίθεση με το 3άρι εχω δει πολλά 6άρια στο δρόμο.
Συμφωνώ με τον μηχανοφονιά(enginekiller) αλλά υπάρχουν και τα εξής:
- Τραγικά κακή ποιότητα υλικων καμπίνας σε σχέση τουλάχιστον με το VW
- To νέο passat ίσως είναι το κορυφαίο μη premium μεσαίο, ειδικά αν σκεφτείς τις τιμές
Θα διαφωνησω με την ποιοτητα των υλικων η οποια μου φανηκε οκ και δεν τριζει κιολας
Για το δευτερο δεν καταλαβα πως το βγαζεις κορυφαιο εκτος αν εννοεις οτι κανει λιγο λιγοτερα ισως αλλα και παλι με τοσα '+' του 6 εγω 6 θα επαιρναΔεν ξέρω αλλά το passat εμπνέει έναν αέρα πολυτέλειας. Δεν μπορώ να το συγκεκριμενοποιήσω.
Όσο για την ποιότητα αν μπεις στο 2 στο 3 και στο 6 θα καταλάβεις ότι τα πλαστικά του 6 είναι για τα μπάζα συγκριτικά με τα μικρότερα αδελφάκια του!!
Δεν λέω ότι δεν θα έπερνα κι εγώ το 6άρι!! Μπορεί . Πάντως αν υπολογίσεις και τον παράγοντα μεταπώληση και διάρκεια στο χρόνο ενός μοντέλου μάλλον στο passat θα έκλινα.
Εγώ σαν αγοραστής θα προτιμούσα 156 για καθαρά spor sedan αλλά passat για κυρίλλα
-
Πολύ σιγουριά βλέπω για τους χώρους
πως γίνεται το Golf V με ουρά να έχει μεγαλύτερους χώρους από το Golf V με επιμηκυμένο μεταξόνιο και μεγαλύτερη ουρά είναι ένα θέμα
Το ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ 6 1.8 ξεκινά από τα 21.490
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=38472
το Passat 1.6 ξεκινά από τα 20.200 και το Octavia από 18.190. Το τελευταίο είναι και το μικρότερο σε μήκος και το μικρότερο μεταξόνιο αφού είναι αυτούσιο Golf V
Passat και Octavia διαφέρουν σε μήκος/μεταξόνιο/εσωτερικούς χώρους και το πιο κοντό συνολικά κιβώτιο που έχει το Passat.
Μιας και το Octavia είναι μικρότερο από τ 'άλλα 2 ή -δύσκολη- επιλογή είναι μεταξύ 6 και Passat
To Passat 1.6 να το ξεχάσει για φέτος, 4 μήνες παράδοση έχει φτάσει (είναι και το πρώτο στην κατηγορία του από τη στιγμή που ξεκίνησαν οι πωλήσεις)
Στο δρόμο και το 6 (το 'παλιό) και το Passat μια χαρά είναι και ικανοποιούν πλήρως. Το ανανεωμένο 6 διάβασα ότι έχει καλύτερη ηχομόνωση (επιτέλους) και καλύτερη άνεση. Θα φανεί αργότερα.
-
και μεγαλυτερους δισκους........
-
6 κι από μένα και μετά Passat!
To value for money όμως της καηγορίας αυτήν την εποχής, όπως όλοι ξέρουμε, είναι το mondeo! -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
2. To νέο passat ίσως είναι το κορυφαίο μη premium μεσαίο, ειδικά αν σκεφτείς τις τιμέςδηλαδή το Α4 1.6 είναι καλύτερο είναι καλύτερο από το δίλιτρο Passat;
ή η 320 θα είναι καλύτερη από το 200άρι Passat;
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
6 κι από μένα και μετά Passat!
To value for money όμως της καηγορίας αυτήν την εποχής, όπως όλοι ξέρουμε, είναι το mondeo!αστο βρε και μην το αναφερεις....... ετοιμα ειναι τα κορακια και καραδοκουν να σε φανε.........
(ευτυχως που εχει και δισκους πισω........ειδαλως.......) -
Για το 6άρι τα είπαν όλα οι συνφορουμίτες, κι όταν είχε έρθει η ώρα να κάνω πλύση εγκεφάλου στον δικό μου πατέρα, το πήραμε και δεν το μετανιώσαμε καθόλου!
6αρι από εμένα λοιπόν.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
- To νέο passat ίσως είναι το κορυφαίο μη premium μεσαίο, ειδικά αν σκεφτείς τις τιμές
δηλαδή το Α4 1.6 είναι καλύτερο είναι καλύτερο από το δίλιτρο Passat;
ή η 320 θα είναι καλύτερη από το 200άρι Passat;
Mία BMW όπως και να το κάνουμε είναι BMW. Mπορεί να υστερεί του 200passat σε άλογα αλλά είναι για μένα καλύτερο αμάξι.
Το Α4 1.6 είναι ακραία περίπτωση γιατί τα 102 αλογα είναι λίγα πολύ λίγα αλλά και δεν νομίζω ότι διαφέρει από το passat σε κάτι πλην σήματος.
H BMW είναι όμως άλλο αμάξι εντελώς.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
- To νέο passat ίσως είναι το κορυφαίο μη premium μεσαίο, ειδικά αν σκεφτείς τις τιμές
δηλαδή το Α4 1.6 είναι καλύτερο είναι καλύτερο από το δίλιτρο Passat;
ή η 320 θα είναι καλύτερη από το 200άρι Passat;
Mία BMW όπως και να το κάνουμε είναι BMW. Mπορεί να υστερεί του 200passat σε άλογα αλλά είναι για μένα καλύτερο αμάξι.
Το Α4 1.6 είναι ακραία περίπτωση γιατί τα 102 αλογα είναι λίγα πολύ λίγα αλλά και δεν νομίζω ότι διαφέρει από το passat σε κάτι πλην σήματος.
H BMW είναι όμως άλλο αμάξι εντελώς.
φοβερό 'επιχείρημα' μία BMW είναι BMW. Ε φυσικά, τι θα πρέπε να 'ναι;
αφού υστερεί πως είναι καλύτερο; και μην ξεχνάς ότι έρχεται η πολυπόθητη 316 σε λίγο με τιμή φυσικά δίλιτρου Passat, καλύτερη και αυτή;
ξεκολλάτε με τα 'PREMIUM'
-
Mazda6 και για μένα για λόγους που αναφέρθηκαν και παραπάνω, βέβαια ακρίβυνε λιγάκι το facelift αλλά και πάλι θεωρώ την τιμή του πολύ καλή για αυτά που προσφέρει. Αυτό το καιρό το δίνουν και με δώρο το DSC. Σαν δεύτερη επιλογή το mondeo (που προσφέρεται σε απίθανη τιμή) που εύκολα θα ήταν πρώτη μου επιλογή αν μου άρεσε εξωτερικά όσο το 6άρι.
-
Γιατι το mondeo ειναι καλυτερο απο το 6αρι οπως ειπε καποιος; Απ'οσο ξερω ειναι ιδιο πλαισιο με ιδια αρχιτεκτονικη αναρτησης που απ'οτι εχω δει ειναι λιγο σφικτοτερη απο τo Mondeo, και ποιο καλες επιδοσεις σε ολες τις μετρησεις των ρεπριζ και χανει μονο 0,4' στο 0-100(ελεος!!)!!!!. Για να μην αναφερω την τεραστια διαφορα αξιοπιστιας!!!
Mazda 6, VW Passat h Octavia 5???? GIATI?