-
-
.... και για στρωτή και καθαρή οδήγηση και για ταξίδια και για την πόλη και για όλα.
Αλλού τα καταφέρνει άριστα, αλλού σχεδόν άριστα.
Το πώς θα το χρησιμοποιείς είναι θέμα προσωπικό.
Σωστός αν κ τα πισωκίνητα ειναι πιο καλα για drift!!
[/quote] -
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
.... και για στρωτή και καθαρή οδήγηση και για ταξίδια και για την πόλη και για όλα.
Αλλού τα καταφέρνει άριστα, αλλού σχεδόν άριστα.
Το πώς θα το χρησιμοποιείς είναι θέμα προσωπικό.
Σωστός αν κ τα πισωκίνητα ειναι πιο καλα για drift!!
[/quote]
...ή τα μπροστοκίνητα με την όπισθεν.
Ένας απλός τρόπος να μετατρέψεις ένα μπροστοκίνητο σε πισωκίνητο και μάλιστα με ενεργητική 4διεύθυνση(περίπου).
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
Σωστός αν κ τα πισωκίνητα ειναι πιο καλα για drift!!
Γιατί ΤΙ άλλο θα μπορούσε να είναι κατάλληλο για drift το τρίκυκλο;;;
-
Το χαριτωμένο avatar σου, τι ακριβώς δείχνει;
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
.... και για στρωτή και καθαρή οδήγηση και για ταξίδια και για την πόλη και για όλα.
Αλλού τα καταφέρνει άριστα, αλλού σχεδόν άριστα.
Το πώς θα το χρησιμοποιείς είναι θέμα προσωπικό.
Σωστός αν κ τα πισωκίνητα ειναι πιο καλα για drift!!
...ή τα μπροστοκίνητα με την όπισθεν.
Ένας απλός τρόπος να μετατρέψεις ένα μπροστοκίνητο σε πισωκίνητο και μάλιστα με ενεργητική 4διεύθυνση(περίπου).[/quote]
εκει λειτουργουνε τα μπλοκέ????
-
Ο χρήστης diperr έγραψε:
Σωστός αν κ τα πισωκίνητα ειναι πιο καλα για drift!!
Γιατί ΤΙ άλλο θα μπορούσε να είναι κατάλληλο για drift το τρίκυκλο;;;
Αν είναι πισωκίνητο...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το χαριτωμένο avatar σου, τι ακριβώς δείχνει;Εμένα, όταν πεινάω.
-
Σωστός
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
...ή τα μπροστοκίνητα με την όπισθεν.
Ένας απλός τρόπος να μετατρέψεις ένα μπροστοκίνητο σε πισωκίνητο και μάλιστα με ενεργητική 4διεύθυνση(περίπου).
εκει λειτουργουνε τα μπλοκέ????
Μόνο το μπλοκέ τη φαντασίας δε λειτουργεί...
Και ο μαντράς τρίβει τα χέρια του για το τροπέτο... -
Το Corvette!!! Tα άλλα ειναι αλοιφές μπροστά του.
Εμένα πάντως που με πήγαν βόλτα έπαθα την πλάκα μου! -
mallon osoi den mporoyn na odhghsoyn ta ypoloipa ta lene aloifes....
Kala aytokinhta kai ta tessera alla tha protimousa kati allo
-
Σίγουρα μπορείς να προτιμήσεις κάτι άλλο. Π.χ. μεταχειρισμένη Μ3 Ε46 50.000Ε και μεταχειρισμένη Boxster S 40.000Ε. Με 90Κ έχεις και κλειστό και ανοιχτό και είσαι πρώτη μούρη στο Καβούρι .
-
Πάντως χθες που κοίταζα χρόνους του TopGear στην πίστα η Corvette πρέπει να είναι μακράν το πιο γρήγορο από τα αυτοκίνητα της ψηφοφοριας. Νομίζω έκανε 1:26:8! Την στιγμή η M3csl έκανε περίπου 1:28. Βoxter S δεν έχουν δοκιμάσει ενώ έχουν δοκιμάσει την SL 55AMG που είναι πανω κάτω το ίδιο γρήγορη με την SLK (ελάχιστα πιο γρήγορη σύμφωνα με το FifthGear) και έκανε κοντά στο 1:33!! (Ίσως να ήταν με βροχή )
-
Ειναι γρηγοροτερη απ'την Μ3...
Εχει ομως σχεδον τα διπλασια κυβικα. -
Οι Αμερικανοι εχουν κανει προσεχτικη δουλεια αυτη τη φορα. Και μαλιστα την προσφερουν σε χαμηλο κοστος.
Εγω ομως θα επελεγα με κλειστα ματια μια Μ3.
-
Και αν τα άνοιγες, τι θα διάλεγες τότε;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Και αν τα άνοιγες, τι θα διάλεγες τότε;παλι Μ3 βεβαια!
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Πάντως χθες που κοίταζα χρόνους του TopGear στην πίστα η Corvette πρέπει να είναι μακράν το πιο γρήγορο από τα αυτοκίνητα της ψηφοφοριας. Νομίζω έκανε 1:26:8! Την στιγμή η M3csl έκανε περίπου 1:28.Λίγη προσοχή παίδες. Όταν κάνουμε έρευνα, να την κάνουμε ολοκληρωμένα
Η M3 CSL ήταν σε βρεγμένη πίστα και με χαμηλές θερμοκρασίες στις οποίες τα ημισλικ δε λειτουργούν καθόλου καλά. Σε στεγνή πίστα, πιστεύω πως η CSL θα ήταν εξίσου γρήγορη, αν όχι γρηγορότερη.
-
Οταν η τεχνολογια χτυπουσε τη πορτα στους Αμερικανους αυτοι ελειπαν σε δουλειες...
Δυο βαλβιδες ανα κυλινδρο, εναν εκκεντροφορο στο κεντρο της διαταξης των κυλινδρων και κοφτη στις 6500 στροφες.
Ειδικα ο προηγουμενος με τους 344 ιππους πρεπει να ηταν πολλες δεκαετιες πισω απ'τους Ευρωπαιους ανταγωνιστες του.
Sport στα 90.000Ε