-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Το διπλοκλειδωμα (δεν ανοιγει και απο μεσα) τελικα ειναι στανταρ ή εξτρα στο c4; το cruize control εχει δει κανενας απο τι ταχυτητες και πανω λειτουργουν; Κατι που παρατηρησα σημερα ειναι οτι αν εχεις κλειδωσει με ενα απλο πατημα του τηλεχειριστηριου αλλα δεν εχεις κλεισει τα παραθυρα δεν μπορεις να ξαναπατησεις κρατημενο το κλειδωμα και να κλεισουν αλλα πρεπει να το ανοιξεις και να το ξανακλεισεις ετσι. Επισης για τον ηχο που ακουγα τελικα το δοκιμασα σημερα και ηταν αυτο που νομιζα στην αρχη(η ντιζα του χειροφρενου) και οχι τα καπακια απο τα αμορτισερ τα οποια δεν τα εχω ακουσει ακομα. Με εχει βολεψει επισης που δε χτυπαει η ζωνη ενω εχει επιβατες γιατι αν χτυπαγε συνεχεια τοτε σε ταξιδι που εχεις βαλει στο πισω καθισμα πραγματα θα ειχες προβλημα.Να σου πω ρε enginekiller, δεν ερχεσαι στο meeting να τα πουμε και απο κοντα?? Διατριβή έχεις κάνει ανθρωπέ μου;
-
double post
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Να σου πω ρε enginekiller, δεν ερχεσαι στο meeting να τα πουμε και απο κοντα?? Διατριβή έχεις κάνει ανθρωπέ μου;
Sorry ρε παιδια απλως χαιρομαι για το καινουργιο μου υπεροχο αυτοκινητο και εχω μερικες αποριες. Οσο για meeting εχω εξεταστικη τωρα ουτε να οδηγησω δεν εχω χρονο!!!!
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Να σου πω ρε enginekiller, δεν ερχεσαι στο meeting να τα πουμε και απο κοντα?? Διατριβή έχεις κάνει ανθρωπέ μου;
Sorry ρε παιδια απλως χαιρομαι για το καινουργιο μου υπεροχο αυτοκινητο και εχω μερικες αποριες. Οσο για meeting εχω εξεταστικη τωρα ουτε να οδηγησω δεν εχω χρονο!!!!
Aμα είναι, οδηγαμε εμείς τη C4 για σένα
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Να σου πω ρε enginekiller, δεν ερχεσαι στο meeting να τα πουμε και απο κοντα?? Διατριβή έχεις κάνει ανθρωπέ μου;
Sorry ρε παιδια απλως χαιρομαι για το καινουργιο μου υπεροχο αυτοκινητο και εχω μερικες αποριες.
Πλάκα κάνουμε
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Λοιπον πολυ το αργήσαμε... Μιας που επιστρέψαμε πρεπει να κανονισουμε συναντηση για πογευματινο καφε/ποτο/σουβλακι (ξερετε τωρα)...Και επειδη δεν βλεπω να το οργανωνουμε αν δεν αναλαβει καποιος πρωτοβουλια, τι λετε για αυριο Τεταρτη;
Δυστυχώς Ηλία όπως σου είπα με θυμήθηκε η μέση μου κ με το ζόρι περπατάω οπότε για σήμερα ειδικά είναι ιδιαίτερα δύσκολο
Ελπίζω να τα καταφέρετε οι υπόλοιποι κ να βρεθείτε!
(πάντως έχασα χθες την κοψιδοσυνάντηση θα χάσω κ σήμερα την citroenοσυνάντηση... θα βάλω τα κλάματα! χώρια που αισθάνομε σαν ανάπηρος.... αααχχ....) -
Περαστικά σου... Πάντως δε βλεπω να μαζευομαστε.... αντε βρε παιδιαααααααααα
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Aμα είναι, οδηγαμε εμείς τη C4 για σένα
Καλοοοο!!! Το αλλο με τον τοτο το ξερεις; Οταν λεω δεν εχω χρονο να οδηγησω σημαινει οτι δεν εχω ουτε δευτερολεπτο ελευθερο γιατι το να μην οδηγω για εμενα ειναι σημαντικοτερο και απο το να μην τρωω!!!
Πλάκα κάνουμε
Το ξερω!
-
θενξ μαϊ φρεντ Ηλία
Εδώ είμαστε, θαυμάστε:
-
Απο πριν:
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Το διπλοκλειδωμα (δεν ανοιγει και απο μεσα) τελικα ειναι στανταρ ή εξτρα στο c4; το cruize control εχει δει κανενας απο τι ταχυτητες και πανω λειτουργουν;Νεα:Το C4 εχει βγει αυτοκινητο της χρονιας;;;;;;;
-
Ο χρήστης ANGEL13 έγραψε:
Καλημέρα σας.
Άν και δέν είμαι κάτοχος Citroen, γράφω αυτό το post εκ μέρους ενός φίλου μου, κατόχου Citroen Picasso 1.6 αγορασμένο περί τα τέλη του 2003.
Λοιπόν, αυτή τη στιγμή ψάχνει να το πουλήσει όσο όσο κυριολεκτικά, το αμάξι από τον 1ο μήνα έχει βγάλει ΑΠΕΙΡΑ προβλήματα!!
-
Χαλασμένο καντράν πολλαπλών ενδείξεων: Πήγε στο συνεργείο **7 ** φορές και ακόμα είναι χαλασμένο!!
-
Επισκευή σασμάν (13.000χλμ)
-
Αλλαγή εμπρός δίσκους & τακάκια (10.000χλμ) γιατί στράβωσαν!
-
Αλλαγή αμορτισέρ (12.000 χλμ) γιατί 'ξέρασαν λάδι!
-
Αλλαγή τροχαλίας ρύθμισης ιμάντα χρονισμού!
-
Λανθασμένες ενδείξεις δείκτη βενζίνης. Επίσκεψη στο επίσημο συνεργείο Citroen 10 φορές και ακόμα δείχνει λάθος!!
Το αμάξι έχει και πάρα πολλά άλλα προβλήματα που μου τα είπε αλλα δεν τα θυμάμαι. Ετοιμάζει επιστολή διαμαρτυρίας πρός την Citroen Ελλάς, και Citroen Γαλλίας.
Είναι πρώην κάτοχος Fiat 128 και Seat Ibiza ('87) και πραγματικά βρε παιδιά δεν είχαν παρουσιάσει καί τα 2 προαναφερόμενα αυτοκίνητα ούτε το 1/5 των προβλημάτων που του έβγαλε το Picasso!! Έχει βλαστημήσει την ώρα και τη στιγμή που αγόρασε Citroen, είναι έτοιμος να βάλει φωτιά και να το κάψει!!!
Αλήθεια βρε παιδιά, έχει κανένας άλλος Picasso που να του έχει βγάλει τόσα προβλήματα?? Το αμάξι είναι πραγματικά ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ!!
ΥΓ: Εκ μέρους του Δημήτρη....
Κατι για το θέμα μας ??????????
-
-
Δεν μαζευτηκαμε οποτε μαλλον ακυρο το σιτρο-meeting.
-
Οποιος ενδιαφερεται για τιμες ανταλλακτικων για C3 μπορω κι εγω να βοηθαω...
Αεροσακκοι οδηγου συνοδηγου 1300 ευρω, παρμπριζ 240 ευρω, μασκα προφυλακτηρας 107 ευρω, φαναρια 2 εμπροσθια 450 ευρω, και αλλα πολλα σε τιμες αντιπροσωπειας παντα. -
Απο το myphone.gr
Ο χρήστης Matty έγραψε:
Exw parei ena citroen c4 coupe, tou exw kanei 7000 km kai genika xrisimopoiw to cruise control. Proxthes, kai enw to eixa valei sto 120 stin aristeri lwrida tis ethnikis korinthou tripolews, to cruise control pathainei emploki kai den leitourgouse! Mou anapse to service, mou evgale stin othoni 'engine management system failure' kai i mixani den antapokrinotan pleon! To evala sti thesi '0' gia na vgalw to cruise control alla kai pali tipota! Xwris mixani pia (douleye alla ekane ena periergo thoryvo kai den antapokrinotan sto gkazi) ekana siga siga stin akri tou dromou opou kai stamatisa kai to esvisa. Meta apo 2 lepta evala pali mprosta ti mixani kai den ksanaevala to cruise control para merika metra prin ftasw spiti mou (gia eynoitous logous) kai kanena provlima! Doyleye fysiologika! To piga kai stin antiproswpeia, tou koitaksan ton egkefalo kai vrike men oti ypirkse kapoio provlima alla tipota se monimi vlavi. Kati san 'computer glitch'. Elpizw na min symvei kai se allous giati den einai kai oti to kalytero na taksideyeis me megales taxytites kai ksafnika.... no engine kai me kinisi dipla sou! -
Ξεχασα να αναφερω οσον αφορα τα εργοστασιακα energy εχω την εντυπωση οτι γλυστρανε πολυ. Σημερα ημουν στο τει αθηνων και μπαινω στο στενο πανω απο αυτο με κατευθυνση προς ιερα οδο. ακριβως πανω στη στροφη με πρωτη και 10-15 χλμ ειχε σταματησει η κινηση, φρεναρω αλλα το αυτοκινητο γλυστρησε πολυ ή το abs ειχε προβλημα γιατι δεν καταφερα να μην τον ακουμπησω και κοντεψε να φυγει η γη κατω απο τα ποδια μου καινουργιο αυτοκινητο και το χτυπησα(2η φορα στη ζωη μου) και ισως προκαλεσα και ζημια σε αλλον. ευτυχως ο ανθρωπος ηταν ευγενικος και αφου δεν ειχε ουτε γραντζουνια εφυγε και δε με ταλαιπωρησε(σαν καποιους αλλους). εμενα ειχε μια μονο πολυ μικρη γραντζουνιουλα. μετα τα δοκιμασα 4-5 φορες τα λαστιχα και μου φανηκαν σαν να γλυστραγαν πολυ εκτος και αν ειναι η ρυθμιση του abs ή απο τον ιουνιο που εφυγα απο την αθηνα φθαρθηκαν τοσο πολυ οι δρομοι!!!
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Ξεχασα να αναφερω οσον αφορα τα εργοστασιακα energy εχω την εντυπωση οτι γλυστρανε πολυ. Σημερα ημουν στο τει αθηνων και μπαινω στο στενο πανω απο αυτο με κατευθυνση προς ιερα οδο. ακριβως πανω στη στροφη με πρωτη και 10-15 χλμ ειχε σταματησει η κινηση, φρεναρω αλλα το αυτοκινητο γλυστρησε πολυ ή το abs ειχε προβλημα γιατι δεν καταφερα να μην τον ακουμπησω και κοντεψε να φυγει η γη κατω απο τα ποδια μου καινουργιο αυτοκινητο και το χτυπησα(2η φορα στη ζωη μου) και ισως προκαλεσα και ζημια σε αλλον. ευτυχως ο ανθρωπος ηταν ευγενικος και αφου δεν ειχε ουτε γραντζουνια εφυγε και δε με ταλαιπωρησε(σαν καποιους αλλους). εμενα ειχε μια μονο πολυ μικρη γραντζουνιουλα. μετα τα δοκιμασα 4-5 φορες τα λαστιχα και μου φανηκαν σαν να γλυστραγαν πολυ εκτος και αν ειναι η ρυθμιση του abs ή απο τον ιουνιο που εφυγα απο την αθηνα φθαρθηκαν τοσο πολυ οι δρομοι!!!Προσεχε μεχρι να μαθεις το αυτοκινητο... Και μην ξεχνας οτι καυτη ασφαλτος κρυσταλλο ειναι χειροτερη και απο γλιτσα....
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Ξεχασα να αναφερω οσον αφορα τα εργοστασιακα energy εχω την εντυπωση οτι γλυστρανε πολυ. Σημερα ημουν στο τει αθηνων και μπαινω στο στενο πανω απο αυτο με κατευθυνση προς ιερα οδο. ακριβως πανω στη στροφη με πρωτη και 10-15 χλμ ειχε σταματησει η κινηση, φρεναρω αλλα το αυτοκινητο γλυστρησε πολυ ή το abs ειχε προβλημα γιατι δεν καταφερα να μην τον ακουμπησω και κοντεψε να φυγει η γη κατω απο τα ποδια μου καινουργιο αυτοκινητο και το χτυπησα(2η φορα στη ζωη μου) και ισως προκαλεσα και ζημια σε αλλον. ευτυχως ο ανθρωπος ηταν ευγενικος και αφου δεν ειχε ουτε γραντζουνια εφυγε και δε με ταλαιπωρησε(σαν καποιους αλλους). εμενα ειχε μια μονο πολυ μικρη γραντζουνιουλα. μετα τα δοκιμασα 4-5 φορες τα λαστιχα και μου φανηκαν σαν να γλυστραγαν πολυ εκτος και αν ειναι η ρυθμιση του abs ή απο τον ιουνιο που εφυγα απο την αθηνα φθαρθηκαν τοσο πολυ οι δρομοι!!!Αστα να πατήσουν λίγο, ακόμα καινούρια είναι.
Επίσης μην ξεχνάς και τους δρόμους γυαλί που έχουμε.Προσωπικά από τα Energy είμαι πολύ ευχαριστημένος για την τυπική χρήση που τους κάνω.
-
Εχω κανει 600 χλμ δεν ειναι αρκετα για να λειτουργουν τουλαχιστον ιακοποιητικα τα λαστιχα; Πρεπει να κανω 1000+ δηλαδη; Δε διαφωνω οτι η ασφαλτος ειδικα εκει ειναι κατι χειροτερο και απο καθρεπτης αλλα δε θυμαμαι να γλυστραγα τοσο πολυ πιο παλια και ειχα μπει και με πολυ περισσοτερα στη στροφη.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Οποιος ενδιαφερεται για τιμες ανταλλακτικων για C3 μπορω κι εγω να βοηθαω...
Αεροσακκοι οδηγου συνοδηγου 1300 ευρω, παρμπριζ 240 ευρω, μασκα προφυλακτηρας 107 ευρω, φαναρια 2 εμπροσθια 450 ευρω, και αλλα πολλα σε τιμες αντιπροσωπειας παντα.To ΑBS την γλίτωσε? Τυχεροί ειστε γιατί τα C3 έχουν την μονάδα πολύ κοντά στον προφυλακτήρα από όσο θυμάμαι
-
Ρωτησα σημερα σε συνεργειο για τους αισθητηρες και μου ειπαν πως δεν μπορουν να μπουν αλλοι 2 + αυτοι που εχω γιατι λογικα η πλακετα αυτη ειναι για 2 αισθητηρες και οχι για 4. Οποτε πρεπει να αλαχθει ολο το συστημα. Τωρα κοιταω να κανονισω μηπως παρουν αυτους πισω και μου βαλουν τους αλλους και να πληρωσω τη διαφορα. Οσο για το διπλοκλειδωμα που ρωτησα μου ειπαν οτι το εχουν ολα γιατι οι κλειδαριες ειναι ηλεκτρικες οποτε δεν μπορει να ανοιξει απο μεσα;!; Τοτε γιατι αναφερετε σαν κατι διαφορετικο στο manual;
Επισης εχω διαμορφωσει τα μενου μου και οτι επιλογες εχει το αυτοκινητο αλλα εχω τις εξη αποριες οσον αφορα λειτουργιες του αυτοκινητου:
1)προσπαθω να θεσω σε λειτουργια το black panel ή να αλλαξω τη φωτεινοτητα των οθονων απο το κουμπι στο τιμονι αλλα δεν μπορω. οταν το παταω μια φορα δεν κανει τιποτα οταν το κραταω πατημενο μου βγαζει τι θελω να κανει το κουμπι και ολα τα αλλα ειναι ασχετα. η φωτεινοτητα αλλαζει και απο το κουμπι μπροστα απο την πανω οθονη αλλα το Black panel δε μπορω να το βαλω.
2)που μπορω να ρυθμισω οταν οι καθαριστηρες μπροστα ειναι αναμενοι οταν βαζω οπισθεν να αναβει και ο πισω;
3)ψαχνω να ρυθμισω την διαρκεια των φωτων foolow me home αλλα βρισκω μια επιλογη για τα φωτα στα 30s και δεν αλλαζει αν και εμενα τα follow φωτα μενουν αναμενα 60sec.EDIT:Επισης γιατι στο site της citroen εχει τιμη για τις 16αρες ζαντες 403 ευρω ενω οπου και να ρωτησω μου λενε 800;;;
CITROËN FORUM