-
Ο χρήστης ///M έγραψε:
Εδω να πουμε οτι τετοιο χειροκινητο οπως αυτο του civic η VW δεν φτιαχνει ουτε σε 30 χρονια...έτσι όπως είναι η κατάσταση στις αυτοκινητοβιομηχανίες, ποτέ δεν ξέρεις απλώς αλλάζει προμηθευτή κιβωτίων κι επιλέγει Honda
-
Αν επιλεξουν και κινητηρες Honda τοτε μπορει καποια στιγμη να αγορασω κι εγω ενα VW.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Aν σκέφτεσαι το TypeR προσπέρασέ το και επέλεξε Golf.Κι εσύ ξεπέρασέ το ότι το Golf ΔΕΝ είναι μέσα στις επιλογές της ψηφοφορίας (άρα και του υποψήφιου αγοραστή).
Μετά λέει ο άλλος τους γιαπωνεζόφιλους κολλημένους...
-
Για να γυρίσουμε στο θέμα μας,κατόπιν ώριμης σκέψης ψηφίζω bmw.
Δύσκολη επιλογή πάντως,καθώς όλες οι επιλογές είναι πολύ καλές.
Το μόνο που απορρίπτω σίγουρα είναι το s3,λόγω 'τετρακίνησης'.
Το ctr είναι πραγματικά εξαιρετικό,αλλά είναι προσθιοκίντο.Λόγω κόστους και αξιοπιστίας είναι η νο2 επιλογή μου.
Το ότι ψηφίζω bmw μάλλον έχει να κάνει και με το ότι είδα όλα τα βίντεο bmw hire με τον Clive Owen σήμερα...
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
Νικητής στην πίστα εννοεις??? Ναι το Type-R ειναι καλύτερο αλλα το Gti 'δινει' απο χαμηλά κ σίγουρα αλλη η αίσθηση της τουρμπινας . ..έχω μπει κ σε CIVIC CRT με 160 αλογα πολυ καλο στήσιμο, τελικές αλλα η δυναμη ειναι πολυ ψηλά.μπήκα κ σε IBIZA CUPRA κ ειναι άλλη άισθηση. μιλάμε για διαφορετικά αμάξια. Το Type-R το θεωρω πολυ φτωχο εσωτερικα κ ο επιλογέας φαίνεται σαν καλαμιά στον καμπο.πολύ ασχημο!!Δες το Gti κ παρατήρησε οτι εσωτερικα ειναι πιο κυριλέ κ με τουρμπατο FSI ειναι μια κλάση ανωτερη αισθητικα.προσωπική γνωμη.αλλα η αισθηση της τουρμπινας ρε παιδια ειναι αλλη!!!!να λεμε κ την αληθεια.
Αν δεν σου αρεσει εκει ο επιλογεας τοτε δεν εχεις δει wrc μαλλον
έλα μην συγκρινεις τωρα...μιλάμε για αμάξια που κυκλοφορουνται σε πολη!!οχι στους χωματοδρομους των βουνών!!!ελεος
Μονο για πολη κατασκευαστηκαν αυτα τα αυτοκινητα?Μιλαμε τοτε για ανταγωνιστες των smart,matiz atos κλπ ετσι?
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
Τo CIVIC CRT με 160 Ps ποιο ειναι?
ηταν φτιαγμενο...ειχε τελικη γύρω στα 235
Ωστέ ήταν και φτιαγμένο ε?
Και ποιος ακριβώς το έφτιαξε ώστε να βγάζει -40 άλογα από το εργοστασιακό μοτέρ. Την τελική πάντως την πέτυχες είναι 235 km/h και μάλιστα χωρίς φτιάξιμο, αρκούν τα 200 εργοστασιακά άλογα για να την πετύχει.
Τελικά μάλλον δεν ξέρεις τι λές εκτός και αν είσαι από USA μεριά αλλά εκεί δεν έχουν SEAT...
Αναρωτιέσαι γιατί σε χαιρετά ο κύριος. Λοιπόν επειδή μάλλον έχεις μπερεδέψει ολίγον τι τα μπούτια σου υποστηρίζοντας με απίστευτο φανατισμό την VW και όλο της το σόι να σου πώ οτι στο USA υπάρχει ένα Civic με 160 άλογα το οποίο όμως δεν είναι το CRT αλλά το Si και είναι το μοναδικό τρίθυρο που κυκλοφορεί στο USA και είναι αυτό
http://automobiles.honda.com/models/mod ... e=Civic+Si
Με το μοτέρ με τα 200 άλογα βγαίνει αυτό εδώ το Acura το οποίο θεωρείται από τις κορυφαίες επιλογές στην κατηγορία του στην έκδοση Type - S με το 200αρι μοτέρ
http://www.acura.com/models/model_perf_ ... module=rsx
Αυτά -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Τo CIVIC CRT με 160 Ps ποιο ειναι?
ηταν φτιαγμενο...ειχε τελικη γύρω στα 235
Ωστέ ήταν και φτιαγμένο ε?
Και ποιος ακριβώς το έφτιαξε ώστε να βγάζει -40 άλογα από το εργοστασιακό μοτέρ. Την τελική πάντως την πέτυχες είναι 235 km/h και μάλιστα χωρίς φτιάξιμο, αρκούν τα 200 εργοστασιακά άλογα για να την πετύχει.
Τελικά μάλλον δεν ξέρεις τι λές εκτός και αν είσαι από USA μεριά αλλά εκεί δεν έχουν SEAT...
Αναρωτιέσαι γιατί σε χαιρετά ο κύριος. Λοιπόν επειδή μάλλον έχεις μπερεδέψει ολίγον τι τα μπούτια σου υποστηρίζοντας με απίστευτο φανατισμό την VW και όλο της το σόι να σου πώ οτι στο USA υπάρχει ένα Civic με 160 άλογα το οποίο όμως δεν είναι το CRT αλλά το Si και είναι το μοναδικό τρίθυρο που κυκλοφορεί στο USA και είναι αυτό
http://automobiles.honda.com/models/mod ... e=Civic+Si
Με το μοτέρ με τα 200 άλογα βγαίνει αυτό εδώ το Acura το οποίο θεωρείται από τις κορυφαίες επιλογές στην κατηγορία του στην έκδοση Type - S με το 200αρι μοτέρ
http://www.acura.com/models/model_perf_ ... module=rsx
ΑυτάΣωστος,
Εγω λεω οτι δεν ξερει σε ποιο civic ανεβηκε..... -
Εγώ πάλι λέω οτι δεν έχει ανέβει κάν σε Civic. Δεν νομίζω να αισθάνονταν ασφαλής μέσα σε ένα κονσερβοκούτι.
-
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
Σωστος,
Εγω λεω οτι δεν ξερει σε ποιο civic ανεβηκε.....Εγώ λέω πως έχει πολυκατάστημα τίγκα στο εμπόρευμα
-
AUDI S3 225 HP......
'Tα έχει ολα και συμφέρει....'
Μακάρι να είχα τα χρήματα να το αγοράσω......
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
..έχω μπει κ σε CIVIC CRT με 160 αλογαΕγώ λέω μην ακούτε άτομα που μπερδεύουν τις οθόνες CRT με το αρκτικόλεξο Civic Type R...
Φαντάσου...
-
Ένα WRX για μένα....
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
......
Το μόνο που απορρίπτω σίγουρα είναι το s3,λόγω 'τετρακίνησης'......σορρυ charmak66 αλλα επειδη εχουμε ερευνησει σε βαθος το θεμα haldex,
υπευθυνα σου λεω πως οτι ενδοιασμους και να εχεις, ειναι λαθος.-βρες αλλο λογο να το αποριψεις αν θες, αλλα τον haldex οχι
-
Και να ακούτε μέλη που έχουν σοβαρή και 'γήινη' επιχειρηματολογία!
To μεταχειρισμένο S3 θέλει αρκετό ψάξιμο για να βρεις κάτι πραγματικά καλό. Από την άλλη έχει ξεπεραστεί κατά τη γνώμη μου καθώς δεν έχει καμία καινοτομία πέραν του πολυφορεμένου 1.8 Τ + Haldex. Αν επιλέγεις το 'σαλόνι' και την 'κρεβατοκάμαρα' και όχι την οδηγική απόλαυση τότε είναι η επιλογή σου.
Στην αντίπαλη πλευρά AWD έχουμε το WRX το οποίο έχει τ(ο)α potential να γίνει ένα αυτοκίνητο που θα σε πηγαίνει από το σημείο Α στο Β ατσαλάκωτα και ακούραστα (και πιο γρήγορα απ΄όσα αντιπαραθέτεις)ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών. Το μόνο αρνητικό εκτός από τη συντήρηση ενός AWD είναι η αισθητική του αλλά περί ορέξεως 'φτερούγα'.
Το CTR είναι ο άξιος ατμοσφαιρικός samurai αφού στην οδήγηση (θα το στίβεις έτσι δεν είναι;;; ) θεωρείται ένα από τα γρηγορότερα αυτοκίνητα από το σημείο Α στο Β (εκτός από το DC5). Αν έχεις βλέψεις όμως να το κάνεις 'νυφικό αμάξι' τότε θα ξενερώσεις εσύ, τα πεθερικά και ίσως και η νύφη! Από την άλλη όμως μπορεί να σε ερωτευτεί (η νύφη) όπως έχουν ερωτευτεί όσοι έχουν ακουμπίσει τον μαγικό 'λεβιέ' που είναι σαν την καλαμιά στον κάμπο, αφού οι υπόλοιποι είναι στις 'σπηλιές'. Όσοι έχουν οδηγήσει ξέρουν...
Η BMW με το εξακύλινδρο ηχοσύστημά της, θα σου δίνει τις απαραίτητες σπορτιφ νότες όταν τις θελήσεις αλλά μέχρι εκεί. Μεγάλο βάρος αλλά πολυτέλεια 5 S3 μαζί. Πίσω κίνηση αλλά χωρίς μπλοκέ. Εξωτερική εμφάνιση που ταιριάζει σε 40άρη και όχι σε 25άρη (δεν ξέρω πόσο είσαι!). Δεν παύει όμως να είναι μία BMW με ότι αυτό συνεπάγεται (βλ. Motorsport ).
Η σειρά επιλογής είναι:
- BMW (έχει λίγο απ' όλα)
- CTR (υπερισχύει του WRX λόγω συντήρησης)
- WRX (δεν υπερισχύει του CTR αν έχεις βενζινά και αποθήκη αναλώσιμων για Impreza)
- S3 (καλό αλλά λίγο...)
-
Τελικά όρεξη να έχουμε να διαβάζουμε ..... 'διάφορα' μάλιστα τι να πω?
Anyway, να αναλύσω γιατί ψήφισα ότι ψήφισα...
WRX : ναι μου αρέσει, θα το ήθελα, αλλά δεν ταιριάζει με πολλά από τον τρόπο ζωής μου, τις αντιλήψεις μου κ ... την τιμή των καυσίμων!
Type - R: σίγουρα θα το σκεφτόμου για πολλούς λόγους!
S3 : μετά την τραυματική επειρία από φίλου κ τις ζημιές έως τελικής πτώσεως σε ένα εταιρικό που τις έζησα από κοντά, ευχαριστώ δεν θα πάρω!
325 Ci : μπορεί να μην είναι 330 ούτε Μ3 αλλά ναι θα μου ταίριαζε περισσότερο κ φυσικά απέσπασε την ψήφο μου -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Το ότι ψηφίζω bmw μάλλον έχει να κάνει και με το ότι είδα όλα τα βίντεο bmw hire με τον Clive Owen σήμερα...Φανταστικά δεν είναι;
-
Όχι απλώς φανταστικά!! Must have θα έλεγα!!
Και όντως, μετά άντε να μην λατρέψεις την προπέλα...!
-
Ο χρήστης diperr έγραψε:
..έχω μπει κ σε CIVIC CRT με 160 αλογα
Εγώ λέω μην ακούτε άτομα που μπερδεύουν τις οθόνες CRT με το αρκτικόλεξο Civic Type R...
Φαντάσου...
Πως δεν ειπε RDS;
-
Ο χρήστης diperr έγραψε:
Και να ακούτε μέλη που έχουν σοβαρή και 'γήινη' επιχειρηματολογία!To μεταχειρισμένο S3 θέλει αρκετό ψάξιμο για να βρεις κάτι πραγματικά καλό. Από την άλλη έχει ξεπεραστεί κατά τη γνώμη μου καθώς δεν έχει καμία καινοτομία πέραν του πολυφορεμένου 1.8 Τ + Haldex. Αν επιλέγεις το 'σαλόνι' και την 'κρεβατοκάμαρα' και όχι την οδηγική απόλαυση τότε είναι η επιλογή σου.
Στην αντίπαλη πλευρά AWD έχουμε το WRX το οποίο έχει τ(ο)α potential να γίνει ένα αυτοκίνητο που θα σε πηγαίνει από το σημείο Α στο Β ατσαλάκωτα και ακούραστα (και πιο γρήγορα απ΄όσα αντιπαραθέτεις)ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών. Το μόνο αρνητικό εκτός από τη συντήρηση ενός AWD είναι η αισθητική του αλλά περί ορέξεως 'φτερούγα'.
Το CTR είναι ο άξιος ατμοσφαιρικός samurai αφού στην οδήγηση (θα το στίβεις έτσι δεν είναι;;; ) θεωρείται ένα από τα γρηγορότερα αυτοκίνητα από το σημείο Α στο Β (εκτός από το DC5). Αν έχεις βλέψεις όμως να το κάνεις 'νυφικό αμάξι' τότε θα ξενερώσεις εσύ, τα πεθερικά και ίσως και η νύφη! Από την άλλη όμως μπορεί να σε ερωτευτεί (η νύφη) όπως έχουν ερωτευτεί όσοι έχουν ακουμπίσει τον μαγικό 'λεβιέ' που είναι σαν την καλαμιά στον κάμπο, αφού οι υπόλοιποι είναι στις 'σπηλιές'. Όσοι έχουν οδηγήσει ξέρουν...
Η BMW με το εξακύλινδρο ηχοσύστημά της, θα σου δίνει τις απαραίτητες σπορτιφ νότες όταν τις θελήσεις αλλά μέχρι εκεί. Μεγάλο βάρος αλλά πολυτέλεια 5 S3 μαζί. Πίσω κίνηση αλλά χωρίς μπλοκέ. Εξωτερική εμφάνιση που ταιριάζει σε 40άρη και όχι σε 25άρη (δεν ξέρω πόσο είσαι!). Δεν παύει όμως να είναι μία BMW με ότι αυτό συνεπάγεται (βλ. Motorsport ).
Η σειρά επιλογής είναι:
- BMW (έχει λίγο απ' όλα)
- CTR (υπερισχύει του WRX λόγω συντήρησης)
- WRX (δεν υπερισχύει του CTR αν έχεις βενζινά και αποθήκη αναλώσιμων για Impreza)
- S3 (καλό αλλά λίγο...)
Φιλαρακο εισαι μεσα στο μυαλο μου!Ειμαι 24 οχι κλεισμενα αρα προς το παρον νυφες δεν παιζουν γκομενες αρκετες!Αν φυσικα στα 30 περιπου σκασουν μυτη δεν παιζει προβλημα γιατι τουλαχιστον για ενα μεταβατικο
σταδιο σε εξυπηρετει πιστευω ασε που οπως λενε ολοι καποτε ηρεμεις(δεν το βλεπω σε εμενα αυτο αλλα λεμε...)! -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το ότι ψηφίζω bmw μάλλον έχει να κάνει και με το ότι είδα όλα τα βίντεο bmw hire με τον Clive Owen σήμερα...
Φανταστικά δεν είναι;
Πως δεν είναι;Σε κάνουν να θέλεις να τρέξεις κατευθείαν στην τοπική αντιπροσωπία της bmw και να αγοράσεις όποια βρεις μπροστά σου.
Βέβαια για να αγοράσεις την 1,θα πρέπει να γυρίσουν ολόκληρη ταινιά-τα filmάκια δεν φτάνουν...
......
Το μόνο που απορρίπτω σίγουρα είναι το s3,λόγω 'τετρακίνησης'......σορρυ charmak66 αλλα επειδη εχουμε ερευνησει σε βαθος το θεμα haldex,
υπευθυνα σου λεω πως οτι ενδοιασμους και να εχεις, ειναι λαθος.-βρες αλλο λογο να το αποριψεις αν θες, αλλα τον haldex οχι
Καλά,τότε δεν θα το πάρω επειδή έχει τους αλουμινένιους καθρέφτες!Ευχαριστημένος;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Καλά,τότε δεν θα το πάρω επειδή έχει τους αλουμινένιους καθρέφτες!Ευχαριστημένος;ναι!
επισης και οι ζαντες του ειναι συνηθισμενες..
ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ