-
«Από το 2005, όλες οι εταιρείες που κατασκευάζουν αυτοκίνητα, θα είναι υποχρεωμένες να διαθέτουν στο βασικό εξοπλισμό όλων των μοντέλων τους, σύστημα ABS. Αυτό, αποτελεί τη μία παράμετρο της νέας νόρμας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που σκοπεύει στη δημιουργία ασφαλέστερων αυτοκινήτων. Η άλλη, που έχει να κάνει με την ασφάλεια των πεζών, καθιστά τα bull bars παράνομα, αφού μπορεί να αποτελέσουν αιτία τραυματισμού των πεζών.» (περισσότερες λεπτομέρειες στο http://www.automotorundsport.gr/pages/25_2002/showarticle_1.asp?articleID=24659&systemSectionID=95&magazineID=10)
Δε νομίζω ότι αμφισβητεί κανείς την αναγκαιότητα της ύπαρξης του ABS στα αυτοκίνητα, καθώς συμβάλλουν στη βελτίωση της ενεργητικής ασφάλειας του οχήματος. Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν το έχουν συνειδητοποιήσει οι περισσότεροι. Συνήθως ενδιαφερόμαστε για τον εξοπλισμό άνεσης (κεντρικό κλείδωμα, κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες) του αυτοκινήτου που πρόκειται να αγοράσουμε και όχι για τον εξοπλισμό ασφάλειας, με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν πολλά αμάξια χωρίς ABS. Στην κατάσταση αυτή συντελούν και οι αντιπροσωπείες, οι οποίες φέρνουν αυτοκίνητα των οποίων οι χαμηλού κόστους εκδόσεις έχουν επαρκές εξοπλισμό άνεσης, ενώ τα ABS είναι στάνταρ μόνο στις ακριβές εκδόσεις. Έχω την απορία αν κάτι αντίστοιχο γίνεται σε χώρες όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Αγγλία (πολύ αμφιβάλω). Ευτυχώς η «κατάντια» αυτή θα εκλείψει σύντομα.
Όσο για την απόφαση περί bull bars, πιστεύω ότι θα έπρεπε να είχε ληφθεί από τότε που εμφανίστηκαν.
-
«Από το 2005, όλες οι εταιρείες που κατασκευάζουν αυτοκίνητα, θα είναι υποχρεωμένες να διαθέτουν στο βασικό εξοπλισμό όλων των μοντέλων τους, σύστημα ABS. Αυτό, αποτελεί τη μία παράμετρο της νέας νόρμας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που σκοπεύει στη δημιουργία ασφαλέστερων αυτοκινήτων. Η άλλη, που έχει να κάνει με την ασφάλεια των πεζών, καθιστά τα bull bars παράνομα, αφού μπορεί να αποτελέσουν αιτία τραυματισμού των πεζών.» (περισσότερες λεπτομέρειες στο http://www.automotorundsport.gr/pages/25_2002/showarticle_1.asp?articleID=24659&systemSectionID=95&magazineID=10)
Δε νομίζω ότι αμφισβητεί κανείς την αναγκαιότητα της ύπαρξης του ABS στα αυτοκίνητα, καθώς συμβάλλουν στη βελτίωση της ενεργητικής ασφάλειας του οχήματος. Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν το έχουν συνειδητοποιήσει οι περισσότεροι. Συνήθως ενδιαφερόμαστε για τον εξοπλισμό άνεσης (κεντρικό κλείδωμα, κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες) του αυτοκινήτου που πρόκειται να αγοράσουμε και όχι για τον εξοπλισμό ασφάλειας, με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν πολλά αμάξια χωρίς ABS. Στην κατάσταση αυτή συντελούν και οι αντιπροσωπείες, οι οποίες φέρνουν αυτοκίνητα των οποίων οι χαμηλού κόστους εκδόσεις έχουν επαρκές εξοπλισμό άνεσης, ενώ τα ABS είναι στάνταρ μόνο στις ακριβές εκδόσεις. Έχω την απορία αν κάτι αντίστοιχο γίνεται σε χώρες όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Αγγλία (πολύ αμφιβάλω). Ευτυχώς η «κατάντια» αυτή θα εκλείψει σύντομα.
Όσο για την απόφαση περί bull bars, πιστεύω ότι θα έπρεπε να είχε ληφθεί από τότε που εμφανίστηκαν.
-
«Από το 2005, όλες οι εταιρείες που κατασκευάζουν αυτοκίνητα, θα είναι υποχρεωμένες να διαθέτουν στο βασικό εξοπλισμό όλων των μοντέλων τους, σύστημα ABS. Αυτό, αποτελεί τη μία παράμετρο της νέας νόρμας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που σκοπεύει στη δημιουργία ασφαλέστερων αυτοκινήτων. Η άλλη, που έχει να κάνει με την ασφάλεια των πεζών, καθιστά τα bull bars παράνομα, αφού μπορεί να αποτελέσουν αιτία τραυματισμού των πεζών.» (περισσότερες λεπτομέρειες στο http://www.automotorundsport.gr/pages/25_2002/showarticle_1.asp?articleID=24659&systemSectionID=95&magazineID=10)
Δε νομίζω ότι αμφισβητεί κανείς την αναγκαιότητα της ύπαρξης του ABS στα αυτοκίνητα, καθώς συμβάλλουν στη βελτίωση της ενεργητικής ασφάλειας του οχήματος. Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν το έχουν συνειδητοποιήσει οι περισσότεροι. Συνήθως ενδιαφερόμαστε για τον εξοπλισμό άνεσης (κεντρικό κλείδωμα, κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες) του αυτοκινήτου που πρόκειται να αγοράσουμε και όχι για τον εξοπλισμό ασφάλειας, με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν πολλά αμάξια χωρίς ABS. Στην κατάσταση αυτή συντελούν και οι αντιπροσωπείες, οι οποίες φέρνουν αυτοκίνητα των οποίων οι χαμηλού κόστους εκδόσεις έχουν επαρκές εξοπλισμό άνεσης, ενώ τα ABS είναι στάνταρ μόνο στις ακριβές εκδόσεις. Έχω την απορία αν κάτι αντίστοιχο γίνεται σε χώρες όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Αγγλία (πολύ αμφιβάλω). Ευτυχώς η «κατάντια» αυτή θα εκλείψει σύντομα.
Όσο για την απόφαση περί bull bars, πιστεύω ότι θα έπρεπε να είχε ληφθεί από τότε που εμφανίστηκαν.
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Όσο για την απόφαση περί bull bars, πιστεύω ότι θα έπρεπε να είχε ληφθεί από τότε που εμφανίστηκαν.
Ο Κ.Ο.Κ. απαγορεύει τα bull-bars εδώ και πολλά χρόνια, αλλά είναι ένας ακόμα σωστός νόμος που δεν εφαρμόζεται. Από όσο ξέρω βέβαια, από ΚΤΕΟ με τέτοια κατασκευάσματα, δε περνάς, αλλά προφανώς τα βγάζουν και τα ξαναβάζουν αμέσως μετά, οι γελαδάρηδες ιδιοκτήτες τους.
Όσο για το ABS, κανείς δε μπορεί να πει, ότι δεν είναι χρήσιμο, καλά έκαναν. Όποιος νομίζει ότι δε ταιριάζει στο οδηγικό του στυλ, μπορεί πολύ εύκολα να βάλει ένα διακόπτη απενεργοποίησης... -
Ο ΚΟΚ απαγορεύει και τους σταθερούς κοτσαδόρους, αλλά ξέρω ότι ακόμα και σήμερα μερικοί τους βάζουν για να μην χαλάνε το αυτοκίνητό τους στο παρκάρισμα.
Ήθελα να βάλω ραντάρ παρκαρίσματος στο αυτοκίνητο και ένας φίλος μού είπε: Καλά εσύ θα έχεις ραντάρ και δεν θα χτυπάς τους άλλους. Οι άλλοι όμως δεν έχουν, θα σε χτυπάνε και θα στο χαλάσουνε.
-
Καλό θα ήταν στην τροπολογία να μπεί και η παράμετρος το ABS να ενεργοποιείτε αυτόματα μόνον μετά τα 30km/h μιας και με λιγότερα ζημιά κάνει σε απότομα φρεναρίσματα.
Απο πλευράς τεχνολογίας γίνετε οπότε οι κατασκευαστές ας το εφαρμόσουν κιόλας.
Υποχρεωτικά τα ABS από το 2005