-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Η CSL είναι αυτοκίνητο πίστας. Δεν κάνει για δρόμο, δεν βρίσκει πρόσφυση ούτε με 140..
Ποιος τα λέει αυτά ρε παιδιά; Έχει δει κανείς CSL σε πίστα ή σε δρόμο; Η' είναι όλα 'μου είπαν', 'διάβασα', 'άκουσα';
Ξέρω CSL που μπαίνει συχνά σε πίστα. Αυτό που λέω περί πρόσφυσης ισχύει, το συγκεκριμένο άτομο που μου το είπε, το εμπιστεύομαι απόλυτα.
Εξάλλου αν δεν είναι αυτοκίνητο με semi-slicks για πίστα, τότε για που είναι? Σίγουρα όχι για Ελληνικούς δρόμους πάντως.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
To oποίο τί περιλαμβάνει ?BMW is set to enrich its M car line-up with the launch of the M3 CS. Based on the multi-award winning M3 Coupé, the M3 CS, available to order now in the UK, adds key performance ingredients from 2003’s exclusive M3 CSL. The result? An even more focused M3. And, at £43,555 on-the-road (a price premium of just £2,400 more than a BMW M3 Coupé), the CS will appeal to those M3 customers looking for that extra sparkle without compromising the exclusivity of M3 CSL ownership.
The M3 CS Coupé features performance-oriented CSL specification. It adds that car’s 18-inch disc brakes, a more direct steering rack (14.5 ratio rather than the 15.4 of the M3) and M Track Mode, the steering wheel activated system that increases DSC thresholds.
Styling additions will also set the car apart from a ‘standard’ M3. These include, ‘M3 CSL Design’ 19-inch light alloy wheels, steering wheel, hand brake lever and (optional) SMG gearstick clothed in Alcantara, exclusive ‘Alu Tec’ interior trim, and exclusive ‘Interlagos Blue’ paintwork (all M3 exterior colours are available).
All other technical and equipment specifications are as per the ‘standard’ M3 and the M3 CS is not being introduced as a limited edition. Whilst the M3 CS adds new desirability to an ‘old’ favourite, the new boys on the block, the M5 and M6, continue to make the news.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Με όλο το σέβας, ποιος από εμάς θα μπορούσε να ξεχωρίσει ΟΔΗΓΙΚΑ τι από τα τρία οδηγεί, αν τον έβαζαν μέσα χωρίς να ξέρει τι είναι και του έλεγαν 'ΟΔΗΓΑ!' ???πιστεύω, ελάχιστοι!
Αν είχα την ευκαιρία να περάσω μισή ώρα με κάθε μία από τις τρεις και μετά μου έλεγαν οδήγα, φαντάζομαι ότι θα κατάφερνα. Με όλο το σέβας
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Υ.Γ.
Συζήτηση που ανοίξαμε ρε γμτ...Θα μας πιάσει κατάθλιψη στο τέλοςΤο μόνο σίγουρο
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Η CSL είναι αυτοκίνητο πίστας. Δεν κάνει για δρόμο, δεν βρίσκει πρόσφυση ούτε με 140..
Ποιος τα λέει αυτά ρε παιδιά; Έχει δει κανείς CSL σε πίστα ή σε δρόμο; Η' είναι όλα 'μου είπαν', 'διάβασα', 'άκουσα';
Ξέρω CSL που μπαίνει συχνά σε πίστα. Αυτό που λέω περί πρόσφυσης ισχύει, το **συγκεκριμένο άτομο **που μου το είπε, το εμπιστεύομαι απόλυτα.
Εξάλλου αν δεν είναι αυτοκίνητο με semi-slicks για πίστα, τότε για που είναι? Σίγουρα όχι για Ελληνικούς δρόμους πάντως.
Χάρης;
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Η CSL είναι αυτοκίνητο πίστας. Δεν κάνει για δρόμο, δεν βρίσκει πρόσφυση ούτε με 140.. Η CS είναι το τέλειο, συνδυάζει όλα όσα πρέπει από την CSL με τα υπόλοιπα μέρη της Μ3. Προσωπικά θα προτιμούσα την CS.
Το bmw car εγραφε οτι η cs ειναι η χρυση τομη...αλλα εμενα αλλα μου ειπαν!
Δεν ξερω ειναι μπερδεμα...Κολλητός μου που έχει μπει σε CSL αρκετές φορές μου έχει πει ότι είχανε βγει εθνική και με 140 δεν πάταγε κάτω. Αν αλλάξεις τα slick, τότε απλά έχεις κερδίσει 20 άλογα και λίγη ροπή παραπάνω. Αξίζει?
Μήπως θες να πεις ότι είχε υπερβολική πρόσφυση;
Μου φαίνεται λογικό ένα εξαιρετικά στημένο αυτοκίνητο με ημι-slick να έχει υπερβολική πρόσφυση και να είναι δυσκολο,αφού θα 'διαβάζει' οποιαδήποτε ανωμαλία...Αλλά να μη βρίσκει πρόσφυση;Δεν έχει και 1000 άλογα...
Προσωπικά θα αγόραζα την cs,χωρίς να με χαλάει και η απλή...Κορυφαίο μικρό-πράγμα-που-σου-φτιάχνει-τη-διάθεση είναι το στροφόμετρο που φωτίζεται σταδιακά,μέχρι να έρθει ο κινητήρας στη σωστή θερμοκρασία.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Η CSL είναι αυτοκίνητο πίστας. Δεν κάνει για δρόμο, δεν βρίσκει πρόσφυση ούτε με 140.. Η CS είναι το τέλειο, συνδυάζει όλα όσα πρέπει από την CSL με τα υπόλοιπα μέρη της Μ3. Προσωπικά θα προτιμούσα την CS.
Το bmw car εγραφε οτι η cs ειναι η χρυση τομη...αλλα εμενα αλλα μου ειπαν!
Δεν ξερω ειναι μπερδεμα...Κολλητός μου που έχει μπει σε CSL αρκετές φορές μου έχει πει ότι είχανε βγει εθνική και με 140 δεν πάταγε κάτω. Αν αλλάξεις τα slick, τότε απλά έχεις κερδίσει 20 άλογα και λίγη ροπή παραπάνω. Αξίζει?
Μαλλον λαθος κανει...κατι δεν θα πηγαινε καλα με το αμαξι.
-
Στροφομετρο με φωτιζομενη ενδειξη θερμοκρασιας εχουν σχεδον ολα τα συγχρονα ///Μ.
-
-
Μόλις ξαναμίλησα μαζί του και μου είπε ότι μέχρι και τα 130 (και όχι 140 που είχα γράψει πριν) το αυτοκίνητο σπίναρε, δεν πάταγε καλά κάτω. Μιλάω για ελληνική άσφαλτο, όχι για πίστα.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Μόλις ξαναμίλησα μαζί του και μου είπε ότι μέχρι και τα 130 (και όχι 140 που είχα γράψει πριν) το αυτοκίνητο σπίναρε, δεν πάταγε καλά κάτω. Μιλάω για ελληνική άσφαλτο, όχι για πίστα.αυτο ηταν και μας τρομαξες αδικα???
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Μόλις ξαναμίλησα μαζί του και μου είπε ότι μέχρι και τα 130 (και όχι 140 που είχα γράψει πριν) το αυτοκίνητο σπίναρε, δεν πάταγε καλά κάτω. Μιλάω για ελληνική άσφαλτο, όχι για πίστα.μα για κάτι τέτοιες καταστάσεις κ... οδοστρώματα (???) δεν υπάρχουν κ τα ηλεκτρονικά βοηθήματα??
Πάντως η έκπτωση της τάξης των 7.14% (από τα 140 στα 130) πολύ μου άρεσε χεχε
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Μόλις ξαναμίλησα μαζί του και μου είπε ότι μέχρι και τα 130 (και όχι 140 που είχα γράψει πριν) το αυτοκίνητο σπίναρε, δεν πάταγε καλά κάτω. Μιλάω για ελληνική άσφαλτο, όχι για πίστα.
αυτο ηταν και μας τρομαξες αδικα???
Είχατε καταλάβει ότι με 140 δεν βρίσκει πρόσφυση σε πίστα? Αν ναι, ζητώ συγγνώμη για το λάθος μου..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Μόλις ξαναμίλησα μαζί του και μου είπε ότι μέχρι και τα 130 (και όχι 140 που είχα γράψει πριν) το αυτοκίνητο σπίναρε, δεν πάταγε καλά κάτω. Μιλάω για ελληνική άσφαλτο, όχι για πίστα.
αυτο ηταν και μας τρομαξες αδικα???
Είχατε καταλάβει ότι με 140 δεν βρίσκει πρόσφυση σε πίστα? Αν ναι, ζητώ συγγνώμη για το λάθος μου..
ειχαμε καταλαβει οτι ο φιλος σου ειναι ασχετος!
μα ειναι λογικο να σπινιαρει μεχρι τα 130 με τοση ισχυ σε Ελληνικη ασφαλτο. Αυτο ομως δεν σημανει οτι το αμαξι 'δεν παταει καλα κατω'! -
Let me rephrase για τελευταία φορά.
Όταν πήγαινε με 120-130 και πάταγε τέρμα το γκάζι το αμάξι σπίνιαρε.
Ο φίλος μου δεν ήταν οδηγός, ήταν συνοδηγός. Οδηγός της CSL ήταν πρώην οδηγός αγώνων.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Η CSL είναι αυτοκίνητο πίστας. Δεν κάνει για δρόμο, δεν βρίσκει πρόσφυση ούτε με 140..
Ποιος τα λέει αυτά ρε παιδιά; Έχει δει κανείς CSL σε πίστα ή σε δρόμο; Η' είναι όλα 'μου είπαν', 'διάβασα', 'άκουσα';
Γνωρίζω και εγώ άτομο που έχει csl στην Ελλάδα (ίσως να είναι και ο μοναδικός ) και είναι πολύ γνωστός στον χωρό του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Πάντως το σπινιάρει με 130χλμ σε δρόμο γυαλί (πράγμα σύνηθες στην Ελλάδα) δεν είναι καθόλου απίθανο! Το τονίζω όμως μόνο σε δρόμο γυαλί. Μου είχε τύχει και εμένα σε ένα RX8 να γλιστρούσε ο κώλος στην αλλαγή ταχύτητας από δευτέρα σε τρίτη περίπου στα 120χλμ δηλαδή. -
Κι εγώ με τη σειρά μου να πω ότι θα επέλεγα (αν μου δωθεί ποτέ η ευκαιρία της επιλογής!) τη CSL.
Ο λόγος είναι καθαρά υποκειμενικός και εξηγώντας θα σας έλεγα ότι προτιμώ ένα 'δύσχρηστο' και 'θορυβώδες' μετάλλαγμα ενός πολύ καλού sedan/ coupe που ήδη είναι πολύ 'καυτό' για τα οδηγικά μου κατορθώματα.
Και βέβαια όχι για 'πάω' πιο γρήγορα αλλά για προσδώσω με την υποθετική αγορά μου, το σέβας μου στην εξέλιξη που κάνανε οι άνθρωποι του τμήματος Motorsport, καθώς 'φωνάζουν' ότι δεν έχουν σχέση με το Marketing της εταιρίας (βλ. CS) .
Ευτυχώς για εμας που ονειρευόμαστε 'γέννησαν' την επερχόμενη M6.Υ.Γ. Να δω ΤΙ συγκριτικό θα βάλετε στην περίπτωσή της....
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Η CSL είναι αυτοκίνητο πίστας. Δεν κάνει για δρόμο, δεν βρίσκει πρόσφυση ούτε με 140.. Η CS είναι το τέλειο, συνδυάζει όλα όσα πρέπει από την CSL με τα υπόλοιπα μέρη της Μ3. Προσωπικά θα προτιμούσα την CS.
Το bmw car εγραφε οτι η cs ειναι η χρυση τομη...αλλα εμενα αλλα μου ειπαν!
Δεν ξερω ειναι μπερδεμα...Κολλητός μου που έχει μπει σε CSL αρκετές φορές μου έχει πει ότι είχανε βγει εθνική και με 140 δεν πάταγε κάτω. Αν αλλάξεις τα slick, τότε απλά έχεις κερδίσει 20 άλογα και λίγη ροπή παραπάνω. Αξίζει?
Μήπως θες να πεις ότι είχε υπερβολική πρόσφυση;
Μου φαίνεται λογικό ένα εξαιρετικά στημένο αυτοκίνητο με ημι-slick να έχει υπερβολική πρόσφυση και να είναι δυσκολο,αφού θα 'διαβάζει' οποιαδήποτε ανωμαλία...Αλλά να μη βρίσκει πρόσφυση;Δεν έχει και 1000 άλογα...
Προσωπικά θα αγόραζα την cs,χωρίς να με χαλάει και η απλή...Κορυφαίο μικρό-πράγμα-που-σου-φτιάχνει-τη-διάθεση είναι το στροφόμετρο που φωτίζεται σταδιακά,μέχρι να έρθει ο κινητήρας στη σωστή θερμοκρασία.
Εννοεί ότι τα ημι-σλικ δε ζεσταίνονται εύκολα και για αυτό δε βρίσκει πρόσφυση. Στην Αγγλία, μπορεί και αλλού, αν παραγγείλεις την CSL με τα ημι-σλικ, η BMW σε βάζει να υπογράψεις ότι γνωρίζεις τους συμβιβασμούς που θέτει το ελαστικό και δε θα της ζητήσεις το λόγο σε περίπτωσης ΕΒΓΑΣ
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Μόλις ξαναμίλησα μαζί του και μου είπε ότι μέχρι και τα 130 (και όχι 140 που είχα γράψει πριν) το αυτοκίνητο σπίναρε, δεν πάταγε καλά κάτω. Μιλάω για ελληνική άσφαλτο, όχι για πίστα.
αυτο ηταν και μας τρομαξες αδικα???
-
Ο χρήστης diperr έγραψε:
Ευτυχώς για εμας που ονειρευόμαστε 'γέννησαν' την επερχόμενη M6.Υ.Γ. Να δω ΤΙ συγκριτικό θα βάλετε στην περίπτωσή της....
911 Turbo όταν βγει με το καλό, αν και το βρετανικό EVO την παρέταξε απέναντι στη Ferrari 612. Αλλά και η SL55 AMG τα ίδια αλόγατα βγάζει. Άντε 7 λιγότερα
M3 vs M3 CSL vs M3 CS