Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 4 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    37
    120
    114
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Ο χρήστης japanpower έγραψε:
      Απ'την αλλη αν τρεξω εχει παθει ανοσια και δεν μου λεει τιποτα!

      Μου φαίνεται ότι βρήκες την ιδανική

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • O
        opterios last edited by

        Ο χρήστης japanpower έγραψε:
        ενα αμαξι εχει ενα ελλατωμα καπου με προβληματιζει γιατι ξερω τον ευατο μου!Δεν το σκιζω απο το πρωι μεχρι το βραδυ το λυπαμαι και σεβομαι και τα λεφτα αλλα μπορει να βγω μια βολτα ενα βραδυ και να μην το αφησω σε ησυχια αλλα μπορω να κινουμαι και σαν κυρια!Δεν ξεσπαω στο αμαξι αλλα ειναι στιγμες που το εχω στα ορια του!

        Για μένα το Type-R είναι μακράν το καλύτερο (ακόμα και all around) αυτοκίνητο σε αυτά τα λεφτά αν μιλάμε για οτιδήποτε μη πισωκίνητο. Είναι καθαρά προσωπική μου γνώμη και δεν πιστεύω ότι τα 4κίνητα δεν είναι καλά και μη θεωρήσετε ότι τα σνομπάρω κλπ. Απλώς λέω εμένα προσωπικά τι μου ταιριάζει περισσότερο.

        Η έλλειψη μπλοκέ στη μπέμπα είναι όντως ένα μεγάλο κρίμα, εξακολουθεί όμως να είναι ένα φοβερό κατά τη γνώμη μου αυτοκίνητο οπότε ψήφισα αυτήν. Αν όμως δε σε ενδιαφέρει να πειραματιστείς με την πισωκίνηση, θα σου έλεγα να πας προς Type-R.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          japanpower last edited by

          Την ψιλοπαλευω με ενα 528i κυκλοφορω αλλα αν δεν ειναι τουλαχιστον 3 τα λιτρα ή M δεν νομιζω οτι βλεπεις χαρα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas last edited by

            Χαρά στα σκέλια, μεταφορικά και κυριολεκτικά

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              adis4gr last edited by

              δε περιμενεις το καινουριο το s3 η επειγεσαι?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gskarmou last edited by

                Τάπερ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nicknt last edited by

                  Ο χρήστης dimsabas έγραψε:

                  Αφού δεν είναι κακό που είναι προσθιοκίνητο, τότε γιατί θα επέλεγες ένα 4κίνητο ή ένα πισωκίνητο βεβαίως-βεβαίως; Άρα μάλλον δεν είναι και τόσο καλό (κάθε άλλο).

                  Εννοώ πως και τα προσθιοκίνητα έχουν τη χάρη τους, και σε μερικές περιπτώσεις πλεονεκτούν, απλά προσωπικά έχω την άποψη πως είναι καλό κάθε φορά που αγοράζεις αυτοκίνητο να παίρνεις κάτι αρκούντως διαφορετικό από το προηγούμενο. Κάτι παραπάνω μαθαίνεις έτσι...

                  Τι να τις κάνεις τις πλατείες χωρίς μπλοκέ; Δεν έχω οδηγήσει 325 Ci αλλά 325 Compact και η έλλειψη ήταν ολοφάνερη. Κρίμα για τη ΒΜW

                  Όλα γυρνάνε... και γυρνάνε... και γυρνάνε... άγνοια κινδύνου να έχεις και όλα γίνονται

                  @ Japanlover: Μη νομίζεις πως ακολουθώ τη συντηρητική οδό στην οδήγηση, αν και θα το ήθελα με αυτά που βλέπω. Απλά δεδομένων των αυτοκινήτων που έθεσες προς ψηφοφορία, βλέπω περισσότερη πληρότητα και ποιότητα (με την ευρύτερη έννοια) στην 325. Εννοείται βέβαια πως όλα είναι καταπληκτικά αυτοκίνητα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    petran last edited by

                    S3 με μεγαλη ευκολια..
                    το πιο κυριλε απο ολα, και ταυτοχρονα και το πιο γρηγορο.

                    αυτα για τα προβληματα ποιος στα'πε??..

                    αξονας? no way!! 1 στα ποσα? και τι ειχε αυτο επανω του?

                    οσο για το λουφτ, ειναι το γνωστο θεμα της ευαισθησιας του MAF.
                    αυτο που δε σου ειπανε, ειναι οτι
                    α) χωρις aftermarket φιλτρο αερα που να εχει λαδακι, δεν βρωμιζει ο maf ευκολα.
                    β)και αν βρωμισει, καθαριζεται αντι να αλλαζεται (ακριβο ανταλλακτικο)

                    οσο για τον haldex (πλακετα τετρακινησης), αυτο που λες εχει παρατηρηθει σε μεγαλες ροπες.
                    καμια σχεση με μαμα ή εστω με α' σταδιο. (>300hp)
                    και αν φτασεις πoτε σε τετοιο επιπεδο tuning, σε πληροφορω οτι η εταιρεια που βγαζει το haldex εχει πλακετα για το s3 που το κλειδωνει στο 50-50

                    το θεμα ειναι οτι μιλας προφανως για μεταχειρισμενα.. εκει ειναι ολη η σπουδη.. να βρεις ενα καλο.

                    επισης να ξερεις οτι επειδη ενας ιδιοκτητης εμπιστευτηκε το οχημα του σε καποιον μαστρο-μητσο
                    και πλεον του κανει διακοπες και σκορτσαρισματα και βγαζει βλαβες,
                    αυτο δεν μετακινει το προβλημα απο το μαστρο-μητσο στην audi..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      theos_larissa last edited by

                      S3

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                        S3 με μεγαλη ευκολια..
                        το πιο κυριλε απο ολα, και ταυτοχρονα και το πιο γρηγορο.

                        το πιο γρήγορο; που; σε αεροδιάδρομο και με 15 στάδια;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          petran last edited by

                          ...ωρες-ωρες πιστευω οτι εσενα το gti στο δωσανε δωρο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            golf7 last edited by

                            Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                            ...ωρες-ωρες πιστευω οτι εσενα το gti στο δωσανε δωρο

                            ή το οδηγάει μια στο τόσο διοτι ειναι του πατέρα του κι βγαζει απωθυμένα στους 4Τ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                              ...ωρες-ωρες πιστευω οτι εσενα το gti στο δωσανε δωρο

                              ναι, γιατί δεν πρόκειται να πω ότι είναι το 'καλύτερο' και το 'πιο γρήγορο' απ' ότι κινείται 😉

                              όταν γράφεις τόσο απόλυτα ότι το S3 είναι το 'πιο γρήγορο', ακόμα και από το WRX, αρχίζουν τα κολλήματα. Ακόμα και στην ευθεία μένει πίσω κι όταν αρχίζουν οι στροφές ξεκινάει το πάρτι (για το WRX φυσικά)

                              Το GTI ΔΕΝ είναι πιο γρήγορο από το Type R.-

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jap-power last edited by

                                Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                ...ωρες-ωρες πιστευω οτι εσενα το gti στο δωσανε δωρο

                                ναι, γιατί δεν πρόκειται να πω ότι είναι το 'καλύτερο' και το 'πιο γρήγορο' απ' ότι κινείται 😉

                                όταν γράφεις τόσο απόλυτα ότι το S3 είναι το 'πιο γρήγορο', ακόμα και από το WRX, αρχίζουν τα κολλήματα. Ακόμα και στην ευθεία μένει πίσω κι όταν αρχίζουν οι στροφές ξεκινάει το πάρτι (για το WRX φυσικά)

                                Το GTI ΔΕΝ είναι πιο γρήγορο από το Type R.-

                                Θελει πολυ δρομο το gti να μοιασει σε χαρακτηρα και επιδοσεις το CTR ....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  theos_larissa last edited by

                                  Ο χρήστης jap-power έγραψε:

                                  ...ωρες-ωρες πιστευω οτι εσενα το gti στο δωσανε δωρο

                                  ναι, γιατί δεν πρόκειται να πω ότι είναι το 'καλύτερο' και το 'πιο γρήγορο' απ' ότι κινείται 😉

                                  όταν γράφεις τόσο απόλυτα ότι το S3 είναι το 'πιο γρήγορο', ακόμα και από το WRX, αρχίζουν τα κολλήματα. Ακόμα και στην ευθεία μένει πίσω κι όταν αρχίζουν οι στροφές ξεκινάει το πάρτι (για το WRX φυσικά)

                                  Το GTI ΔΕΝ είναι πιο γρήγορο από το Type R.-

                                  Θελει πολυ δρομο το gti να μοιασει σε χαρακτηρα και επιδοσεις το CTR ....

                                  Παλιο-Γιαπώνια κολλημένοι!!! αλλο χαρακτήρα έχει το ένα κ αλλο το GTi.μιλάμε για εντελως διαφορετικο χαρακτηρα.ατμοσφαιρα με τουρμπο.το ενα ουρλιάζει στα ψηλά το αλλο μουγκριζει χαμηλά.Δεν θα το καταλάβεις ποτε ρε φίλε?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης jap-power έγραψε:

                                    ...ωρες-ωρες πιστευω οτι εσενα το gti στο δωσανε δωρο

                                    ναι, γιατί δεν πρόκειται να πω ότι είναι το 'καλύτερο' και το 'πιο γρήγορο' απ' ότι κινείται 😉

                                    όταν γράφεις τόσο απόλυτα ότι το S3 είναι το 'πιο γρήγορο', ακόμα και από το WRX, αρχίζουν τα κολλήματα. Ακόμα και στην ευθεία μένει πίσω κι όταν αρχίζουν οι στροφές ξεκινάει το πάρτι (για το WRX φυσικά)

                                    Το GTI ΔΕΝ είναι πιο γρήγορο από το Type R.-

                                    Θελει πολυ δρομο το gti να μοιασει σε χαρακτηρα και επιδοσεις το CTR ....

                                    στην ευθεία δεν χρειάζεται, πρακτικά είναι ισοδύναμα με διαφορές των 0,1-0,5.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:

                                      Παλιο-Γιαπώνια κολλημένοι!!! αλλο χαρακτήρα έχει το ένα κ αλλο το GTi.μιλάμε για εντελως διαφορετικο χαρακτηρα.ατμοσφαιρα με τουρμπο.το ενα ουρλιάζει στα ψηλά το αλλο μουγκριζει χαμηλά.Δεν θα το καταλάβεις ποτε ρε φίλε?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        petran last edited by

                                        μην μπλεξουμε και το γκολφ.

                                        παμε με το s3.
                                        ποιοτητα κατασκευης-εξοπλισμος-πολυτελεια-ανεση-κινητηρας κερδιζει.
                                        (οκ και η μπεμπα παιζει καλα σε ποιοτητα και πολυτελεια)

                                        αν τωρα καποιος δεν θελει να εμπιστευτει καποιον απο τους επισημους βελτιωτικους οικους του ομιλου και να βαλει ενα σοβαρο καλο και αξιοπιστο προγραμμα,
                                        ωστε με 1.500 ευρω να εχει 40 κιλα ροπη και >270 αλογα,
                                        τοτε να πουμε για την συγκεκριμενη εξαιρεση οτι πιθανον να μην ειναι το πιο γρηγορο.
                                        για ολους τους υπολοιπους ομως, ειναι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          theos_larissa last edited by

                                          Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                          Παλιο-Γιαπώνια κολλημένοι!!! αλλο χαρακτήρα έχει το ένα κ αλλο το GTi.μιλάμε για εντελως διαφορετικο χαρακτηρα.ατμοσφαιρα με τουρμπο.το ενα ουρλιάζει στα ψηλά το αλλο μουγκριζει χαμηλά.Δεν θα το καταλάβεις ποτε ρε φίλε?

                                          Ε ναι δεν την παλευω με μερικοους!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jap-power last edited by

                                            Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:

                                            Παλιο-Γιαπώνια κολλημένοι!!! αλλο χαρακτήρα έχει το ένα κ αλλο το GTi.μιλάμε για εντελως διαφορετικο χαρακτηρα.ατμοσφαιρα με τουρμπο.το ενα ουρλιάζει στα ψηλά το αλλο μουγκριζει χαμηλά.Δεν θα το καταλάβεις ποτε ρε φίλε?

                                            Ε ναι δεν την παλευω με μερικοους!

                                            Τι εννοεις?Γιατι τοτε τα συγκρινουν για να ανακηρυξουν το νικητη στην κατηγορια αυτη?Το ξερω πως δεν εχουν τιποτα κοινο μεταξυ τους αυτα τα αυτοκινητα, πολυ απλα και μην μενεις μονο στον κινητηρα ,υπαρχουν και αλλα στοιχεια που συνθετουν το χαρακτηρα ενος αυτοκινητου

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 4 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr