-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Θα στείλεις την άδεια στο DVLA και μετά θα είναι στο δικό σου όνομα το αυτοκίνητο.
Στην Αγγλία δεν έχει γραφειοκρατείες (εφορίες για μεταβίβαση , έλεγχος υπεραξίας) και άλλες τέτοιες π@π@ριες που έχουμε στην Μπανανία... ούτε καν σφραγιδες
-
Jerei kapoios an ta xaratsia gia foro tajinomisis isxyoun mono stin ellada...??
Diladi an kapoios parei ena aytokinito apo germania stin agglia...oi xores EE xreonoun omoia pragmata....i mono edo ta exoume efeyrei..?
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
υπαρχει καποια παρανομια ισως που κανουν μερικοι και γλυτωνουν μερικα λεφτα απο το τελωνειο και το πιο σημαντικο , υπαρχει περιπτωση αυτη η παρανομια να ανακαλυφθει αργοτερα και να την πατησεις ;
Nαι, υπάρχουν κρούσματα όπου τα χαρτιά του εκτελωνισμού είναι πλαστά και όταν αυτό ανακαλυφθεί αποχαιρετάς το αυτοκίνητο και (νομίζω) τα λεφτά σου.
Μάλιστα τουλάχιστον σε μία περίπτωση επρόκειτο για πολύ μεγάλο κύκλωμα με πολλές δεκάδες αντίστοιχα πωληθέντα αυτοκίνητα.
Τα 21000 που λες είναι τελική τιμή που σου το φέρνει Ελλάδα ή μήπως η τιμή χωρίς τα έξοδα του τελωνείου?
Αν είναι τελική τιμή τότε 90% είναι ύποπτο αφού μεταχειριμένα οι τιμές Γερμανία ξεκινούν νομίζω από τις 17.000.Εdit: 27000 ακούγεται λογική τιμή.
Ναι τα 21000 ηταν τελικη τιμη που μου ειπανε, ομως μου φανηκε πολυ μικρη και δεν ασχοληθηκα παραπανω. Το θεμα ειναι οτι για το S2000 που τα μοντελα 2001 πωλουνται εδω 30-33000 λογικα αν μπορουσα να γλυτωσω 4-5000 ευρω θα ηταν μια χαρα. Ποιον να διαλεξεις ομως πλεον , αφου υπαρχουν παρα πολυ εμποροι που κανουν αυτη τη δουλεια. Διαβαζα στο http://www.mobile.com.gr που εχει καποιες πληροφοριες για τις εισαγωγες και την διαδικασια που ακολουθειται. Πανω κατω φανταζομαι ολοι οι εμποροι το ιδιο κανουν. Αν για παραδειγμα ενα S2000 πωλειται στην Γερμανια 20000 ευρω, ποια ειναι η τελικη τιμη που θα το παρω εγω ; Παντως γενικα αν η διαφορα ειναι μικροτερη των 3000 ευρω σε σχεση με τα αυτοκινητα που πωλουνται εδω , δεν νομιζω οτι αξιζει αφου το ψαχνεις και προσωπικα και τους δικους σου μηχανικους κλπ. Λογικο βεβαια , οτι οσο πιο ακριβο ειναι το αμαξι τοσο πιο μεγαλο 'κερδος' για τον αγοραστη.
-
ok...eidou ena paradeigma...kai peste mou an to ipologizo sosta...
Thelo na eisago apo germania...ena Nissan x-trail, apo mantra...kai na to valo se elliniki etairia...
Montelo einia to 2.0lt me diafora epipeda ejoplismou....kai koitazo peripou 2003 kai meta...
stin germania http://www.mobile.de/cgi-bin/index_cgi.pl?sprache=2 paromoio amaji einia peripou 15000-19000€
Ellada einia peripou 25000-29000£
An ipothesoume oti kainourgia timi einai 32-35000€ kai kapoios ferei to sigkekrimeno amaji apo germania...tote...
I ergostasiaki ajia to aytokinitou...that einai as poume 32000-21%=25280
Ara telos tajinomisis einai 25280x40%=10112.....
Diladi an den kano kapoio lathos stous ipologismous....exoume teliki timi..
as ipothesoume...timi agoras apo germania 17000+10112=27112
kai an se ayto prosthesoume pinakides kai teloneio..erxetai isa me tin elliniki timi metaxeirismenou....
-
Ο χρήστης tomcat_ έγραψε:
I ergostasiaki ajia to aytokinitou...that einai as poume 32000-21%=25280Πως το γνωρίζεις αυτό? Το 21% που στηρίζεται?
Γενικά για μεταχειρισμένα έτους πολλές φορές συμφέρει η Ελλάδα. Στη Γερμανία κερδίζεις πολύ από την απαξίωση των επόμενων ετών μιας και εκεί η πτώση της τιμής είναι μεγαλύτερη από την Ελλάδα.
Εdit: Για ένα S2000 πολύ χονδρικά τα συνολικά έξοδα για να το φέρεις είναι κοντά στα 8000 ευρώ. Αυτό ως τάξη μεγέθους και μόνο.
-
Δεν έχει καμία σχέση η τιμή που θα το αγοράσεις. Όλα εξαρτώνται από την εργοστασιακή τιμή μειωμένη κατά το ποσοστό που προκύπτει λόγω παλαιότητας του αυτοκινήτου και προσαυξημένη ύστερα με το αντίστοιχο τέλος ταξινόμησης. Και τσάμπα δηλαδή να στο δώσει ο άλλος πάλι πληρώνεις το τέλος ταξινόμησης.
-
Ο χρήστης tomcat_ έγραψε:
Jerei kapoios an ta xaratsia gia foro tajinomisis isxyoun mono stin ellada...??Diladi an kapoios parei ena aytokinito apo germania stin agglia...oi xores EE xreonoun omoia pragmata....i mono edo ta exoume efeyrei..?
Η Δανία και η Ολλάνδια έχει ακόμα περίεργη φορολογία.
Εαν πάρεις αυτοκίνητο απο Γερμανία μπορείς να το κάνεις register στην
Αγγλία πληρόνοντας μόνο 50-100 για τις πινακίδες και καμιά 50αριά για ΚΤΕΟ,
πρακτικά τίποτα δηλαδή -
mia alli sxetiki erotisi tora....
an kapoios einai monimos katoikos ejoterikou...mporei na ferei amaji ellada...kai ti orizei os monimo katoiko ejoterikou...i elliniki forologia...?
-
Δηλαδη εν τελη το κοστος για να φερεις ενα σ2000 στην Ελλαδα απο Γερμανια σε τι ποσο ανερχεται?2001 η 2002 μοντελο ας πουμε?
-
Ο χρήστης tomcat_ έγραψε:
ok...eidou ena paradeigma...kai peste mou an to ipologizo sosta...
...........
......
.....kai an se ayto prosthesoume pinakides kai teloneio..erxetai isa me tin elliniki timi metaxeirismenou....χονδρικα τα υπολογιζεις σωστα στο συγκεκριμενο παραδειγμα.
ξεχασες ομως να προσθεσεις 500€ στην φορολογηθεισα αξια (ειναι το κοστος μεταφορικων απο Γερμανια)
Eisagogi aytokinitou apo xora EE