-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αφήστε τα Φόρεστερ, τις 156 και όλα τα άλλα ταπεινά στείσον. Αυτό είναι η λύση:
http://www.automobilemag.com/photo_gallery/0309_volvowag_08.jpgΠλάκα πλάκα αυτό ήταν το πρώτο στέησιον που είδα και δεν γύρισα το κεφάλι αλλού, αλλά το χάζεψα για λίγο!!!
Από τότε πολλά άλλαξαν!! -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Τα στέησον έχουν το κοινό τους, αυτό που επιθυμεί να αξιοποιήσει τη μικρή (κατά τη γνώμη μου) υπεροχή των στέησον σε πρακτικότητα και χώρους. Καμία αντίρρηση επ' αυτού.
Υπάρχει όμως κι ένα κοινό, που δεν επιθυμεί αυτή την επιπλέον πρακτικότητα και επίσης δεν του αρέσει αυτός ο τύπος αμαξώματος.
Διαφωνούμε μέχρι εδώ;
Εγώ ανήκω στη δεύτερη κατηγορία, εσύ στην πρώτη.
Δεν είπα πουθενά ότι τα saloon είναι καλύτερα από τα στέησον, ούτε προέτρεψα κανέναν να αγοράσει μπερλίνα αντί για βαγόνι.
Οι δημ/γραφοι συνεχώς όποτε δοκιμάζουν στέησον κάνουν αυτό το πράγμα, το οποίο με εκνευρίζει, προτρέπουν στην αγορά στέησον έναντι saloon. Είναι γραφική αυτή η συμπεριφορά.Υπάρχουν τύποι αμαξώματος για όλων των ειδών τις ανάγκες, για όλων των ειδών τις αισθητικές προτιμήσεις. (δε μιλάω ξανά για τη απαίσια, 3άθλια, ελεεινή celica γιατί ο cmarin θα θυμώσει και με το δίκιο του, είναι off-topic).
Συμφωνούμε σχεδόν σε όλα (και στην εκτός θέματος Σέλικα, και ήθελα να επαυξήσω με το ΠΑΣΕΟ που πήγε άπατο, αλλά ο cmarin θα έβαζε τις φωνές ).
Μόνη ένσταση οι δημοσιογράφοι:
Τη δουλειά τους ΣΩΣΤΑ κάνουν...**Αν συγκρίνεις δύο σχεδόν όμοια πράγματα, και το ένα είναι έστω και λίγο καλύτερο από το άλλο τι θα πεις; Πάρτε το λιγότερο καλό; Όχι βέβαια! Θα πεις πως ο καλύτερος κέρδισε, έστω και στα σημεία!!**Και οι διαφορές όντως υπάρχουν!
Και ναι μεν δέχομαι πως προτιμάς εμφανισιακά τα σεντάν, κι εγώ ανάλογα τα μοντέλα, άλλα το προτιμώ σε σεντάν και άλλα σε στέησιον, άλλα εξίσου. Όμως όταν λες σε υποτιμητικό ουσιαστικά τόνο πως 'έχουν κάτι να προσφέρουν και αυτά', τότε φυσικά και θα σε προγκήξω με τη σειρά μου να μου πεις τι είναι το έξτρα που έχουν να προσφέρουν τα σεντάν πλην της εμφάνισης και τα κάνει καλύτερα!
Από τη στιγμή που λες πως απλώς σου αρέσουν περισσότερο τα σεντάν, κι ας υστερούν σε πρακτικότητα, δεν διαφωνούμε κάπου.
Διαφωνώ στο υπογραμμισμένο.
Να σου πω γιατί.Διότι η έννοια του 'καλύτερου' ή του 'χειρότερου' εξαρτάται από τα κριτήρια με τα οποία κρίνεις κάτι.
Για κάποιον ας πούμε, που δεν τον ενδιαφέρει η πρακτικότητα, δεν είναι καλύτερο ένα στέησον από ένα σαλούν. Απλό είναι.
Για κάποιον που δίνει μεγάλο ειδικό βάρος σε αυτόν τον τομέα, ναι, είναι καλύτερα να προτιμήσει το στέησον.
Είναι σαν να έχω να επιλέξω ανάμεσα σε ένα χαμπουργκερ με πίκλες (έτσι δε λέγονται;) και σε ένα χωρίς πίκλες και να μου λες ότι εφόσον το ένα έχει πίκλες είναι καλύτερο από το άλλο που δεν έχει!!!
Μα εμένα δε μου αρέσουν οι πίκλες (όσο θρεπτικές και νόστιμες κι αν είναι για όλους τους άλλους!), οπότε για μένα είναι καλύτερο αυτό που δεν έχει πίκλες! -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Πάω να αποδείξω ότι η κ@ύλα μιας Μ5 δεν συγκρίνεται με κανένα ντιζελοκίνητο στεησον-βαγονάκι της αγοράς!
Ακόμα κι αν είναι πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο κι έχει και το γαλανόλευκο!Μην μπούμε τώρα σε αναλύσεις του τι είναι η Μ5, ο V10 της κτλ.
Μα ούτως ή άλλως δε χωράει ανάλυση!!
ΝΑΙ, η Μ5 είναι ΜΑΚΡΑΑΑΑΑΑΑΑΝ πιο καύλα από οποιοδήποτε στέησιον της αγοράς, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΣΕΝΤΑΝ!!!!Το κακό όμως είναι πως ενώ η 535 στέησιον είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ με 64.000 ευρώ στην Ιταλία (η ακριβότερη), η Μ5 είναι ένα όνειρο τρελλό, όνειρο απατηλό με 94.000 στην Ιταλία (επί ενάμισι, δύο για Ελλάδα; )
Η καύλα κοστίζει τόσο που με αυτήν θα μείνουμε!!!
Από την άλλη όμως, η 535 κοστίζει 5.000 ευρώ παραπάνω από την 530 (βενζινη) και έχει στα ίδια κυβικά 14 άλογα παραπάνω, ροπή αλλού, ίδιο 0-100, και οι δύο τη γνωστή τελική των 250, και καπου 30% μεγαλύτερη αυτονομία...
(είμαστε όμως εκτός θέματος, αυτό έχει να κάνει με καύσιμα κυρίως... ) -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Διαφωνώ στο υπογραμμισμένο.
Να σου πω γιατί.Διότι η έννοια του 'καλύτερου' ή του 'χειρότερου' εξαρτάται από τα κριτήρια με τα οποία κρίνεις κάτι.
Για κάποιον ας πούμε, που δεν τον ενδιαφέρει η πρακτικότητα, δεν είναι καλύτερο ένα στέησον από ένα σαλούν. Απλό είναι.
Για κάποιον που δίνει μεγάλο ειδικό βάρος σε αυτόν τον τομέα, ναι, είναι καλύτερα να προτιμήσει το στέησον.
Είναι σαν να έχω να επιλέξω ανάμεσα σε ένα χαμπουργκερ με πίκλες (έτσι δε λέγονται;) και σε ένα χωρίς πίκλες και να μου λες ότι εφόσον το ένα έχει πίκλες είναι καλύτερο από το άλλο που δεν έχει!!!
Μα εμένα δε μου αρέσουν οι πίκλες (όσο θρεπτικές και νόστιμες κι αν είναι για όλους τους άλλους!), οπότε για μένα είναι καλύτερο αυτό που δεν έχει πίκλες!Όμως τα περιοδικά είναι υποχρεωμένα να κρίνουν απόλυτα.
Κι όταν με το Α κάνεις ΟΛΑ όσα κάνεις με το Β και ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, τότε το Α είναι καλύτερο.
Αν ο άλλος δεν νοιαστεί ΠΟΤΕ για αυτό το κάτι παραπάνω, τότε είναι ισοδύναμα! Όμως το Β και πάλι ποτέ δεν γίνεται καλύτερο.
Οπότε; -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Διαφωνώ στο υπογραμμισμένο.
Να σου πω γιατί.Διότι η έννοια του 'καλύτερου' ή του 'χειρότερου' εξαρτάται από τα κριτήρια με τα οποία κρίνεις κάτι.
Για κάποιον ας πούμε, που δεν τον ενδιαφέρει η πρακτικότητα, δεν είναι καλύτερο ένα στέησον από ένα σαλούν. Απλό είναι.
Για κάποιον που δίνει μεγάλο ειδικό βάρος σε αυτόν τον τομέα, ναι, είναι καλύτερα να προτιμήσει το στέησον.
Είναι σαν να έχω να επιλέξω ανάμεσα σε ένα χαμπουργκερ με πίκλες (έτσι δε λέγονται;) και σε ένα χωρίς πίκλες και να μου λες ότι εφόσον το ένα έχει πίκλες είναι καλύτερο από το άλλο που δεν έχει!!!
Μα εμένα δε μου αρέσουν οι πίκλες (όσο θρεπτικές και νόστιμες κι αν είναι για όλους τους άλλους!), οπότε για μένα είναι καλύτερο αυτό που δεν έχει πίκλες!Όμως τα περιοδικά είναι υποχρεωμένα να κρίνουν απόλυτα.
Κι όταν με το Α κάνεις ΟΛΑ όσα κάνεις με το Β και ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, τότε το Α είναι καλύτερο.
Αν ο άλλος δεν νοιαστεί ΠΟΤΕ για αυτό το κάτι παραπάνω, τότε είναι ισοδύναμα! Όμως το Β και πάλι ποτέ δεν γίνεται καλύτερο.
Οπότε;Eκ πρώτης όψεως φαίνεται να έχεις δίκιο σε αυτό που λες. Το αναγνωρίζω.
Για να αναλύσουμε όμως λίγο περισσότερο αυτή σου την τοποθέτηση:
Τα περιοδικά με βάση την απόλυτα σωστή δημοσιογραφική αρχή του Ουμπέρτο Έκο, θα πρέπει να διατυπώνουν απολύτως υποκειμενικές απόψεις, στηριγμένες όμως σε αντικειμενικά κριτήρια. Για αυτό και κάθε περιοδικό οφείλει να έχει τις αρχές του και να τις τηρεί. Αυτές οι αρχές, θα πρέπει να είναι μεταβλητής βαρύτητας ανάλογα με το υπό κρίση αυτοκίνητο και την κατηγορία στην οποία ανήκει καθώς και το κοινό στο οποίο απευθύνεται.
Τα πράγματα είναι σχετικά, είναι δύσκολο να καλύψεις κάθε όψη της αλήθινης αδιαίρετης υπόστασης των πραγμάτων.Τώρα, αυτό το 'κάτι παραπάνω' των στέησον θα μπορούσε να είναι αρνητικό για κάποιον;
Θα έλεγα πως ναι, διότι είναι κάτι το οποίο του είναι αχρείαστο, ανεπιθύμητο, ένα στοιχείο, που χαλάει την ιδανική εικόνα που έχει αυτός για το αυτοκίνητο που επιθυμεί.
Είναι πολύ απλό!
Δεν θέλει αυτήν την επιπλέον πρακτικότητα στο αυτοκίνητό του! Επομένως αυτή, ως ανεπιθύμητη, είναι κάτι αρνητικό!
Ίσως το παράδειγμα με τις πίκλες να μη βοήθησε και πολύ...Ας πούμε ότι έχουμε μία Μaybach κι ένα Picanto.
Mπορεί να τα συγκρίνει κανείς; Φυσικά. Έχω ξαναπεί ότι το αν υπερτερεί ένα από τα δύο αντικείμενα στον προς σύγκριση τομέα, αυτό δε σημαίνει ότι δεν ενδείκνυνται για σύγκριση.
Το θέμα είναι να είναι ομοειδή. Το maybach και το picanto έχουν και τα δύο 4 τροχούς, καίνε βενζίνη, είναι αυτό, που λέμε αυτοκίνητα.
Μπορεί κανείς να πει ότι το maybach είναι καλύτερο παντού;Όχι βέβαια.
Μέσα στην πόλη είναι σαφώς καλύτερο το Picanto.
Γιατί μέσα στην πόλη δεν χρειάζεσαι τα 6 μέτρα της Maybach!Μπορεί όμως κάποιος άλλος να πει ότι η Maybach είναι καλύτερη, ειδικά όταν έχεις σοφέρ και σαμπανιέρα στο πίσω κάθισμα, γιατί είσαι βασιλιάς και μέσα στην πόλη!
Τραβηγμένο το παράδειγμα, αλλά βλέπεις πόσο σχετικά είναι τα πράγματα;
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Τραβηγμένο το παράδειγμα, αλλά βλέπεις πόσο σχετικά είναι τα πράγματα;
Πολύ τραβηγμένο.
Σε Α4 σεντάν και αβάντ έχει τίποτα; -
Επανέρχομαι στο τόπικ για τα στέισον, για να μου πείτε αν μπορείτε τη γνώμη σας (ή ακόμη καλύτερα την εμπειρία σας) για τα Passat 4Motion.
(Ιδού το νέο μοντέλο: http://www.vwvortex.com/artman/publish/ ... 1450.shtml)Σήμερα έχω ένα Astra 3Θ (centenial/1999) και τα έχουμε βρει πολύ σκούρα με τα συμπραγαλα του μωρού. Από τη στιγμή που τόσο εγώ όσο και η γυναίκα μου γουστάρουμε τα στείσον (η γυναίκα μου και τα πολυμορφικά, σε αντίθεση με μενα), λέμε να πάρουμε κάτι που να συνδυάζει όμως και την τετρακίνηση. Μια υποψηφιότητα είναι η Octavia. Άλλη είναι το Mazda 6 (έκδοση 4x4) και πριν λίγο είδα και το Passat. Άλλες προτάσεις έχετε με όριο τα 30.000 ευρώ; Αποκλείω τις Alpha και τα Audi, λόγω έλλειψης χώρων και υψηλής τιμής.
Επίσης, η τερακίνηση στην κατηγορία αυτή τι μου επιτρέπει να κάνω (κοινώς που μπορώ να πάω); Εντάξει, ξέρω ότι δεν είναι 'τζιπ', αλλά φαντάζομαι ότι μου δίνει κάποιες δυνατότητες... Σωστά; -
Σωστά !!
Το Οctavia που ανέφερες νομίζω ότι είναι η πιο συμφέρουσα αγορά
Τεστ εδώ .... http://www.in.gr/auto/tests/introductio ... stID=44392
Καλωσήρθες
-
Ευχαριστώ Βασίλη
Όντως το Octavia φαίνεται συμφέρον.
Ομως αισθητικά το Passat μου άρεσε πολύ. Βέβαια έχω περιέργεια να δω την τιμή του...Ιδού κάποιες φωτογραφίες του:
Γνώμες για την τετρακίνηση;
-
Μην περιμένεις τρελά πράγματα από την τετρακίνηση σε τέτοια μοντέλα, εκτός αν πας για κανένα Forester!
Στα λοιπά, θα συμφωνήσω με το ΒΑΣΙΛΗ. Οκτάβια είναι ΠΟΛΥ συμφέρουσα αγορά.
-
Με την εμπειρία μου απο Passat 1.8T sedan και Audi A4 Avant 1.8T quattro να πώ τα εξείς:
-Μην περιμένετε πρακτικότητα απο το station, εκτός εάν συχνά μεταφέρετε ογκώδη αντικείμενα. Το 4πορτο και 5πορτο Α4 - για παράδειγμα - έχουν ακριβώς την ίδια χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ στο σύνηθες configuration. αι μάλιστα στο 5πορτο έχεις το άγχος της διάρηξης.
-Ορισμένα station είναι - υποκειμενικά - πιο όμορφα και ξεχωριστά απο τα αντίστοιχα 4πορτα. Π.χ. στην περίπτωση του Α4.
-Ο θόρυβος εσωτερικά αυξάνετε ακόμα και σε 'καλά' station σε σχέση με το αντίστοιχο 4πορτο.
-Εάν βέβαια θέλεις να μεταφέρεις καρέκλα απο το ΙΚΕΑ, τότε το station βγάζει τα λεφτά του!
-H τετρακίνηση σε χαμηλό station με κανονικά λάστιχα και απόσταση απο το έδαφος για τον μέσο οδηγό είναι περιττή. -
παιδια,
απο skoda, οποιος κοιταει για station ας μην παραβλεψει ποτε να
κανει ενα test drive και στο octavia1 station, ειτε το 4x4 ειτε το rs ειτε το l&kαυτη ειναι η καλυτερη αγορα που μπορει να κανει καποιος απο αποψη value for money.
το αμαξι ειναι παραδειγμα αξιοπιστιας, εχει χωρους, τρομερη ασφαλεια, δυναμη να φανε και οι κοτες,
και βεβαια μακραν την καλυτερη τιμη (και χρηματοδοτηση) στην αγορα για αυτα που προσφερει.δεν ειναι τυχαιο αλλωστε, που ενω εχει βγει το octavia2, το octavia1 συνεχιζει και παραγεται οπως πριν...
-
υπάρχει και το accord το στατιον που ειναι φτηνοτερο απο το 4θυρο.
Στο εξωτερικό αυτό πουλάει πολύ, αλλα βεβαια χωρις τετρακίνησηαλλα και τα v70 ειναι φτηνα σε σχεση με τους χωρους και τη πολυτελεια
-
Ομολογώ ότι το Οκτάβια 1 δεν με ενθουσιάζει από αισθητικής (και μόνο) άποψης. Οπότε το νεότερο έχει καλύτερες πιθανότητες.
Με προβληματίζετε όσοι λέτε ότι δεν πρέπει να περιμένω και πολλά από την τετρακίνηση σε αυτήν την κατηγορία. Αυτό που θέλω είναι σε κάποιες εξορμήσεις (έστω και λίγες) να μπορούμε να πηγαίνουμε με ασφάλεια σε μέρη όπου ένα απλό εμπρόσθιας κίνησης ίσως δυσκολευτεί. Δεν λέω ότι θα κάνω trial σε όρη και λαγκάδια, αλλά σε έναν δυσκολούτσικο χωματόδρομο να με βγάλει ασπροπρόσωπο.
Μήπως θα έπρεπε να αλλάξω κατηγορία και να κοιτάξω σε SUVοειδή, όπως το Φόρεστερ; Δεν προτιμώ αυτήν την κατηγορία λόγω έλλειψης χώρων (προτιμώ πάνω από 500 λίτρα). Να αναθεωρήσω; -
Ο χρήστης eliaggel έγραψε:
Ομολογώ ότι το Οκτάβια 1 δεν με ενθουσιάζει από αισθητικής (και μόνο) άποψης. Οπότε το νεότερο έχει καλύτερες πιθανότητες.
Με προβληματίζετε όσοι λέτε ότι δεν πρέπει να περιμένω και πολλά από την τετρακίνηση σε αυτήν την κατηγορία. Αυτό που θέλω είναι σε κάποιες εξορμήσεις (έστω και λίγες) να μπορούμε να πηγαίνουμε με ασφάλεια σε μέρη όπου ένα απλό εμπρόσθιας κίνησης ίσως δυσκολευτεί. Δεν λέω ότι θα κάνω trial σε όρη και λαγκάδια, αλλά σε έναν δυσκολούτσικο χωματόδρομο να με βγάλει ασπροπρόσωπο.
Μήπως θα έπρεπε να αλλάξω κατηγορία και να κοιτάξω σε SUVοειδή, όπως το Φόρεστερ; Δεν προτιμώ αυτήν την κατηγορία λόγω έλλειψης χώρων (προτιμώ πάνω από 500 λίτρα). Να αναθεωρήσω;Μιας και το ανέφερες ..... φίλος 'έκλεισε' σήμερα το Outlander με 26400 τελική τιμή. Εχει προσφορά η αντιπροσωπεία.
-
Πώς γίνεται κάθε φορά να είμαστε τόσο πολύ εκτός θέματος; Ο cmarin είπε για ποιόν λόγο θέλει sw: ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ;
Eγώ ανύπαντρος είμαι και όμως υπήρξαν ΑΡΚΕΤΕΣ φορές που το hatchback με εξυπηρέτησε πάρα πολύ: χρειάστηκε να μεταφέρω το ποδήλατό μου για service, μεταφορά πλυντηρίου!, της τεράστιας οθόνης του Η/Υ, αγορά και μεταφορά γραφείου για προσωπική μου χρήση, και άλλα πολλά πράγματα, που δεν θα χωρούσαν σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση στο οικογενειακό sedan αυτοκίνητο του πατέρα μου.
Να σας πω και κάτι άλλο; Δεν δίνω δεκάρα τσακιστή για το αν το hatchback μου έχει ή δεν έχει τεράστιους χώρους για άλλους επιβάτες(όχι ότι δεν χωράει κανέναν, λέμε τώρα): το αυτοκίνητο εξυπηρετεί ΕΜΕΝΑ και εγώ είμαι αυτός που ευχαριστιέται να το οδηγεί, και αν και όποτε χρειαστεί, μπορώ να μεταφέρω πράγματα που χρειάζομαι.
Απλά, απαντήστε στο συγκεκριμένο θέμα: το πιάσατε το υπονοούμενο;
-
αγαπητε king, ο cmarin ρωτησε αρχες φλεβαρη..
ο eliaggel ρωτησε κατι αλλο προχτες.
για να μην μπερδευεσαι, κοιτα τις ημ/νιες των δημοσιευσεων -
Έπρεπε να δω την ημερομηνία του αρχικού θέματος πρώτα
Ποια η γνώμη σας για τα Station Wagon?