-
Ο χρήστης Giorgos έγραψε:
Πως μπορώ κι εγώ να έχω πρόσβαση σε αυτά τα στοιχεία;Πρέπει να έχεις το πρόγραμμα της Toyota που λέγεται EPC
-
μπορει να βρεθει αυτο το προγραμμα απο καπου η το εχουν μονο οι αντιπροσωπειες της τουοτα?
-
Ο χρήστης trackler έγραψε:
μπορει να βρεθει αυτο το προγραμμα απο καπου η το εχουν μονο οι αντιπροσωπειες της τουοτα?Βεβαίως μπορεί να βρεθεί αρκεί να ψάξεις λίγο κατά Ρωσία μεριά (υπάρχουν και free εκδόσεις αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι ενημερωμένες ή αν δουλεύουν)
Βάζεις στο Google Toyota EPC και βλέπεις
-
Ψαχνω για το service manual του yaris '00 1.3 kai toy corolla 1.4. Μηπως τα εχει κανενας; Επισης στο Yaris μου εχει ξεφτισει το τιμονι. Τωρα που κοντευει να τελειωσει η εγγυηση μου μπορω να το αλλαξω μεσα σε αυτη η δεν το καλυπτει;
-
Μηπως ξερει κανενας απο τι υλικο ειναι το καπω, τα φτερα και οι προφυλακτηρες του corolla; Ειναι κατι απο αυτα πλαστικο; Οι πορτες και τα υπολοιπα απο τι ειναι;
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Μηπως ξερει κανενας απο τι υλικο ειναι το καπω, τα φτερα και οι προφυλακτηρες του corolla; Ειναι κατι απο αυτα πλαστικο; Οι πορτες και τα υπολοιπα απο τι ειναι;Υπαρχει αμαξι χωρις πλαστικους προφυλακτηρες;
-
Νομιζα οτι ισως ηταν μεταλλικοι. Δεν το ειχα ψαξει. Το καπο, τα φτερα οι πορτες κτλ συνηθως απο τι ειναι;
-
Λαμαρίνα.
-
Μπορει να φαινεται χαζη η ερωτηση: απο τι υλικα ειναι οι λαμαρινες του αυτοκινητου;' αλλα η ερωτηση αποσκοπει στο οτι γινεται καταχρηση της λεξης 'λαμαρινες¨οπως πχ στα πλαστικα φτερα και γι'άυτο ρωταω.
Ερωτηση: Το να μην ειναι αλουμικο ή λαμαρινα αλλα πλαστικα τα φτερα δε μειωνει την απορροφηση της ενεργειας και ετσι μειωνεται η παθητικη ασφαλεια; -
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Ερωτηση: Το να μην ειναι αλουμικο ή λαμαρινα αλλα πλαστικα τα φτερα δε μειωνει την απορροφηση της ενεργειας και ετσι μειωνεται η παθητικη ασφαλεια;Αφου περναει ολα τα τεστ δεν νομιζω οτι υπαρχει προβλημα.
-
Καλα δε διαφωνω οτι εχει πολυ καλη παθητικη ασφαλεια απλως αν θα ηταν λαμαρινα δε θα ηταν ακομα καλυτερη(εστω και λιγο); Θελω να πω οτι νομιζα οτι η λαμαρινα προσφερει καλυτερη απορροφηση της ενεργειας απο το πλαστικο η εκαναν λαθος;
-
Η λαμαρίνα ή οποιοδήποτε άλλο υλικό στα φτερά υπάρχει για να σταματάει τον αέρα και τη βροχή. Την αντίσταση και απορρόφηση δυνάμεων σε σύγκρουση τις παρέχει κυρίως το πλαίσιο του αυτοκινήτου.
-
Οκ thanks! Με ηρεμησες γιατι ειχα ψιλοσπαστει λιγο. Παντως εκτος απο το πλαισιο συμβαλουν και ολα τα αλλα οπως λαμαρινες, πλαστικα... Οποτε ισως να ειχε λιγο καλυτερη ετσι. τεσπα ετσι θα γλυτωσεις και μερικα λεφτα σε κανα τρακαρισμα φτερου(φανταζομαι ειναι πιο φτηνο το πλαστικο). Ξερει κανεις τα φτερα και το καπο της corollaς μου απο τι ειναι;
-
Και στο κατω κατω αν τα πλαστικα ειναι καλυτερα γιατι δεν ειναι ολα τα εξωτερικα μερη πλαστικα;;;;
-
Ξερει κανενας οι εργοστασιακες 14αρες σιδερενιες ζαντες τι φαρδος εχουν και αν χωραει απο 175/65 να βαλω 185/60; Φανταζομαι πως θα χωραει δεν κανω καμια υπερβολικη αλλαγη αλλα μπορει να τις εχουν και οριακα γιάυτο ρωταω.
EDIT: του yaris 1.3 εννοω.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Ξερει κανενας οι εργοστασιακες 14αρες σιδερενιες ζαντες τι φαρδος εχουν και αν χωραει απο 175/65 να βαλω 185/60; Φανταζομαι πως θα χωραει δεν κανω καμια υπερβολικη αλλαγη αλλα μπορει να τις εχουν και οριακα γιάυτο ρωταω.χωράει.-
-
Για απενεργοποίηση των βομβητών των ζωνών ασφαλείας σε Corolla Ε123
Επιτέλους κατάφερα να ξεφορτοθώ τον εκνευριστικό ήχο των ζωνών ασφαλείας χωρίς να χρειαστεί να κόψουμε καλωδιάκια στο ταμπλό. Τα παρακάτω εφαρμόστηκαν σε Corolla TS ZZΕ123L του 2005. Θα πρέπει να ισχύουν για οποιαδήποτε Ε123 Corolla. Η διαδικασία έχει ως εξής:
- Κάθεστε στη θέση του οδηγού. Πρέπει οπωσδήποτε να κάθεται και κάποιος στη θέση του συνοδηγού
- Αφήνετε την πόρτα του οδηγού ανοιχτή (δεν ξέρω αν αυτό είναι απαραίτητο, εγώ πάντως έτσι το έκανα)
- Γυρίζετε το διακόπτη της μίζας στο ΟΝ
- Πατάτε το κουμπί του χιλιομετρητή ώστε να δείχνει ODO (όχι trip A ή B) και τον αφήνετε
- Πατάτε ξανά το κουμπί του χιλιομετρητή, συνεχόμενα όμως αυτή τη φορά. Καθώς τον πατάτε βάζετε το αυτοκίνητο μπροστά. Εξακολουθείτε να πατάτε το κουμπί.
- Από τη στιγμή που παίρνει μπροστά ο κινητήρας μετράτε 14 δευτερόλεπτα
- Βάζετε τη ζώνη.
8 ) Ο χιλιομετρητής δείχνει b-on. Πατάτε το κουμπί για να αλλάξει σε b-off - Περιμένετε μέχρι ο χιλιομετρητής να δείξει πάλι ODO
-
Καλύτερα να υπάρχει ο 'εκνευριστικός' ήχος της ζώνης, παρά να ξεχαστεί κάποιος και να μην τη φορέσει για μια κοντινή απόσταση εντός πόλης. Ακόμα και με 20-30 χλμ είναι δυνατόν να τραυματιστεί κάποιος, ειδικά στο πρόσωπο και το στέρνο.
Γνωστός πλαστικός χειρουργός έλεγε ότι τα μισά περιστατικά που αναλαμβάνει είναι παραμορφώσεις στο πρόσωπο από τροχαία. -
Την Παρασκευή πήγα να παραλάβω μαζί με τον πεθερό μου την νέα του Corolla 1.4 sedan. Έτσι την οδήγησα για μερικά χιλιόμετρα (είχα οδηγήσει και την test πριν 1 βδομάδα).
Πέρα από το ύφος του αυτοκινήτου, ιδανικό για την περίπτωση του πεθερού (είχε πάλι Κορόλλα πριν), εντύπωση μου έκανε η γενικότερη ποιότητα κατασκευής, η εξυπηρέτηση της Toyota και η εσωτερική μόνωση του αυτοκινήτου.syele, καλό αλλά έφυγα και δεν θα το δοκιμάσω!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Καλύτερα να υπάρχει ο 'εκνευριστικός' ήχος της ζώνης, παρά να ξεχαστεί κάποιος και να μην τη φορέσει για μια κοντινή απόσταση εντός πόλης. Ακόμα και με 20-30 χλμ είναι δυνατόν να τραυματιστεί κάποιος, ειδικά στο πρόσωπο και το στέρνο.
Γνωστός πλαστικός χειρουργός έλεγε ότι τα μισά περιστατικά που αναλαμβάνει είναι παραμορφώσεις στο πρόσωπο από τροχαία.Δε διαφωνούμε ως προς τη ζώνη. Η κίνηση άλλωστε είναι μηχανική πλέον. Το θέμα είναι όταν πας να σταματήσεις που βγάζεις τη ζώνη, αρχίζει να βαράει και δε σταματάει ακόμα και αν σταματήσεις τελείως
Το ίδιο και όταν είναι μέσα ο συνοδηγός.
TOYOTA FORUM