-
Δε ξέρω αν είμαι λίγο off topic, αλλά ας μην κολλάμε τόσο στο θέμα του ημιάκαμπτου και σε ισοπεδωτικές απόψεις του τύπου 'περισσότεροι σύνδεσμοι στην πίσω ανάρτηση=πιο σπορ συμπεριφορά'. Είναι πολλοί οι παράγοντες που διαδραματίζουν σημαίνοντα ρόλο, αν και αυτό το ξέρετε καλύτερα από μένα.
Δεν είναι άλλωστε μακριά η εποχή που η χρήση ράβδων στρέψεως έδινε μεγάλη ρυθμισιμότητα και fun to drive αίσθηση σε αρκετά, γαλλικά ως επί το πλείστον, μοντέλα, καθώς και ανάλογο προβάδισμα εν συγκρίσει με άλλες προτάσεις.
Ούτε νομίζω πως υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που φαντάζεται πως το Golf στρίβει σαν αυτοκίνητο του DTM και το C4 σαν Wartburg. Οριακές είναι οι διαφορές σε αυτή την κατηγορία πλέον, και έχει να κάνει με την αίσθηση που σου δίνει το κάθε αυτοκίνητο μάλλον- λίγοι είναι αυτοί που θα εκτιμήσουν τις λεπτές διαφορές. Ο οδηγός είναι που μπορεί να κάνει θαύματα...
Βέβαια, είναι ενδιαφέρον το ότι φτάσαμε σε επίπεδο marketing να διαφημίζουμε τη διάταξη της πίσω ανάρτησης- λες και το 90% των αγοραστών θα καταλάβει το παραμικρό! Απλά βρήκαμε κάτι να πουλάμε, το αναμασάνε τα περιοδικά κτλ κτλ... μέχρι να βγει το επόμενο μοντέλο που θα ανακυρυχθεί βασιλιάς της κατηγορίας κ.ο.κ., και όλοι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό μάλιστα βαρέθηκα απίστευτα τα περιοδικά αυτοκινήτου που αναπροσαρμόζουν την κρίση τους με διαφορετικά ανά περίπτωση κριτήρια.
Αν μου χάριζες ένα από τα δύο, ναι, θα δοκίμαζα Golf καθώς έχω ζήσει με αρκετά γαλλικά έως σήμερα και η αλλαγή είναι καλό πράγμα, αλλά αν πλήρωνα από την τσέπη μου θα έπαιρνα το δίλιτρο C4- για προφανείς θέλω να πιστεύω λόγους και με συνειδητή παραχώρηση ως προς ορισμένα πλαστικά(!).
Το Golf είναι ακριβό, και αν μιλάμε για premium (σταυρώστε με τώρα), η 116 είναι τουλάχιστον πισωκίνητη!
Α, και όποιος μιλάει για Golf και C4, μάλλον δεν αποτελεί target group της 147. -
Μόνο Γερμανο-ιταλικούς πολέμους θα έχουμε...;
Βάλτε και την Γαλλία στο παιχνίδι... -
Δεν εχω ψηφισει για να ειμαι αντικειμενικος(C4, C4, C4, C4 !
-
η υποθεση του στριψιματος εχει αρχισει να με δινει στα νευρα...κοντευω να πιστεψω οτι ολοι πανε με τις μπαντες ακομα και στην ευθεια η οτι το αμαξι με ανεξαρτητη πισω κερδιζει στανταρ 15 δευτερα στα μεγαρα τον ημιακαμπτο...αλλα αυτο ειναι θεμα αλλου θρεντ!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
η υποθεση του στριψιματος εχει αρχισει να με δινει στα νευρα...κοντευω να πιστεψω οτι ολοι πανε με τις μπαντες ακομα και στην ευθεια η οτι το αμαξι με ανεξαρτητη πισω κερδιζει στανταρ 15 δευτερα στα μεγαρα τον ημιακαμπτο...αλλα αυτο ειναι θεμα αλλου θρεντ!Εμένα να δεις πως μου τη δίνει. Λες και το μικρομεσαίο των 15-20.000 ευρώ πρέπει να έχει συμπεριφορά καρτ και εξοπλισμό/άνεση μοτοσακό.
Θα μιλήσω για το δικό μου αμάξι τώρα, το οποίο είναι για τα μπάζα κατά κάποιους και το οποίο ΔΕΝ ψήφισα στην άλλη ψηφοφορία (όπου πάντως πάει πολύ καλά).- Στην πόλη είναι άνετο, με πολύ καλή ποιότητα εσωτερικού, ηχομόνωση επίσης καλή και μοναδικό του μειονέκτημα άξιο λόγου τη σχετική αδυναμία στις χαμηλές στροφές, πράγμα που κουράζει στα χοντρά μποτιλιαρίσματα. Το εσωτερικό είναι κομψό, η CDιέρα παίζει mp3, τα ηχεία είναι αξιοπρεπή, τα καθίσματα καλά με πλευρική στήριξη, ο κλιματισμός επαρκέστατος με 7 σκάλες, η ορατότητα καλή. Με λίγα λόγια μέσα στο αμάξι περνάω όμορφα. Να είχε και θέσεις για μικροαντικείμενα και ποτηροθήκες...
- Κατανάλωση αρκετά χαμηλή, μόνο το Corolla πρέπει να έχει χαμηλότερη στην κατηγορία. Αυτό είναι όσο περνάει ο καιρός και αυξάνεται η τιμή της βενζίνης σημαντικό πλεονέκτημα. Και βέβαια παίρνει απλή αμόλυβδη χωρίς κανένα πρόβλημα.
- Επιδόσεις στο μέσο όρο της κατηγορίας, άντε 1' παραπάνω από τα αντίστοιχου κυβισμού 'διαμάντια'. Οι ρεπρίζ όμως είναι πολύ καλές: στην εκκίνηση από φανάρι ο δίπλα που μαρσάρει θα με περάσει, αλλά στην πρώτη αλλαγή ταχύτητας θα τον φτάσω.
- Το τιμόνι είναι καλό και γρήγορο - όχι κορυφαίο, αλλά αξιοπρεπέστατο. Το ίδιο και ο επιλογέας ταχυτήτων.
- Από χώρους είναι μια χαρά. Το πορτμπαγκάζ χώρεσε 1 μεγάλη και 2 μικρές βαλίτσες καθώς και 4 σακκούλες με διάφορα πράγματα.
- Η τιμή απόκτησης είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας και μιλάμε για νέο μοντέλο με καλό όνομα στην αγορά.
- Παραδοσιακά αξιόπιστο σύνολο με 6ετή εγγύηση για μηχανικά και 2ετή για τα υπόλοιπα. Η συντήρηση είναι σχετικά οικονομική.
- Εμφανίσιμο έως κουκλάκι (θέμα γούστου). Προσωπικά μόνο την 147 βάζω πάνω από το νέο Astra σ'αυτόν τον τομέα. Θυμάμαι πάντως ότι σε περσινή ψηφοφορία του φόρουμ, όπου παρουσιάστηκαν τα νέα μοντέλα του 2005 (Focus 2, Mazda 3, Astra H, Golf 5) οι περισσότεροι προτίμησαν το 3 και το Astra.
- Έχει μεγάλο δίκτυο αντιπροσώπων, πράγμα που δίνει δυνατότητες επιλογής στον αγοραστή.
- Πάμε τώρα στο φετίχ του φόρουμ: το στρίψιμο! Συγνώμη, αλλά πως στρίβετε όταν πάτε στη δουλειά σας ή κάνετε βόλτα; Με το πλάι; Οπωσδήποτε; Και τότε γιατί δεν είδα ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ σε χρονικό διάστημα 3 εβδομάδων αυτοκίνητο να πετάει κώλο σε μεγάλες διαδρομές με στροφές στην επαρχία; Το αστράκι κόλλαγε στις στροφές, εκτός αν το παράκανα - όμως δεν με φόβισε ποτέ.
Αυτό λοιπόν το all-around πολύ καλό αμάξι θεωρείται πάτος, εκτός αν συγκριθεί με τίποτα Lancer ή Lacetti.
Δεν πειράζει, όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος. -
Ρέ παιδιά,γιά να ψάχνει κάποιος ποιό στρίβει καλύτερα,σημαίνει ότι θα το πηγαίνει παντού καί πάντα 'αεροπορεία';
Μιά φορά τό χρόνο μπορεί να τό γουστάρει σέ στροφιλίκι,αλλά να τό θέλει τό αυτοκίνητο να 'πατάει'. -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
κοντευω να πιστεψω οτι ολοι πανε με τις μπαντες ακομα και στην ευθειαΠαρακαλώ γι αυτό υπάρχει άλλο θέμα.
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 404c452c2b
-
τεσπα δε θελω να χαλασω το θρεντ..
-
Νομίζω ότι η ψήφος μου μετράει γιατί έχω οδηγήσει και τα 2 αλλά είμαι και κάτοχος ενός XSARA II COUPE 1.6 16v.
Λοιπόν το GOLF 1.6 FSI, πατάει ωραία, στρίβει καλά , επιταχύνει καλά (δείχνει πολύ βαρύ πάντως) , αλλά είναι άοσμο, αγευστο, άχρωμο και παντελλώς αδιάφορο και σαν συμπεριφορά και σαν εμφάνιση.
(Γενικά νομίζω ότι και οι κολημένοι με τα GOLF θα προτιμούσαν το AUDI A3)Το C4 δυστυχώς οδήγησα το 1.4 με τα 90 άλογα οπότε δεν μπορώ να το κρίνω σε επιδόσεις, στρίβει επίσης πολύ καλά είναι εξαιρετικά βελτιωμένο σε σχέση με το XSARA σε ποιότητα , αλλά υπολείπεται του GOLF.
To XSARA είναι γρηγορότερο και στρίβει το ίδιο καλά αν όχι καλύτερα και από τα 2 χωρίς ηλεκτρονικά, αλλά απέχει έτη φωτός στην ποιότητα των πλαστικών κλπ.
Στο δίλημμα ανάμεσα στα 2 αυτοκίνητα (δεν μπερδεύω άλλα) οπωσδήποτε το C4 , αλλά αν υπάρχει δυνατότητα, με κλειστά μάτια το 2.0.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
C4 που είναι πολύ πιο όμορφη και φρέσκια απο το γκόλφ...
Ρε SADO θα με τρελάνεις.ακους εκει πιο ομορφο το C4 απο το Golf!!
-
Ο χρήστης golf7 έγραψε:
C4 που είναι πολύ πιο όμορφη και φρέσκια απο το γκόλφ...
Ρε SADO θα με τρελάνεις.ακους εκει πιο ομορφο το C4 απο το Golf!!
Και όμορφη να μην ήταν η C4 (που είναι), πιο άσχημη από το Γκολφ... ΔΥΣΚΟΛΑ! Είναι αδιάφορο το αμάξι...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
η υποθεση του στριψιματος εχει αρχισει να με δινει στα νευρα...κοντευω να πιστεψω οτι ολοι πανε με τις μπαντες ακομα και στην ευθεια η οτι το αμαξι με ανεξαρτητη πισω κερδιζει στανταρ 15 δευτερα στα μεγαρα τον ημιακαμπτο...αλλα αυτο ειναι θεμα αλλου θρεντ!Εύγε!
Αυτό που οι περισσότεροι ίσως θέλουν να φωνάξουν αλλά ντρέπονται μήπως τους κακοχαρακτηρίσουν
Τιιιιιιιί ημιάκαμπτο πίσω?
Φτου, φτου, φτου -
βγαινω...
-
Ο χρήστης golf7 έγραψε:
C4 που είναι πολύ πιο όμορφη και φρέσκια απο το γκόλφ...
Ρε SADO θα με τρελάνεις.ακους εκει πιο ομορφο το C4 απο το Golf!!
Εσύ θα μας τρελάνεις γιατί το θέμα της εμφάνισης είναι υποκειμενικό!
Πάντως κατα κοινή ομολογία το C4 είναι ομορφότερο του Golf... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
C4 που είναι πολύ πιο όμορφη και φρέσκια απο το γκόλφ...
Ρε SADO θα με τρελάνεις.ακους εκει πιο ομορφο το C4 απο το Golf!!
Εσύ θα μας τρελάνεις γιατί το θέμα της εμφάνισης είναι υποκειμενικό!
Πάντως κατα κοινή ομολογία το C4 είναι ομορφότερο του Golf...Κατα γενική ομολογια το γκολφ ειναι πιο σουπερ απο το C4.για μενα ηλεκτρονικο μηχανοκινητο επρεπε να λεγεται.ασε που ειναι πολυ κουβας!
Η ψηφοφορια λεει οτι ειναι στα ιδια -
Κουβας ξεκουβας το c4, παντως ουτε τα παραθυρα του πεφτουν, ουτε ξεφλουδιζουν τα τιμονια του, ουτε τα λαμπακια του λαδιου αναβουν, ουτε βαραει μπιελα το climatronic κλπ κλπ....
Ετσι για να μην ξεχνιομαστε
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Κουβας ξεκουβας το c4, παντως ουτε τα παραθυρα του πεφτουν, ουτε ξεφλουδιζουν τα τιμονια του, ουτε τα λαμπακια του λαδιου αναβουν, ουτε βαραει μπιελα το climatronic κλπ κλπ....Ετσι για να μην ξεχνιομαστε
εεε δεν εχει αυτα... αλλα διαβαζω πως αρχιζει να βγαζει αλλα δικα του... κατι με αιθητηρες πιεσης των ελαστικων, κατι με κολληματα του multiplexing οταν δουλευουν πολλα ηλεκτρικα μαζι... και ποιος ξερει τι αλλα ομορφα θα προκυψουν.
Ας μην λεμε μονο για το golf... ας λεμε και για τους αλλους...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Κουβας ξεκουβας το c4, παντως ουτε τα παραθυρα του πεφτουν, ουτε ξεφλουδιζουν τα τιμονια του, ουτε τα λαμπακια του λαδιου αναβουν, ουτε βαραει μπιελα το climatronic κλπ κλπ....
Ετσι για να μην ξεχνιομαστε
εεε δεν εχει αυτα... αλλα διαβαζω πως αρχιζει να βγαζει αλλα δικα του... κατι με αιθητηρες πιεσης των ελαστικων, κατι με κολληματα του multiplexing οταν δουλευουν πολλα ηλεκτρικα μαζι... και ποιος ξερει τι αλλα ομορφα θα προκυψουν.
Ας μην λεμε μονο για το golf... ας λεμε και για τους αλλους...
Φιλε μου, συμφωνω οτι ολα τα αυτοκινητα βγαζουν προβληματα διαφορα και κυριως τον πρωτο καιρο της κυκλοφοριας τους και δεν διαφωνω με το οτι πρεπει να αναφερονται διαφορα περιεργα για ολες τις μαρκες.
Αλλα δεν μπορουμε καποια να τα θεοποιουμε γιατι επειδη ειναι η ταδε μαρκα και καποια αλλα να τα βγαζουμε αχρηστα...
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Αλλα δεν μπορουμε καποια να τα θεοποιουμε γιατι επειδη ειναι η ταδε μαρκα και καποια αλλα να τα βγαζουμε αχρηστα...
Οχι βεβαια... προς θεου, εννοειται πως δεν θεοποιουμε ουτε και τρωμε κολληματα με μαρκες. Αυτα ανηκουν σε αλλες ανωριμες εποχες...
-
Κ τα γκολφ βγάζουν κ τα C4 κ όλα!!!! Συμφωνω μαζι σας..σε μενα παντως δεν εχει δημιουργηθει προβλημα με λαδια κ climatronic ...το πλαστικο ειναι πολυ ευαισθητο αλλα αν σου χαλασει το αλλαζεις.δεν υπαρχει προβλημα!!!κ δεν βαζεις χημικα-αρωματικα πανω ..μονο νερο..τα ηλεκτρονικα ομως δεν παρουσιαζουν προβληματα αποτι ξερω απο το VWCLUB που ειμαι μέλος.
C4 vs Golf