-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Σε απαντηση του Mirage παραπανω πιστευω οτι τα primacy που ανεφερες ειναι καλυτερα απο τα energy.Ερωτηση: Το διλιτρο C4 τι διαφορες εχει εκτος του κινητηρα; Φρενα και αναρτηση; Κανα λογοτυπο;
Βγαίνει μόνο σε 3θυρο...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Σε απαντηση του Mirage παραπανω πιστευω οτι τα primacy που ανεφερες ειναι καλυτερα απο τα energy.
Ερωτηση: Το διλιτρο C4 τι διαφορες εχει εκτος του κινητηρα; Φρενα και αναρτηση; Κανα λογοτυπο;
Βγαίνει μόνο σε 3θυρο...
-
Ο χρήστης mad_n έγραψε:
Τώρα που διάβασα κάποια από τα ποστς (είναι κ πολλά... ) να ευχηθώ κ εγώ καλορίζικο, καλοτάξιδο κ χωρίς προβλήματαΘανάσηηηηηηη Χρόνια Πολλά με Υγεία, Ευτυχία κ ότι άλλο επιθυμείς φίλε μου! Γεννέθλια σήμερα, σωστά? σήκωσε όμως κ το κινητό σου να σου τα πω....
Καλή μέρα σε όλους
Φιλικά
ΝικόλαςΧίλια ευχαριστώ βρε συ!!!!
Νάσε καλά!
Εσύ με έπαιρνες στο κινητό; -
Χρόνια καλά κι ευτυχισμένα κι από μένα (αν και τα είπαμε ήδη).
ΚΑΛΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ!!!!
-
Καλημέρα σε όλους και από μένα (νέο μέλος στο forum). Σήμερα κλείνω 3 μήνες με το C4 και το τελευταίο μήνα είχα κάποιο πρόβλημα που δεν έβρισκα από τι ήταν (ούτε στη citroen βρήκαν τι είναι). Επιτέλους, διαβάζοντας αρκετές από τις σελίδες του thread (μου έχουν βγει τα μάτια από τις τόσες και τόσες σελίδες) βρήκα τη λύση (να'ναι καλά ο antonisk7#, σελίδα 319).
-
http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=45723
-
Ο χρήστης tony78 έγραψε:
Καλημέρα σε όλους και από μένα (νέο μέλος στο forum). Σήμερα κλείνω 3 μήνες με το C4 και το τελευταίο μήνα είχα κάποιο πρόβλημα που δεν έβρισκα από τι ήταν (ούτε στη citroen βρήκαν τι είναι). Επιτέλους, διαβάζοντας αρκετές από τις σελίδες του thread (μου έχουν βγει τα μάτια από τις τόσες και τόσες σελίδες) βρήκα τη λύση (να'ναι καλά ο antonisk7#, σελίδα 319).Φίλε Tony καλός ήλθες στο φόρουμ μας.
Τουλάχιστον κατάφερες να βρεις από εδώ μέσα αυτό που δεν μπορεί να βρει μια αντιπροσωπεία. -
Ο χρήστης tony78 έγραψε:
Καλημέρα σε όλους και από μένα (νέο μέλος στο forum). Σήμερα κλείνω 3 μήνες με το C4 και το τελευταίο μήνα είχα κάποιο πρόβλημα που δεν έβρισκα από τι ήταν (ούτε στη citroen βρήκαν τι είναι). Επιτέλους, διαβάζοντας αρκετές από τις σελίδες του thread (μου έχουν βγει τα μάτια από τις τόσες και τόσες σελίδες) βρήκα τη λύση (να'ναι καλά ο antonisk7#, σελίδα 319).Για πες μας και εμας τι ειναι για να μην ψαχνουμε και εμεις 325 σελιδες .
Οσο για το διλιτρο το'ξερα ρε παιδια οτι βγαινει μονο σε τριπορτο μηχανολογικες διαφορες εννοω.
-
θαναση χρονια πολλα και απο εμενα, πολυχρονος και οτι επιθυμεις!! (αντε και με μια C4 του χρονου ))
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Σε απαντηση του Mirage παραπανω πιστευω οτι τα primacy που ανεφερες ειναι καλυτερα απο τα energy.Ερωτηση: Το διλιτρο C4 τι διαφορες εχει εκτος του κινητηρα; Φρενα και αναρτηση; Κανα λογοτυπο;
Τα Primacy καλύτερα από τα καινούργια Energy? Μπά δεν το νομίζω και έχω εμπειρία και από τα δύο....
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Τώρα που διάβασα κάποια από τα ποστς (είναι κ πολλά... ) να ευχηθώ κ εγώ καλορίζικο, καλοτάξιδο κ χωρίς προβλήματα
Θανάσηηηηηηη Χρόνια Πολλά με Υγεία, Ευτυχία κ ότι άλλο επιθυμείς φίλε μου! Γεννέθλια σήμερα, σωστά? σήκωσε όμως κ το κινητό σου να σου τα πω....
Καλή μέρα σε όλους
Φιλικά
ΝικόλαςΧίλια ευχαριστώ βρε συ!!!!
Νάσε καλά!
Εσύ με έπαιρνες στο κινητό;Ναι ναι εγώ σε έπαιρνα
Καλημέρα σε όλους και από μένα (νέο μέλος στο forum). Σήμερα κλείνω 3 μήνες με το C4 και το τελευταίο μήνα είχα κάποιο πρόβλημα που δεν έβρισκα από τι ήταν (ούτε στη citroen βρήκαν τι είναι). Επιτέλους, διαβάζοντας αρκετές από τις σελίδες του thread (μου έχουν βγει τα μάτια από τις τόσες και τόσες σελίδες) βρήκα τη λύση (να'ναι καλά ο antonisk7#, σελίδα 319).
Καλώς μας ήρθες φίλε tony78 και καλορίζικο το C4 με πολλά ευχάριστα και απροβλιμάτιστα χιλιόμετρα!
Φιλικά
Νικόλας -
Πωλούνται δύο Citroen DS. Αν κάποιος ενδιαφέρεται ή μπορεί να βοηθήσει με τηλεφωνα και διευθύνσεις ηλεκτρονικές κτλ.. ας στείλει μύνημα...
Thanx In Advance.
Θανάσης -
http://putfile.com/pic.php?pic=8/23002462062.jpg&s=x1
Μια από τις δύο φωτογραφίες...
η άλλη στο θέμα Citroen DS λιγο πιο πάνω.... -
Δεν μου λέτε κύριοι, το C4 απαιτεί χρήση σούπερ αμόλυβδης ή αρκείται σε απλή ΧΩΡΙΣ πειράκια;
Το 1400 επαρκεί για χρήση στην πόλη; Πως πάει ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές;Επίσης, για τον enginekiller:
Και φωτογραφίες από C4 διαφόρων χρωμάτων, ώστε να ξέρετε τους πραγματικούς τους χρωματισμούς (πατήστε στο 'Outside'):
http://www.c4.as.ro/ -
Ουαουουουουουου!!!!!!!!!!!!! Φανταστικο ειναι!!!!! Ξετρελαθηκα!!!!!!!! Ευχαριστω manosk. Τελικα εχω γαματο χρωμα!!! !!!!! Μου αρεσε παρα πολυ! Καλυτερο απ'οτι το φανταζομουν!!!! (ειμαι λιγο υπερβολικος ε;) Αυτο που μου τι σπαει ειναι τα πλαινα πλαστικα που ειναι αβαφα.
-
Από κοντά είναι ακόμα καλύτερο είδα ένα σήμερα
Για τα άβαφα πλαστικά δεν θα στεναχωριόμουν αφού έτσι ( άβαφα) επιτελούν καλύτερα τον ρόλο του προστατευτικού από μικροεπαφές χωρίς να θέλουν μετά βάψιμο
Μάνο για το 1.4 από φίλο που το έχει λέει οτι είναι ΟΚ και για πόλη και για ταξιδάκια. Προσωπικά δεν θα το αγόραζα γιατί για τα ταξιδάκια είναι σίγουρα λίγος σε προσπέρασμα με ΑC και βαλίτσες και 2-3 άτομα. Στα μικρομεσαία τα 1600 είναι πλεον το minimum για μένα. Ο 1.6 καίει απλή στην Xsara MkII δεν έκανε πειράκια ούτε κανένας από εδώ με C4 παραπονέθηκε για πειράκια. Από την άλλη ο markvag με 206 παραπονιέται για πειράκια το ίδιο και αρκετοί με 307, αλλά εγώ σε 307 φίλου δεν παρατήρησα κάτι. Βέβαια αυτός δεν έχει αλλάξει ακόμα ζουάν οπότε μπορεί να είναι περίπτωση -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
θαναση χρονια πολλα και απο εμενα, πολυχρονος και οτι επιθυμεις!! (αντε και με μια C4 του χρονου ))Σε ευχαριστώ βρε Ηλία! Νάσε καλα!
Ρε Νικόλα Τρελέ (για να ξέρει ποιος θα απαντήσει) με απόκρυψη με πήρες τηλέφωνο;
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
θαναση χρονια πολλα και απο εμενα, πολυχρονος και οτι επιθυμεις!! (αντε και με μια C4 του χρονου ))
Σε ευχαριστώ βρε Ηλία! Νάσε καλα!
Ρε Νικόλα Τρελέ (για να ξέρει ποιος θα απαντήσει) με απόκρυψη με πήρες τηλέφωνο;
Εδώ madman (εντάξυ για εδώ mad_n) :
Θανάση η πρώτη κλήση ήταν με απόκρυψη! η δεύτερη από το κλασσικό κινητό μου!Anyway καλό ΠΣΚ κ από Δευτέρα θα είμαι κ πάλι μαζί σας
-
Οσον αφορα τα πειρακια με ενδιαφερει και εμενα γιατι ακουγα τετοια στο myphone.gr για πειρακια αν και με συμπιεση 9,6:1 που ειδα οτι εχει μου φαινεται απιθανο. Για τον κινητηρα ηθελα να ρωτησω αν εχει τιποτα ιδιαιτερο τεχνολογικα(οπως οι αλλοι vvt-i, fsi...). Και αυτη η συμπιεση τοσο χαμηλη ποια; Ας ηταν στο 10 τουλαχιστον γιατι τοσο χαμηλα; Μας χαλσαν ποτε 5 αλογα παραπανω;
-
Ο χρήστης tony78 έγραψε:
Καλημέρα σε όλους και από μένα (νέο μέλος στο forum). Σήμερα κλείνω 3 μήνες με το C4 και το τελευταίο μήνα είχα κάποιο πρόβλημα που δεν έβρισκα από τι ήταν (ούτε στη citroen βρήκαν τι είναι). Επιτέλους, διαβάζοντας αρκετές από τις σελίδες του thread (μου έχουν βγει τα μάτια από τις τόσες και τόσες σελίδες) βρήκα τη λύση (να'ναι καλά ο antonisk7#, σελίδα 319).Bρε καλώς τον!
Από το myphone μας ήρθες...έτσι; ...κατάλαβες ποιός είμαι i believe...Θανάση ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ!
CITROËN FORUM