-
Α,και κατι που μολις το θυμηθηκα σε σχεση με τα test drive στην Αραχωβα,αν δεν κανω λαθος,που οργανωνε η ΒΙΑΜΑΡ.Θα ηθελα μια περιγραφη απο την δικια σας τη μερια σαν πελατες-υποψηφιοι και οχι-,εντυπωσεις,μηκος διαδρομης,ελευθερια κινησεων,διατυπωσεις και γενικα την ατμοσφαιρα που επικρατουσε.
Υπαρχει μια σκεψη να γινει κατι αντιστοιχο και εδω και θαταν καλο να υπαρχει και μια γνωμη της αλλης πλευρας(εννοω οχι μονο του οργανωτη).
-
Ο χρήστης paris 2 έγραψε:
Α,και κατι που μολις το θυμηθηκα σε σχεση με τα test drive στην Αραχωβα,αν δεν κανω λαθος,που οργανωνε η ΒΙΑΜΑΡ.Θα ηθελα μια περιγραφη απο την δικια σας τη μερια σαν πελατες-υποψηφιοι και οχι-,εντυπωσεις,μηκος διαδρομης,ελευθερια κινησεων,διατυπωσεις και γενικα την ατμοσφαιρα που επικρατουσε.Υπαρχει μια σκεψη να γινει κατι αντιστοιχο και εδω και θαταν καλο να υπαρχει και μια γνωμη της αλλης πλευρας(εννοω οχι μονο του οργανωτη).
Paris τι εννοείς? Θα γίνει παρόμοια εκδήλωση από την αντιπροσωπεία της Skoda στη Θεσσαλονίκη - Β. Ελλάδα? Αν γίνει μάλλον εγώ και ο fast&Safe είμαστε μέσα.
Chris
-
Επειδή το έχεις ψάξει, το Haldex μπαίνει σε λειτουργία (κατανέμει ροπή στον πίσω άξονα μέχρι Είναι ένα θέμα που κανείς δεν το ξεκαθαρίζει.
Δυστυχως δεν μπορω να σου πω με ακριβεια για την πλαγιολισθηση
Δεν μπορω να πειραματιστω τοσο extreme σε δημοσιο δρομο (οχι οτι δεν το εχω
πλαγιολισθησει, αλλα πολυ λιγο και ελεγχομενα. Δεν εχω και την ισχυ να σπασω την
προσφυση και να πηγαινω 'πορτες' ακομα).
Κρινοντας απο αυτα που διαβασα και με στριμμενους τροχους εμπλεκεται το 4WD αλλα
με διαφορετικα ποσοστα αναλογα τι καταλαβαινει το ιδιο! Αντε ψαξε βρες ποσο!Pasis2:
Οσο για τα λαστιχα που φοραω (205/55-16) σας εχω ξαναγραψει οτι γλυστρανε φοβερα στο
χιονι. Το δευτερο ζευγαρι που εχω ειναι αλλη μαρκα, αλλα εχει και αυτο αυλακωσεις
τυπου V. Δεν ξερω αν λαστιχα με ευθεια χαραξη τυπου Michelin ή Continental εχουν
καλυτερη προσφυση σε αυτες τις συνθηκες δεν το νομιζω ομως. Πρεπει να εχει να κανει
με την διασταση. Oντως και εγω εχω πεσει σε 'πονηρη' λασπη ('πονηρη'=δεν φαινεται
οτι θα σου δημιουργησει τοσο προβλημα), αλλα ευτυχως δεν εχω κολλησει ακομα αν και
τα λαστιχα oπωs λες και εσυ αλλαξανε διασταση απο μονα τους!
Αν ειμαι σε ευθεια (διοτι εστω και σε ελαφρες στροφες καταλαβαινεις οτι το τιμονι
πηγε περιπατο!) το καταλαβαινω απο την συνεχη λειτουργια του EDL (σαν να μου λεει
'ΜΗΝ κανεις καμια μαλ**** και κολλησουμε εδω περα!!)
Δυστυχως δεν ετυχε να παω στην παρουσιαση στην Αραχοβα Συνεχιζει ακομα?
Τα χιονια ειναι κοντα απ'οτι φαινεται (τουλαχιστον για τους βορειους). -
Παιδες,για την φαση που λεω οτι μπορει να γινει κι εδω,θα μ ενδιεφερε να μαθουμε κατι στα γρηγορα απο οτι ειχε γινει στην Αραχωβα.Οτι στοιχεια μπορεσετε να μου πειτε θα ειναι πολυτιμη βοηθεια.Επειδη η φαση εξαρταται και απο μενα κατα ενα μερος,επειδη εχω και επαγγελματικες σχεσεις με την εταιρεια,θαναι καλο να εχω στα χερια μου αρκετα στοιχεια ωστε να 'ψηθει' η κατασταση.
Αν γινει τελικα,μαλλον το βλεπω για αρκετα μετα την πρωτοχρονια και θα ειναι 4-5 τουλαχιστον αυτοκινητα(το ενα του γραφοντα...),ενα το τωρινο test drive καποια αλλα φιλων και πελατων και ελπιζω να μπορεσουν να φερουν και αλλα της εταιρειας,αλλοιως...τη βαψαμε.Ακομα ειναι νωρις για να ξερουμε.Υ.Γ.Μου φαινεται θα βαλω και τα δικα σας μεσα!!!!!!
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Paris,
Τι χειμωνιάτικα λάστιχα θα μου συνιστούσες να βάλω? Σημειωτέον ότι έχω 16' ζάντες (205/55/R16).
Eυχαριστώ,
Chrishttp://www.marangoni.com/content.asp?L=3&idMen=146
Δεν ξερω αν γνωριζετε αυτην την εταιρεια ελαστικων,αλλα εχω χρησιμοποιησει ως τωρα τρεις τετραδες λαστιχα της σε δυο αυτοκινητα(δυο στο Uno T και μια σε Seat Ronda) και εμεινα παραπανω απο ευχαριστημενος,λαμβανοντας υπ οψη και την χαμηλη τιμη τους(τουλαχιστο 25% πιο φτηνα απο αντιστοιχα αλλων εταιρειων).
Αν δεν κανω λαθος ξεκινησε σαν θυγατρικη της Pirelli.Πιθανως ακομα να ειναι υπο την σκεπη της.
Εκει που χαρηκα ηταν οταν ανακαλυψα οτι επιτελους εβγαλε και χειμωνιατικα λαστιχα.Δυστυχως για τους 16αρηδες δεν παραγει (ακομα) για τις ζανταρες σας το καλυτερο της χειμωνιατικο,το Meteo grip.
Αξιζει να ριξετε μια ματια και... που ξερεις?
Οι τιμες τους ειναι απο 280-320-330 ευρω αντιστοιχα για τους τρεις τυπους του meteo.Αρκετα φθηνοτερα απο αλλα πιο επωνυμα λαστιχα(γυρω στα 50-100 ευρω).
Υ.Γ. Δυστυχως το τοπικ με τα χειμωνιατικα λαστιχα 'ναυαγησε'...........
-
Ο χρήστης paris 2 έγραψε:
Paris,
Τι χειμωνιάτικα λάστιχα θα μου συνιστούσες να βάλω? Σημειωτέον ότι έχω 16' ζάντες (205/55/R16).
Eυχαριστώ,
Chrishttp://www.marangoni.com/content.asp?L=3&idMen=146
Δεν ξερω αν γνωριζετε αυτην την εταιρεια ελαστικων,αλλα εχω χρησιμοποιησει ως τωρα τρεις τετραδες λαστιχα της σε δυο αυτοκινητα(δυο στο Uno T και μια σε Seat Ronda) και εμεινα παραπανω απο ευχαριστημενος,λαμβανοντας υπ οψη και την χαμηλη τιμη τους(τουλαχιστο 25% πιο φτηνα απο αντιστοιχα αλλων εταιρειων).
Αν δεν κανω λαθος ξεκινησε σαν θυγατρικη της Pirelli.Πιθανως ακομα να ειναι υπο την σκεπη της.
Εκει που χαρηκα ηταν οταν ανακαλυψα οτι επιτελους εβγαλε και χειμωνιατικα λαστιχα.Δυστυχως για τους 16αρηδες δεν παραγει (ακομα) για τις ζανταρες σας το καλυτερο της χειμωνιατικο,το Meteo grip.
Αξιζει να ριξετε μια ματια και... που ξερεις?
Οι τιμες τους ειναι απο 280-320-330 ευρω αντιστοιχα για τους τρεις τυπους του meteo.Αρκετα φθηνοτερα απο αλλα πιο επωνυμα λαστιχα(γυρω στα 50-100 ευρω).
Υ.Γ. Δυστυχως το τοπικ με τα χειμωνιατικα λαστιχα 'ναυαγησε'...........
Paris παρ'όλα αυτά σε ευχαριστώ γιά το ενδιαφέρον σου.
Τι έγινε το Σαββατο-Κύριακο, πήγες καθόλου σε χιόνια? Αν ναι γράψε μας τις εμπειρίες σου.
Γειά χαρά,
Chris
-
Chris,χιονι δεν πατησα.Δυστυχως.Επεσε λιγη δουλιτσα που μου επετρεψε να πατησω μονο σε καποιες λασπες σε μια κοντινη βολτα χθες το μεσημερι.Αν και πιστευω οτι επαναλαμβανομαστε,αλλα το ...τερας βγαινει.Σχεδον απο παντου(οχι ομως υπερβολες).
Περιμενε,το καλο ερχεται σε λιγο......
-
παιδιά εγώ πάτησα χιόνι την Κυριακή στο Μαίναλο αλλά όχι μεγάλη διαδρομή γιατί ήμασταν πολλά αυτοκίνητα κονβόι, ήταν σούρουπο και οι άλλοι δεν είχαν προετοιμαστεί ανάλογα ..... για το λίγο που πάτησα έχω να πω ότι σε κάποια σημεία το αμάξι πήγαινε να φύγει και έμπαινε ο Ηaldex και έβγαζε τα κάστανα από τη φωτιά .....περαιτέρω τεστ θα γίνουν αυτό το ΣΚ.....
-
Ο χρήστης Fast@Safe έγραψε:
παιδιά εγώ πάτησα χιόνι την Κυριακή στο Μαίναλο αλλά όχι μεγάλη διαδρομή γιατί ήμασταν πολλά αυτοκίνητα κονβόι, ήταν σούρουπο και οι άλλοι δεν είχαν προετοιμαστεί ανάλογα ..... για το λίγο που πάτησα έχω να πω ότι σε κάποια σημεία το αμάξι πήγαινε να φύγει και έμπαινε ο Ηaldex και έβγαζε τα κάστανα από τη φωτιά .....περαιτέρω τεστ θα γίνουν αυτό το ΣΚ.....Βρε Γιώργο (Fast&Safe) μπές σε παρακαλώ στο θέμα ' 0-100 σε 7' από 1.6 λίτρα' και πές τους σε παρακαλώ πόσα Rallye και Saxo έχεις πατήσει στο δρόμο, γιατί αυτά τα κακόμοιρα έχουν ξεσαλώσει...
Γειά χαρά,
Chris
-
F&S: Ειχε αρκετο χιονι το Μαιναλο? (Δεν ρωταω για το χιονοδρομικο, ειναι
νωρις ακομα!)
Για τον Χελμο ξερεις τιποτα? Το εστρωσε καθολου εκει?
Αντε γιατι πιαστηκα συνεχεια εδω περα!!! -
Για δειτε και αυτο....
http://www.forgemotorsport.net/tt.asp?c ... t=FMHALDEX
για split 50/50 μονιμως και ατελειωτες ωρες ευτυχιας
Εναλλακτικα, σχεδον το ιδιο απο ΜΤΜ με κοστος περιπου 1800 Ευρω.
-
Ο χρήστης ttcq έγραψε:
Για δειτε και αυτο....http://www.forgemotorsport.net/tt.asp?c ... t=FMHALDEX
για split 50/50 μονιμως και ατελειωτες ωρες ευτυχιας
Εναλλακτικα, σχεδον το ιδιο απο ΜΤΜ με κοστος περιπου 1800 Ευρω.
Φίλε ttcq είσαι φοβερός 'αρουραίος' (με την καλή έννοια βέβαια και χωρίς παρεξήγηση). Που τα ξετρύπωσες πάλι αυτά?
Ξέρεις μήπως αν η MTM π.χ. βάζει τετρακίνηση σε 2WD Οctavia? Αν και το βλέπω χλωμό...
Αλήθεια φίλε ttcq, με 50/50 το Octavia 4X4 θα μπορεί να περάσει τα Saxo-Ralla στις στροφές, ή είναι πολύ αυτό που ζητάω...???
Ευχαριστώ
Chris
-
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΗ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΕΚΤΡΩΜΑΤΩΝ (106 ΜΕ ΜΠΟΥΡΙΑ ΣΟΜΠΑΣ ΚΛΠ) .ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΝΑ OCTAVIA T ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΓΚΡΙΤΑ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ . ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΟΝΤΡΕΣ ΜΕ 106 ΚΛΠ, ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΑΣ ΤΙΜΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗ ΞΕΡΕΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΑΣ .ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΕ ΠΟΣΟ ΓΕΛΟΙΟ ΘΑ ΝΑΙ ΕΝΑ EVO MIA M5 MIA 147 GTA ΝΑ ...ΤΣΙΜΠΗΣΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟ ΟΝ-ΚΑΤΟΧΟ...ΜΠΟΥΡΙΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΠΩΣ ΑΝ ΚΛΑΣΕΙ Η Μ5 ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΤΡΑΥΜΑ. ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Ο ΚΑΤΟΧΟΣ Μ5 ,ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙ ΠΕΡΙΤΤΟ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟ ΜΠΟΥΡΟΚΑΤΟΧΟ.ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΙ ΣΤΗ ΜΙΖΕΡΙΑ ΤΟΥ. ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑ ΑΠΛΑ. ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕΣΩ ΜΕΤΑΤΡΟΠΩΝ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ,ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ . ΓΙΑΤΙ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ 122 ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ 180 ? ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ? ΠΕΡΑ ΑΠ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ : ΔΕ ΘΑ ΘΕΛΑΝ ΝΑ ΧΟΥΝ ΜΙΑ ...730 ? ΚΑΙ ΑΣ ΤΗΣ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΑ 0-100. ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΛΕΩ : ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΘΕΛΑΝ ΝΑ ΧΟΥΝ ΕΝΑ OCTAVIA T ΚΑΙ ΑΣΕΛΓΟΥΝ ΣΤΑ 106 ΤΟΥΣ .ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ 106 ΤΟΥΣ Α Π Ε Ι Ρ Α Χ Τ Α ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΝΤΡΕΣ ΩΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΕΙ.
-
Φιλε Chris, φυσικα και δεν παρεξηγω 'fellow 1.8Ter'
Το Haldex Controller το εχω δει εδω και αρκετο καιρο...απο τοτε που
ψαχνομαι για 'περιποιηση' στο αυτοκινητακι μου....Εχω μιλησει με MTM και προκειται να το βαλω...μαζι με αλλα καλουδια
μεσα στους δυο πρωτους μηνες της καινουργιας χρονιας. Τετρακινηση
σε 2WD γενικα ξερω οτι γινεται αλλα ειναι τοσο μεγαλο modification και
τοσο ακριβο που δεν αξιζει τον κοπο..φθηνοτερα θα κοστισει αγορα καινουργιου 4WD.Το Octavia 4x4 δεν χρειαζεται Haldex Controller για να περασει τα
'Tin boxes'...errr...sorry Saxo-Ralla στις στροφες...
Αναλογα με τον favoured τροπο οδηγησης σου ESP on/off πλασαρεσαι
στην στροφη....και φυσικα παντα μιλαμε για 'μαμα' γιατι αν στην πεφτουν κατι 'τουμπανα' Saxo-Ralla υπαρχει και εδω λυση, μια επισκεψη στην
ΜΤΜ. Ακριβη μεν αλλα μετα θα φωναζεις 'Φερτε μου τα Scooby και τα
Mitsu...' -
Ο χρήστης DEPECHE έγραψε:
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΗ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΕΚΤΡΩΜΑΤΩΝ (106 ΜΕ ΜΠΟΥΡΙΑ ΣΟΜΠΑΣ ΚΛΠ) .ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΝΑ OCTAVIA T ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΓΚΡΙΤΑ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ . ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΟΝΤΡΕΣ ΜΕ 106 ΚΛΠ, ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΑΣ ΤΙΜΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗ ΞΕΡΕΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΑΣ .ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΕ ΠΟΣΟ ΓΕΛΟΙΟ ΘΑ ΝΑΙ ΕΝΑ EVO MIA M5 MIA 147 GTA ΝΑ ...ΤΣΙΜΠΗΣΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟ ΟΝ-ΚΑΤΟΧΟ...ΜΠΟΥΡΙΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΠΩΣ ΑΝ ΚΛΑΣΕΙ Η Μ5 ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΤΡΑΥΜΑ. ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Ο ΚΑΤΟΧΟΣ Μ5 ,ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙ ΠΕΡΙΤΤΟ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟ ΜΠΟΥΡΟΚΑΤΟΧΟ.ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΙ ΣΤΗ ΜΙΖΕΡΙΑ ΤΟΥ. ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑ ΑΠΛΑ. ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕΣΩ ΜΕΤΑΤΡΟΠΩΝ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ,ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ . ΓΙΑΤΙ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ 122 ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ 180 ? ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ? ΠΕΡΑ ΑΠ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ : ΔΕ ΘΑ ΘΕΛΑΝ ΝΑ ΧΟΥΝ ΜΙΑ ...730 ? ΚΑΙ ΑΣ ΤΗΣ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΑ 0-100. ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΛΕΩ : ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΘΕΛΑΝ ΝΑ ΧΟΥΝ ΕΝΑ OCTAVIA T ΚΑΙ ΑΣΕΛΓΟΥΝ ΣΤΑ 106 ΤΟΥΣ .ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ 106 ΤΟΥΣ Α Π Ε Ι Ρ Α Χ Τ Α ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΝΤΡΕΣ ΩΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΕΙ.Φίλε DEPECHE,
Ελπίζω να κατάλαβες ότι αστειευόμουν όταν ρώτησα τον ttcq περί Saxo-Rallων. Αλλωστε είδες και τα emoticons!
Συμφωνώ μαζί και δεν ετέθη κανένα τέτοιο θέμα. Απλά κάποιοι, δυστυχώς καβάλησαν το καλάμι και ακόμα τρέχουν...Chris
-
Ο χρήστης ttcq έγραψε:
Φιλε Chris, φυσικα και δεν παρεξηγω 'fellow 1.8Ter'Το Haldex Controller το εχω δει εδω και αρκετο καιρο...απο τοτε που
ψαχνομαι για 'περιποιηση' στο αυτοκινητακι μου....Εχω μιλησει με MTM και προκειται να το βαλω...μαζι με αλλα καλουδια
μεσα στους δυο πρωτους μηνες της καινουργιας χρονιας. Τετρακινηση
σε 2WD γενικα ξερω οτι γινεται αλλα ειναι τοσο μεγαλο modification και
τοσο ακριβο που δεν αξιζει τον κοπο..φθηνοτερα θα κοστισει αγορα καινουργιου 4WD.Το Octavia 4x4 δεν χρειαζεται Haldex Controller για να περασει τα
'Tin boxes'...errr...sorry Saxo-Ralla στις στροφες...
Αναλογα με τον favoured τροπο οδηγησης σου ESP on/off πλασαρεσαι
στην στροφη....και φυσικα παντα μιλαμε για 'μαμα' γιατι αν στην πεφτουν κατι 'τουμπανα' Saxo-Ralla υπαρχει και εδω λυση, μια επισκεψη στην
ΜΤΜ. Ακριβη μεν αλλα μετα θα φωναζεις 'Φερτε μου τα Scooby και τα
Mitsu...'Φίλε ttcq,
Αλήθεια θυμισε μου τι αυτοκίνητο έχεις? Μήπως το Leon 1.8T-4X4? Eίσαι στο vwvortex ή στο 20Vturbo site?
Kαλή και αξιόπιστη περίπτωση η ΜΤΜ, αλλά όπως είπες εδώ στην Ελλάδα αρκετά τσουχτερή. Βλέπεις είναι boutique...
Ευχαριστώ και γειά χαρά,
Chris
-
Φιλε ckosm παρακολουθω παντα τα :
RS4.org
RS6.com
GermanCarFans.com
Audiworld.com
http://195.241.99.177/Audi news site
vwvortex
20VTurbo
και ειμαι συνηθως στο tt-forum.co.uk.
Σε ολα τα ανωτερω μπορεις να βρεις κατα καιρους πολυ χρησιμες
πληροφοριες για τον 1.8Τ και οχι μονο για Αudi, γιατι απο την στιγμη που
ολοι μοιραζομαστε σχεδον την ιδια πλατφορμα οτι ισχυει για τον ενα πολυ
πιθανο να ισχυει για ολους. Νομιζω οτι καλο θα ειναι να τα
παρακολουθουν ολοι οι 1.8Τers.
Βεβαια τα RS4, RS6 ειναι διαφορετικη περιπτωση.Οπως πιθανο να καταλαβες εχω το ΤΤ quattro
ttcq - tt coupe quattro.
Αν καταλαβα καλα εχεις το Octavia 2wd?? -
λοιπόν.... βρήκα τις ενδείξεις για το climatronic αλλά στα γερμανικά ...... αν μπορεί κανείς να τα μεταφράσει θα του χρωστάω χάρη
OnBoard Diagnose
Aktivierung : Die Einleitung der HELLA-Diagnose geschieht durch gleichzeitiges Betδtigen der Tasten 'ECON, SW-, FAN-' . Mittels der Temperaturtasten (SW+/-) werden die Diagnosekanal hoch- bzw. her-untergezδhlt. Die -grau unterlegten- Kanδle kφnnen όber die Geblδsetasten (FAN+/-) eingefroren werden.
DIAG.-KANAL ANGEZEIGTE GROESSE DIMENSION
0 Programmnummer Dig.
1 Innentemperatur °C
2 Sonnenintensitδt verzφgert * 10 W/m2
3 Sonnenintensitδt * 10 W/m2
4 Auίentemp. verzφgert °C
5 Auίentemp. Stoίstange °C
6 Auίentemp. Ansaugkanal °C
7 Ausblastemp. Fuίraum °C
8 Ausblastemp. MAS °C
9 SOLL-Geblδsespg. * 0,1 V
10 IST-Geblδsespg. * 0,1 V
11 SOLL_Temp.-Klappe Dig.
12 SOLL_Zental-Klappe Dig.
13 SOLL_Uml./Staul.-Klappe Dig.
14 SOLL_Fuίr./Def.-Klappe Dig.
15 Motorlaufzeit S
16 Fahrgeschwindigkeit km/h
17 START_AP Dig.
18 Uml./Frischluft-Schwelle Dig.
19 Kompressor-Aus-Code siehe Anlage
20 PI_STELLMAX Ausbl-Reg. Dig.
21 INT_STELL Ausbl-Reg. Dig.
22 Epsilon Ausbl-Reg. Dig.
23 Ist-Ausblastemp. °C
24 Soll-Ausblastemp. °C
25 - Endanschlag Temp.-Klappe Dig.
26 RMP_Temp.-Klappe Dig.
27 + Endanschlag Temp.-Klappe Dig.
28 - Endanschlag Zentral-Klappe Dig.
29 RMP_Zental-K. Dig.DIAG.-KANAL ANGEZEIGTE GROESSE DIMENSION
30 + Endanschlag Zentral-Klappe Dig.
31 - Endanschlag Uml./Staul.-Klappe Dig.
32 RMP_Uml/Staul.-Klappe Dig.
33 + Endanschlag Uml./Staul.-Klappe Dig.
34 - Endanschlag Fuίr./Def.-Klappe Dig.
35 RMP_Fuίr./Def.-Klappe Dig.
36 + Endanschlag Fuίr./Def.-Klappe Dig.
37 Standzeit Min. (255= kein Telegramm)
38 Kompressor-PWM Dig (0...200)
39 Soll-Verdampfertemp °C
40 Ist-Verdampfertemperatur °C
41 I-Stell Verdampfer Dig.
42 Epsilon Verdampfer Dig.
43 Kδltemitteldruck bar
44 BiLevel/MAS-Schwelle Dig.
45 Motortemperatur °C
46 Ist-Kompressorstrom mA
47 Soll-kompressorstrom mA
48 Kompressor-Max.-Strom mA
49 Kompressordrehzahl 100/min
50 Kόhlerlόfter-Ansteuersignal %
51 Scheibenwischer-Mode 0 = aus; 1 = Intervall; 2 = ein
52 Fdk-Korrektur in Abh. vom Scheibenwischer - Dig.
53 Geblδsespg.-Korrektur in Abh. vom Scheibenw. * 0,1V
54 Grund-Nummer
55 VW-Nummer
56 HELLA-Nummer
57 Test-1
58 Test-2
59 Test-3
60 Test-4έχω βρεί και κάποιες άλλες ενδείξεις αλλά για αρχή νομίζω ότι καλά είμαστε
-
Να πω την καλησπερα μου κι εγω.
Παιδια,καλος αυτος ο controller του Haldex,αλλα ποιος σε εξασφαλιζει οτι θα αντεξει το συστημα (του Haldex) σε διαρκη καταπονηση?Υπαρχει η περιπτωση προωρης φθορας απο τη συνεχη εμπλοκη(υπερθερμανσεις και οτι αλλο),τη στιγμη που το μηχανημα εχει σχεδιαστει για αρκετα μικροτερους χρονους λειτουργιας.
Μπορει το Haldex να ειναι ενα προηγμενο συστημα 4χ4,ισως απο τα ενα-δυο καλυτερα,αλλα πιστευω οτι ειναι ακομα σε πολυ 'νεανικη' φαση και οτι εχει καποια ορια στη λειτουργια του.Με την εξελιξη του βεβαια πολλα τετοια προβληματα θα λυθουν.Ακομα δοκιμαζεται και οι εταιρειες βασιζονται κ α ι σε εμας για να μαθουν καποια πραγματα.
Αλλωστε και το Octavia WRC εχει μονιμη ενεργη τετρακινηση με τρια διαφορικα και οχι Haldex.........
Επισης η εγγυηση παει βολτα!Η αντιπροσωπεια δεν το αναγνωριζει και σε περιπτωση 'στραβιας' θα φορτωσουν και αλλες ζημιες στην τοποθετηση του εξαρτηματος.
Και τελος-τελος,δεν ειναι και πολυ φτηνο για να ρισκαρεις.Μονο τα εξαρτηματα 1100 λιρες(σωστα δε θυμαμαι?)+ φπα+τοποθετηση.Μαλλον καπου στα 2500 ευρω.
Απ την αλλη βεβαια,αν ειναι καποιος υπερανω χρηματων και θελει να την ψαξει,τοτε παω πασο!!
F@S,καλα ολα αυτα που βρηκες,που θα μπορουσαν ομως να φανουν χρησιμα?Αν εχεις την καλωσυνη,πες.(Εχω μερες να ασχοληθω με το forum.Eχασα καμμια συνεχεια?)
να και ενας αντιπαλος ακομα για το 4x4 combi μας.Αλλα εχει ενα ελαττωμα.Μεγααααλο μοτερακι(2,3 λιτρα με 160+ αλογα).
http://www.auto-internet.gr/images/news/Mazda6_AWD/Mazda6_AWD_1_big.jpg
Ειναι απο το
http://www.auto-internet.gr/news.htm -
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Την Παρασκευή το παράγγειλα!!! Combi 4x4. Δυστυχώς πρέπει να περιμένω δυόμιση μήνες (έβαλα και την ηλιοροφή). Μέσα Φεβρουαρίου δηλαδή. Θα προλάβω λίγο χιονάκι.
Ασημί χρώμα με μαύρο εσωτερικό. Δεν το φέρνουν με στάνταρ το δερμάτινο πιά. Με παίδεψε πολύ η επιλογή του χρώματος... τελικά κατέληξα στην εύκολη λύση. Είναι λίγο πολυφορεμένο το ασημί, αλλά του πάει.
Τι χρώματα έχετε εσείς?
Georgex,welcome to the club!! Εκανες κι εσυ λοιπον την εξυπνη επιλογη.Δεν θα το μετανοιωσεις.Οσο για το χρωμα,ενταξει.Περι ορεξεως........Καλα εκανες για το μεσα που το πηρες σε μαυρο,απο αποψη καθαριοτητας τουλαχιστον.Το δικο μου ειναι το διχρωμο(μαυρο πανω,σιμπιζακι το κατω) και θελει λιγο προσοχη.Δες τις σελιδες 9 και 12 για χρωμα.
Ελπιζω να εισαι απο τους τυχερους που θα τους τυχουν οι 16αρες με τα 205.Τουλαχιστον εδω ετσι τα φερνουν τον τελευταιο καιρο,και χωρις χρεωση εξτρα.Βεβαια δεν ειναι οτι καλυτερο για εκτος δρομου.
Για τα χιονια που λες μην ξεχνας οτι αν καταφερεις να το ξεκινησεις θα πρεπει να το σταματησεις κιολας...Εκει το 4χ4 δεν...συμμετεχει,παρα μονο με το βαρος του δυσκολευοντας τα πραματα.Τα χειμωνιατικα λαστιχα αρχιζουν και γινονται απαραιτητα και στην Ελλαδα με τα γυρισματα που κανει ο τρελλοκαιρος.Παντως σημερα εδω μπορει να μας κανει και καμμια εκπληξη προς το απογεμα.
Τα χειμωνιάτικα λάστιχα είναι για χιόνι και λάσπη (η λάσπη συνήθως είναι παράγωγο του λιωμένου χιονιού). Δεν είναι τόσο για την βροχή. Στην Ελλάδα οι μέρες με χιόνι είναι ελάχιστες εκτός και αν ζείς στα βουνά που μπορεί να είναι περισσότερες.
Στο Τορόντο μέσα στην χρονιά μπορεί να βρεθείς και 5 φορές μέσα σε μια χιονοθύελλα, και μέχρι και 20-30 μέρες με χιόνι στον δρόμο γι'αυτό είναι αναγκαία τα αλλ-σησον ή χειμερινά. Τέτοιες συνθήκες δεν υπάρχουν στην Ελλάδα
Μπα αμα πας στα Αγραφα και στην Πινδο τα πραγματα σκουραινουν. Βεβαια αμα εισαι αρκετα τρελλος να κοβεις βολτες.
Να και μερικα που απο Καλιφορνια.
Και τι οδηγαγανε εκει.
Κανενα προβλημα κοληματος.
Νικος
Skoda Octavia 1.8 T