-
Αν και έψαξα το forum, δε βρήκα αντίστοιχο topic - αν υπάρχει συγχωρέστε με.
Στο ζουμί:
Πριν 10 μήνες πήρα ένα επαγγελματικό βαν (Renault Trafic 2.0) καινούριο από την αντιπροσωπεία. Από την αρχή παρουσίασε πρόβλημα στον κινητήρα του - εκεί που ταξιδεύει ωραία και καλά ξαφνικά οι στροφές σχεδόν πέφτουν στο μηδέν και το αυτοκίνητο πρέπει να σβήσει για αρκετή ώρα. Τα σέρβις του έγιναν κανονικά και βέβαια κάθε φορά που συμβαίνει αυτό το πηγαίνω στην αντιπροσωπεία.
Συνολικά το αυτοκίνητο έχει ακινητοποιηθεί πάνω από 50 μέρες όλο αυτό το διάστημα με φοβερό κόστος για τη δουλειά μου (ασυνέπεια σε παραδόσεις, καθυστερήσεις κλπ) αλλά και βέβαια εκνευρισμό μια και η αντιπροσωπεία 'δεν μπορεί να βρει τι έχει' και ουσιαστικά είναι σαν να λέει ότι το πρόβλημά μου δεν τους αφορά...
Και βέβαια το αυτοκίνητο εξακολουθεί και είναι μέσα στην εγγύηση.
Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα; Τι μπορεί να κάνει κανείς; Πώς μπορώ να αμυνθώ όταν υφίσταμαι καθημερινά ζημιά στη δουλειά μου και η αντιπροσωπεία δεν μπορεί να βρει λύση;
Ευχαριστώ
-
Αν και έψαξα το forum, δε βρήκα αντίστοιχο topic - αν υπάρχει συγχωρέστε με.
Στο ζουμί:
Πριν 10 μήνες πήρα ένα επαγγελματικό βαν (Renault Trafic 2.0) καινούριο από την αντιπροσωπεία. Από την αρχή παρουσίασε πρόβλημα στον κινητήρα του - εκεί που ταξιδεύει ωραία και καλά ξαφνικά οι στροφές σχεδόν πέφτουν στο μηδέν και το αυτοκίνητο πρέπει να σβήσει για αρκετή ώρα. Τα σέρβις του έγιναν κανονικά και βέβαια κάθε φορά που συμβαίνει αυτό το πηγαίνω στην αντιπροσωπεία.
Συνολικά το αυτοκίνητο έχει ακινητοποιηθεί πάνω από 50 μέρες όλο αυτό το διάστημα με φοβερό κόστος για τη δουλειά μου (ασυνέπεια σε παραδόσεις, καθυστερήσεις κλπ) αλλά και βέβαια εκνευρισμό μια και η αντιπροσωπεία 'δεν μπορεί να βρει τι έχει' και ουσιαστικά είναι σαν να λέει ότι το πρόβλημά μου δεν τους αφορά...
Και βέβαια το αυτοκίνητο εξακολουθεί και είναι μέσα στην εγγύηση.
Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα; Τι μπορεί να κάνει κανείς; Πώς μπορώ να αμυνθώ όταν υφίσταμαι καθημερινά ζημιά στη δουλειά μου και η αντιπροσωπεία δεν μπορεί να βρει λύση;
Ευχαριστώ
-
Αν και έψαξα το forum, δε βρήκα αντίστοιχο topic - αν υπάρχει συγχωρέστε με.
Στο ζουμί:
Πριν 10 μήνες πήρα ένα επαγγελματικό βαν (Renault Trafic 2.0) καινούριο από την αντιπροσωπεία. Από την αρχή παρουσίασε πρόβλημα στον κινητήρα του - εκεί που ταξιδεύει ωραία και καλά ξαφνικά οι στροφές σχεδόν πέφτουν στο μηδέν και το αυτοκίνητο πρέπει να σβήσει για αρκετή ώρα. Τα σέρβις του έγιναν κανονικά και βέβαια κάθε φορά που συμβαίνει αυτό το πηγαίνω στην αντιπροσωπεία.
Συνολικά το αυτοκίνητο έχει ακινητοποιηθεί πάνω από 50 μέρες όλο αυτό το διάστημα με φοβερό κόστος για τη δουλειά μου (ασυνέπεια σε παραδόσεις, καθυστερήσεις κλπ) αλλά και βέβαια εκνευρισμό μια και η αντιπροσωπεία 'δεν μπορεί να βρει τι έχει' και ουσιαστικά είναι σαν να λέει ότι το πρόβλημά μου δεν τους αφορά...
Και βέβαια το αυτοκίνητο εξακολουθεί και είναι μέσα στην εγγύηση.
Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα; Τι μπορεί να κάνει κανείς; Πώς μπορώ να αμυνθώ όταν υφίσταμαι καθημερινά ζημιά στη δουλειά μου και η αντιπροσωπεία δεν μπορεί να βρει λύση;
Ευχαριστώ
-
To λιγοτερο που μπορεις να κανεις , ηδη το εχεις κανει ...
εκθετεις το προβλημα σου σε δημοσιο χωρο ...
Επομενο βημα , τους ενημερωνεις πως θα στειλεις επιστολη διαμαρτυριας σε ολο τον ειδικο τυπο (αυτοκινητου) , αν και δεν νομιζω πως θα ιδρωσει το αυτι τους ...
Επομενο ακομη βημα ειναι οι ΦΩΝΕΣ ... Πολυ απλα πας εκει και ξεχνας το 'καλο παιδι , ηρεμο και πραο' και βαζεις της ΦΩΝΕΣ ....
Με πελατες αλλους μπροστα ειναι κατι που δεν το 'αντεχουν' οι αντιπροσωπειες και τα σοβαρα καταστηματα ....
Δεν θα σου μιλησω για νομικα μετρα , εξωδικα κτλ , γιατι θα ειναι η υστατη και χρονοβορα σου λυση ...
-
Απειλή κατάθεσης αγωγής καταβολής αποζημίωσης για διαφυγόντα κέρδη, εξαιτίας της μη εκπλήρωσης από την εταιρεία συμβατικών όρων πώλησης.
Επίσης επικοινωνία και κατάθεση παραπόνου στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, πλ. Κάνιγγος, Αθήνα, τλφ 1520, http://www.efpolis.gr/.
Τέλος επιστολές σε περιοδικά του χώρου.
Αυτά μπας και φιλοτιμηθούν και αλλάξουν κινητήρα ή κάτσουν να βρουν τι φταίει τέλος πάντων. -
Δοκιμασες να πας σε αλλη\αλλες αντιπροσωπειες ή εξουσιοδοτημενα συνεργεια;Πολλες φορες αυτο μπορει να αποτελει λυση σε παρα πολλα προβληματα.Γνωστος μου ειχε τοσα προβληματα με το προηγουμενο Φοκους που σκεφτοταν να το πουλησει πριν κλεισει καν χρονο! Μολις αλλαξε συνεργειο,βρηκε την ησυχια του...
-
Ωραιοι ειναι τουτοι......
Τα παιδια σου προτειναν πιο πανω τι να κανεις ......γενικα αν τους κανεις ρομπα δημοσια μεσο επιστολων στο τυπο δεν το αντεχουν.
-
Ο χρήστης Blacktan έγραψε:
Επομενο βημα , τους ενημερωνεις πως θα στειλεις επιστολη διαμαρτυριας σε ολο τον ειδικο τυπο (αυτοκινητου) , αν και δεν νομιζω πως θα ιδρωσει το αυτι τους ...Αν απευθυνθεις στο τμημα δημοσιων σχεσεων -αν υπαρχει- συνηθως ιδρωνει, ειναι τσεκαρισμενο
-
Παράπονα στη μητρική εταιρεία, στην Ιαπωνία/Κορέα/Γερμανία κλπ
Ένα email υπόθεση. Αν και σε πολλά site σε παραπέμπουν στον ντόπιο αντιπρόσωπο. Οπότε, το πράγμα δυσκολεύει. Στην περίπτωση αυτή πας στην πρεσβεία, στον εμπορικό αντιπρόσωπο. Μέσω αυτού, επικοινωνείς με την ίδια την εταιρεία. Ουδεμία σοβαρή εταιρεία η οποία σέβεται τον εαυτό της δεν επιτρέπει μλκ και πστ από τους αντιπροσώπους της. Έχω τέτοια παραδείγματα στο νου μου.
-
Παντως σε αναλογη περιπτωση που μου ετυχε, τους παρακαλεσα αυτα που μου λενε (δεν ξερουμε αν γινεται και θα δουμε αν σας το αλλαξουμε) να μου τα δωσουν γραμμενα επισημως για καθε νομιμη χρηση (περιοδικα κλπ). Μεσα σε μια ωρα ειχε λυθει το προβλημα μου
-
Α και κατι ακομα!
Οταν καταγγελουμε κατι να το κανουμε με φουλ στοιχεια.
Πηγα δηλαδη στη Ρενω Μπριατορε καρς και ο αντιπροσωπος κος Αλονσο μου ειπε οτι το σερβις δεν μπορει να γινει κλπ. -
Nα μαντέψω πως πρόκειται για τη Ρελέξ?
Αυτό το 'δε μπορεί να βρεί τι έχει' κάτι μου θυμίζει, αμα σου έλεγε και 'θέλετε να αρχίσουμε να αλλάζουμε εγκέφαλο, μηχανή, καθαριστήρες, πατάκια κλπ' (με κόστος του πελάτη βέβαια) ΜΠΑΣ και φτιάξει, τότε θα ήμουνα σίγουρος..
-
Παίδες ευχαριστώ για τις συμβουλές σας...
Σε πρώτη φάση θα το πάω στη MAVA μια που είναι και ο εισαγωγέας και - ευτυχώς - έχει μαγαζί εδώ στη Θεσσαλονίκη... Αν και αυτοί δεν μπορέσουν να βγάλουν άκρη θα προχωρήσω σε πιο δραστικά μέτρα...
Για τον φίλο που είπε για τη ΡΕΛΕΞ (???) και επειδή δεν κάνει να αφήνουμε να δημιουργούνται εντυπώσεις: Όχι, το αυτοκίνητο το πήρα από την αντιπροσωπεία Ρενάλ (Θεσσαλονίκη) και η αλήθεια είναι ότι ήδη έχουν αλλάξει μερικά εξαρτήματα χωρίς να με χρεώσουν τίποτα.
Ευχαριστώ και πάλι
-
Και ο Ρομποπουλος παντως εχει πολυ καλο σερβις (αν και ακριβος, αλλα δε σε απασχολει αυτο μαλλον).
-
OK, εγω μάντεψα Ρελέξ επειδή είχα παρόμοια προβλήματα και ανάλογη αντιμετώπιση.
Καλό ξεμπέρδεμα!
-
Η Ρελέξ με την ηλίθια ραδιοφωνική διαφήμιση:
-Άνοιξε κατάστημα Ρελέξ στην Αττική Οδό.
-Έλα ρε, έφτιαξε τέτοιο δρόμο η Ρελέξ για να εξυπηρετεί τους πελάτες της; -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Η Ρελέξ με την ηλίθια ραδιοφωνική διαφήμιση:
-Άνοιξε κατάστημα Ρελέξ στην Αττική Οδό.
-Έλα ρε, έφτιαξε τέτοιο δρόμο η Ρελέξ για να εξυπηρετεί τους πελάτες της;(εδώ χρειάζεται το εικονίδιο τάκα τάκα τα...)
Η αντιπροσωπεία σφυρίζει αδιάφορα... Τι κάνεις;