Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ?S1600 Ή Gr N???
    1. Home
    2. WRC
    3. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ?S1600 Ή Gr N???
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    WRC
    14
    26
    304
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΑΠΟΨΕΩΝ...ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΡΑΛΛΥ?ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (Gr N) Ή ΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ 1600ΑΡΙ?

      ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ http://www.wrc-online.net ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΙΑ ΤΡΙΤΗ ΑΠΟΨΗ...
      http://www.wrc-online.net/default.asp?s ... &stid=1728

      ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟΨΕΙΣ...

      Ο χρήστης harriswrc έγραψε:

      Δεν συγκρίνεται το Ν με το JWRC. Τα Junior απαιτουν δουλειά, συγκεντρωση και εξαιρετική φυσική κατάσταση. Αυτα είναι ο προθάλαμος για το WRC και όχι τα Ν

      ΔΙΑΦΩΝΩ...ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΜΕ Ν ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ...ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ

      Xάρη οδήγησα Ν από το 91 μέχρι και το 93. Οδήγησα Α, F2 και κιτ καρ από το 94 μέχρι και το 99...
      Καμία σχέση σε επίπεδο οδήγησης... Με το Ν είναι ανταγωνιστικός και ο κουρ..δ.ς ο Τρέγιες και αρκετοί κάποιας ηλικίας. Με τα σούπερ είναι αλλοιώς...
      Πίστεψε βρε μικρούλη μία φορά. Κάνε μία βόλτα σαν συνοδηγός με το ένα ή με το άλλο και να τα πούμε...
      Ορμάς, γιατί πρέπει να διαφωνείς...
      Τα λέμε Μέγαρο, Σέρρες παντού και κάπου
      Στρ

      Κυριε Στρατη εφοσον νικησει με το Ν ο Σολα γιατι να μην παει παραπερα?Θα ναι πρωταθλητης σε δυο διαφορετικους και εξοχως ανταγωνιστικους θεσμους της FIA.Οσο για την δυσκολια οδηγησης και τη συγκριση των Ν με τα Σ1600 σιγουρα πιο απαιτητικα τα δευτερα αλλα και τα Ν στα απολυτα ορια τους(ειδικα με τα οχι πολυ αποδοτικα τους φρενα,σε σχεση με τα Α) δεν ειναι κα οτι πιο ευλολο.Να μνημονευσουμε και τον Σαινθ που στο στο τελευταιο RallyXS (5,9Ε δινουμε,να θυμομαστε και τιποτα,ε?) ελεγε οτι οι νεοι ειναι καλυτερο να οδηγουν τα Ν για να εξοικειωνονται με την τετρακινηση πιο νωρις.Οποτε καποιο δικιο θα χει κι αυτος...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΑΠΟΨΕΩΝ...ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΡΑΛΛΥ?ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (Gr N) Ή ΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ 1600ΑΡΙ?

        ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ http://www.wrc-online.net ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΙΑ ΤΡΙΤΗ ΑΠΟΨΗ...
        http://www.wrc-online.net/default.asp?s ... &stid=1728

        ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟΨΕΙΣ...

        Ο χρήστης harriswrc έγραψε:

        Δεν συγκρίνεται το Ν με το JWRC. Τα Junior απαιτουν δουλειά, συγκεντρωση και εξαιρετική φυσική κατάσταση. Αυτα είναι ο προθάλαμος για το WRC και όχι τα Ν

        ΔΙΑΦΩΝΩ...ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΜΕ Ν ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ...ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ

        Xάρη οδήγησα Ν από το 91 μέχρι και το 93. Οδήγησα Α, F2 και κιτ καρ από το 94 μέχρι και το 99...
        Καμία σχέση σε επίπεδο οδήγησης... Με το Ν είναι ανταγωνιστικός και ο κουρ..δ.ς ο Τρέγιες και αρκετοί κάποιας ηλικίας. Με τα σούπερ είναι αλλοιώς...
        Πίστεψε βρε μικρούλη μία φορά. Κάνε μία βόλτα σαν συνοδηγός με το ένα ή με το άλλο και να τα πούμε...
        Ορμάς, γιατί πρέπει να διαφωνείς...
        Τα λέμε Μέγαρο, Σέρρες παντού και κάπου
        Στρ

        Κυριε Στρατη εφοσον νικησει με το Ν ο Σολα γιατι να μην παει παραπερα?Θα ναι πρωταθλητης σε δυο διαφορετικους και εξοχως ανταγωνιστικους θεσμους της FIA.Οσο για την δυσκολια οδηγησης και τη συγκριση των Ν με τα Σ1600 σιγουρα πιο απαιτητικα τα δευτερα αλλα και τα Ν στα απολυτα ορια τους(ειδικα με τα οχι πολυ αποδοτικα τους φρενα,σε σχεση με τα Α) δεν ειναι κα οτι πιο ευλολο.Να μνημονευσουμε και τον Σαινθ που στο στο τελευταιο RallyXS (5,9Ε δινουμε,να θυμομαστε και τιποτα,ε?) ελεγε οτι οι νεοι ειναι καλυτερο να οδηγουν τα Ν για να εξοικειωνονται με την τετρακινηση πιο νωρις.Οποτε καποιο δικιο θα χει κι αυτος...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΑΠΟΨΕΩΝ...ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΡΑΛΛΥ?ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (Gr N) Ή ΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ 1600ΑΡΙ?

          ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ http://www.wrc-online.net ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΙΑ ΤΡΙΤΗ ΑΠΟΨΗ...
          http://www.wrc-online.net/default.asp?s ... &stid=1728

          ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟΨΕΙΣ...

          Ο χρήστης harriswrc έγραψε:

          Δεν συγκρίνεται το Ν με το JWRC. Τα Junior απαιτουν δουλειά, συγκεντρωση και εξαιρετική φυσική κατάσταση. Αυτα είναι ο προθάλαμος για το WRC και όχι τα Ν

          ΔΙΑΦΩΝΩ...ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΜΕ Ν ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ...ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ

          Xάρη οδήγησα Ν από το 91 μέχρι και το 93. Οδήγησα Α, F2 και κιτ καρ από το 94 μέχρι και το 99...
          Καμία σχέση σε επίπεδο οδήγησης... Με το Ν είναι ανταγωνιστικός και ο κουρ..δ.ς ο Τρέγιες και αρκετοί κάποιας ηλικίας. Με τα σούπερ είναι αλλοιώς...
          Πίστεψε βρε μικρούλη μία φορά. Κάνε μία βόλτα σαν συνοδηγός με το ένα ή με το άλλο και να τα πούμε...
          Ορμάς, γιατί πρέπει να διαφωνείς...
          Τα λέμε Μέγαρο, Σέρρες παντού και κάπου
          Στρ

          Κυριε Στρατη εφοσον νικησει με το Ν ο Σολα γιατι να μην παει παραπερα?Θα ναι πρωταθλητης σε δυο διαφορετικους και εξοχως ανταγωνιστικους θεσμους της FIA.Οσο για την δυσκολια οδηγησης και τη συγκριση των Ν με τα Σ1600 σιγουρα πιο απαιτητικα τα δευτερα αλλα και τα Ν στα απολυτα ορια τους(ειδικα με τα οχι πολυ αποδοτικα τους φρενα,σε σχεση με τα Α) δεν ειναι κα οτι πιο ευλολο.Να μνημονευσουμε και τον Σαινθ που στο στο τελευταιο RallyXS (5,9Ε δινουμε,να θυμομαστε και τιποτα,ε?) ελεγε οτι οι νεοι ειναι καλυτερο να οδηγουν τα Ν για να εξοικειωνονται με την τετρακινηση πιο νωρις.Οποτε καποιο δικιο θα χει κι αυτος...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pavlos last edited by

            Χάρη κάντο και ψηφοφορία!! Θα έχει ενδιαφέρον

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!
              ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΤΩΜΑ,ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΟ ΑΛΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!ΔΕΝ ΤΟ ΧΑΝΟΥΜΕ...

              ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ...
              ΤΑ 2 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ JWRC (LOEB,DUVAL)...ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ν,ΜΕΧΡΙ ΠΕΡΣΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΗΤΑΝ ΥΠΟΘΕΣΗ 2-3 ΟΔΗΓΩΝ,ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ BUDGETS ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΕΤΡΕΠΑΝ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ...ΕΤΣΙ ΔΙΚΑΟΙΛΟΓΗΜΕΝΑ ΔΟΘΗΚΕ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΜΕ ΤΑ 1600ΑΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΝΕΟΣ ΦΙΛΟΔΟΞΟΣ(ΜΗ ΕΛΛΗΝΑΣ ΒΕΒΑΙΑ...) ΕΒΛΕΠΕ ΤΟ ΘΕΣΜΟ ΣΑΝ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ BUCKET!
              ΑΠΟ ΠΕΡΣΙ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ Ν(Ο TRELLES ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΕ) ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ-ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ...

              Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ NORMAL ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗ ΜΕΣΗ...
              ΜΕ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΑ ΒΓΗΚΑΝ ΟΙ LOEB,SOLA ΚΤΛ,ΜΕ NORMAL ΒΓΗΚΑΝ ΟΙ PAASONEN,PYKALISTO,HIRVONEN ΕΝΩ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΜΕ WRC ('H GR A) ΒΓΗΚΑΝ ΟΙ MARTIN,SOLBERG,DUVAL...
              ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Ο ΟΔΗΓΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΔΕΝ ΧΑΝΕΤΑΙ...ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ,ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ...
              ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ ΝΕΟ ΦΡΟΥΤΟ ΤΟΥ WRC KAI ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2006 Ο ΜΙΚΚΟ HIRVONEN.EKANE 24 ΑΓΩΝΕΣ ΤΟ 2002!!!4 ΜΕ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ 1600ΑΡΙ,8 ΜΕ NORMAL SUBARU,8 ME ΔΙΛΙΤΡΟ ΚΙΤ CAR KAI 4 ME WRC ΓΙΑ ΕΠΙΛΟΓΟ!ΘΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nass last edited by

                Στη σύγχρονη ιστορία έχουμε JWRC οδηγούς που οδηγούν στο 'μεγάλο' WRC τώρα (Loeb, Duval). Αυτό που δεν ξέρουμε είναι αν αυτό θα συνέβαινε ακόμα και χωρίς JWRC. Τι εννοώ ? Ο Duval δεν έκανε και τίποτε αξιόλογο στο JWRC αλλά παρόλα αυτά βρήκε WRC. Ομοίως ο Cedric Robert δεν έκανε τίποτα στο περσινό JWRC αλλά τον υποστηρίζει η Peugeot.

                Δεν έχουμε αντίστοιχα παραδείγματα στο Production Cup, υπάρχει βέβαια το αντιπαράδειγμα του Pozzo που δεν τα πήγε καλά (κυρίως λόγο έλλειψης χρημάτων) στο WRC, παρά το αδιαμφισβήτητο ταλέντο του και τη μικρή του ηλικία.

                Επίσης δύο αντιπαραδείγματα που ίσως σημαίνει κάτι: ο Travaglia στο San Remo (OK, το ξέρει σαν την τσέπη του αλλά και ο Dallavilla το ξέρει αρκετά) με 206 (έγινε άραγε καλύτερο από το Saxo στο Γαλλικό και το Αγγλικό Πρωτάθλημα) έστειλε 'αδιάβαστους' Sola και Dallavilla που υποτίθεται είχαν τον υπερ πάντων αγώνα. Ακόμα καλύτερο αντιπαράδειγμα: ο Robert (πάλι με 206. Χμμμ...) στο Γερμανίας.

                Εν ολίγοις νομίζω πως στο ερώτημα του thread έχει μια αρχική απάντηση υπερ των 'S1600' αλλά μάλλον εξαρτάται περισσότερο από περιστάσεις και γνωριμίες (ποιούς ξέρει ο μπαμπάς του Duval και ο manager του Hirvonen, για παράδειγμα), παρά από το οδηγικό ταλέντο, τουλάχιστον φέτος που, απ΄ ό,τι φαίνεται, κανένας οδηγός δεν ήταν αρκετά καλός ή, τέλος πάντων, όσο 'αστέρι' ήταν ο Loeb το 2001.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  takinen last edited by

                  Χάρη καμία σχέση Α με Ν!!!
                  Τα Ν είναι αυτοκίνητα βόλτας, που γίνονται αγωνιστικά με την προσθήκη- αντικατάσταση ορισμένων μόνο ανταλλακτικών.
                  Τα Α είναι πολεμικές μηχανές που θέλουν το 110% του οδηγού για να πάνε γρήγορα.
                  (Μη μιλήσουμε και για απαιτήσεις σε φυσική κατάσταση που έχουν τα Α)
                  Δεν έχουν σχέση βέβαια οι επιδόσεις με την προσπάθεια που απαιτείται. Ο Πάνος πέρυσι διέλυσε τα Ν με το ένα χέρι, οδηγώντας Ν, ενώ φέτος με Α και θεωρητικά καλύτερο από τα Ν, ίδρωσε και τελικά δεν του έκατσε.
                  Το πόσο βόλτας είναι τα Ν μας το έλεγε ο Ζώτος παλαιότερα και δεν το πιστεύαμε. Μεχρι που μπήκα στου Θεργιάκη πριν καιρό στο Παραλληλοδρόμιο και εξεπλάγειν αρνητικά από το αυτοκίνητο. Απλώς το σημερινό Ν έχει ΠΛΑΙΣΙΟ πολύ καλές αναρτήσεις που δεν καταλαβαίνουν τίποτα και με λίγη σχετικά προσπάθεια βγάζει
                  χρόνους. (Δεν το λέω για να μειώσω κανέναν)
                  Ένας ολοκληρωμένος οδηγός είναι αυτός που μπορεί να τα πάει όλα αέρα. Όμως ένας νέος που θέλει να κάνει καριέρα, να μάθει και να ανέβει γρήγορα, οπωσδήποτε τα Α σήμερα, είναι μονόδρομος.

                  Κατέβα Μέγαρα βρε με το Γιάννη να τα πούμε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nass last edited by

                    Η επιλογή 'WRC από την αρχή' της ψηφοφορίας είναι παραπλανητική! Προφανώς AYTH είναι η σωστή απάντηση (γιατί να κάνεις κάποιο υποκατάστατο όταν μπορείς να κάνεις 'the real thing' ?) αλλά το θέμα είναι τι γίνεται με το κόστος, που είναι τουλάχιστον 2πλάσιο ανά χρονιά (ενώ τα Ν και S1600 έχουν συγκρίσιμα κόστη). Είναι σα να ρωτάει κανείς 'Hyundai', 'KIA' ή 'Porsche'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgetabs last edited by

                      S1600 ψήφισα. Μου αρέσουν καλύτερα και στο μάτι σαν θεατή, αλλά και σαν αγωνιζόμενος βλέπω πως πρέπει να είναι άκρως ενδιαφέροντα αυτοκίνητα, και πιο απαιτητικά.

                      Όμως ο δρόμος για την κορυφή είναι άλλος...

                      Να βρείς υποστηρικτή. Ακόμα και ο ΣΑΪΝΘ να είσαι την σήμερον ημέρα δεν εξασφαλίζεις την κορυφή χωρίς αυτούς.

                      (πώς το έπαθα και έκανα τόσο μιρή δημοσίευση; )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης takinen έγραψε:

                        Τα Α είναι πολεμικές μηχανές που θέλουν το 110% του οδηγού για να πάνε γρήγορα.
                        (Μη μιλήσουμε και για απαιτήσεις σε φυσική κατάσταση που έχουν τα Α)
                        Δεν έχουν σχέση βέβαια οι επιδόσεις με την προσπάθεια που απαιτείται. Ο Πάνος πέρυσι διέλυσε τα Ν με το ένα χέρι, οδηγώντας Ν, ενώ φέτος με Α και θεωρητικά καλύτερο από τα Ν, ίδρωσε και τελικά δεν του έκατσε.

                        Όμως ένας νέος που θέλει να κάνει καριέρα, να μάθει και να ανέβει γρήγορα, οπωσδήποτε τα Α σήμερα, είναι μονόδρομος.

                        ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ
                        ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ...
                        ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ ΤΟ KIT CAR ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΣΤΙΣ ΑΣΦΑΛΤΙΝΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΕΝΩ ΤΟ Ν ΣΤΑ ΧΩΜΑΤΑ...Ο ΠΑΝΟΣ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΧΩΜΑΤΑ...ΕΧΑΝΕ ΛΟΓΙΚΑ ΣΤΗ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΠΑΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΥΝΟΟΥΝ ΣΑΦΩΣ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ...ΤΩΡΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΤΙΤΛΟ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ!

                        ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΜΑ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ TURBO...
                        ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΝΛΑΝΔΟΙ,ΣΟΥΗΔΟΙ ΚΤΛ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΜΕ Ν ΕΝΩ ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΙ ΓΑΛΛΟΙ,ΙΤΑΛΟΙ ΜΕ ΚΙΤ CARS...
                        ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ (ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΝΕΟΙ ΟΔΗΓΟΙ...) Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗ ΜΕΣΗ...ΛΟΓΩ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ(ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ) Ο ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ S1600 ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          papazent last edited by

                          Aν ο σκοπός είναι ένα συμβόλαιο με μια εργοστασιακή ομάδα, τότε μάλλον ο θεσμός τοθ S1600 είναι καταλληλότερος απο πλευράς κάλυψης και οργάνωσης. Σίγουρα για κάποιον ιδιώτη το Ν είναι ότι ποιο κοντά στη χρυσή τομή ευχαρίστησης-απόδοσης-κόστους. Οπότε με τις ευλογίες της FIA 1600αρι μπροστοκίνητο με κλίτσα και το αριστερό στο φρένο μονίμως, εάν φυσικά δεν υπάρχει το κεφάλαιο για εμπλοκή με σωστό WRC απο την αρχή(που φυσιολογικά δεν υπάρχει)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            greg last edited by

                            O DROMOS GIA TIN KORIFI MPORI NA PERASI KE APO TIS DIO KATIGORIES AN EXIS TA XERIA THA SE PROSEXUN....TO THEMA INE OTI STA S1600 ENAS ODIGOS METRIOS THA XATHI...ME TA N TO AMAXI THA TU DOSI KAPIES ANALAMPES STA APOTELESMATA TU...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nass last edited by

                              Ο χρήστης Greg έγραψε:
                              GIA PROTI FORA THA SIMFONISO ME GTA...TA JWRC THELUN TEXNIKI...EXU KE TO EPIPEDO TON ODIGON STA N ME TO EPIPEDO TON ODIGON STA JUNIOR....TA N INE AMAXIA POU VOITHANE POLI TON ODIGO EXUN TETRAKINISI KE TURBO TA ATMOSFERIKA 1600 ME KINISI MPROS THELUN XERIA PSIXI KE SOME...KATA TIN TAPINI MU APOPSI.....TORA THA MU PITE TI XERIS ESI? KE KALA THA KANETE...ALLA AFTO TO VASIZO PANO SE MARTIRIES ODIGON AGONON PU XERO ALLA KE APO KATI PIO APLO...I BARRAT ME N ETREXE O STIG KE GENIKA KATHE KARIDIAS KARIDI DIALEGI N PROKIMENU NA MIN XEFTILISTI...

                              (Greg, μετέφερα την απάντησή μου σε αυτό που είχες γράψει στο 2003 FIA Rally Championships - Entry Lists σε αυτό το topic, λόγω συνάφειας)

                              Δεν διαφωνώ μαζί σου πως τα S1600 θέλουν τεχνική και 'ψυχή' για να πάνε γρήγορα και πως τα Ν πάνε μερικές φορές απλά 'με τη φόρα'.

                              Διαφωνώ όμως για τους λόγους που η Natalie και ο Stig πήγαιναν (η Natalie παλαιότερα) με Ν. Νομίζω είναι απλά θέμα φυσικής κατάστασης, σίγουρα ο Stig είναι πολύ 'γέρος' για να οδηγήσει S1600.

                              Κάτι άλλο: αν προσέξατε, το Ακρόπολις είναι συνέχεια στη λίστα των S1600 αν και πολύς κόσμος διαμαρτύρεται πως είναι υπερβολικά σκληρό για αυτά (και οι εγκαταλείψεις της τάξης του 75% αυτό δείχνουν). Ομως το WRC θέλει εκτός και από balls (takinen ) και brain, αυτός είναι ο λόγος που το έχουν μέσα (Nini Russo έφα). Ενώ με ένα καλό Ν εύκολα (ΟΚ, καταλαβαίνετε τι εννοώ) τερματίζεις στο Ακρόπολις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gta last edited by

                                TO THEMA INE OTI STA S1600 ENAS ODIGOS METRIOS THA XATHI...ME TA N TO AMAXI THA TU DOSI KAPIES ANALAMPES STA APOTELESMATA TU...

                                ΣΩΣΤΟ!!! Μπράβο βρε greg, γαμώτο!
                                και ας πυροβολείς άδικα και άκομψα τον Κάρλος.
                                Από εκεί και πέρα όμως δεν αναφερόμαστε σε μέτριους, αλλά σε πιθανούς πρωταγωνιστές...
                                Θεωρώ το N νεκροταφείο για κάθε ταλέντο ή για λύση ανάγκης. Ξεχνάτε κάτι. Στα 1600 κρύβονται τα εργοστάσια, ενώ στο Ν δύο κατασκευαστές, ο εξής ένας....
                                Ari, σέβομαι τα μέγιστα τον κάρλος. Δεν είμαι ούτε τρίχα από τα φρύδια του και ούτε βέβαια θα σου θυμήσω ότι δεν έχει τρέξει σε αγώνες ούτε με το ένα ούτε με το άλλο γιατί θα φανώ γραφικός. Ομως μην ξεχνάς πως ο Ισπανός έχει τους λόγους του, κάνει την πολιτική του όταν σχολιάζει και προτείνει... Εδώ μέσα τα πράγματα είναι πιό καθαρά και πιό αγνά...
                                Αν και όποτε προκύψουν γκρουπ Ν από κάθε κατασκευαστή που εμπλέκεται στο WRC, τότε θα είναι αλλοιώς... Μέχρι τότε καμία σχέση...
                                Με την ευκαιρία Χάρη, πόσο σίγουρο είναι ότι ο Σόλα δεν μπορεί τυπικά να πάει πάλι στα μικρά;
                                ΣΧ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sk20 last edited by

                                  Ο χρήστης nass έγραψε:
                                  Στη σύγχρονη ιστορία έχουμε JWRC οδηγούς που οδηγούν στο 'μεγάλο' WRC τώρα (Loeb, Duval). Αυτό που δεν ξέρουμε είναι αν αυτό θα συνέβαινε ακόμα και χωρίς JWRC. Τι εννοώ ? Ο Duval δεν έκανε και τίποτε αξιόλογο στο JWRC αλλά παρόλα αυτά βρήκε WRC. Ομοίως ο Cedric Robert δεν έκανε τίποτα στο περσινό JWRC αλλά τον υποστηρίζει η Peugeot.............

                                  Nass μην ξεχάσεις και αυτούς που υποστηρίζει η 'ΦΙΝΛΝΔΙΚΗ ΜΑΦΙΑ' και είναι ουκ ολίγοι. Τελευταίο παράδειγμα ο Latvala τους παλαιότερους τους ξέρεις!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    syele last edited by

                                    Ο χρήστης SK20 έγραψε:
                                    Nass μην ξεχάσεις και αυτούς που υποστηρίζει η 'ΦΙΝΛΝΔΙΚΗ ΜΑΦΙΑ' και είναι ουκ ολίγοι. Τελευταίο παράδειγμα ο Latvala τους παλαιότερους τους ξέρεις!

                                    Περιμένουμε λεπτομέρειες Σωκράτη...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vatanen last edited by

                                      Κυριε Στρατη παω πασο!Φυσικα ξερετε πολυ περισσοτερα αφου τα εχετε οδηγησει.Ειπα και γω οτι ειναι πολυ πιο απαιτητικα τα Σ1600.Απλα σταθηκα στο οτι και τα ορια των Ν πρεπει να ειναι λιγο δυσκολα.Και φυσικα δεν το ειπα στηριζομενος σε καποια δικη μου εμπειρια(παρολο που εχω οδηγησει ολα τα συγχρονα Ν και WRC....στο pc ντε) απλα συνδυασα λεγομενα καποιων αγωνιζομενων οπως Παπαδημητριου και Κυρκου(στο Μ.Ροδο 'αυτα τα αυτοκινητα εχουν πολυ δυναμη αλλα καθολου φρενα..') και φανταστηκα οτι πρεπει και τα Ν να ειναι κατα τι μπελαλιδικα...Παντως δεν τιθεται θεμα οτι με το Α ο μετριος χανεται!
                                      Τωρα σε σχεση με την ψηφοφορια που προκυρηξε η 'ψυχη' του φορουμ με δεδομενο οτι μιλαμε για μικρους,με ικανοτητες και μελλον και χωρις τα απειρα λεφτα τοτε σιγουρα 1600ΑΡΙ γιατι συν τοις αλλοις μας τρελαινει και ο ηχος που βγαζουν!!!

                                      Υ.Γ. Πολυ χρησιμη θα μπορουσε να φανει και η γνωμη αλλων αγωνιζομενων περαν του κυριου Στρατη οπως του Μ.Θεργιακη που εχει πρωταγωνιστησει και με Ν και με Α....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gta last edited by

                                        O πιό κατάληλος να μας απαντήσει είναι ο Πάνος Χατζητσοπάνης που είναι νέος, ωραίος και έχει οδηγήσει τα τελευταία 4 χρόνια WRC, F2, F3, N!
                                        Θα παρακαλέσουμε την ομάδα επικίνδυνων αποστολών του ράλι τζι αρ (τη λένε Κατερίνα) να εξασφαλίσει το σχόλιο του ΠΧ...
                                        Τα λέμε
                                        ΣΧ

                                        ασε αυτά τα κ. Στράτη...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης GTA έγραψε:
                                          Με την ευκαιρία Χάρη, πόσο σίγουρο είναι ότι ο Σόλα δεν μπορεί τυπικά να πάει πάλι στα μικρά;
                                          ΣΧ

                                          ΙΣΧΥΕ 100% ΤΟ 2001...
                                          ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ 2002 ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ 2003.ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ?ΝΑ ΞΕΧΑΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΝ?
                                          ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ Ο SOLA ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΜΕ ΤΗ SUZUKI ΓΙΑ ΤΟ JWRC ΤΟΥ 2003(ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΕΣ) ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΤΟΝ ΕΜΠΟΔΙΣΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            takinen last edited by

                                            Xάρη δεν κατάλαβες αυτό που ήθελα να πω με τον παραλληλισμό μου.
                                            Ο Πάνος προφανώς υπερπροσπάθησε για να κάνει ότι έκανε. Οι έξοδοι σε ΕΛΠΑ και Μαύρο Ρόδο δεν έγιναν επειδή ταξίδευε, αλλά προφανώς, επειδή πάλευε. Να τον έβλεπες μόνο, πώς οδηγούσε στο Ρόδο. Καμία σχέση με οποιοδήποτε άλλο πλήρωμα.
                                            Και παρόλη αυτή την προσπάθεια, το αυτοκίνητο δεν έγραφε καλύτερους χρόνους από τα Ν.
                                            Νομίζω άλλωστε πως η ψηφοφορία τα λέει όλα.

                                            ΥΓ1. Ο Πάνος έχασε το πρωτάθλημα στο Μαύρο Ρόδο στην προτελευταία ειδική, όχι στο ΕΛΠΑ.
                                            ΥΓ2. GTA, πότε οδήγησε ο Πάνος WRC? Μήπως εννοείς το Escort?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr