Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ SEAT CORDOBA 101 HP??
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ SEAT CORDOBA 101 HP??
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    11
    21
    621
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos67 last edited by

      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ.....
      ΘΕΤΙΚΑ ΠΡΩΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΠΟ AUTO ΤΡΙΤΗ 10.12
      ΑΝΑΜΕΝΩ....
      ΝΙΚΟΣ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos67 last edited by

        ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ.....
        ΘΕΤΙΚΑ ΠΡΩΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΠΟ AUTO ΤΡΙΤΗ 10.12
        ΑΝΑΜΕΝΩ....
        ΝΙΚΟΣ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos67 last edited by

          ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ.....
          ΘΕΤΙΚΑ ΠΡΩΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΠΟ AUTO ΤΡΙΤΗ 10.12
          ΑΝΑΜΕΝΩ....
          ΝΙΚΟΣ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Μα είναι ένα Ibiza με πορτ-μπαγκάζ. Ό,τι ισχύει για το Ibiza δεν ισχύει και γι' αυτό;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              geopili last edited by

              Δεν το έχω οδηγήσει για να ξέρω, αλλά διάβασα την περασμένη εβδομάδα άμεση ανταπόκριση από την παρουσίαση.
              Όποιος θέλει ας την διαβάσει:

              http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=2122

              Πάντως, στην επόμενη ανταπόκριση έγραψαν τα παιδιά και για βελτιωμένη ποιότητα κύλισης. Όταν παντρευτώ και κάνω και κάνα δυο παιδιά θα αρχίσω να σκέφτομαι για τέτοια... μαούνα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                logikos last edited by

                Ο χρήστης TGD έγραψε:
                Μα είναι ένα Ibiza με πορτ-μπαγκάζ. Ό,τι ισχύει για το Ibiza δεν ισχύει και γι' αυτό;

                Έτσι είναι όπως τα λες. Βέβαια, το Cordoba διαθέτει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, ενώ το Ιbiza έχει λίγο καλύτερο κράτημα στις στροφές (με βάση τα όσα έχω διαβάσει) και καλύτερες ρεπρίζ, όντας ελαφρύτερο.

                Nikos67, για τους κινητήρες ισχύει ότι έγραψα σε προηγούμενο thread για το Polo, αφού η Seat χρησιμοποιεί τους κινητήρες της VW.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Το Κόρδοβα έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, αλλά ογκώδη αντικείμενα μεταφέρεις μόνο με το Ίμπιζα!!!!!

                  Το Κόρδοβα επίσης είναι βαρύτερο και χειρότερο (πιθανώς) σε πίσω ορατότητα και σίγουρα χειρότερο στο παρκάρισμα (μακρύτερο).

                  Οπότε γιατί να πάρεις κόρδοβα; Προτιμώ 260 λίτρα ΩΦΕΛΙΜΟΥ χώρου (που με αναδίπλωση χωράει μηχανάκι μέσα) παρά τα διπλά αλλά να μην χωράει να μεταφέρω ούτε μια μεγάλη τηλεόραση.

                  Παίρνεις Ίμπιζα που είναι το ίδιο αμάξι (και δεν είναι και 'κούρσα'! )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stam69 last edited by

                    Μια καλησπέρα κι από μένα - πρώτο μήνυμα στο forum, αν και το παρακολουθώ εδώ και καιρό. 'Ξεθάβω' αυτό το θέμα για να μην ανοίγω καινούργιο.

                    Ενδιαφέρομαι για το Cordoba 101hp στην έκδοση Stylance. Οι απαιτήσεις μου είναι, με αυτή την προτεραιότητα, οι εξής:

                    • Αξιοπιστία μηχανικών μερών.
                    • Χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης.
                    • Χώρος (κυρίως αποσκευών).
                    • Ενεργητική ασφάλεια (γι' αυτό και σκέφτομαι τους 101 ίππους).
                    • Παθητική ασφάλεια.

                    Πιο κοινά αναμενόμενα σενάρια χρήσης:

                    • Καθημερινές μετακινήσεις από και προς τη δουλειά (ένας ενήλικας , περίπου 20 χλμ πήγαιν' -έλα με μποτιλιάρισμα).
                    • Σαββατοκύριακο για μπάνιο - εκδρομή (δύο ενήλικες - δύο μικρά παιδιά, στα πέριξ των Αθηνών)
                    • Καλοκαιρινές διακοπές (δύο ενήλικες - δύο μικρά παιδιά, φουλ μπαγκάζια, εθνική με A/C).

                    Θα εκτιμούσα τις απόψεις σας για το αν θα με καλύψει το συγκεκριμένο μοντέλο, κυρίως από όσους ήδη το κατέχουν.

                    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                    ΥΓ Είναι όντως ΤΟΣΟ μεγάλο πρόβλημα το ηλεκτρονικό γκάζι όσο το περιγράφουν;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by

                      Ο χρήστης stam69 έγραψε:
                      Μια καλησπέρα κι από μένα - πρώτο μήνυμα στο forum, αν και το παρακολουθώ εδώ και καιρό. 'Ξεθάβω' αυτό το θέμα για να μην ανοίγω καινούργιο.

                      Ενδιαφέρομαι για το Cordoba 101hp στην έκδοση Stylance. Οι απαιτήσεις μου είναι, με αυτή την προτεραιότητα, οι εξής:

                      • Αξιοπιστία μηχανικών μερών.
                      • Χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης.
                      • Χώρος (κυρίως αποσκευών).
                      • Ενεργητική ασφάλεια (γι' αυτό και σκέφτομαι τους 101 ίππους).
                      • Παθητική ασφάλεια.

                      Πιο κοινά αναμενόμενα σενάρια χρήσης:

                      • Καθημερινές μετακινήσεις από και προς τη δουλειά (ένας ενήλικας , περίπου 20 χλμ πήγαιν' -έλα με μποτιλιάρισμα).
                      • Σαββατοκύριακο για μπάνιο - εκδρομή (δύο ενήλικες - δύο μικρά παιδιά, στα πέριξ των Αθηνών)
                      • Καλοκαιρινές διακοπές (δύο ενήλικες - δύο μικρά παιδιά, φουλ μπαγκάζια, εθνική με A/C).

                      Θα εκτιμούσα τις απόψεις σας για το αν θα με καλύψει το συγκεκριμένο μοντέλο, κυρίως από όσους ήδη το κατέχουν.

                      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                      ΥΓ Είναι όντως ΤΟΣΟ μεγάλο πρόβλημα το ηλεκτρονικό γκάζι όσο το περιγράφουν;

                      • Αξιοπιστία μηχανικών μερών.
                        καλη σε γενικες γραμμες, οχι ιδιετερα προβληματα

                      • Χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης.
                        οχι και πολυ χαμηλο, περιπου στο μεσο ορο

                      • Χώρος (κυρίως αποσκευών).
                        αψογος

                      • Ενεργητική ασφάλεια (γι' αυτό και σκέφτομαι τους 101 ίππους).
                        αρκετα καλη, και καλα φρενα & κρατημα

                      • Παθητική ασφάλεια.
                        4 αστερια

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alfista last edited by

                        Κάτοχος δεν είμαι, αλλά είχα την ευκαιρία να οδηγήσω αρκετά και το βρήκα συμπαθητικό. Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο. Μου έμεινε ο αρκετά καλός κινητήρας (για 1400άρι) και το ψηλό πίσω μέρος, το οποίο σου έκανε τα νεύρα τσατάλια στο παρκάρισμα αφού έπρεπε να μαντεύεις που τελιώνει ο προφυλακτήρας.
                        Δεν είναι τίποτα κορυφαίο, αλλά νομίζω ότι δικαιούται περισσότερες πωλήσεις από αυτές που έχει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          megane98hp last edited by

                          Ενα IBIZA με οπισθια!!!
                          Εχει νομιζω οικογενειακους προσανατολισμους. Το μονο μειωνεκτημα ειναι το υποβοηθουμενο γκαζι, που ετσι και εισαι και φορτωμενος ειναι μαυρο χάλι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            puntolord last edited by

                            Ο χρήστης stam69 έγραψε:
                            Μια καλησπέρα κι από μένα - πρώτο μήνυμα στο forum, αν και το παρακολουθώ εδώ και καιρό. 'Ξεθάβω' αυτό το θέμα για να μην ανοίγω καινούργιο.

                            Ενδιαφέρομαι για το Cordoba 101hp στην έκδοση Stylance. Οι απαιτήσεις μου είναι, με αυτή την προτεραιότητα, οι εξής:

                            • Αξιοπιστία μηχανικών μερών.
                            • Χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης.
                            • Χώρος (κυρίως αποσκευών).
                            • Ενεργητική ασφάλεια (γι' αυτό και σκέφτομαι τους 101 ίππους).
                            • Παθητική ασφάλεια.

                            Πιο κοινά αναμενόμενα σενάρια χρήσης:

                            • Καθημερινές μετακινήσεις από και προς τη δουλειά (ένας ενήλικας , περίπου 20 χλμ πήγαιν' -έλα με μποτιλιάρισμα).
                            • Σαββατοκύριακο για μπάνιο - εκδρομή (δύο ενήλικες - δύο μικρά παιδιά, στα πέριξ των Αθηνών)
                            • Καλοκαιρινές διακοπές (δύο ενήλικες - δύο μικρά παιδιά, φουλ μπαγκάζια, εθνική με A/C).

                            Θα εκτιμούσα τις απόψεις σας για το αν θα με καλύψει το συγκεκριμένο μοντέλο, κυρίως από όσους ήδη το κατέχουν.

                            Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                            ΥΓ Είναι όντως ΤΟΣΟ μεγάλο πρόβλημα το ηλεκτρονικό γκάζι όσο το περιγράφουν;

                            Καλησπέρα.

                            Ανήκω στην ίδια κατηγορία (married with kids) και πριν από 5 μήνες ήμουν στην ίδια μοίρα με σένα.

                            Οι επιλογές μου (sedan) ήταν:
                            α) Seat Cordoba
                            b) Renault Megane
                            c) Huyndai Elantra
                            d) Nissan Almera Challenge

                            Τελικώς επέλεξα το (δ), μετά από λεπτομερή έλεγχο και δοκιμές όλων των των παραπάνω, αλλά και με την υπεροχή των 115ΗΡ που υπόσχεται η Nissan στην έκδοση Challenge και την αξεπέραστη αξιοπιστία.

                            Τώρα, μετά από 6000χλμ, θεωρώ ότι έκανα την πιό καλή επιλογή(για κόστος έως 17.000 το ΑΝΩΤΕΡΟ!). Πολύ καλοί χώροι, ικανοποιητικότατο πορτ-μπαγκάζ, φοβερός vvti κινητήρας με αρκετή ευστροφία(έκδοση Challenge με 115ΗΡ), καλή οδική συμπεριφορά(έκδοση Challenge με 115ΗΡ), τιμή 16100€ με το κλειδί στο χέρι(για αγορά τοις μετρητοίς).

                            Η επιλογή είναι δική σου(κάνε test-drive σε 4 τουλάχιστον πρίν καταλήξεις)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              adis4gr last edited by

                              απ'οσο θυμαμαι το κορντομπα μαζευε καλα σχολια,ασχημο δεν ειναι,εχει δυναμη και μεγαλο χωρο αποσκευων...δε νομιζω οτι θες τιποτα αλλο!
                              με 17 πλεον μπορεις να παρεις μοντεο!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stam69 last edited by

                                Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

                                Μια καλησπέρα κι από μένα - πρώτο μήνυμα στο forum, αν και το παρακολουθώ εδώ και καιρό. 'Ξεθάβω' αυτό το θέμα για να μην ανοίγω καινούργιο.

                                Ενδιαφέρομαι για το Cordoba 101hp στην έκδοση Stylance. Οι απαιτήσεις μου είναι, με αυτή την προτεραιότητα, οι εξής:

                                • Αξιοπιστία μηχανικών μερών.
                                • Χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης.
                                • Χώρος (κυρίως αποσκευών).
                                • Ενεργητική ασφάλεια (γι' αυτό και σκέφτομαι τους 101 ίππους).
                                • Παθητική ασφάλεια.

                                Πιο κοινά αναμενόμενα σενάρια χρήσης:

                                • Καθημερινές μετακινήσεις από και προς τη δουλειά (ένας ενήλικας , περίπου 20 χλμ πήγαιν' -έλα με μποτιλιάρισμα).
                                • Σαββατοκύριακο για μπάνιο - εκδρομή (δύο ενήλικες - δύο μικρά παιδιά, στα πέριξ των Αθηνών)
                                • Καλοκαιρινές διακοπές (δύο ενήλικες - δύο μικρά παιδιά, φουλ μπαγκάζια, εθνική με A/C).

                                Θα εκτιμούσα τις απόψεις σας για το αν θα με καλύψει το συγκεκριμένο μοντέλο, κυρίως από όσους ήδη το κατέχουν.

                                Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                                ΥΓ Είναι όντως ΤΟΣΟ μεγάλο πρόβλημα το ηλεκτρονικό γκάζι όσο το περιγράφουν;

                                Καλησπέρα.

                                Ανήκω στην ίδια κατηγορία (married with kids) και πριν από 5 μήνες ήμουν στην ίδια μοίρα με σένα.

                                Οι επιλογές μου (sedan) ήταν:
                                α) Seat Cordoba
                                b) Renault Megane
                                c) Huyndai Elantra
                                d) Nissan Almera Challenge

                                Τελικώς επέλεξα το (δ), μετά από λεπτομερή έλεγχο και δοκιμές όλων των των παραπάνω, αλλά και με την υπεροχή των 115ΗΡ που υπόσχεται η Nissan στην έκδοση Challenge και την αξεπέραστη αξιοπιστία.

                                Τώρα, μετά από 6000χλμ, θεωρώ ότι έκανα την πιό καλή επιλογή(για κόστος έως 17.000 το ΑΝΩΤΕΡΟ!). Πολύ καλοί χώροι, ικανοποιητικότατο πορτ-μπαγκάζ, φοβερός vvti κινητήρας με αρκετή ευστροφία(έκδοση Challenge με 115ΗΡ), καλή οδική συμπεριφορά(έκδοση Challenge με 115ΗΡ), τιμή 16100€ με το κλειδί στο χέρι(για αγορά τοις μετρητοίς).

                                Η επιλογή είναι δική σου(κάνε test-drive σε 4 τουλάχιστον πρίν καταλήξεις)

                                Nissan Almera τετράπορτο με 115 hp είναι τώρα μόνο το Acenta, που είναι 1800 εκ. και κάνει 18710 + 300 το μεταλλικό. Το Cordoba 1.4 101 hp Stylance έχει μόνο 13650 + 320 μεταλλικό. Τα δύο μοντέλα δεν συγκρίνονται ούτε από πλευράς τιμής ούτε κόστους χρήσης...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  puntolord last edited by

                                  Ο χρήστης stam69 έγραψε:

                                  Μια καλησπέρα κι από μένα - πρώτο μήνυμα στο forum, αν και το παρακολουθώ εδώ και καιρό. 'Ξεθάβω' αυτό το θέμα για να μην ανοίγω καινούργιο.

                                  Ενδιαφέρομαι για το Cordoba 101hp στην έκδοση Stylance. Οι απαιτήσεις μου είναι, με αυτή την προτεραιότητα, οι εξής:

                                  • Αξιοπιστία μηχανικών μερών.
                                  • Χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης.
                                  • Χώρος (κυρίως αποσκευών).
                                  • Ενεργητική ασφάλεια (γι' αυτό και σκέφτομαι τους 101 ίππους).
                                  • Παθητική ασφάλεια.

                                  Πιο κοινά αναμενόμενα σενάρια χρήσης:

                                  • Καθημερινές μετακινήσεις από και προς τη δουλειά (ένας ενήλικας , περίπου 20 χλμ πήγαιν' -έλα με μποτιλιάρισμα).
                                  • Σαββατοκύριακο για μπάνιο - εκδρομή (δύο ενήλικες - δύο μικρά παιδιά, στα πέριξ των Αθηνών)
                                  • Καλοκαιρινές διακοπές (δύο ενήλικες - δύο μικρά παιδιά, φουλ μπαγκάζια, εθνική με A/C).

                                  Θα εκτιμούσα τις απόψεις σας για το αν θα με καλύψει το συγκεκριμένο μοντέλο, κυρίως από όσους ήδη το κατέχουν.

                                  Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                                  ΥΓ Είναι όντως ΤΟΣΟ μεγάλο πρόβλημα το ηλεκτρονικό γκάζι όσο το περιγράφουν;

                                  Καλησπέρα.

                                  Ανήκω στην ίδια κατηγορία (married with kids) και πριν από 5 μήνες ήμουν στην ίδια μοίρα με σένα.

                                  Οι επιλογές μου (sedan) ήταν:
                                  α) Seat Cordoba
                                  b) Renault Megane
                                  c) Huyndai Elantra
                                  d) Nissan Almera Challenge

                                  Τελικώς επέλεξα το (δ), μετά από λεπτομερή έλεγχο και δοκιμές όλων των των παραπάνω, αλλά και με την υπεροχή των 115ΗΡ που υπόσχεται η Nissan στην έκδοση Challenge και την αξεπέραστη αξιοπιστία.

                                  Τώρα, μετά από 6000χλμ, θεωρώ ότι έκανα την πιό καλή επιλογή(για κόστος έως 17.000 το ΑΝΩΤΕΡΟ!). Πολύ καλοί χώροι, ικανοποιητικότατο πορτ-μπαγκάζ, φοβερός vvti κινητήρας με αρκετή ευστροφία(έκδοση Challenge με 115ΗΡ), καλή οδική συμπεριφορά(έκδοση Challenge με 115ΗΡ), τιμή 16100

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stam69 last edited by

                                    Τα σέρβις μπορεί να είναι φτηνότερα, αλλά η κατανάλωση, η ασφάλιση, τα τέλη κυκλοφορίας για το 1800άρι;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      puntolord last edited by

                                      Ο χρήστης stam69 έγραψε:
                                      Τα σέρβις μπορεί να είναι φτηνότερα, αλλά η κατανάλωση, η ασφάλιση, τα τέλη κυκλοφορίας για το 1800άρι;

                                      Εξ αρχής μιλούσα για την έκδοση 1500cc Motiva Challenge φίλε μου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        adis4gr last edited by

                                        υπαρχει ακομα αλμερα που κανει 18000+ ευρω?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stam69 last edited by

                                          Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

                                          Τα σέρβις μπορεί να είναι φτηνότερα, αλλά η κατανάλωση, η ασφάλιση, τα τέλη κυκλοφορίας για το 1800άρι;

                                          Εξ αρχής μιλούσα για την έκδοση 1500cc Motiva Challenge φίλε μου.

                                          Δεν υπάρχει τέτοιο μοντέλο στον τιμοκατάλογο της Nissan. Τι εννοείς ότι όλα τα Almera μπορούν να γίνουν Challenge; Καμμιά αλλαγή κινητήρα μήπως;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            puntolord last edited by

                                            Ο χρήστης stam69 έγραψε:

                                            Τα σέρβις μπορεί να είναι φτηνότερα, αλλά η κατανάλωση, η ασφάλιση, τα τέλη κυκλοφορίας για το 1800άρι;

                                            Εξ αρχής μιλούσα για την έκδοση 1500cc Motiva Challenge φίλε μου.

                                            Δεν υπάρχει τέτοιο μοντέλο στον τιμοκατάλογο της Nissan. Τι εννοείς ότι όλα τα Almera μπορούν να γίνουν Challenge; Καμμιά αλλαγή κινητήρα μήπως;

                                            Με 'δουλεύεις' έτσι? Κι εγώ τί έχω αγοράσει το Μάρτιο???

                                            Oι εκδόσεις Challenge περιλαμβάνουν τις εξής αλλαγές:

                                            α) Αλλαγή ολόκληρου συστήματος εξαγωγής(χταπόδι, καταλύτης,μεσαίο & τελικό καζανάκι)

                                            β) Αλλαγή αμορτισέρ (MONROE SPORT)

                                            γ) Αλλαγή ελατηρίων (EIBACH κόκκινα 2,5mm)

                                            δ) Φίλτρο ελεύθερης ροής

                                            Αποτέλεσμα: Ιπποδύναμη 115ΗΡ αντί για 98ΗΡ και σαφώς καλύτερη οδική συμπεριφορά.

                                            Πάτα εδώ για να δείς αυτό που πήρα εγώ:

                                            http://www.nissan.gr/nissan.nsf/Almera_ ... 1&q=Almera

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr