-
Ποιο ηταν το πρωτο αυτοκινητο στο οποιο βαλατε χερι; Σε ποια ηλικα; Με ποιον 'δασκαλο'; Τι αστεια ή και δυσαρεστα περιστατικα συνεβησαν;
(Για τους πιο υποψιασμενους, η ερωτηση ειναι παγιδα, αφου η απαντηση θα προδωσει -στο περιπου- την ηλικια του καθενα... )
Εγω ξεκινησα με τον 'τρελο' θειο της οικογενειας. Ριψοκινδυνος μεχρι εκει που δεν παει, 'διδαξε' σε ολα τα ξαδερφια τα μυστικα της οδηγησης (κατα τον ιδιο).
Αυτοκινητο: Ενα κιτρινο Jeep Daihatsu (δεν θυμαμαι ποιο μοντελο, ηταν καθαροαιμο τζιπ με τρακτερωτα λαστιχα και μαλακη οροφη, πριν τα Rocky-Feroza). Στα ~90 χλμ χτυπουσε ενα 'καμπανακι' (πλησιαζες στην τελικη ).
'Εμαθα' στις παραλιες και τους χωματοδρομους της Σιθωνιας, στα 15 μου χρονια, με ενα σωρο τρελες (οδηγηση με τις 2 ροδες μεσα στο νερο και τις δυο στην αμμο, οδηγηση εκτος δρομου, οταν ακομα δεν ειχα μαθει εντος κτλ). Αγιο ειχαμε που γλιτωσαμε.
Στα 17-18 εκανα 'κανονικα' μαθηματα με τη μητερα μου, που ηταν πολυ καλη δασκαλα (εκπαιδευτικος γαρ). Την εποχη εκεινη επαιρνα (=εκλεβα) το οικογενειακο αυτοκινητο οταν οι γονεις ελειπαν ή οταν πηγαινα με τον πατερα μου για ψαροντουφεκο (αυτος ψαρευε 2+ ωρες, κι εγω εκανα μεταβολη, εβγαινα απο το νερο και επαιρνα το αμαξι). Καποια φορα, φθινοπωρο, πηρα το αυτοκινητο σε μια ερημικη παραλια και το εφερνα βολτες. Ειχε βρεξει και κατω ειχε πολλη λασπη, οποτε εκανα μερικες ωραιες 'μπαντες' με χειροφρενο. Μετα συνειδητοποιησα οτι ειχα κανει το μερος χαλια απο τις ροδιες. Επλυνα το αυτοκινητο με αλατονερο (που κουβαλουσα με την πλαστικη λεκανη για τα συνεργα του ψαρεματος) και 'ισιωσα' το μερος οσο μπορουσα με κατι κλαδια. Τελικα ο πατερας μου δεν καταλαβε (ή τουλαχιστον δεν ειπε) τιποτα!ΥΓ: Με τον ιδιο θειο οδηγησα φορτηγακι Ford (Transit;) πααααρα πολυ παλιο (εξαθεσιο διπλοκαμπινο, με τον κινητηρα στο κεντρο(!) της καμπινας, BMW 1800 και Triumph Herald Cabrio (μερακλης ο θειος!). Ακομα και σημερα (κοντευει τα 70) του δινει και καταλαβαινει.
-
Ποιο ηταν το πρωτο αυτοκινητο στο οποιο βαλατε χερι; Σε ποια ηλικα; Με ποιον 'δασκαλο'; Τι αστεια ή και δυσαρεστα περιστατικα συνεβησαν;
(Για τους πιο υποψιασμενους, η ερωτηση ειναι παγιδα, αφου η απαντηση θα προδωσει -στο περιπου- την ηλικια του καθενα... )
Εγω ξεκινησα με τον 'τρελο' θειο της οικογενειας. Ριψοκινδυνος μεχρι εκει που δεν παει, 'διδαξε' σε ολα τα ξαδερφια τα μυστικα της οδηγησης (κατα τον ιδιο).
Αυτοκινητο: Ενα κιτρινο Jeep Daihatsu (δεν θυμαμαι ποιο μοντελο, ηταν καθαροαιμο τζιπ με τρακτερωτα λαστιχα και μαλακη οροφη, πριν τα Rocky-Feroza). Στα ~90 χλμ χτυπουσε ενα 'καμπανακι' (πλησιαζες στην τελικη ).
'Εμαθα' στις παραλιες και τους χωματοδρομους της Σιθωνιας, στα 15 μου χρονια, με ενα σωρο τρελες (οδηγηση με τις 2 ροδες μεσα στο νερο και τις δυο στην αμμο, οδηγηση εκτος δρομου, οταν ακομα δεν ειχα μαθει εντος κτλ). Αγιο ειχαμε που γλιτωσαμε.
Στα 17-18 εκανα 'κανονικα' μαθηματα με τη μητερα μου, που ηταν πολυ καλη δασκαλα (εκπαιδευτικος γαρ). Την εποχη εκεινη επαιρνα (=εκλεβα) το οικογενειακο αυτοκινητο οταν οι γονεις ελειπαν ή οταν πηγαινα με τον πατερα μου για ψαροντουφεκο (αυτος ψαρευε 2+ ωρες, κι εγω εκανα μεταβολη, εβγαινα απο το νερο και επαιρνα το αμαξι). Καποια φορα, φθινοπωρο, πηρα το αυτοκινητο σε μια ερημικη παραλια και το εφερνα βολτες. Ειχε βρεξει και κατω ειχε πολλη λασπη, οποτε εκανα μερικες ωραιες 'μπαντες' με χειροφρενο. Μετα συνειδητοποιησα οτι ειχα κανει το μερος χαλια απο τις ροδιες. Επλυνα το αυτοκινητο με αλατονερο (που κουβαλουσα με την πλαστικη λεκανη για τα συνεργα του ψαρεματος) και 'ισιωσα' το μερος οσο μπορουσα με κατι κλαδια. Τελικα ο πατερας μου δεν καταλαβε (ή τουλαχιστον δεν ειπε) τιποτα!ΥΓ: Με τον ιδιο θειο οδηγησα φορτηγακι Ford (Transit;) πααααρα πολυ παλιο (εξαθεσιο διπλοκαμπινο, με τον κινητηρα στο κεντρο(!) της καμπινας, BMW 1800 και Triumph Herald Cabrio (μερακλης ο θειος!). Ακομα και σημερα (κοντευει τα 70) του δινει και καταλαβαινει.
-
Ποιο ηταν το πρωτο αυτοκινητο στο οποιο βαλατε χερι; Σε ποια ηλικα; Με ποιον 'δασκαλο'; Τι αστεια ή και δυσαρεστα περιστατικα συνεβησαν;
(Για τους πιο υποψιασμενους, η ερωτηση ειναι παγιδα, αφου η απαντηση θα προδωσει -στο περιπου- την ηλικια του καθενα... )
Εγω ξεκινησα με τον 'τρελο' θειο της οικογενειας. Ριψοκινδυνος μεχρι εκει που δεν παει, 'διδαξε' σε ολα τα ξαδερφια τα μυστικα της οδηγησης (κατα τον ιδιο).
Αυτοκινητο: Ενα κιτρινο Jeep Daihatsu (δεν θυμαμαι ποιο μοντελο, ηταν καθαροαιμο τζιπ με τρακτερωτα λαστιχα και μαλακη οροφη, πριν τα Rocky-Feroza). Στα ~90 χλμ χτυπουσε ενα 'καμπανακι' (πλησιαζες στην τελικη ).
'Εμαθα' στις παραλιες και τους χωματοδρομους της Σιθωνιας, στα 15 μου χρονια, με ενα σωρο τρελες (οδηγηση με τις 2 ροδες μεσα στο νερο και τις δυο στην αμμο, οδηγηση εκτος δρομου, οταν ακομα δεν ειχα μαθει εντος κτλ). Αγιο ειχαμε που γλιτωσαμε.
Στα 17-18 εκανα 'κανονικα' μαθηματα με τη μητερα μου, που ηταν πολυ καλη δασκαλα (εκπαιδευτικος γαρ). Την εποχη εκεινη επαιρνα (=εκλεβα) το οικογενειακο αυτοκινητο οταν οι γονεις ελειπαν ή οταν πηγαινα με τον πατερα μου για ψαροντουφεκο (αυτος ψαρευε 2+ ωρες, κι εγω εκανα μεταβολη, εβγαινα απο το νερο και επαιρνα το αμαξι). Καποια φορα, φθινοπωρο, πηρα το αυτοκινητο σε μια ερημικη παραλια και το εφερνα βολτες. Ειχε βρεξει και κατω ειχε πολλη λασπη, οποτε εκανα μερικες ωραιες 'μπαντες' με χειροφρενο. Μετα συνειδητοποιησα οτι ειχα κανει το μερος χαλια απο τις ροδιες. Επλυνα το αυτοκινητο με αλατονερο (που κουβαλουσα με την πλαστικη λεκανη για τα συνεργα του ψαρεματος) και 'ισιωσα' το μερος οσο μπορουσα με κατι κλαδια. Τελικα ο πατερας μου δεν καταλαβε (ή τουλαχιστον δεν ειπε) τιποτα!ΥΓ: Με τον ιδιο θειο οδηγησα φορτηγακι Ford (Transit;) πααααρα πολυ παλιο (εξαθεσιο διπλοκαμπινο, με τον κινητηρα στο κεντρο(!) της καμπινας, BMW 1800 και Triumph Herald Cabrio (μερακλης ο θειος!). Ακομα και σημερα (κοντευει τα 70) του δινει και καταλαβαινει.
-
Fiat 128, πρέπει να ήμουν περίπου δέκα, κατά τη διάρκεια διακοπών, 'δάσκαλος' ο πατέρας.
Τρελό όχημα αυτό το Φιατάκι, παλιοσίδερα το κάναμε με την απόσυρση
-
**Fiat 131 **1600 κυβικά (μπιαλμπεράκι rulez! )
Δάσκαλος (λίγο σπαστικός να πω την αλήθεια μου) ο πατέρας μου. Μετά από λίγο καιρό ανέλαβε η πίσω κίνηση να μου μάθει περισσότερα...
-
Καπου πρεπει να υπαρχει αναλογο θεμα...
Εγω εμαθα με ενα austin metro 1,0 που ζητημα ειναι αν ειχε 50 αλογα...
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Καπου πρεπει να υπαρχει αναλογο θεμα... -
Εγώ πρωτοέμαθα να οδηγώ στα 16 μου. Το όχημα ήταν ένα FIAT 127 0.9 8v 45hp, 2d, μοντέλο 1976.
Το πήρα σε έναν χωματόδρομο.Τέλος πάντων, από τα 17 μου και μετά άρχισα να το παίρνω κρυφά από τους δικούς μου και να οργώνω τους δρόμους της πόλης (και όχι μόνο της πόλης).
Στο τέλος η μητέρα μου το έμαθε και έγινε χαμός στο σπίτι!!! Αλλά μετά το ξέχασε, οπότε άρχισα να το ξαναπαίρνω! Βασικά τώρα μετανιώνω για τις πράξεις μου αυτές. Παρασυρόμουν από 'παλιοπαρέες' και γενικά ήμουν εξαιρετικά επιπόλαιος (ζώνη φορούσα όποτε θυμόμουν κ.τ.λ.)...
Στα 18,5 μου (Σεπτέμβρης του 1998) πήρα το δίπλωμα και από τότε όλα ΟΚ.Αν αξαιρέσει καινείς δηλαδή τις δύο παρά λίγο εξόδους μου (μια πολυ επικίνδυνη, ακόμα την αναπολώ και τρομάζω) και τα δύο τεκ-τα-κε.
Το αυτοκίνητο είχε υπέρστρεφε για πλάκα. Είχε αρκετό νεύρο. Έκανε πολύ θόρυβο. Το τιμόνι του είχε πολύ καλή αίσθηση. Ήταν όμως αργό. Η ροπή που έβγαζε από τα χαμηλά (σε συνδυασμό με το ΘΕΟΚΟΝΤΟ σαζμάν) θύμιζε cartepillar, αλλά στα ψηλά (>4.500 rpm) ο κινητήρας λαχάνιαζε πολύ. Ήταν και αρκετά οικονομικό.
Φορούσε αμορτισέρ της Kayaba (κόκκινα) και αναβαθμισμένα ζαντολάστιχα (από 135/80/13 σε 155/70/13)Απ' αυτό το αμάξι θα μου μείνουν οι συχνές επισκέψεις-σεμινάρια στους μηχανικούς. Επίσης σε αυτό το αμάξι εξασκήθηκα πολύ εντατικά (η μεγάλη μου έννοια) στο σπατουλάρισμα, στοκάρισμα, βάψιμο (με σπρέυ) κ.τ.λ. Μπορούσα να κάνω πολλές δουλειές πάνω σε αυτό, δουλειές για τις οποίες κάποιοι ηλεκτρολόγοι/μηχανικοί κ.τ.λ. μου ζητούσαν 50 και 100 ευρώ (ναι, τα πρόλαβε και τα ευρώ! ).
Το 'κουσούρι' αυτό μου έμεινε και στο 206. Οπότε το πασπατεύω και αυτό πολύ συχνά.Γενικά το αμάξι είχε αλλάξει 5 χρώματα (κόκκινο->καφέ->ανοιχτό μπλε->σκούπο μπλε->πετρόλ) και 3 μηχανές (η τελευταία και η εργοστασιακή ήταν οι καλύτερες). Εισήχθη μεταχειρισμένο από το Βέλγιο το 1981 (δεν θυμάμαι καλά), οπότε και αγοράστηκε από την μητέρα μου (τότε ο πατέρας μου είχε το Ford Taunus 1.2)
Τελικά το 2002 το αυτοκίνητο το τράκαρε η μητέρα μου (χωρίς να φταίει). Πήρε όλο το σασί και η επισκευή του ήταν ασύμφορη, μιας και η ασφαλιστική του φταίχτη δεν μας κάλυψε (λόγω παλαιότητας).
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Καπου πρεπει να υπαρχει αναλογο θεμα...
Βασικα βαριομουν να ψαξω......
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Fiat 128, πρέπει να ήμουν περίπου δέκα, κατά τη διάρκεια διακοπών, 'δάσκαλος' ο πατέρας.Τρελό όχημα αυτό το Φιατάκι, παλιοσίδερα το κάναμε με την απόσυρση
Fiat 128 και εγώ. Μάλιστα στη ίδια ηλικία. Πατούσες απότομα φρένο με αυτό το αυτοκίνητο και γύριζε η ουρά του. Ασε τα λάδια που έκαιγε!
-
Ο χρήστης taszia έγραψε:
Fiat 128, πρέπει να ήμουν περίπου δέκα, κατά τη διάρκεια διακοπών, 'δάσκαλος' ο πατέρας.
Τρελό όχημα αυτό το Φιατάκι, παλιοσίδερα το κάναμε με την απόσυρση
Fiat 128 και εγώ. Μάλιστα στη ίδια ηλικία. Πατούσες απότομα φρένο με αυτό το αυτοκίνητο και γύριζε η ουρά του. Ασε τα λάδια που έκαιγε!
τι έκαιγε???
Το δικό μας σε 17 χρόνια δεν έκαψε σταγόνα!Και η οδική του συμπεριφορά ήταν σεμινάριο για τα υπόλοιπα της εποχής.
Μοναδικό μελανό του σημείο, σκουριά στις ράγες οροφής (εκεί που έπιανε η σχάρα), τα 3 τελευταία του χρόνια.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Ποιο ηταν το πρωτο αυτοκινητο στο οποιο βαλατε χερι; Σε ποια ηλικα; Με ποιον 'δασκαλο'; Τι αστεια ή και δυσαρεστα περιστατικα συνεβησαν;Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
-
Nissan Cherry 1.0, κάπου στα 8 μου, με τον πατέρα μου στα πετάλ και εμένα στο τιμόνι. Κόντεψα να το ρίξω σε ένα χαντάκι.
-
Nissan Almera 1.4, το πρώτο αυτοκίνητο που οδήγησα 'κανονικά', αμέσως μόλις έφτασα τα πετάλ. Πάλι δάσκαλος ο πατέρας μου.
-
Nissan Micra 1.0, το αυτοκίνητο με το οποίο έκανα τα περισσότερα χλμ πριν πάρω δίπλωμα (πάντα με κάποιον από τους γονείς μου μαζί, σε επαρχιακούς δρόμους) και το οποίο χρησιμοποιώ και τώρα που έχω δίπλωμα...
Αυτά!
-
-
Από πολύ μικρός είχα αδυναμία στα αυτοκινητα. Παρακολουθούσα τον πατέρα μου όταν οδηγούσε και τον ρωτούσα αν 'είναι ωραίο να οδηγείς' (μιλάμε για μονοψήφιες ηλικίες). Στα 8-9 μου θυμάμαι ότι του άλλαζα εγώ τις ταχύτητες όταν πηγαίναμε καμιά βόλτα.
Πρωτοδήγησα στα 10 μου, ένα Ford Escort του 1988 σε ένα χωριό και έκτοτε όποτε πηγαίναμε εκδρομή κάπου έξω από την Αθήνα, πάντα καβάτζωνα μια βόλτα. Στα 14-15 μου, ο πατέρας μου με πήγαινε όλο και συχνότερα στα πάρκιγκ του Ολυμπιακού σταδίου (κάθε Κυριακή).
Πήρα το δίπλωμά μου 10 μέρες αφού έκλεισα τα 18. Έκανα 3 ώρες μαθήματα (σε φίλο δάσκαλο) και πήγα κι έδωσα. Τότε δεν ήξερα τίποτα, αλλά τελικά μάλλον λάδωσα για να περάσω...
Μόλις συνειδητοποίησα ότι έχω το δίπλωμα 8 χρόνια!! Πωπωω...!! Σαν χτες τα θυμάμαι όλα αυτά
Θέμης
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μοναδικό μελανό του σημείο, σκουριά στις ράγες οροφής (εκεί που έπιανε η σχάρα), τα 3 τελευταία του χρόνια.Το 'δικό' μου 127 σκούριαζε για πλάκα. Ίσως να φταίει το γεγονός ότι η μητέρα μου το άλλαξε 5 χρώματα (σε μετριότατους λαμαρινάδες) και έτσι από το πολύ τρίψε-τρίψε έφυγαν και τα τελευταία ίχνη εργοστασιακού στοκαρίσματος κ.τ.λ.
Το λαδάκι του το τσιμπούσε, αλλά πάντα σε λογικά πλαίσια.
Έμπαζε νερά από παντού (μετά από πλύσιμο σε βενζινάδικο ετοίμαζα τα σφουγγαρόπανα), αλλά και σ' αυτο ευθύνονταν οι κακοτεχνίες των 'λαμαρινάδων'.Προς το τέλος είχε πρόβλημα και το συγχρονιζέ της 2ας...
-
Εγώ πάντως δεν κρύβω την ηλικία μου. Είμαι ένας έφηβος 49 Μαϊων. Λοιπόν το αυτοκίνητο που έμαθα να οδηγώ. Τις πρώτες απόπειρες/εμπιρείες τις ξεκίνησα το 1974 με το Peugeot 403 του πατέρα μου. Διαδρομή Αμπελόκηποι-Μαραθώνας. Ναί τότε που στην χειρώτερη περίπτωση η διαδρομή δεν διαρκούσε πάνω απο 50 λεπτά της ώρας. Το 1975 πήγα σε σχολή οδηγών σχεδόν έτοιμος θα έλεγα. Εκανα τότε περί τα 10 μαθήματα με ένα Datsun 1400, και με το οποίο έδωσα και τις εξετάσεις. Σημείωση ότι η κάθε ώρα μαθήματος κόστιζε 80 δραχμές. Μετά έδωσα εξετάσεις στον Χολαργό. Δυστοιχώς την πρώτη φορά δεν τα κατάφερα να περάσω αφού βγήκα έξω απο τον σαλίγκαρο. Κατάφερα και πήρα την άδεια με τη δεύτερη φορά. Η άδεια οδήγησης που είχα ανέφερε αύξοντα αριθμό κάπου κοντά στις 950 χιλιάδες. Τόσοι είμαστε όλοι κι’όλοι οι δηλωμένοι οδηγοί τον Ιούλιο του 1975. Απο εκεί και μετά οδηγώ για 30 χρόνια με μόνο ένα τρακάρισμα έως τώρα, και μόλις 4 κλήσεις για τροχαία παράβαση. Εμπιρείες έχω απο τα παρακάτω αυτοκίνητα που πέρασαν απο τα χέρια μου (όλα ιδιόκτησία δικιάς μου ή και της οικογενείας μου)
- Peugeot 403 / 1962 πρώτη μου αγάπη. το τράκαρα κάποτε για τα πράσινα μάτια της συζύγου μου
- SIMCA 1100 GLS / 1972 πρώτες εμπιρείες στην γρήγορη οδήγηση
- Peugeot 304 / 1975 το πρώτο φοιτιτικό αυτοκίνητο στο Λονδίνο
- Triumph Spitfire VI / 1972 το δεύτερο φοιτικό αυτοκίνητο στο Λονδίνο
- Lotus Europa / 1972 το τρίτο μου φοιτικό. Εδώ τα πράγματα αγρίεψαν
- Triumph Stag / 1976 το τέταρτο φοιτικό μου. Σπορτίβ και σύζυγος τότε
- Ford Capri II Automatic / 1976 επιστροφή στην Ελλάδα και προσγείωση στην σκληρή Ελληνική πραγματικότητα
- Ford Taunus 17M / 1963 Η σκληρή Ελληνική συνεχείζεται αμίληκτη
- Ford Capri I / 1969 Κάπου τα πράγματα καλυτέρευσαν
- SIMCA 1508 GT / 1977 το αυτοκίνητο που σου συγχωρούσε τα περισσότερα λάθη σου στο δρόμο
- SEAT Cordoba / 1995 ότι χειρότερο είχα ποτέ
- Toyota Starlet / 1995 ότι καλύτερο έβγαλε η Toyota. το έχω ακόμη
- Toyota Corolla XLI / 1996 αυτοκίνητη βάρκα αλλά με αξεπέραστο μοτέρ
- Volkswagen Passat / 1996 η σύζυγος μου πάντα αγαπούσε την VAG, είναι δε μόνιμα αραγμένο στο εξοχικό μου στην Β.Ευβοια.
- Toyota Corolla TSport / 2002 αυτό που οδηγώ σήμερα. το αυτοκίνητο θέλει το θέμα είναι αν μπορεί και ο οδηγός του
Εντάξι σας ζάλισα θα μου πείτε. Εντάξι-εντάξι δεν θα το ξανακάνω
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Μοναδικό μελανό του σημείο, σκουριά στις ράγες οροφής (εκεί που έπιανε η σχάρα), τα 3 τελευταία του χρόνια.
Το 'δικό' μου 127 σκούριαζε για πλάκα. Ίσως να φταίει το γεγονός ότι η μητέρα μου το άλλαξε 5 χρώματα (σε μετριότατους λαμαρινάδες) και έτσι από το πολύ τρίψε-τρίψε έφυγαν και τα τελευταία ίχνη εργοστασιακού στοκαρίσματος κ.τ.λ.
Το λαδάκι του το τσιμπούσε, αλλά πάντα σε λογικά πλαίσια.
Έμπαζε νερά από παντού (μετά από πλύσιμο σε βενζινάδικο ετοίμαζα τα σφουγγαρόπανα), αλλά και σ' αυτο ευθύνονταν οι κακοτεχνίες των 'λαμαρινάδων'.Προς το τέλος είχε πρόβλημα και το συγχρονιζέ της 2ας...
Aν θες πίστεψέ το, το καημένο το 128 μας πήγε στην πρέσα για παλιοσίδερα με το εργοστασιακό του άσπρο χρώμα
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Καπου πρεπει να υπαρχει αναλογο θεμα...
Εψαξα, αλλα δεν το βρηκα
Κι οταν απαντησε ο Krusenstern (που παντα ψαχνει και παραπεμπει στα παλια θεματα), βεβαιωθηκα οτι δεν υπαρχει παρομοιο θεμα .
Αν θελουν οι mods ας μεταφερθουμε εκει. -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Καπου πρεπει να υπαρχει αναλογο θεμα...
Εψαξα, αλλα δεν το βρηκα
Κι οταν απαντησε ο Krusenstern (που παντα ψαχνει και παραπεμπει στα παλια θεματα), βεβαιωθηκα οτι δεν υπαρχει παρομοιο θεμα .
Αν θελουν οι mods ας μεταφερθουμε εκει.βαριόμουν κι εγώ να ψάξω να σου πω την αλήθεια
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Καπου πρεπει να υπαρχει αναλογο θεμα...
Εψαξα, αλλα δεν το βρηκα
Κι οταν απαντησε ο Krusenstern (που παντα ψαχνει και παραπεμπει στα παλια θεματα), βεβαιωθηκα οτι δεν υπαρχει παρομοιο θεμα .
Αν θελουν οι mods ας μεταφερθουμε εκει.βαριόμουν κι εγώ να ψάξω να σου πω την αλήθεια
Ντροπήηηηηηη!!!!
-
Χαχαχαχα.Γεια σου ρε συνεταιρε......
-
Ok, lock
Με ποιο αυτοκινητο μαθατε να οδηγειτε;