'''Διασκεδαστικη''' μεχρι αποδειξεως του αντιθετου.... και δεν ειναι και λιγες οι φορες που την 'διασκεδαση' καποιων την πληρωνουν αλοι
Εκτος και αν εισται σιγουροι οτι εκει που 'διασκεδαζετε' δεν κυκλοφορει τιποτε αλλο εκτος απο εσας και το αυτοκινητο σας
Μηπως πρεπε να σταματησει να διαδιδετε η αποψη πως το αυτοκινητο ( που κινειτε αναμεσα σε τοσα αλλα κινουμενα πραγματα) ειναι μεσον διασκεδασης οπως βεβαια εννοειτε πιο πανω?
-
Όπως φαίνεται και απο την υπογραφή μου οδηγώ ενα Megane 1.6 εδώ και 2 περίπου χρόνια. Ο προσανατολισμός και το στήσιμο του αυτοκινήτου είναι μάλλον οικογενειακός, παρ όλα αυτά έχω παρατηρήσει κάποια ενδιαφέροντα πράγματα τον τελευταίο καιρό.
Τα ελαστικά μου έχουν μια κάποια φθορά (τι τραβήξανε αυτά τα 2 χρόνια... ) και αυτό που έχω παρατηρήσει είναι πως η τυπικά υποστροφική συμπεριφορά του αυτοκινήτου έχει αρχίσει να εμφανίζει τάσεις υπερστροφής. Με τους κατάλληλους χειρισμούς στο τιμόνι και το γκάζι μπορώ να μπω σε στροφή με αρκετά χιλιόμετρα και το αυτοκίνητο να πετάξει κώλο λες και είναι πισωκίνητο και με τα λάστιχα να τσιρίζουν. Και χωρίς τρελλές ταρζανιές (χειρόφρενα κ.λ.π.). Το αμάξι το ζορίζω και έχω καιρό να 'νιώσω' υποστροφή.
Σκεφτόμουν σε λίγο καιρό να αλλάξω λάστιχα και με ενοχλεί κάπως το οτι αυτή η παιχνιδιάρικη συμπεριφορά του αμαξιού θα ξαναγίνει 'ουδέτερη'.
Απόψεις επι του θέματος;
-
Όπως φαίνεται και απο την υπογραφή μου οδηγώ ενα Megane 1.6 εδώ και 2 περίπου χρόνια. Ο προσανατολισμός και το στήσιμο του αυτοκινήτου είναι μάλλον οικογενειακός, παρ όλα αυτά έχω παρατηρήσει κάποια ενδιαφέροντα πράγματα τον τελευταίο καιρό.
Τα ελαστικά μου έχουν μια κάποια φθορά (τι τραβήξανε αυτά τα 2 χρόνια... ) και αυτό που έχω παρατηρήσει είναι πως η τυπικά υποστροφική συμπεριφορά του αυτοκινήτου έχει αρχίσει να εμφανίζει τάσεις υπερστροφής. Με τους κατάλληλους χειρισμούς στο τιμόνι και το γκάζι μπορώ να μπω σε στροφή με αρκετά χιλιόμετρα και το αυτοκίνητο να πετάξει κώλο λες και είναι πισωκίνητο και με τα λάστιχα να τσιρίζουν. Και χωρίς τρελλές ταρζανιές (χειρόφρενα κ.λ.π.). Το αμάξι το ζορίζω και έχω καιρό να 'νιώσω' υποστροφή.
Σκεφτόμουν σε λίγο καιρό να αλλάξω λάστιχα και με ενοχλεί κάπως το οτι αυτή η παιχνιδιάρικη συμπεριφορά του αμαξιού θα ξαναγίνει 'ουδέτερη'.
Απόψεις επι του θέματος;
-
Όπως φαίνεται και απο την υπογραφή μου οδηγώ ενα Megane 1.6 εδώ και 2 περίπου χρόνια. Ο προσανατολισμός και το στήσιμο του αυτοκινήτου είναι μάλλον οικογενειακός, παρ όλα αυτά έχω παρατηρήσει κάποια ενδιαφέροντα πράγματα τον τελευταίο καιρό.
Τα ελαστικά μου έχουν μια κάποια φθορά (τι τραβήξανε αυτά τα 2 χρόνια... ) και αυτό που έχω παρατηρήσει είναι πως η τυπικά υποστροφική συμπεριφορά του αυτοκινήτου έχει αρχίσει να εμφανίζει τάσεις υπερστροφής. Με τους κατάλληλους χειρισμούς στο τιμόνι και το γκάζι μπορώ να μπω σε στροφή με αρκετά χιλιόμετρα και το αυτοκίνητο να πετάξει κώλο λες και είναι πισωκίνητο και με τα λάστιχα να τσιρίζουν. Και χωρίς τρελλές ταρζανιές (χειρόφρενα κ.λ.π.). Το αμάξι το ζορίζω και έχω καιρό να 'νιώσω' υποστροφή.
Σκεφτόμουν σε λίγο καιρό να αλλάξω λάστιχα και με ενοχλεί κάπως το οτι αυτή η παιχνιδιάρικη συμπεριφορά του αμαξιού θα ξαναγίνει 'ουδέτερη'.
Απόψεις επι του θέματος;
-
πρωτα η ασφαλεια, και μετα η διασκεδαση, ειδικα οταν μιλαμε και για οικογενιακο προσανατολισμο..
your choice
edit: για να τα εχεις ολα, παρε μεταχειρω σιδερενιες ζαντες και μονταρε τα παλια σου λαστιχα εκει.
οταν θα θες παιχνιδια, ξερεις τι θα κανεις.... -
Τό να κάνεις τό μπροστοκίνητο από υποστροφικό υπερστροφικό,νομίζω ότι γίνετε άν βάλεις στόν πίσω άξονα τα μπροστινά φθαρμένα λάστιχα,καί στόν μπροστινό άξονα βάλεις τα πισινά λάστιχα πού είναι σέ καλύτερη κατάσταση
ή
νά αλλάξεις τά μπροστινά μέ καινούρια αφήνοντας πίσω τα παλιά σου.Εκανες κάτι από αυτά τα δύο;
Ρωτάω,γιατί δέν μπορώ να καταλάβω πώς τό ήδη υποστροφικό (όπως λές εσύ) Μεγκάν,γίνεται υπερστροφικό όσο φθείρονται τα μπροστινά του λάστιχα.Τέλος πάντων,ότι καί νά έχει συμβεί,δώσε περισσότερο προσοχή από εδώ καί πέρα,καί ο λόγος είναι ότι,τό μπροστοκίνητο αυτοκίνητο ελέγχεται δυσκολότερα όταν τού φύγει ο κώλος από ότι άν τού φύγει η μούρη.
Καλή διασκέδαση,αλλά μέ ασφάλεια.
-
Αγαπητε φιλε, ο τελειος συνδιασμος ειναι γλυστερη ασφαλτος και φθαρμενα ελαστικα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Για εμενα δεν υπάρχει επικυνδυνο η οχι (οταν εχεις ομως αναρτηση) υπάρχει να ξερεις που πας και με ποσα πας. Οκ σε γενικες γραμμες. Αλλα να ξερεις πως και με καινουρια ελαστικα θα υπερστραψει αν προσπαθησεις περισσοτερο. Σε καθε περιπτωση τα χλμ/ωρα μειωνονται οσο τα ελαστικα φθειρονται, διαφορετικα γινεσαι επικυνδυνος
-
Αυτό που σκέφτηκα είναι πως απλά έχω 'μάθει' αρκετά το αμάξι και τις αντιδράσεις του και σε συνδυασμό με τα φθαρμένα ελαστικά μπορώ να προκαλέσω υπερστροφή.
Δεν έχω κανει αλλαγή στα λάστιχα εμπρός πίσω, παρ' όλα αυτά όπως τα βλέπω τα λάστιχα δεν έχουν τρελλή φθορά αλλα έχουν ξεραθεί αρκετά. Δηλαδή π.χ. σε τσαρούχωμα φρένων μπαίνει πιο εύκολα πλέον το ABS.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
**Αυτό που σκέφτηκα είναι πως απλά έχω 'μάθει' αρκετά το αμάξι και τις αντιδράσεις του και σε συνδυασμό με τα φθαρμένα ελαστικά μπορώ να προκαλέσω υπερστροφή. **Δεν έχω κανει αλλαγή στα λάστιχα εμπρός πίσω, παρ' όλα αυτά όπως τα βλέπω τα λάστιχα δεν έχουν τρελλή φθορά αλλα έχουν ξεραθεί αρκετά. Δηλαδή π.χ. σε τσαρούχωμα φρένων μπαίνει πιο εύκολα πλέον το ABS.
Τι ημερομηνία κατασκευάστηκαν; Πόσα χλμ έχουν κάνει; Αυτό που λέει ο Hunter είναι λογικό (συνήθως στα προσθιοκίνητα που επιπλέον έχουν και πολύ βάρος εμπρός, τα μπροστά φθείρονται πιο γρήγορα). Μήπως το δεξί χέρι πάει πιο συχνά στο χειρόφρενο απ' όσο θα έπρεπε;;;
Πιθανό είναι επίσης και αυτό που λες και έχω boldάρει!
-
Απλως λογω πλεον χαμηλοτερων οριων(λογω φθορας) των ελαστικων ειναι πλεον πιο ευκολο πηγαινοντας πιο αργα να κανει διαφορα πραγματα το αυτοκινητο(υπερστροφη-υποστροφη-ντριφτ,φλικ,κλπ).Θεωρητικα αν βαλεις καινουργια ελαστικα παλι μπορει να γλιστραει και να κανει αυτα που κανει τωρα,αλλα με αρκετα περισσοτερα χλμ.Επιπλεον αυτο που σε βοηθαει τωρα( που εχεις καλυτερο κοντρολ) ειναι οτι η σχεση οριων ελαστικων με σκληροτητα αμορτισερ-ελατηριων ειναι καλυτερη απο οτι με καλα ελαστικα(λογικα τωρα γερνει λιγοτερο-πρωτα γλιστραει).Αυτο που συμβαινει τωρα ειναι σε ακραια ομως κατασταση αυτο που κανουν στο 4Τ-safetrack με το οχημα αραχνη,που με χαμηλη προσφυση κοντρολαρεις το οχημα εχοντας παρει πολλες φορες περιεργες γωνιες.
Κατ' εμε αν νομιζεις οτι γλιστραει αρκετα ευκολα ,αλλαξε τα λαστιχα και απλως θα εισαι πιο ασφαλης σε μια ενδεχομενη ασχημη κατασταση που μπορει να σου χρειαστει η παραπανω προσφυση! -
'''Διασκεδαστικη''' μεχρι αποδειξεως του αντιθετου.... και δεν ειναι και λιγες οι φορες που την 'διασκεδαση' καποιων την πληρωνουν αλοι
Εκτος και αν εισται σιγουροι οτι εκει που 'διασκεδαζετε' δεν κυκλοφορει τιποτε αλλο εκτος απο εσας και το αυτοκινητο σας
Μηπως πρεπε να σταματησει να διαδιδετε η αποψη πως το αυτοκινητο ( που κινειτε αναμεσα σε τοσα αλλα κινουμενα πραγματα) ειναι μεσον διασκεδασης οπως βεβαια εννοειτε πιο πανω? -
Δεν εχεις πολυ αδικο,αλλα μην το τραβαμε και στα ακρα.
Το αυτοκινητο ειναι και ηταν ανεκαθεν μεσο διασκεδασης,οταν διασκεδαση ειναι ακομα και η απλη βολτα γυρο απο πεντελη,προς μαραθωνα,προς χαλκιδα,προς πατρα,και αλλου.Αλλο που τωρα με τα 700 αυτοκινητα ανα πολιτη δεν χωραμε πουθενα και δεν φχαριστιομαστε τιποτα,δυστυχως. -
Ο χρήστης abc123d έγραψε:
'''Διασκεδαστικη''' μεχρι αποδειξεως του αντιθετου.... και δεν ειναι και λιγες οι φορες που την 'διασκεδαση' καποιων την πληρωνουν αλοι
Εκτος και αν εισται σιγουροι οτι εκει που 'διασκεδαζετε' δεν κυκλοφορει τιποτε αλλο εκτος απο εσας και το αυτοκινητο σας
Μηπως πρεπε να σταματησει να διαδιδετε η αποψη πως το αυτοκινητο ( που κινειτε αναμεσα σε τοσα αλλα κινουμενα πραγματα) ειναι μεσον διασκεδασης οπως βεβαια εννοειτε πιο πανω?Για μένα παντως το αυτοκίνητο δεν είναι μέσο μετακίνησης...
-
Απο την αλλη αυτος ειναι και ενας λογος που ασχολουμαι με τους αγωνες αυτοκινητου,για να διασκεδαζω με τη μεγιστη ασφαλεια.
-
Εννοείται πως δεν κάνω ταρζανιές σε γεμάτους δρόμους κ.λ.π.