-
Μετά από αρκετό ψάξιμο για αγορά jeep, έχουμε καταλήξει στα 2 αυτά μοντέλα. Όσον αφορά την τιμή, αυτή κυμαίνεται στα ίδια και το δίλημμα μεταξύ RAV4 και X-trail προκύπτει τόσο από την άποψη του σχεδιασμού τους-εσωτερικού και εξωτερικού, όσο και από την οδηγική τους συμπεριφορά. Ο φίλος μου δείχνει μεγαλύτερη εκτίμηση στο X-trail λόγω του εσωτερικού του σχεδιασμού και ιδιαιτέρως του ταμπλώ, ως πιο προσεγμένα. Επίσης θεωρεί την επιλογή 4κίνησης σημαντικό παράγοντα. Η μόνη του ένσταση είναι στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, πράγμα με το οποίο συμφωνώ. Βρίσκω τα φανάρια του αρκετά μεγάλα και εκτείνονται μέχρι το καπώ! Αντίθετα, το RAV4 είναι πολύ πιο σουλουπωμένο και χαριτωμένο από όλες τις απόψεις, εξωτερικά. Θα ήθελα μια τρίτη άποψη σχετική με αυτά που προανέφερα, καθώς και σχετικά με την κατανάλωση και τισ επιδόσεις...Εύχαριστώ!! Μαριέττα
-
Μετά από αρκετό ψάξιμο για αγορά jeep, έχουμε καταλήξει στα 2 αυτά μοντέλα. Όσον αφορά την τιμή, αυτή κυμαίνεται στα ίδια και το δίλημμα μεταξύ RAV4 και X-trail προκύπτει τόσο από την άποψη του σχεδιασμού τους-εσωτερικού και εξωτερικού, όσο και από την οδηγική τους συμπεριφορά. Ο φίλος μου δείχνει μεγαλύτερη εκτίμηση στο X-trail λόγω του εσωτερικού του σχεδιασμού και ιδιαιτέρως του ταμπλώ, ως πιο προσεγμένα. Επίσης θεωρεί την επιλογή 4κίνησης σημαντικό παράγοντα. Η μόνη του ένσταση είναι στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, πράγμα με το οποίο συμφωνώ. Βρίσκω τα φανάρια του αρκετά μεγάλα και εκτείνονται μέχρι το καπώ! Αντίθετα, το RAV4 είναι πολύ πιο σουλουπωμένο και χαριτωμένο από όλες τις απόψεις, εξωτερικά. Θα ήθελα μια τρίτη άποψη σχετική με αυτά που προανέφερα, καθώς και σχετικά με την κατανάλωση και τισ επιδόσεις...Εύχαριστώ!! Μαριέττα
-
Μετά από αρκετό ψάξιμο για αγορά jeep, έχουμε καταλήξει στα 2 αυτά μοντέλα. Όσον αφορά την τιμή, αυτή κυμαίνεται στα ίδια και το δίλημμα μεταξύ RAV4 και X-trail προκύπτει τόσο από την άποψη του σχεδιασμού τους-εσωτερικού και εξωτερικού, όσο και από την οδηγική τους συμπεριφορά. Ο φίλος μου δείχνει μεγαλύτερη εκτίμηση στο X-trail λόγω του εσωτερικού του σχεδιασμού και ιδιαιτέρως του ταμπλώ, ως πιο προσεγμένα. Επίσης θεωρεί την επιλογή 4κίνησης σημαντικό παράγοντα. Η μόνη του ένσταση είναι στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, πράγμα με το οποίο συμφωνώ. Βρίσκω τα φανάρια του αρκετά μεγάλα και εκτείνονται μέχρι το καπώ! Αντίθετα, το RAV4 είναι πολύ πιο σουλουπωμένο και χαριτωμένο από όλες τις απόψεις, εξωτερικά. Θα ήθελα μια τρίτη άποψη σχετική με αυτά που προανέφερα, καθώς και σχετικά με την κατανάλωση και τισ επιδόσεις...Εύχαριστώ!! Μαριέττα
-
H ομορφιά είναι καθαρά δικό σου θέμα. Σαφέστατα όμως το RAV είναι κομψότερο. Από εκεί και πέρα το X-trail έχει φοβερούς χώρους ειδικά στο πορτμπαγκάζ. Το RAV μένει λίγο πίσω εδώ αλλά όχι ότι δεν έχει και αυτό πολύ καλούς χώρους.
Στο δρόμο τώρα και στις επιδόσεις το RAV είναι πολύ μπροστά. Στο χωματόδρομο το X-trail είναι πιο άνετο.
Η τετρακίνηση του RAV είνα πραγματική και τη θεωρώ καλύτερη. Του X-trail πάντως αν και δεν έχει κεντρικό διαφορικό είναι η καλύτερη υλοποίηση που υπάρχει αυτή τη στιγμή σε αυτού του τύπου τις 'τετρακινήσεις'. Το X-trail μπορεί να είναι:
1 προσθιοκίνητο
2. τετρακίνητο με συμπλέκτη που ενεργοποεί το πίσω διαφορικό αν οι μπροστινοί τροχοί σπινάρουν και
3. τετρακίνητο με κλειδωμένο τον συμπλέκτη στο 53% μπροστα και 47%πίσω.
Προσωπικά θα επέλεγα RAV αλλά στην έκδοση comfort που δεν έχει ηλεκτρονικά και έχει πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης. -
Να ξεκαθαρίσουμε ότι κανένα από τα 2 δεν είναι jeep, ούτε σε όνομα, ούτε σε είδος οχήματος, ούτε σε ικανότητες...
Αφού έχετε ψάξει αρκετά τότε ίσως αξίζει να ψάξετε και να περιμένετε λίγο ακόμα! Να δείτε το νέο GVitara που αναμένεται σε λιγότερο από μήνα. Επίσης ιαπωνικό σαφώς πιο τζίπ, με χώρους μάλλον ανάμεσα στους 2 και συνδυάζει μόνιμη τετρακίνηση με κλείδωμα κεντρικού και κοντές σχέσεις.... σε τιμή άγνωστη αλλά μάλλον απόλυτα ανταγωνιστική των άλλων δύο.
Για τα αρχικά 2:
Περί αισθητικής κολοκυθόπιτα.... για μένα όμως το Xtrail χάνει και μόνο λόγω του κεντρικού ταμπλώ....
Το RAV4 τελειώνει σαν μοντέλο. Το άλλο είναι πιο καινούργιο.
Νομίζω δεν τίθεται σύγκριση από πλευράς χώρων όπου το Χtrail έχει σαφώς το πάνω χέρι. Από τη άλλη το RAV4 έχει διαστάσεις Golf που είναι πιο καλό για την πόλη.
Η χρήση θα καθορίσει την επιλογή τετρακίνησης.... Η μόνιμη είναι μακράν καλύτερη στο δρόμο και στα χιόνια κλπ. Από την άλλη το κλείδωμα που διαθέτει το άλλο μπορεί να κάνει τη διαφορά σε κάποια δύσκολη λασπερή ανηφορίτσα. Το σύστημα του Xtrail όμως έχει μειωμένη αντοχή, έχει βρεθεί να εγκαταλείπει μετά από πολλά δύσκολα μαζί και μένεις δικίνητος.... Και βέβαια κανένα τετρακίνητο δεν πάει μακριά με τα ασφάλτινα λάστιχα που του φοράει το εργοστάσιο.
Το Xtrail είναι βαρύ και μάλλον ενεργοβόρο. Το RAV4 πιο ζωηρό και μοιάζει περισσότερο με κοινό αυτοκίνητο.
Τελικά όμως είναι άλλης κατηγορίας μεγέθους και αυτό για μένα είναι σημαντικό γιατί αν το έχεις ανάγκη δεν υποκαθίσταται....
Από την αρχική ερώτηση μοιάζει σαν το βασικό πρόβλημα του αγοραστή να είναι το αισθητικό... αν είναι έτσι άδικα ασχολούμαστε με χώρους, κύλιση, εκτός δρόμου δυνατότητες κλπ. Μήπως να μας ενημερώσει ο αγοραστής τι σκοπεύει να το κάνει το τετρακίνητο που θα πάρει? -
Σωστή η παρατήρηση της χρήσης του οχήματος, η οποία προορίζεται κατά κύριο λόγο για άσφαλτο αλλά η ανάγκη για καλή απόδοση σε πιο σκληρές συνθήκες είναι αναγκαία παρότι πιο σπάνια. Επίσης, εξακολουθεί να με ενδιαφέρει μια άποψη γνώστη, σχετικά μετην κατανάλωση των RAV και X-TRAIL..και ειδικά λόγω της επιλογής 4κίνισης του 2ου σε αντίθεση με το 1ο, όπου υποπτεύομαι πως η κατανάλωση είναι επιβαρυμένη.
-
Σωστα υποπτευεσαι, η καταναλωση ειναι αυξημενη,ειδικα αμα εχεις βαρυ ποδι.Ο μετρητης του αυτοκινητου δειχνει συντηρητικα νουμερα που δεν εχουν σχεση με την πραγματικοτητα.
Παντως σε στροφες το RAV ειναι εκπληκτικο, ειναι ψηλο,ειναι βαρυ, αλλα παει μαμιώντας!Αν τυχον το αγορασεις,μην τυχον και το παρεις με αυτοματο. -
Εμεις παραγγειλαμε RAV4 την περασμενη βδομαδα και το παραλαμβανουμε την επομενη. Κατα τη γνωμη μου δε συγκρινεται με το Nissan σε τιποτα εκτος απο τους χωρους (σιγα τη μεγαλη διαφορα αλλα τελος παντων). Πιο ομορφο, πιο προσεγμενο εσωτερικο, πιο δυνατος κινητηρας, 6 χρονια εγγυηση, πιο χαμηλη καταναλωση, πιο φτηνα ανταλλακτικα αποδεδειγμενα, πιο καλη οδικη συμπεριφορα σε ασφαλτο και αλλα πιο πολλα...
Εμεις πηραμε τη νεα εκδοση Edge σε χρωμα μαυρο με ηλιοροφη, πισω φιμε τζαμι, δερματινο σαλονι, bull bar, πλαϊνα σκαλοπατια, αισθητηρες παρκαρισματος, cruise control, κοτσαδορο, μαρσιπιεδες, συναγερμο, αεροτομη. Τελικη Τιμη 34.730. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Σωστα υποπτευεσαι, η καταναλωση ειναι αυξημενη,ειδικα αμα εχεις βαρυ ποδι.Ο μετρητης του αυτοκινητου δειχνει συντηρητικα νουμερα που δεν εχουν σχεση με την πραγματικοτητα.
Παντως σε στροφες το RAV ειναι εκπληκτικο, ειναι ψηλο,ειναι βαρυ, αλλα παει μαμιώντας!Αν τυχον το αγορασεις,μην τυχον και το παρεις με αυτοματο.Το Rav εχει ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ χαμηλοτερη καταναλωση τουλαχιστον 2 λιτρα στα 100 χλμ. διοτι εχει χαμηλοτερο βαρος (ειναι το ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΥ στην κατηγορια του με διαφορά), και ισχυροτερο κινητηρα που σημαινει καλυτερη ροπη απο το X-TRAIL
-
Τι ενδιαφερει καποιον η καταναλωση οταν δινει 35000 ευρω για αυτοκινητο Δεν τσιγκουνευεται στα χιλιαδες ευρω και τον ενδιαφερει ποσο πολυ καιει?
-
Ο χρήστης anaxiopistos έγραψε:
Τι ενδιαφερει καποιον η καταναλωση οταν δινει 35000 ευρω για αυτοκινητο Δεν τσιγκουνευεται στα χιλιαδες ευρω και τον ενδιαφερει ποσο πολυ καιει?Γιατι να δινει πχ 2.000Ε τον χρονο σε βενζινες;Για πέταμα τα έχει;
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Γιατι να δινει πχ 2.000Ε τον χρονο σε βενζινες;Για πέταμα τα έχει;Δεν τα έχει για πέταμα αλλά κάποιος που σκοπεύει να ξοδέψει 35Κ για αυτοκίνητο λογικό είναι να μην τον πολυνοιάζει η κατανάλωση. Αν τον νοιάζει αυτό σημαίνει οτι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να ξοδέψει τόσα λεφτά για αυτοκίνητο γιατί είναι εκτός του οικονομικού του βεληνεκούς...
Πέρα από αυτό και το RAV και το Χ-trail καταναλώνουν αρκετά... Αν θέλεις οικονομία σε αυτή την κατηγορία η επιλογή είναι μία. Forester ατμοσφαιρικό. Δεν καίει τίποτα σχετικά με τα υπόλοιπα και πέρα της εμφάνισης, είναι κατά πολύ καλύτερο αυτοκίνητο, από αυτά που συγκρίνουμε εδώ... -
Απο οτι φαινεται δεν χρειαζεται suv 4κινητο (και οχι τζηπ-καθαροαιμο οπως αναφερει η dram25) η κοπελα αφου δεν προκειται να χρησιμοποιησει την 4κινηση οποτε γιατι ψαχνει για τετοια αμαξια;
dram25 παρε κανα κανονικο αμαξι να κανεις την δουλεια σου και ασε τα γαιδουροαμαξα για τα χωματα (τζαμπα ογκος θα σου ειναι) αφου σε νοιαζει η καταναλωση παρε κανα Toyota Prius που ειναι μαματο! Οταν σκοπευεις να δωσεις 35000 ευρω δεν σε νοιαζει η καταναλωση γιατι εισαι αποφασισμενη για το τι πραμα θα παρεις και για ποιο σκοπο θα το εχεις! Το λεω για να μην μπλεκεις στα 4κινητα αφου υπαρχουν αμαξια με λιγοτερες απαιτησεις σε βενζινη στα ιδια λεφτα (λιγα βεβαια!).
panos7 αληθεια γιατι το πηρες το RAV4; για την πολη και για την οδικη συμπεριφορα; αμα ηθελες αυτα τα χαρακτηριστικα γιατι δεν επαιρνες ενα Α4 ή κανα Passat; Τι θες τα bullbar και τους μαρσπιεδες (και σκαλοπατια; αληθεια οι μαρσπιεδες δεν ειναι στην ιδια θεση με τα σκαλοπατια;) -
Καταρχην εχουμε μπλεξει τα αρθρα, 'ο'/'η' dram25. Ενα αυτο. Δευτερον, η αποφαση για αγορα SUV εχει βγει, απο κει και περα εξεταζουμε ολες τις παραμετρους, ακομα και την καταναλωση, γιατι οχι??. Τριτον, δε γινεται αναφορα για αποκλειστικη χρηση σε ασφαλτο, και απορω, ολοι στο Παλαιο Ηρακλειο ετσι ευκολα συμπερασματα βγαζετε? Διαβαζουμε καλα οοοοοολα οσα γραφονται παραπανω και απο ολους, πριν απαντησουμε. Ευχαριστω!!
-
Όσον αφορά το θέμα της εξωτερικής/εσωτερικής εμφάνισης, πιστεύω πως είναι υποκειμενικό. Εμένα μου αρέσουν και τα δύο αρκετά αλλά δίνω ένα προβάδισμα στο RAV4. Απο εκεί και πέρα το RAV4 είναι σημαντικά πιο γρήγορο (όχι πως το X-trail είναι αργό βέβαια για τα δεδομένα της κατηγορίας) και σίγουρα πιο οικονομικό απο πλευράς κατανάλωσης καθώς είναι σημαντικά ελαφρύτερο. Επιπλέον λόγω δυνατότερου και πιο εξελιγμένου κινητήρα στους ίδιους ρυθμόυς κίνησης θα καίει λιγότερο. Παρόλο αυτά δεν νομίζω ότι οι διαφορές θα είναι τόσο μεγάλες (γιατί το X-Trail μπορεί να κινείται και ως δικίνητο) που θα πρέπει να σε επηρεάσουν στην τελική σου επιλογή. Στον δρόμο το RAV4 είναι καλύτερο (είχε χαρακτηριστεί και ως 'το Gti των SUV') αλλά στο χώμα και ειδικότερα στις πιο δύσκολες καταστάσεις το X-Trail υπερέχει. Επιπλέον το X-Trail έχει καλύτερους χώρους. Απο ποιότητα κατασκευής είναι και τα δύο κορυφαία. Κάτι πολύ σημαντικό που ίσως δεν γνωρίζεις είναι ότι για το RAV4 αναμένεται το καινούργιο μοντέλο στις αρχές του 2006.
-
Πρεπει να ξεκαθαρισω πως το 'dram25' ειναι αντρικο nickname, απλως η κοπελλα μου το χρησιμοποιησε (λογω πορωσης) για να παρουσιασει και να αναπτυξει καποιες αποριες της. Θελω επισης να τονισω πως οταν κανεις μια επιλογη αυτο εξεταζεις, τα διαφορετικα στοιχεια του αντικειμενου για να παρεις την τελικη σου αποφαση,γιαυτο χρησιμοποιης το ρημα 'επιλεγω'. Φρασεις οπως: 'τι σε νοιαζει η καταναλωση' η 'τι τα θες τα σκαλοπατια'κλπ... μου θυμιζουν παιδακια που θα τους παρει ο μπαμπας το αυτοκινητο θα τους το πληρωνει και μπροστα στην λαχταρα τους να καθισουν πισω απο τιμονι δεν τους νοιαζει τιποτα αλλο εκτος του να ειναι 'μαματο'! Φιλε mak oντως πολυ χρησιμη η πληροφορια για το νεο μοντελο ειναι σημαντικο, ξερεις αν ειναι ολοκληρωτικη η αλλαγη η καποιες διορθωσεις?
-
απο αυτα τα 2 θα πηγαινα στο RAV ,
αν ειμουν free το Game θα παιζοταν αναμεσα στο Outlander kai to Forester -
Πως συνδεεται η free και η μη free κατασταση με την επολογη SUV??Διοτι στην επιλογη μοντελου δε ληφθηκε υπ οψιν η 'οικογενειακη' κατασταση. Εκτος και αν ως 'free' εννοεις κατι αλλο.
-
free εννοω χωρις τους περιορισμους που θετεις..δλδ η RAV h Χ-Τrail
επισης αν το ζητουμενο ειναι και η ποιοτητα της τετρακινησης (που σε μενα ειναι) περισσοτερο απο την ομορφια κλπ, θα πηγαινα σε forester i outlander. ειδικα το forester 2.0 X εχει και κοντες σχεσεις
-
Ναι! στο Παλαιο Ηρακλειο ειμαστε μαμω τα παιδια και βγαζουμε ευκολα γρηγορα συμπερασματα!
χιχιχιχιχι!
Toyota RAV4 ή NISSAN X-trail????