-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Την φάση την έχω σε βίντεο. Όπως το λες είναι. Έβαλε όπισθεν για να αποφύγει τον Σουμάχερ που ακολουθούσε από κοντά. Πρέπει να είναι στην Βαρκελώνη το 1993 αλλά γι'αυτό δεν είμαι σίγουρος. Όντως απίστευτοπως θα μπορουσαμε να εχουμε κι εμεις αυτο το βιντεακι???
pleasssssssssse!3 φασεις θα ηθελα να ειχα σε βιντεο:
α) το σκηνικο που λεμε πιο πανω
β) την οδηγηση στο βρεγμενο Χοκενχαιμ του Μπαρικελο (πριν 2 η 3 χρονια), με στεγνα λαστιχα, την ωρα που οι υπολοιποι εμπαιναν στα πιτς καθε 2 λεπτα για να αλλαξουν απο στεγνα σε βροχινα. λογω των απανωτων αλλαγων του καιρου
γ) μια θρυλικη μαχη αναμεσα σε berger & alesi οταν οδηγουσαν και οι 2 για την Ferrari νομιζω. Πανε πολλα χρονια, και εχω γερασει... Ισως να με απαταει και η μνημη μου. Οι πιο παλιοι ας με διορθωσουν... -
Ο χρήστης TRIUMPH CLUB έγραψε:
Την φάση την έχω σε βίντεο. Όπως το λες είναι. Έβαλε όπισθεν για να αποφύγει τον Σουμάχερ που ακολουθούσε από κοντά. Πρέπει να είναι στην Βαρκελώνη το 1993 αλλά γι'αυτό δεν είμαι σίγουρος. Όντως απίστευτο
πως θα μπορουσαμε να εχουμε κι εμεις αυτο το βιντεακι???
pleasssssssssse!Πάντως με e-mail είναι αδύνατο αφου έχω 56k σύνδεση. Τώρα αν υπάρχει άλλος τρόπος δεν ξέρω, βοηθήστε
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Πάντως με e-mail είναι αδύνατο αφου έχω 56k σύνδεση. Τώρα αν υπάρχει άλλος τρόπος δεν ξέρω, βοηθήστευπαρχει στο ιντερνετ???
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Την φάση την έχω σε βίντεο. Όπως το λες είναι. Έβαλε όπισθεν για να αποφύγει τον Σουμάχερ που ακολουθούσε από κοντά. Πρέπει να είναι στην Βαρκελώνη το 1993 αλλά γι'αυτό δεν είμαι σίγουρος. Όντως απίστευτο
Βαρκελώνη, 1991
Ορίστε και το video: http://www.farzadsf1gallery.com/features/barcel91/barcel913.mpg
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Την φάση την έχω σε βίντεο. Όπως το λες είναι. Έβαλε όπισθεν για να αποφύγει τον Σουμάχερ που ακολουθούσε από κοντά. Πρέπει να είναι στην Βαρκελώνη το 1993 αλλά γι'αυτό δεν είμαι σίγουρος. Όντως απίστευτο
Βαρκελώνη, 1991
Ορίστε και το video: http://www.farzadsf1gallery.com/features/barcel91/barcel913.mpg
Ευχαριστώ πολύ!!!
Πραγματικά απίστευτος! -
Αυτό που είναι απίστευτο σε εκείνο το συμβάν δεν είναι ότι απλώς έβαλε όπισθεν, αλλά το ότι έχει ήδη σκεφτεί ότι θα χρειαστεί να τη βάλει όταν το μονοθέσιο ξεκινά το τετ α κε. Η όπισθεν είχε ειδική ασφάλεια τότε για να μην μπαίνει κατά λάθος και ήθελε μια σχετική διαδικασία για να μπει. Δεν είναι μια απλή μετακίνηση του λεβιέ.
Το ότι οι τροχοί ξεκινάνε ήδη να γυρίζουν ανάποδα, ενώ το μονοθέσιο δεν έχει καλά καλά σταματήσει, δείχνει ότι ο Σένα με το που έχασε τον έλεγχο, προδιέγραψε στο μυαλό του όλη την εξέλιξη του σπιν και άρχισε να κάνει τα απαραίτητα για να βάλει όπισθεν.
Ήταν μια πραγματικά απίστευτη κίνηση...
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
[snip] Πχ τι επρεπε να κανει τις προαλλες στη Γερμανια? Για πες μου nasos αν μπορεις. Εκτος αν νομιζεις οτι ο Σενα θα τα πηγαινε καλυτερα. Με ενδιαφερει που αντι να ξεφτιλιστει ετρεξε ηρωικο αγωνα.
Δεν μπορούμε να ξέρουμε τι θα έκανε ο Σένα στη φετινή Γερμανία, ξέρουμε όμως πως με την Τόλεμαν του '84 είχε 3 βάθρα και με τις Λότους της 3ετίας '85-'87 είχε 22 βάθρα (6 εκ των οποίων ήταν νίκες) και 16 poles. Ήταν αυτά τα μονοθέσια χειρότερα της φετινής Φεράρι, συγκριτικά με τον εκάστοτε ανταγωνισμό; Η Τόλεμαν σίγουρα! Οι Λότους άλλοτε ναι, άλλοτε όχι.
Το Σενα δεν τον εζησα και πολυ
Α, ετσι εξηγείται
αλλα λογω προωρου θανατου του, νοσταλγιας κτλ κτλ εχει παρει διαστασεις μυθου για πολλους.
Αν είναι εύκολο, μπορείς να συγκεκριμενοποιήσεις ποια ακριβώς χαρακτηριστικά του Σένα 'μυθοποιήθηκαν' μετά τον θάνατό του; Ποια χαρακτηριστικά του πήραν δηλαδή διαστάσεις μύθου, ενώ στην παραγματικότητα δεν ίσχυαν;
Ο MS ειναι τοσο δεμενος με το μονοθεσιο (αυτο που ειπες για Link με την τηλεμετρία παει γαντι) και εχει ασυγκριτη ικανοτητα να το παει στο οριο. Να σου θυμισω Βαρκελωνη 96, Ουγγαρια 98, Μοντσα περσι, Ιμολα φετος και αλλους πολλους αγωνες που εκανε πραγματα θεϊκα, ανωτερα η τουλαχιστον εφαμιλλα με ο,τι εκανε ο Σενα η οποιος αλλος.
Επιγραμματικά: Μονακό '84, Πορτογαλία & Βέλγιο '85, Ιαπωνία '89, Αυστραλία & Ισπανία '91, Ευρώπη '93.
Να μην αναφερω οτι επι 10 χρονια εχει ξεφτιλισει ολους τους teammate του γιατι θα μου πειτε οτι η ομαδα ηταν στημενη πανω σε αυτον, η τα ανεπαναληπτα ρεκορ του που καταντησαν το αθλημα αηδια και αλλαξαν τους κανονισμους (αυτο απο μονο του γραφει ιστορια), γιατι θα μου πειτε οτι με τετοιο αμαξι ολοι θα τα εκαναν
Οι teammates του MS ήταν απλά πολύ λίγοι συγκριτικά με αυτούς τους Σένα. Μόνο η διετία με τον Προστ αρκεί νομίζω. Αν όχι, τότε μπορούμε να μπούμε και σε διαδικασία σύγκρισης μεταξύ Μπέργκερ και Μπαρικέλο. Κι αν δεν φτάνει ούτε και αυτό, μπορούμε να απαριθμήσουμε τους κύριους αντιπάλους του Σένα, όπως π.χ. Προστ, Λάουντα, Πικέ, Μάνσελ, Ροζμπεργκ σε αντιπαραβολή με αυτούς του ΜΣ, όπως π.χ. Ντ.Χιλ, Ζ.Βιλνέβ και Μ.Χάκινεν.
-
Θεμη, άπαιχτο το... signature !!!!!!
-
Γεια χαρά Χάρη(migf1)! Ο race (Αλέξανδρος) του καταργημένου φόρουμ εδώ
Σου 'θίξαμε' τον Σέννα πάλι lol
Αλλά πάντα αξίζει να διαβάσει κανείς αυτά που καταγράφεις - ασχέτως προτιμήσεων...
[Το migf1 έχει κλείσει άραγε;]
-
Ήμουν προχθές στον Παπασωτηρίου και το μάτι μου έπεσε (μεταφορικά ) σε ένα βιβλίο με τίτλο 'Ayrton Senna, The Whole Story' του Christopher Hilton. Το αγόρασα και μέχρι τώρα έχω τελειώσει τα κεφάλαια που αναφέρονται στην πορεία του στα καρτ.
Πολύ καλό!
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Θεμη, άπαιχτο το... signature !!!!!!Thanks, Χάρη. Που να δεις και το video
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Και δεν λέμε τίποτα για τη φάση όταν έβγαλε την ασφάλεια της όπισθεν, έβαλε όπισθεν,** ίσιωσε το αμάξι και έφυγε ξανά**, και όλα αυτά κατά τη διάρκεια ενός τετ-α-κε, έτσι; Όποιος το έχει με καλύτερη και πιο πλήρη περιγραφή, ας με συμπληρώσει please.
Κάπως έτσι δημιουργούνται τα Urban Legends!
Δεν το ίσιωσε το αμάξι, και δεν νομίζω να συνέχισε!
Κατά τη διάρκεια του τετακε, έβαλε όπισθεν για να βγάλει το αυτοκίνητο από την πίστα και να μην πέσουν επάνω του.
Όχι ότι είναι λίγο αυτό, αλλά .... με μέτρο!Και η ιπποσύνη του ήταν τόσο μεγάλου βαθμού, όσο του χρειαζόταν για να δείρει τον Ιρβάιν μετά από έναν αγώνα στη Σουζούκα!
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Και δεν λέμε τίποτα για τη φάση όταν έβγαλε την ασφάλεια της όπισθεν, έβαλε όπισθεν,** ίσιωσε το αμάξι και έφυγε ξανά**, και όλα αυτά κατά τη διάρκεια ενός τετ-α-κε, έτσι; Όποιος το έχει με καλύτερη και πιο πλήρη περιγραφή, ας με συμπληρώσει please.
Κάπως έτσι δημιουργούνται τα Urban Legends!
Δεν το ίσιωσε το αμάξι, και δεν νομίζω να συνέχισε!
Κατά τη διάρκεια του τετακε, έβαλε όπισθεν για να βγάλει το αυτοκίνητο από την πίστα και να μην πέσουν επάνω του.
Όχι ότι είναι λίγο αυτό, αλλά .... με μέτρο!Και όμως, συνέχισε. Έπεσε από πρώτος έβδομος.
Και η ιπποσύνη του ήταν τόσο μεγάλου βαθμού, όσο του χρειαζόταν για να δείρει τον Ιρβάιν μετά από έναν αγώνα στη Σουζούκα!
Δε νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που να μην ήθελε να δείρει το συγκεκριμένο 'κύριο'.
Αν είναι να κρίνουμε 34 χρόνια ζωής από ένα περιστατικό, τότε υπάρχει πρόβλημα.
Επίσης, ας μου θυμίσει κάποιος ποια χρονιά ήταν όταν σταμάτησε για να βοηθήσει έναν άλλον οδηγό που είχε τρακάρει άσχημα. Νομίζω ότι ήταν στο ΣΠΑ κατά τη διάρκεια των χρονομετρημένων δοκιμαστικών.
-
το περιστατικο με την οπισθεν το θυμουνται ολοι οσοι παρακολουθουσαν τοτε φορμουλα1...α ρε αυρτον
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
το περιστατικο με την οπισθεν το θυμουνται ολοι οσοι παρακολουθουσαν τοτε φορμουλα1...α ρε αυρτονMη σου πω και όσοι ΔΕΝ παρακολουθούσαν...
-
Τους διελυσε σημερα ο Σουμαχερ σα να ειχε περσινη Φερραρι, θυμηθειτε εσεις Σενα και πορωθειτε
Viper7 και ο Irvine τις προαλλες ειχε χωθει στα λαστιχα να βοηθησει τον Burti, που κατα τα λεγομενα σου τον κανει ιπποτη
-
Από όλες τις σελίδες που έχουν γραφτεί πιστεύω πως δεν έχουν ουσία. Όπως έχω αναφέρει και στο 1ο post σκοπός δεν ήταν η συκγρισή των 3ων αλλά μια κριτική πάνω στην άποψη του Symonds. Λίγοι το έκαναν αυτό στην αρχή μόνο ενώ στη συνέχεια οδήγησαν τη συζήτηση εκεί που τους συμφέρει.
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Και δεν λέμε τίποτα για τη φάση όταν έβγαλε την ασφάλεια της όπισθεν, έβαλε όπισθεν,** ίσιωσε το αμάξι και έφυγε ξανά**, και όλα αυτά κατά τη διάρκεια ενός τετ-α-κε, έτσι; Όποιος το έχει με καλύτερη και πιο πλήρη περιγραφή, ας με συμπληρώσει please.
Κάπως έτσι δημιουργούνται τα Urban Legends!
Δεν το ίσιωσε το αμάξι, και δεν νομίζω να συνέχισε!
Κατά τη διάρκεια του τετακε, έβαλε όπισθεν για να βγάλει το αυτοκίνητο από την πίστα και να μην πέσουν επάνω του.
Όχι ότι είναι λίγο αυτό, αλλά .... με μέτρο!Και η ιπποσύνη του ήταν τόσο μεγάλου βαθμού, όσο του χρειαζόταν για να δείρει τον Ιρβάιν μετά από έναν αγώνα στη Σουζούκα!
Να υποθέσω ότι δεν έκανες καν τον κόπο να δεις το video που παρέθεσε πολύ ευγενικά ο Θέμης, έτσι; Δες το και ξανασυζητάμε.
Δεν το ίσιωσε, αλλά με την όπισθεν σ' εκείνο το σημείο στην ουσία διέκοψε την περιστροφή του αυτοκινήτου, ΝΑΙ το έβγαλε απ΄ την πίστα για να αποφύγει 2 μονοθέσια (μεταξύ αυτών και τη Jordan του MS και ΝΑΙ, συνέχισε 7ος.
Εντάξει μωρέ, με μέτρο... Άλλωστε κι εγώ θα το έκανα το ίδιο! Ας μην ξεχνάμε και την ασφάλεια που είχαν τότε τα μονοθέσια στην όπισθεν, δεν ήταν απλά ένα ακόμα πάτημα κουμπιού όπως τώρα.
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Από όλες τις σελίδες που έχουν γραφτεί πιστεύω πως δεν έχουν ουσία. Όπως έχω αναφέρει και στο 1ο post σκοπός δεν ήταν η συκγρισή των 3ων αλλά μια κριτική πάνω στην άποψη του Symonds. Λίγοι το έκαναν αυτό στην αρχή μόνο ενώ στη συνέχεια οδήγησαν τη συζήτηση εκεί που τους συμφέρει.Ναι συγγνώμη κιόλας που δεν υμνήσαμε τον Schumacher, όπως εσύ που εκβιάζεις κάθε ευκαιρία για να το κάνεις.
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Επίσης, ας μου θυμίσει κάποιος ποια χρονιά ήταν όταν σταμάτησε για να βοηθήσει έναν άλλον οδηγό που είχε τρακάρει άσχημα. Νομίζω ότι ήταν στο ΣΠΑ κατά τη διάρκεια των χρονομετρημένων δοκιμαστικών.Ήταν το 92 στο Spa, νομίζω σε ελεύθερες δοκιμές. Κάπου έχω θαμμένο το βιντεάκι. Θα το ψάξω και θα επανέλθω.
Συγκρίνοντας Σέννα, Σουμάχερ και.... Αλόνσο!!!