-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Είναι ιδέα μου, ή τα Ρενό έχουν γενικώς λίγο πιο οριζόντια τοποθετημένο τιμόνι από την πλειοψηφία των υπόλοιπων αυτοκινήτων?δεν είναι η ιδέα σου αλλά έχουν μία μικρή διαφοροποίηση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα των άλλων αυτκινητοβιομηχανιών, αλλά τείνει να εκλείψει το φαινόμενο!
Πάντως θέμα συνήθιας είναι κ μόνο στο clio II που έχει κ μεγάλης διαμέτρου τιμόνι το καταλαβαίνω, στο Ι με τίποτα! -
H θέση οδήγησης,για εμένα,αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά θέματα σε ένα αυτοκίνητο,που θέλεις να το κινείς γρήγορα.
Σε γενικές γραμμές (δεν έχω οδηγήσει όλα όσα αναφέρει! ) προσυπογράφω τα λεγόμενα του mad_n,εκτός του Saxo,το οποίο δεν με βολεύει!
Επιγραμματικά,και για εμένα,η καλύτερη θέση οδήγησης πάει στο ΜΙΝΙ,το οποίο κυριολεκτικά το 'φοράς' και 'πετάς'!
Η χειρότερη ανήκει σε ένα από τα αυτοκίνητα που συμπαθώ πολύ,την Alfa 33 16v (xωρίς Ρεκάρο),η οποία με δυσκόλεψε πολύ να την συνηθίσω...
-
Η θέση οδήγησης έχει μεγάλη σημασία φυσικά.
Στο δικό μου δεν μου αρέσει γιατί κάθομαι ψηλά και τα πεντάλ είναι λίγο πιο δεξιά απ'ότι θα ήθελα , ευτυχώς το κάθισμα (Recaro) είναι καλό και τα χειριστήρια σε σωστή θέση.
Το Υ δεν με βολεύει καθόλου ... πολύ ψηλό κάθισμα χωρίς πλευρική στήριξη.Μου αρέσουν , οι BMW , Merc , RX-8 , MX-5 ... γενικά μου αρέσει το κάθετα και ψηλά τοποθετημένο τιμόνι και η χαμηλή θέση οδήγησης.
Δεν βολεύτηκα ποτέ στην Α33 που είχα όπως και στο Clio. -
Καλυτερη θεση οδηγησης Lancia delta '95 με μπακετ και αλκανταρα σαλονι
Χειροτερη θεση οδηγησης renault megane του 2000 κυριως για τη μεγαλη και γερμενη σαν φορτηγου στεφανη του τιμονιου. -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Η θέση οδήγησης έχει μεγάλη σημασία φυσικά.
Στο δικό μου δεν μου αρέσει γιατί κάθομαι ψηλά και τα πεντάλ είναι λίγο πιο δεξιά απ'ότι θα ήθελα , ευτυχώς το κάθισμα (Recaro) είναι καλό και τα χειριστήρια σε σωστή θέση.
Το Υ δεν με βολεύει καθόλου ... πολύ ψηλό κάθισμα χωρίς πλευρική στήριξη.Μου αρέσουν , οι BMW , Merc , RX-8 , MX-5 ... γενικά μου αρέσει το κάθετα και ψηλά τοποθετημένο τιμόνι και η χαμηλή θέση οδήγησης.
Δεν βολεύτηκα ποτέ στην Α33 που είχα όπως και στο Clio.Τι αυτοκινητο εχεις Βασιλη?
-
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Η θέση οδήγησης έχει μεγάλη σημασία φυσικά.
Στο δικό μου δεν μου αρέσει γιατί κάθομαι ψηλά και τα πεντάλ είναι λίγο πιο δεξιά απ'ότι θα ήθελα , ευτυχώς το κάθισμα (Recaro) είναι καλό και τα χειριστήρια σε σωστή θέση.
Το Υ δεν με βολεύει καθόλου ... πολύ ψηλό κάθισμα χωρίς πλευρική στήριξη.Μου αρέσουν , οι BMW , Merc , RX-8 , MX-5 ... γενικά μου αρέσει το κάθετα και ψηλά τοποθετημένο τιμόνι και η χαμηλή θέση οδήγησης.
Δεν βολεύτηκα ποτέ στην Α33 που είχα όπως και στο Clio.Τι αυτοκινητο εχεις Βασιλη?
Lancia Delta HF 94
-
Θα συμφωνησω για το clio I ...
Σε ταξιδια ηταν σκετο δραμα....το θυμαμε και με ποναει η μεση μου
-
νομιζω οτι θα περεπει να γινει διευκρινιση γαι την καλυτερη θεση οδηγησης! η γνωμες ειναι βεβαια προσωπικες αλλα μετραει και η χρηση.
για παραδειγμα το TOYOTA εχει χαλια θεση γαι ταξιδι αλλα ειναι 4χ4 και για τα βραχια η 'θεση' ειναι κορυφη... η Α εχει σπορ θεση και την γουσταρω αλλα αν την ιδια 'θεση' την βαλω στο στο ΤΟΥΟΤΑ και παρω τα βουνα... αστα!
-
Ευτυχώς που δεν έχω αντίστοιχα μακριά πόδια με το ύψος μου (1.83). Ειδάλλως θα το είχα πετάξει το 206.
Έχω την εντύπωση ότι αυτό που άφησαν οι Ιταλοί τη δεκαετία του '80 (θυμάστε τα σχόλια περί 'ιταλοπιθήκων' ), το παρέλαβαν οι Γάλλοι στα τέλη του '90.
Ευτυχώς οδηγώ κι εγώ αρκετά όρθια και σχετικά κοντά στο τιμόνι, οπότε δε με ενοχλεί ιδιαίτερα, ενώ και ο λεβιές των ταχυτήτων βρίσκεται στο κατάλληλο ύψος και απόσταση. Από την άλλη, τα καθίσματα αποτελούν τη χρυσή τομή μεταξύ άνεσης και σωστού κρατήματος της μέσης, οπότε διασώζεται κάπως περισσότερο η κατάσταση.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Η θέση οδήγησης έχει μεγάλη σημασία φυσικά.
Στο δικό μου δεν μου αρέσει γιατί κάθομαι ψηλά και τα πεντάλ είναι λίγο πιο δεξιά απ'ότι θα ήθελα , ευτυχώς το κάθισμα (Recaro) είναι καλό και τα χειριστήρια σε σωστή θέση.
Το Υ δεν με βολεύει καθόλου ... πολύ ψηλό κάθισμα χωρίς πλευρική στήριξη.Μου αρέσουν , οι BMW , Merc , RX-8 , MX-5 ... γενικά μου αρέσει το κάθετα και ψηλά τοποθετημένο τιμόνι και η χαμηλή θέση οδήγησης.
Δεν βολεύτηκα ποτέ στην Α33 που είχα όπως και στο Clio.e
οσες lancia εχω οδηγησει δεν μου αρεσε η τοποθετηση του τιμονιου... μεγαλυτερη απογοητευση η kappa coupe. τα καθισματα η alkantara ολα καλα και αριστα! αλλα το τιμονι... σαν απο νταλικα!
-
Δυστυχώς η θέση οδήγησης του Rover 416 μου είναι αρκετά απογοητευτική.
Έχει κάτι δερμάτινες πολυθρόνες που δεν προσφέρουν ιδιαίτερη πλευρική στήριξη (και καίνε το καλοκαίρι).
Έχω το κάθισμα τέρμα κάτω και το τιμόνι όσο πιο ψηλά γίνεται και πάλι μου πέφτει χαμηλά...
Ο συμπλέκτης έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαδρομή, 'πιάνει' πολύ ψηλά και δεν υπάρχει foot-rest!
Οι διαδρομές του επιλογέα είναι και αυτές μεγάλες.
Το φρένο βρίσκεται αρκετά ψηλότερα από το γκάζι και για να το πατήσω χρειάζεται να σηκώσω το πόδι μου αισθητά.Τώρα το έχω συνηθίσει,αλλά σε περίπτωση πραγματικής ανάγκης,υπάρχει περίπτωση να μπει το πόδι μου κάτω από το πεντάλ του φρένου και άντε γειά...Αντιθέτως το audi A4 του πατέρα μου που έχω οδηγήσει για καμιά 20αριά χλμ είχε πραγματικά άψογη θέση οδήγησης.Τα πάντα βρίσκονταν εκεί που περίμενα-ήθελα και οι ρυθμίσεις καθίσματος και τιμονιού βοηθούν να βρει κανείς μια εξαιρετική θέση.
Προς αποφυγίν παρεξηγήσεων,οι διαστάσεις μου είναι απολύτως φυσιολογικές.1,83m 80+κιλά,44 νούμερο παπούτσι.Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω τι διάολο είχαν στο μυαλό του οι Εγγλέζοι όταν σχεδίαζαν το rover....
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Προς αποφυγίν παρεξηγήσεων,οι διαστάσεις μου είναι απολύτως φυσιολογικές.1,83m 80+κιλά,44 νούμερο παπούτσι.Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω τι διάολο είχαν στο μυαλό του οι Εγγλέζοι όταν σχεδίαζαν το rover....Για αυτό το Φόρουμ οι διαστάσεις σου δεν είναι φυσιολογικές, όταν φτάσεις τα 90 κιλά, κάτι θα έχεις κάνει...
Και για να μπούμε στο θέμα μας, έχουμε και λέμε:
Το μιραφιόρι που ξεκίνησα να οδηγώ είμαι σίγουρος ότι προοριζόταν για... ιταλοπιθίκους στα πρότυπα του σωματότυπου του Μουνάρι.... Χάλια θέση οδήγησης, με απαράδεκτες πολυθρόνες, που στις στροφές σε εκπαίδευαν στο μονόζυγο (ολυμπιονίκης γίνεσαι) και τεράστιο τιμόνι (σε διόρθωση με ανάποδο, χτύπησα μια φορά το χέρι μου στον κεντρικό καθρέπτη ). Η κατάσταση διορθώθηκε σαφώς με after market τιμονάκι, μιας παλάμης διαμέτρου και μάρκας 'ο-Μήτσος-της-γειτονιάς', το οποίο έκανε το παρκάρισμα περιπέτεια. Πονάν όμως μωρέ τα παληκάρια?
Το Σιβίκ για μένα είχε απίστευτη, για απλό χατσμπακ αυτοκίνητο, θέση οδήγησης. Καθόμουν με τα πισινά μου 10 πόντους (που λέει ο λόγος) από το έδαφος, πράγμα που έδινε αίσθηση σπορ αυτοκινήτου (αλλο θέμα αν η συμπεριφορά του δεν ήταν... ), το τιμόνι έπεφτε ακριβώς εκεί που ήθελα, απλά ήταν λίγο πιο μεγάλο από τα γούστα μου.
Σχετικά καλή θέση οδήγησης είχε το Τολέντο του πατέρα μου, αν και ένιωθα πως καθόμουν κάπως ψηλα... Είχε όμως καλά ημιμπάκετ-ημιδερμα καθίσματα (ήταν η έκδοση sport), λίγο σκληρά, αλλά ξεκούραστα στο μακρύ ταξίδι... Επιπλέον είχε δερματινο τιμόνι και επιλογέα, με σαφώς πιο σπορ προσανατολισμούς από το απλό Τολέντο και ήταν αρκετά αποδεκτή η κατάσταση, για οικογενειακό πάντα αμάξι...
Για το σάξο τώρα, λίγο-πολύ αναφερθηκαν οι προηγούμενοι, δεν είναι και ό,τι καλύτερο σαν θέση οδήγησης, μπορεί όμως να βελτιωθεί με ένα after market μπακετάκι (μέσα στα μελλοντικά σχέδια... ). Πάντως ένας μάστορας έκανε κάτι που βελτίωσε θεαματικά την αίσθηση του επιλογέα... Ένα σφιξιματάκι στις ντίζες και οι αποστάσεις μεταξύ των σχέσεων (όπως και η αίσθηση του κιβωτίου) άλλαξαν προς το καλύτερο...
Έγραψα ως τώρα μόνο για τα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει για ένα σεβαστό χρονικό διάστημα και όχι περιστασιακά, θα γράψω όμως και για ένα που έχω οδηγήσει ελάχιστα, αλλά δεν μου πολυάρεσε. Όσο περίεργο και αν φαίνεται, μιλάω για την 3άρα E46 του πατέρα μου, στην οποία με χάλασε πάρα πολύ το 'παντοφλέ' γκάζι (δεν είχα ξαναοδηγήσει BMW). Ένιωθα ότι δεν 'πατούσε' καλά το πόδι μου πάνω και μου έδινε γενικά μια ανασφάλεια... Ίσως να είναι και θέμα συνήθειας, τι να πω?
-
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Επισης σε ολα τα παραπανω το τιμονι δεν ερχεται οσο εξω-κοντα μου θα ηθελα-το ιδανικο ως προς τον τελευταιο παραγοντα ηταν το 307...
προσυπογράφω! στο 307 φέρνεις το τιμόνι κοντά σου, απλώνεις όσο θες τα πόδια σου, σηκώνεις και την πλάτη όσο θες και έφυγες. δυστυχώς όμως ακόμα και η πιο χαμηλή θέση της βάσης του καθίσματος είναι σχετικά ψηλή.
για τα άλλα αυτοκίνητα που οδηγώ ή οδήγησα πρόσφατα:
-
στο cinque τα πετάλια είναι απλώς απαράδεκτα κοντά μεταξύ τους. ντίλερ της φίατ μού είπε ότι στο σεϊτσέντο του έχει κάνει πατέντα και τα έχει 'στραβώσει' προς τα αριστερά, για να τους δώσει απόσταση, αλλά πλέον το έχω συνηθίσει - αν και πάντα φροντίζω να μη φοράω παπούτσια με πολύ φαρδιές σόλες όταν το οδηγάω. τα καθισματάκια του είναι βολικότατα πάντως, με καλή στήριξη, αν και ένα ακόμα κλικ της πλάτης μπροστά θα μου άρεσε να το έχει. από τότε που έβαλα 'χωστό' (9 cm) αφτερμάρκετ τιμονάκι, ήρθε στην τέλεια θέση, αν και τώρα ο λεβιές των ταχυτήτων μού πέφτει λίγο πιο μακριά.
-
στο καινούργιο panda κάθεσαι σχετικά όρθιος. δυστυχώς το τιμόνι δε ρυθμίζεται μέσα-έξω για να τεντώσεις τα πόδια σου, αν και βολεύεσαι αμέσως. τα καθισματάκια του πάντως έχουν καλή στήριξη, και ο λεβιές είναι στην ιδανική θέση. η ηλιοροφή όμως κλέβει πόντους, με αποτέλεσμα -λόγω και της όρθιας θέσης οδήγησης- το κεφάλι σου να βρίσκεται πολύ κοντά στην οροφή (και είμαι μόλις 1.77). αν κάποιος σκέφτεται να το αποκτήσει, οπωσδήποτε να επιλέξει και το ρυθμιζόμενο σε ύψος κάθισμα οδηγού.
-
στο κόρσα κάθεσαι σχετικά χαμηλά (καλό αυτό), αλλά ο συμπλέκτης έχει τεράστια διαδρομή, με αποτέλεσμα να πρέπει να τεντώνεις όλο σου το σώμα. το δε τιμόνι θα το ήθελα με ένα κλικ μικρότερη διάμετρο.
-
στο ίγκνις σπορτ βολεύτηκα αμέσως, τα ρεκάρο του είναι εξαιρετικά, το τιμόνι του έχει σωστό πάχος και διάμετρο, αλλά η πλάτη του θα έπρεπε να σηκώνεται ακόμα λίγο (ειδικά για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου).
-
την 156 (facelift) τη φοράς και φεύγεις ελάχιστα πιο ψηλά να ήταν το τιμόνι, και θα ήταν τέλεια.
-
-
ερωτηση : σε τι αποσταση πρεπει να βρισκεται το στηθος του οδηγου σε σχεση με το τιμονι???? με αλλα λογια σε περιπτωση συγκρουσης , ποσο ανοιγει το αεροσακος???
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ερωτηση : σε τι αποσταση πρεπει να βρισκεται το στηθος του οδηγου σε σχεση με το τιμονι???? με αλλα λογια σε περιπτωση συγκρουσης , ποσο ανοιγει το αεροσακος???25-30 εκατοστά!
Για τη θέση οδήγησης, παρόλο που στο 206 είναι απαράδεκτη με όποιο κριτήριο την κρίνεις, παραδόξως εγώ βολεύτηκα πολύ καλά... Θα έχετε διακρίνει βέβαια μία ελαφρά τάση ανωμαλίας στα παραπάνω ( ), αλλά συνεχίζω απτόητος λέγοντας ότι δεν μπόρεσα να βολευτώ στο νέο Fiesta λόγω έλλειψης foot-rest (το πόδι άρχισε να μ' ενοχλεί στα πρώτα 5 λεπτά... ούτε να φανταστώ δεν θέλω πολύωρο ταξίδι... ) και στο Golf 5 1,6 Fsi trendline, όπου ότι κι αν έκανα δεν μπόρεσα να φέρω το πάνω μέρος της πλάτης του καθίσματος να στηρίζει τη δικιά μου... Μ' έχουν κακομάθει τα 'ημιμπάκετ' του 206 (που στηρίζουν το σώμα πολύ καλά)
-
Πέρασε πολύς καιρός μέχρι να βολευτώ στην corolla μου (Τs 02).Στην αρχή ήταν τόσο ζόρικα που πιανόμουν διαρκώς.Είναι πολυ κοντα τα πεντάλ και μακρύα το τιμόνι(όταν πιάνεις το τιμόνι σωστά).Επίσης δεν μπορούσα να βάλλω σε πιο όρθια θέση το κάθισμα γιατί λογω υπαρξης ηλιοροφής υπάρχει περιορισμένο ύψος και το κάθισμα είναι αρκετά ψηλά τοποθετημένο,ενώ το τιμόνι δεν ρυθμίζεται μέσα-έξω(Στην face lift τα πράγματα έχου εμφανώς βελτιωθεί). Στα αυτοκίνητα που βολέυομαι με το καλημ΄ρα είναι πολλά vag(a4,golf,polo) ενώ φρικαλέα ένοιωθα σε ραλλί,jimny(και στα δύοπ χώρουσα με δυσκολία) και σε megane λόγω κλίσης του τιμονιού.
-
Η διάταξη στα πεντάλ στο c2 είναι επιεικώς απαράδεκτη. Αν το είχα καταλάβει απο πριν δεν ξέρω αν θα το έπαιρνα.
-
1,94 μέτρα και 110 κιλά και ΜΧ5. Ένα ανθρώπινο δράμα. Ευτυχώς έγινε πατέντα, καταργώντας τους σιδηροδρόμους και πλέον χωράω, χωρίς να βρίσκει το κεφάλι στην οροφή. Συν ότι δε χρειάζεται να γίνω κακός με ορισμένους που θέλουν να το οδηγήσουν. 'Αφού δεν πάει το κάθισμα μπροστά-πίσω, πώς να το οδηγήσεις;'
-
Χειρότερη θέση είναι αυτή που έχω στο δικό μου αμάξι nissan sunny,
η καλύτερη που έχω καθήσει είναι σε Bmw E36 M3. -
Ξεθαβω το θεμα με νεα...
-Skoda Superb: Superb και η θεση οδηγησης: το καθισμα εχει πολυ μεγαλη διαδρομη πανω-κατω οπως και το τιμονι πανω-κατω & μεσα-εξω οποτε βρισκεις με ευκολια τη θεση που ταιριαζει στον καθενα.
-Golf 5 Gti: ομοιως με το Superb.
-Octavia 5: Παραδοξως χειροτερη θεση απο το Golf 5...
-Opel Astra GTC (3d) : καθεσαι χαμηλα με το τιμονι μεσα στα χερια και με σωστη αποσταση απο τα πενταλ.
Η θέση οδήγησης του αυτοκινήτου σας