Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    0-180 [Golf4 GTI vs SAXO VTS1.6]
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 0-180 [Golf4 GTI vs SAXO VTS1.6]
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 2 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    164
    267
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petros last edited by

      Ο χρήστης zoranb έγραψε:

      Από πότε τό μεγαλύτερο βάρος δίνει καλύτερο κράτημα όμως δέν μας είπες.

      Από τότε που γεννήθηκα έτσι είναι. Αμά δηλαδή έχεις ίδιο σεταπ σε δύο ίδια αμάξια και στο ένα του βάλεις πίσω και μέσα τσουβάλια με βάρος στη στροφή θα νιώσεις ασφάλεια με το ελαφρύ? Με το νοικιάρικο 1.1 Saxo που εκανα βόλτες όταν εμπαινε η παρέα μέσα στησ τροφές καθότανε το αμάξι, ενώ μόνος μου ήμουνα δίχως αυριο άμα το τσίτωνα λιγάκι.

      Ελα όμως που μιλάμε για δύο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ αυτοκίνητα.
      Άσε που κι αυτό που λες δεν ισχύει ΓΕΝΙΚΑ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        opterios last edited by

        Ο χρήστης zoranb έγραψε:
        Από τότε που γεννήθηκα έτσι είναι.

        Μάλλον δε γεννήθηκες ποτέ...γιατί κάτι τέτοιο ποτέ δεν ίσχυσε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • Z
          zoranb last edited by

          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

          Από πότε τό μεγαλύτερο βάρος δίνει καλύτερο κράτημα όμως δέν μας είπες.

          Μαύρη είν' η νύχτα στα βουνά...

          Κατάμαυρη και βρέχει κιόλας!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            taurus last edited by

            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
            Mιλάμε γιά 0-180 ετσι δέν είναι;
            Πιστεύω ότι στά 'ψηλά' μετά τα 150-160,τό σαξό θα ψιλοαργήσει έναντι τού τούμπο κινητήρα,οπότε μάλλον πρός τό γκόλφ κλείνω περισσότερο.

            Το 'μέχρι 180' είναι πολύ άδικο για το Σάξο, καθώς από κάποια χιλιόμετρα και πέρα μετράνε αεροδυναμική και ροπή κινητήρα (περισσότερα κυβικά και turbo)

            Aν πούμε όμως μέχρι 130-140 (από στάση πάντα), ο γάλλος θα είναι μπροστά, καθώς μέχρι εκεί μετράνε τα κιλά/ίππο (δεν χρειάζεται να σας πω ποιος έχει καλύτερη αναλογία νομίζω) και η ελκτική πρόσφυση στο ξεκίνημα, τομέας που τα σαξόραλλα παραδοσιακά πάνε καλά. Αν δε η άσφαλτος είναι μέτριας ποιότητας και το Γκολφ φοράει τις 'μαμά' 16άρες ζάντες, τότε ο Γερμανός δεν έχει καμία τύχη...

            Προσωπικά και για να πω την δικιά μου εμπειρία, έχω ξεκινήσει με Λεόν 180άρι (ΟΚ, σε μέτρια άσφαλτο) και μέχρι την τρίτη ήμασταν μαζί, από κει και πέρα άρχισε να φεύγει. Το συγκεκριμένο είχε 17άρες και 30 άλογα πάνω από το IV Gti.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krusenstern last edited by

              Ο χρήστης zoranb έγραψε:

              Από πότε τό μεγαλύτερο βάρος δίνει καλύτερο κράτημα όμως δέν μας είπες.

              Μαύρη είν' η νύχτα στα βουνά...

              Κατάμαυρη και βρέχει κιόλας!!!

              ...μαύρη σαν καλιακούδα....
              μάλλον είσαι λίγο νυχτωμένος φίλε. Αν ήταν έτσι, θα πάλευαν οι ομάδες ποια θα χωρέσει περισσότερο... τσιμέντο στο WRC της...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Y
                yani last edited by

                Ο χρήστης zoranb έγραψε:

                Από πότε τό μεγαλύτερο βάρος δίνει καλύτερο κράτημα όμως δέν μας είπες.

                Από τότε που γεννήθηκα έτσι είναι. Αμά δηλαδή έχεις ίδιο σεταπ σε δύο ίδια αμάξια και στο ένα του βάλεις πίσω και μέσα τσουβάλια με βάρος στη στροφή θα νιώσεις ασφάλεια με το ελαφρύ?

                Αυτό ισχύει...........για τα αγροτικά/κλούβες με πίσω κίνηση....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lotusnick last edited by

                  Ο χρήστης yani έγραψε:

                  Στις στροφές μάλλον δεν έχει τύχη ο μύθος(ή θρύλος ? δεν θυμάμαι!!)

                  Σε ευθεία μάλλον υπερτερεί!!

                  Στις στροφές??? τι λε ρε φίλε? με το μαμά το Saxo? που είναι και σαν καρυδότσουφλο με τα 920 κιλά (εάν ο Taurus είναι ακριβής). Εγώ θα έλεγα πως ειδικά στις στροφές το GTI 'κάθεται και μπαίνει' λόγω βάρους κιόλας. Εγώ θα το περίμενα στην ευθεία να χάνει...

                  Η λέξη αδράνεια σου λέει κάτι ???
                  Αυτό που μετράει είναι το στήσιμο στο δρόμο...
                  Δηλ. η πανάλαφρη elise δεν πατάει καλά και στρίβει χειρότερα από το Golf ???
                  Θα πέσει φωτιά και θα μας κάψει............

                  Τι άλλο θα 'διαβάσουμε'.....

                  για να τρέξεις στις στροφές θέλεις τετρακίνηση...

                  Auto sou kanei?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Z
                    zoranb last edited by

                    Ο χρήστης opterios έγραψε:

                    Από τότε που γεννήθηκα έτσι είναι.

                    Μάλλον δε γεννήθηκες ποτέ...γιατί κάτι τέτοιο ποτέ δεν ίσχυσε...

                    Αλλά τί ίσχυσε?
                    Και by the way με ποιόν μιλάς τότε?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      babbis last edited by

                      Ο χρήστης zoranb έγραψε:

                      Στις στροφές μάλλον δεν έχει τύχη ο μύθος(ή θρύλος ? δεν θυμάμαι!!)

                      Σε ευθεία μάλλον υπερτερεί!!

                      Στις στροφές??? τι λε ρε φίλε? με το μαμά το Saxo? που είναι και σαν καρυδότσουφλο με τα 920 κιλά (εάν ο Taurus είναι ακριβής). Εγώ θα έλεγα πως ειδικά στις στροφές το GTI 'κάθεται και μπαίνει' λόγω βάρους κιόλας. Εγώ θα το περίμενα στην ευθεία να χάνει...

                      Δηλαδή αυτούς που κάνουν τις Lotus με τα 700 κιλά και τα 120-190 αλογάκια τους θεωρείς Μ@Λ@Κες?:roll:

                      Και αυτούς που φτιάχνουν αμάξια από αλουμίνιο ή ανθρακονήματα για να ελαφρώσουν κι αυτοί Μ@λ@κες πρέπει να είναι

                      Θα έλεγα κι άλλα αλλά με κάλυψαν

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Z
                        zoranb last edited by

                        Ο χρήστης Petros έγραψε:

                        Από πότε τό μεγαλύτερο βάρος δίνει καλύτερο κράτημα όμως δέν μας είπες.

                        Από τότε που γεννήθηκα έτσι είναι. Αμά δηλαδή έχεις ίδιο σεταπ σε δύο ίδια αμάξια και στο ένα του βάλεις πίσω και μέσα τσουβάλια με βάρος στη στροφή θα νιώσεις ασφάλεια με το ελαφρύ? Με το νοικιάρικο 1.1 Saxo που εκανα βόλτες όταν εμπαινε η παρέα μέσα στησ τροφές καθότανε το αμάξι, ενώ μόνος μου ήμουνα δίχως αυριο άμα το τσίτωνα λιγάκι.

                        Ελα όμως που μιλάμε για δύο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ αυτοκίνητα.
                        Άσε που κι αυτό που λες δεν ισχύει ΓΕΝΙΚΑ!

                        Πρόσεξε τι λέει ο Hunter.... απαντώ στο τι είπε [Από πότε τό μεγαλύτερο βάρος δίνει καλύτερο κράτημα όμως δέν μας είπες.] με επιχείρημα... μάλλον!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          opterios last edited by

                          H GT3-RS, η 360 CS, η M3 CSL είναι ακριβότερες εκδόσεις των αντίστοιχων 'απλών' μοντέλων. Κύριο χαρακτηριστικό τους, το μικρότερο βάρος. Κανένα από αυτά τα αυτοκίνητα δεν έχει A/C, ηλεκτρικά παράθυρα, καθίσματα, ραδιόφωνο. H GT3-RS έχει πλαστικό πίσω τζάμι και η Μ3 έχει ξύλινη σανίδα στο πάτωμα του πορτ μπαγκάζ. Όλα αυτά για να μειωθεί το βάρος στο ελάχιστο.

                          Και πίστεψέ με, δεν το έκαναν για πλεονέκτημα στις ευθείες...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            aristotelis last edited by

                            Παρε ενα hummer...
                            ειναι βαρυ, και 4χ4... θα κραταει βεντουζα στις στροφες!

                            και δεν 8α χρειαζεσαι καν την κορνα της υπογραφης σου! (φρενα δεν εχει ουτως ή αλλως...)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Z
                              zoranb last edited by

                              Πώς φαίνονται οι Saxoralloi!
                              Καλός ο χαβαλές αλλά ξεφύγαμε και από το θέμα μας όμως!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Z
                                zoranb last edited by

                                Ο χρήστης Babbis έγραψε:

                                Στις στροφές μάλλον δεν έχει τύχη ο μύθος(ή θρύλος ? δεν θυμάμαι!!)

                                Σε ευθεία μάλλον υπερτερεί!!

                                Στις στροφές??? τι λε ρε φίλε? με το μαμά το Saxo? που είναι και σαν καρυδότσουφλο με τα 920 κιλά (εάν ο Taurus είναι ακριβής). Εγώ θα έλεγα πως ειδικά στις στροφές το GTI 'κάθεται και μπαίνει' λόγω βάρους κιόλας. Εγώ θα το περίμενα στην ευθεία να χάνει...

                                Δηλαδή αυτούς που κάνουν τις Lotus με τα 700 κιλά και τα 120-190 αλογάκια τους θεωρείς Μ@Λ@Κες?:roll:

                                Και αυτούς που φτιάχνουν αμάξια από αλουμίνιο ή ανθρακονήματα για να ελαφρώσουν κι αυτοί Μ@λ@κες πρέπει να είναι

                                Θα έλεγα κι άλλα αλλά με κάλυψαν

                                Δηλαδή τί εννοείς πως έιναι Μ@λ@κες όλοι οι άλλοι που σταδιακά αυξάνουν τα βάρη των μοντέλων βλέπε C2, C4, IBIZA, Polo, Golf, A3 κλπ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cpp last edited by

                                  Τώρα ο φίλος μου lotusnick μου την λέει ... αλλά δεν πειράζει θα το προσπεράσω..... εξάλλου εγώ εχω πει ότι δεν έχω πολλές γνώσεις από αυτοκίνητα ... απλά θεωρούσα ότι κάτι το τετρακίνητο κρατάει καλύτερα μέσα στην στροφη και βάζει πιο εύκολα την δυναμη στο δρόμο...

                                  εγώ αναφέρω αυτά που παρατηρώ σε σχέση με τα αυτοκίνητα....

                                  Soryy που δεν έχω lotus αλλά και μέσα δεν χωράω και πηγαίνω εκδρομές και παίρνω και καμμια βαλίτσα πράγματα μαζί μου και τα χιονοπέδιλα μου

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aristotelis last edited by

                                    ναι η σαξοραλλοι φαινονται... κι οι γκολφακιδες ομως κανουν μπαμ!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      opterios last edited by

                                      Ποιο saxorallοι;;

                                      Δεν ξεφύγαμε καθόλου. Έχει πέσει ένα ολόκληρο forum πάνω σου και προσπαθεί να σου πει ότι αγνοείς ένα από τα βασικότερα πράγματα στη δυναμική του αυτοκινήτου. Τελείως φιλικά στο λέω, αλλά γιατί δεν εκμεταλλεύεσαι την ευκαιρία να ρωτήσεις να μάθεις; Δε σου κάνει εντύπωση που με τη μία 10 άνθρωποι σου λένε ότι κάνεις λάθος;

                                      Φιλικά,

                                      Θέμης

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        Μ' αρέσει που ενώ έχεις πεί κοτσάνα συνεχίζεις στον ίδιο ρυθμό. Ακόμα μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση...
                                        Το ξέρατε οτι μια F1 στρίβει χειρότερα από Discovery?
                                        Το άλλο οτι οι βλάκες στην BMW Μ6 βάλανε ανθρακονιμάτινη οροφή για να την ελαφρώσουν και να χαμηλώσουν το κέντρο βάρος της? Βέβαια τώρα στρίβει πιο αργά από μια απλή 6αρα.
                                        Άγνοια...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Z
                                          zoranb last edited by

                                          Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
                                          ναι η σαξοραλλοι φαινονται... κι οι γκολφακιδες ομως κανουν μπαμ!

                                          γκολφάκιδες? μόνο έναν βλέπω

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lotusnick last edited by

                                            Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
                                            Παρε ενα hummer...
                                            ειναι βαρυ, και 4χ4... θα κραταει βεντουζα στις στροφες!

                                            και δεν 8α χρειαζεσαι καν την κορνα της υπογραφης σου! (φρενα δεν εχει ουτως ή αλλως...)

                                            Eisai sigouros?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 2 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr