Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρώτα σπόρ προσθιοκίνητα: Alfasud, Golf Gti ή τι άλλο?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πρώτα σπόρ προσθιοκίνητα: Alfasud, Golf Gti ή τι άλλο?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    18
    58
    86
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      isidoros last edited by

      Ερώτηση προφανώς νοσταλγική και καθαρά ακαδημαϊκού χαρακτήρα (και χωρίς διάθεση για διενέξεις)
      Μετά από πολλές συζητήσεις με παλιότερους και από τα ολίγα που έχω διαβάσει, τα δύο αυτά αυτοκίνητα συγκεντρώνουν τις περισσότερες ψήφους ως υλοποιήσεις σπόρ αυτοκινήτων με μπροστινή κίνηση. Το Golf GTi θεωρείται από τους περισσότερους ως ο ιδρυτής της κατηγορίας.
      Κάποιοι όμως λένε ότι η Alfasud αδικήθηκε..
      Ή μήπως υπάρχει κάποιο άλο αξιομνημόνευτο?
      Ποιό ήταν εκείνο το αυτοκίνητο που επέβαλε την μπροστινή κίνηση σε συνδυασμό με σπόρ συμπεριφορά?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • I
        isidoros last edited by

        Ερώτηση προφανώς νοσταλγική και καθαρά ακαδημαϊκού χαρακτήρα (και χωρίς διάθεση για διενέξεις)
        Μετά από πολλές συζητήσεις με παλιότερους και από τα ολίγα που έχω διαβάσει, τα δύο αυτά αυτοκίνητα συγκεντρώνουν τις περισσότερες ψήφους ως υλοποιήσεις σπόρ αυτοκινήτων με μπροστινή κίνηση. Το Golf GTi θεωρείται από τους περισσότερους ως ο ιδρυτής της κατηγορίας.
        Κάποιοι όμως λένε ότι η Alfasud αδικήθηκε..
        Ή μήπως υπάρχει κάποιο άλο αξιομνημόνευτο?
        Ποιό ήταν εκείνο το αυτοκίνητο που επέβαλε την μπροστινή κίνηση σε συνδυασμό με σπόρ συμπεριφορά?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          isidoros last edited by

          Ερώτηση προφανώς νοσταλγική και καθαρά ακαδημαϊκού χαρακτήρα (και χωρίς διάθεση για διενέξεις)
          Μετά από πολλές συζητήσεις με παλιότερους και από τα ολίγα που έχω διαβάσει, τα δύο αυτά αυτοκίνητα συγκεντρώνουν τις περισσότερες ψήφους ως υλοποιήσεις σπόρ αυτοκινήτων με μπροστινή κίνηση. Το Golf GTi θεωρείται από τους περισσότερους ως ο ιδρυτής της κατηγορίας.
          Κάποιοι όμως λένε ότι η Alfasud αδικήθηκε..
          Ή μήπως υπάρχει κάποιο άλο αξιομνημόνευτο?
          Ποιό ήταν εκείνο το αυτοκίνητο που επέβαλε την μπροστινή κίνηση σε συνδυασμό με σπόρ συμπεριφορά?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            charmak66 last edited by

            Ο χρήστης isidoros έγραψε:
            Ερώτηση προφανώς νοσταλγική και καθαρά ακαδημαϊκού χαρακτήρα (και χωρίς διάθεση για διενέξεις)
            Μετά από πολλές συζητήσεις με παλιότερους και από τα ολίγα που έχω διαβάσει, τα δύο αυτά αυτοκίνητα συγκεντρώνουν τις περισσότερες ψήφους ως υλοποιήσεις σπόρ αυτοκινήτων με μπροστινή κίνηση. Το Golf GTi θεωρείται από τους περισσότερους ως ο ιδρυτής της κατηγορίας.
            Κάποιοι όμως λένε ότι η Alfasud αδικήθηκε..
            Ή μήπως υπάρχει κάποιο άλο αξιομνημόνευτο?
            Ποιό ήταν εκείνο το αυτοκίνητο που επέβαλε την μπροστινή κίνηση σε συνδυασμό με σπόρ συμπεριφορά?

            Αν και το βλέπω λίγο δύσκολο,το εύχομαι!
            Χωρίς να έχω ψάξει ιδιαίτερα το θέμα,νομίζω ότι η sud όντας προγενέστερη,αδικήθηκε στο συγκεκριμένο θέμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • N
              nass last edited by

              Mini Cooper (1965 νομίζω)

              (αμαν πια με τη ΓερμανοΙταλική 'κόντρα')

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                grc-panos last edited by

                αδικία η όχι δεν καταφερε να σταθει στο ύψος της προκατόχου της και ίσως αυτο σε συνδιασμό με τα κλασσικα προβλήματα των αλφα της εποχής την κατέβασαν από αυτό το άτυπο βαθρο..

                ίσως το mini να διεκδικούσε αυτή τη θέση όντας καρτ αλλα λόγω μεγεθους δεν μπορούσε να χτυπήσει την πρώτη θέση στα αυτοκίνητα μεγάλου τουρισμου με σπορ διαθέσεις...

                μένει μόνο ο ανταγωνιστής του golf.. to astra η μαλλον τότε το kadett αλλα δεν με συγκλόνισε ποτε για να πω την αληθεια..

                τωρα άλλο μπροστοκίνητο που να έκανε πραγματικα τη διαφορα ήταν λ8ερ το 205 αλλα πλέον μπαίνουμε στα τελη των 80's...

                για μενα όμως δαγκωτο το 205 1,9 gti..

                κάτι από καρτ με λίγο μεγαλύτερο μέγεθος...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • C
                  cmarin last edited by

                  Autobianchi Abarth!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hunter last edited by

                    Αν καί δέν έχω οδηγήσει τα περισσότερα από αυτά τα αυτοκίνητα (πλήν τού καντέτ μου τού '85) θεωρώ τή Σούντ απίστευτη οδηγικά.
                    Λίγους γύρους πού έκανα μέ αυτή στήν πίστα τών Σερρών μέ εντυπωσίασε (γιά να μήν πώ μέ ενθουσίασε)
                    Εξαιρετικό,έτσι απλά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • G
                      grc-panos last edited by

                      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                      Αν καί δέν έχω οδηγήσει τα περισσότερα από αυτά τα αυτοκίνητα (πλήν τού καντέτ μου τού '85) θεωρώ τή Σούντ απίστευτη οδηγικά.
                      Λίγους γύρους πού έκανα μέ αυτή στήν πίστα τών Σερρών μέ εντυπωσίασε (γιά να μήν πώ μέ ενθουσίασε)
                      Εξαιρετικό,έτσι απλά.

                      πιστεύω πως ότι κα ινα οδηγησεις από εκείνη την εποχή ειδικα αυτοκίνητα σαν τη sud η πληροφόρηση και το συναισθημα που σου μεταδίδουν ειναι τόσο μακρυα από την καθημερινότητα που από μόνο του αυτό φτανει για να σε βάλει σε σκέψεις του ΄στυλ 'να πάρω ένα για να κάνω βόλτες μόνο'

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • I
                        isidoros last edited by

                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                        Mini Cooper (1965 νομίζω)

                        (αμαν πια με τη ΓερμανοΙταλική 'κόντρα')

                        Φίλε nass, καμία διάθεση για ιταλογερμανική κόντρα.. Απλά ανέφερα τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα γιατί αυτά (καλώς ή κακώς) θεωρούνται από τους περισσότερους ως τα επικρατέστερα για την κατάκτηση του άτυπου τίτλου. Αν υπήρχε ένα γιαπωνέζικο θα είχα αναφέρει και αυτό, όπως και ένα γαλλικό ή ότι άλλο επίσης (παρεπιπτόντως συμφωνώ με το φίλο για το 205 αλλά ήταν πολύ μεταγενέστερο).
                        Το Golf GTi θεωρείται από πολλούς ως ο ιδρυτής των GTi..
                        Όσο για την Alfaromeo Alfasud, το γεγονός ότι ακόμα και σήμερα, 30 χρόνια μετά, μιλάνε για τον τρόπο που στρίβει, νομίζω την κάνει να δικαιούται να διεκδικεί τον άτυπο αυτό τίτλο..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • H
                          hunter last edited by

                          Ο χρήστης isidoros έγραψε:

                          Όσο για την Alfaromeo Alfasud, το γεγονός ότι ακόμα και σήμερα, 30 χρόνια μετά, μιλάνε για τον τρόπο που στρίβει, νομίζω την κάνει να δικαιούται να διεκδικεί τον άτυπο αυτό τίτλο..

                          Ετσι πιστεύω καί εγώ Ισίδωρε.
                          Μπορεί να μήν είμαι ο πλέον έμπειρος γιά να κρίνω αυτοκίνητα,αλλά είναι από τα λίγα αυτοκίνητα πού θα μού μείνουν στό μυαλό,λόγω τού τρόπου πού πατάει κάτω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            grc-panos last edited by

                            ωρες ωρες βλέπω κάτι αυτοκίνητα θρύλους πεταμένα απο δω κι απο κει και με πιανει η καρδιά μου..

                            μακαρι να μπορούσα να συντηρήσω κι άλλο αυτοκίνητο και θα παιρνα ευχαρίστως κάτι από εκείνη την εποχη...

                            ps και μένα μου αρεσαν τα autobianki και mini αλλά μήπως δεν μπορούν λόγω κατηγορίας να παίξουν στα gti??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • I
                              isidoros last edited by

                              Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                              Ετσι πιστεύω καί εγώ Ισίδωρε.
                              Μπορεί να μήν είμαι ο πλέον έμπειρος γιά να κρίνω αυτοκίνητα,αλλά είναι από τα λίγα αυτοκίνητα πού θα μού μείνουν στό μυαλό,λόγω τού τρόπου πού πατάει κάτω.

                              Δυστυχώς μέχρι τώρα δεν είχα την τύχη να οδηγήσω την Alfasud..
                              Η εμπειρία μου όμως από μια Alfaromeo 33, η οποία αν δεν κάνω λάθος είχε κληρονομήσει αρκετά γονίδια από τη Sud (ας με διορθώσουν οι αλφίστι αν κάνω λάθος) με κάνει να συμφωνήσω μαζί σου..
                              Πραγματικά κρίμα όμως για την alfasud που αδικήθηκε απίστευτα από την απαράδεκτη ποιότητα κατασκευής της. Χαρακτηριστικά θυμάμαι τη φράση συγγενή μου που την είχε και μου είπε χαμογελώντας οτι 'όταν αγόρασα την alfasud αγόρασα ένα πρόβλημα'..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Ο χρήστης isidoros έγραψε:

                                Mini Cooper (1965 νομίζω)

                                (αμαν πια με τη ΓερμανοΙταλική 'κόντρα')

                                Φίλε nass, καμία διάθεση για ιταλογερμανική κόντρα.. Απλά ανέφερα τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα γιατί αυτά (καλώς ή κακώς) θεωρούνται από τους περισσότερους ως τα επικρατέστερα για την κατάκτηση του άτυπου τίτλου.

                                Δεν αναφέρομαι σε σένα αλλά γενικά στις μονομανίες 'Γερμανών' και 'Ιταλών'.

                                Η άποψή μου είναι πως το Mini Cooper ήταν αυτό που αναφέρεις: καλές επιδόσεις (το 1,3), κράτημα πρωτόγνωρο για τα δεδομένα της δεκαετίας του '60 και αξιοπρεπέστατο με κάθε κριτήριο (σαν μεγάλο κάρτ), αξιοπιστία (πλην ηλεκτρικών Lucas αν δεν κάνω λάθος), χώρους για 4 με κάποιες παραχωρήσεις και μόνο πρόβλημα, απ΄ όσο ξέρω, τα μέτρια φρένα (όπως άλλωστε και το GTi Mk1).

                                Α, και κάτι άλλο, που ΙΜΗΟ μετράει: τεράστιες διακρίσεις στους αγώνες της εποχής του, κάτι που δεν έχει να επιδείξει ούτε το GTi Mk1 ούτε (πολύ περισσότερο, και είναι απογοητευτικό αυτό) η Alfasud.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Ο χρήστης grc πανος έγραψε:
                                  ps και μένα μου αρεσαν τα autobianki και mini αλλά μήπως δεν μπορούν λόγω κατηγορίας να παίξουν στα gti??

                                  Μα ο τίτλος του θέματος δεν είναι 'πρώτο GTi' αλλά 'πρώτο σπορ προσθιοκίνητο'

                                  Πρώτο GTi είναι αυτοδίκαια το Golf, διότι είναι αυτό που καθιέρωσε τον όρο. Πριν το Golf αν έλεγες σε κάποιον πως το αυτοκίνητο είναι GTi θα νόμιζε πως έχεις κάνει λάθος. Μόνο αν δεχόμαστε ορισμούς με αναδρομική ισχύ μπορούμε να βάλουμε την Alfasud μέσα στα GTi.

                                  Αν τώρα μιλάμε για 'σπορ προσθιοκίνητα του segment B ή C' (αν και ούτε αυτοί οι ορισμοί υπήρχαν τότε) τότε, εκτός φυσικά της Alfasud, δεν πρέπει να ξεχνάμε κάτι Lancia Fulvia HF, 128 Sport/3Ρ (φανταστικό αυτοκίνητο, είχε ο πατέρας μου ένα ), ακόμα και το 127 Sport.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • G
                                    grc-panos last edited by

                                    Ο χρήστης nass έγραψε:

                                    Mini Cooper (1965 νομίζω)

                                    (αμαν πια με τη ΓερμανοΙταλική 'κόντρα')

                                    Φίλε nass, καμία διάθεση για ιταλογερμανική κόντρα.. Απλά ανέφερα τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα γιατί αυτά (καλώς ή κακώς) θεωρούνται από τους περισσότερους ως τα επικρατέστερα για την κατάκτηση του άτυπου τίτλου.

                                    Δεν αναφέρομαι σε σένα αλλά γενικά στις μονομανίες 'Γερμανών' και 'Ιταλών'.

                                    Η άποψή μου είναι πως το Mini Cooper ήταν αυτό που αναφέρεις: καλές επιδόσεις (το 1,3), κράτημα πρωτόγνωρο για τα δεδομένα της δεκαετίας του '60 και αξιοπρεπέστατο με κάθε κριτήριο (σαν μεγάλο κάρτ), αξιοπιστία (πλην ηλεκτρικών Lucas αν δεν κάνω λάθος), χώρους για 4 με κάποιες παραχωρήσεις και μόνο πρόβλημα, απ΄ όσο ξέρω, τα μέτρια φρένα (όπως άλλωστε και το GTi Mk1).

                                    Α, και κάτι άλλο, που ΙΜΗΟ μετράει: τεράστιες διακρίσεις στους αγώνες της εποχής του, κάτι που δεν έχει να επιδείξει ούτε το GTi Mk1 ούτε (πολύ περισσότερο, και είναι απογοητευτικό αυτό) η Alfasud.

                                    ψάχνω στο πίσω μέρος του εγκεφάλου( ) μου και βρίσκω πως η alfasud δεν πήρε μέρος σε αγώνες με διακρίσεις για τους εξής λόγους..

                                    μετα τις GTam που μεσουράνησαν το marketing οτυ gruppo fiat βλέποντας τις ευεργετικές επιπτώσεις της αγωνιστικης εμπλοκής της alfa στις πωλήσεις θέλησε να ανεβάσει λίγο την μέχρι τότε υποτονική lancia και έριξε στο χορο τον munnari (ονομα κι'αυτο ) με το fulvia HF(μπροστοκίνητο τη εποχης ίσως και καλύτερο απο sud???) κάνοντας μεγάλη επιτυχια. αργότερα βέβαια το τι ακολούθησε το ξέρουμε όλοι (stratos,037,deltaS4,integralle). αυτη η τελευταία (Delta) ήταν και ο λόγος που δεν μπήκε στους αγώνες και ένα άλλο πολλά υποσχόμενο τότε μοντέλο της fiat, το tipo.. (2.0lt sedicivalvole)

                                    αυτά και συγγνώμη αν κούρασα με το μεγάλο post..

                                    αν κάτι δεν το μετεφερα σωστα παρακαλώ διορθώστε καθώς μνήμη είναι αυτη και δυστυχώς όχι ελεφαντα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      grc-panos last edited by

                                      Ο χρήστης nass έγραψε:

                                      ps και μένα μου αρεσαν τα autobianki και mini αλλά μήπως δεν μπορούν λόγω κατηγορίας να παίξουν στα gti??

                                      Μα ο τίτλος του θέματος δεν είναι 'πρώτο GTi' αλλά 'πρώτο σπορ προσθιοκίνητο'

                                      Πρώτο GTi είναι αυτοδίκαια το Golf, διότι είναι αυτό που καθιέρωσε τον όρο. Πριν το Golf αν έλεγες σε κάποιον πως το αυτοκίνητο είναι GTi θα νόμιζε πως έχεις κάνει λάθος. Μόνο αν δεχόμαστε ορισμούς με αναδρομική ισχύ μπορούμε να βάλουμε την Alfasud μέσα στα GTi.

                                      Αν τώρα μιλάμε για 'σπορ προσθιοκίνητα του segment B ή C' (αν και ούτε αυτοί οι ορισμοί υπήρχαν τότε) τότε, εκτός φυσικά της Alfasud, δεν πρέπει να ξεχνάμε κάτι Lancia Fulvia HF, 128 Sport/3Ρ (φανταστικό αυτοκίνητο, είχε ο πατέρας μου ένα ), ακόμα και το 127 Sport.

                                      αυτο θα πει ταυτοχρονο ποσταρισμα!! σωστα διορθωσες -δεν μιλάμε για gti- οπότε ευλογα τα mini και autobianki μπρούν να βγάλουν αφοβα γλώσσα καθώς ειδικα το mini ηταν το πλέον αξιόλογο κομμάτι της εποχης σε θέμα αγωνιστικής εμπλοκής..!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Ο χρήστης grc πανος έγραψε:
                                        μετα τις GTam που μεσουράνησαν το marketing οτυ gruppo fiat βλέποντας τις ευεργετικές επιπτώσεις της αγωνιστικης εμπλοκής της alfa στις πωλήσεις θέλησε να ανεβάσει λίγο την μέχρι τότε υποτονική lancia και έριξε στο χορο τον munnari (ονομα κι'αυτο ) με το fulvia HF(μπροστοκίνητο τη εποχης ίσως και καλύτερο απο sud???) κάνοντας μεγάλη επιτυχια. αργότερα βέβαια το τι ακολούθησε το ξέρουμε όλοι (stratos,037,deltaS4,integralle). αυτη η τελευταία (Delta) ήταν και ο λόγος που δεν μπήκε στους αγώνες και ένα άλλο πολλά υποσχόμενο τότε μοντέλο της fiat, το tipo.. (2.0lt sedicivalvole)

                                        To 1970 ούτε η Alfa (100%) ούτε η Lancia (λιγότερο σίγουρος) ανήκαν στο Gruppo.

                                        Η Alfa είχε εμπλοκή τότε σε ΕΠΑΤ (το σημερινό WTCC/ETCC/BTCC κτλ.) με τις GTAm και στα σπορ-πρωτότυπα (τα σημερινά GT) με τις 33 (τις original , όχι τις οικογενειακές Sud).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          grc-panos last edited by

                                          πάω να ρίξω ένα καλό ξεσκόνισμα εκει πίσω γιατι δεν βλέπω να κάνω ανακληση σωστών αρχείων πάντως νομίζω πως είχε εμπλακει το gruppo απο νωρίς... χωρις να μαι και γω απόλυτα σίγουρος...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Να πω μερικά τεχνολογικά και άλλα ασυνήθιστα highlights της Alfasud:

                                            • Κινητήρας μπόξερ (υδρόψυκτος, για να προλάβω τους VAGγους ) που έδινε χαμηλό κέντρο βάρους.
                                            • Κατ'επέκτασιν διαμήκες κιβώτιο ταχυτήτων με ισομεγέθη ημιαξόνια. Οι κάτοχοι δυνατών προσθιοκίνητων ξέρουν πόσο σημαντικό είναι το τελευταίο.
                                            • Εσωτερικοί δίσκοι στα εμπρός φρένα που έδιναν πολύ καλό τιμόνι λόγω μείωσης του φερόμενου βάρους από την μπροστινή ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης.
                                            • Πίσω δισκόφρενα ακόμα και στα πιο μικρά μοντέλα.
                                            • Αντεστραμμένα (up-side-down) αμορτισέρ και πολύ-πολύ στιβαρά μπροστινά γόνατα μακφέρσον.
                                            • Πίσω ανάρτηση με συνδέσμους Βατ και ράβδο Πανάρ που παρά την απλότητά της έδινε εξαιρετικό έλεγχο των κινήσεων των πίσω τροχών.
                                            • Δύο ανεξάρτητα κυκλώματα φρένων, ένα που έπιανε στους 4 τροχούς και ένα μόνο στους μπροστινούς.
                                            • Ρυθμιζόμενο καθ'ύψος τιμόνι σε όλες τις εκδόσεις.
                                            • Ένδειξη υψηλής αλλά και χαμηλής θερμοκρασίας λαδιών με λυχνία στο ταμπλό.

                                            Όποιος ξέρει για το Mini και το Golf GTI αντίστοιχα highlights ας τα παραθέσει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr