-
Νομίζω ότι ήδη το Cupra χωρίς Revo, κάνει πλάκα σε ΤΤ...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Νομίζω ότι ήδη το Cupra χωρίς Revo, κάνει πλάκα σε ΤΤ...Εγώ θέλω να κάνει πλάκα σε A3 3.2
-
Ο χρήστης 147TI έγραψε:
Νομίζω ότι ήδη το Cupra χωρίς Revo, κάνει πλάκα σε ΤΤ...
Εγώ θέλω να κάνει πλάκα σε A3 3.2
Seat Leon 1,8 T Cupra R
0-100 6,9' - ροπή 28,5/2.200 - τελική 242 km/h - 225hp - 32.190 ευρώ
Αudi A3 3,2
0-100 6,5' - ροπή 30,6/2.500 - τελική 250 km/h - 250hp - 42.070 ευρώ
Δεν είναι κ δύσκολο να το κοντράρει...
Στα bold όμως είναι η ουσία αυτής της άτυπης σύγκρισης αλλά κ στο κόστος συντήρησης βέβαια γιατί άλλο 1800cc και άλλο 3200cc. -
Ο χρήστης 147TI έγραψε:
Νομίζω ότι ήδη το Cupra χωρίς Revo, κάνει πλάκα σε ΤΤ...
Εγώ θέλω να κάνει πλάκα σε A3 3.2
Mπά, δύσκολα
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Νομίζω ότι ήδη το Cupra χωρίς Revo, κάνει πλάκα σε ΤΤ...
Εγώ θέλω να κάνει πλάκα σε A3 3.2
Mπά, δύσκολα
...κοίτα τους αριθμούς πιο πάνω...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Νομίζω ότι ήδη το Cupra χωρίς Revo, κάνει πλάκα σε ΤΤ...
Εγώ θέλω να κάνει πλάκα σε A3 3.2
Mπά, δύσκολα
...κοίτα τους αριθμούς πιο πάνω...
Αν το βάλεις σε πίστα, δε γνωρίζω, μιας και το 3.2 δεν είναι στημένο για πίστα
Η ροπή είναι ροπή, και τα κυβικά επίσης
-
Με βάση τους αριθμούς που παράθεσε ο elteo, φίλε Technik όχι μόνο του κάνει πλάκα αλλα του κουνάει και την σημαία
Αθάνατο Group VAG
-
Ο χρήστης 147TI έγραψε:
Με βάση τους αριθμούς που παράθεσε ο elteo, φίλε Technik όχι μόνο του κάνει πλάκα αλλα του κουνάει και την σημαίαΒάσει αυτών των αριθμών (οι οποίοι στην ουσία δεν λένε τίποτα),
το 3.2 έχει καλύτερο 0-100, καλύτερη ροπή και τελική...Ε, και...;;;
Αθάνατο Group VAG
Aυτό είναι σίγουρο!
-
αχ αυτο το γκρουπ! κινητήρας από τα παλιά για ένα τόσο καινούργιο αμάξι στα 1600 και δυο κλικ κάτω σε επιδόσεις από κορόλα και φόκους. Δυναμικό αμάξωμα, που θα λαχανιάζει στα ψηλά, και με σχέσεις ταχυτήτων 1400. Αυτές οι εταιρικές επιλογές οδήγησαν και ένα άλλο γκρουπ να χτυπάει το κεφάλι του γκουπ γκουπ (καταπληκτικό τιμόνι η άλφα, πατάτα του στίλο με επίσημη δικαιολογία πως έτσι θέλουν οι αγοραστές. Τουλάχιστον τόσα που πούλησησαν θα τους ξέρουν με τα μικρά τους)
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Με βάση τους αριθμούς που παράθεσε ο elteo, φίλε Technik όχι μόνο του κάνει πλάκα αλλα του κουνάει και την σημαία
Βάσει αυτών των αριθμών (οι οποίοι στην ουσία δεν λένε τίποτα),
το 3.2 έχει καλύτερο 0-100, καλύτερη ροπή και τελική...Ε, και...;;;
To Cupra παιρνει προγραμμα πανω με κοστος περιπου 1000Ε και αυξηση ιπποδύναμης περιπου 45 αλογα,μετα καταλαβαίνεις τι κανει το Audi..παρακολουθει με προσοχή
-
ΠΡΟ-ΣΟ-ΧΗΗΗ !!!!!
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
αχ αυτο το γκρουπ! κινητήρας από τα παλιά για ένα τόσο καινούργιο αμάξι στα 1600 και δυο κλικ κάτω σε επιδόσεις από κορόλα και φόκους. Δυναμικό αμάξωμα, που θα λαχανιάζει στα ψηλά, και με σχέσεις ταχυτήτων 1400. Αυτές οι εταιρικές επιλογές οδήγησαν και ένα άλλο γκρουπ να χτυπάει το κεφάλι του γκουπ γκουπ (καταπληκτικό τιμόνι η άλφα, πατάτα του στίλο με επίσημη δικαιολογία πως έτσι θέλουν οι αγοραστές. Τουλάχιστον τόσα που πούλησησαν θα τους ξέρουν με τα μικρά τους)Αναφέρεις δύο αυτοκίνητα Corolla - focus όπου το ένα αντικειμενικά δεν στρίβει και το 2ο υπολείπεται σε κινητήρα-ισχύ.
Το 147 είναι καλύτερο απο Corolla - Focus....
147 για τις στροφές και Cupra για τις ευθείες
-
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
αχ αυτο το γκρουπ! κινητήρας από τα παλιά για ένα τόσο καινούργιο αμάξι στα 1600Η SEAT μοιάζει με το αποπαίδι του γκρούπ, μιας και μόνο αυτή δεν έχει (ακόμα) τον 1.6 FSI.
ΥΓ. Για τα υπόλοιπα, έχω απαντήσει στο προηγούμενο ποστ
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Η SEAT μοιάζει με το αποπαίδι του γκρούπ, μιας και μόνο αυτή δεν έχει (ακόμα) τον 1.6 FSI.
H Seat πρέπει όμως να είναι και φθηνότερη απο τα υπόλοιπα αδελφάκια της αλλά και όσο γίνεται να μην ανταγωνίζεται πλήρως τις VW και Audi.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Η SEAT μοιάζει με το αποπαίδι του γκρούπ, μιας και μόνο αυτή δεν έχει (ακόμα) τον 1.6 FSI.
H Seat πρέπει όμως να είναι και φθηνότερη απο τα υπόλοιπα αδελφάκια της αλλά και όσο γίνεται να μην ανταγωνίζεται πλήρως τις VW και Audi.
Συμφωνώ και εκτός αυτού να τσαγιάζει και μερικά Α3
-
Ο χρήστης 147TI έγραψε:
Η SEAT μοιάζει με το αποπαίδι του γκρούπ, μιας και μόνο αυτή δεν έχει (ακόμα) τον 1.6 FSI.
H Seat πρέπει όμως να είναι και φθηνότερη απο τα υπόλοιπα αδελφάκια της αλλά και όσο γίνεται να μην ανταγωνίζεται πλήρως τις VW και Audi.
Συμφωνώ και εκτός αυτού να τσαγιάζει και μερικά Α3
Μπάς και η καθηγήτρια/πεθερά/πρώην σου έχει Α3 ;
Τέτοιο πάθος, τέτοιο ζήλο, πουθενά δεν έχω συναντήσει!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Η SEAT μοιάζει με το αποπαίδι του γκρούπ, μιας και μόνο αυτή δεν έχει (ακόμα) τον 1.6 FSI.
H Seat πρέπει όμως να είναι και φθηνότερη απο τα υπόλοιπα αδελφάκια της αλλά και όσο γίνεται να μην ανταγωνίζεται πλήρως τις VW και Audi.
Συμφωνώ και εκτός αυτού να τσαγιάζει και μερικά Α3
Μπάς και η καθηγήτρια/πεθερά/πρώην σου έχει Α3 ;
Τέτοιο πάθος, τέτοιο ζήλο, πουθενά δεν έχω συναντήσει!
H ΠΕΘΕΡΑ !!!!!!!
-
Από in.gr:Το ταχύτερο Leon εξοπλίζεται με δίλιτρο TFSI ισχύος 185 ίππων. Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται η ισχυρότερη έκδοση Cupra η οποία εκτιμάται πως θα ξεπερνά τους 200 ίππους του Golf GTi και μην εκπλαγείτε αν είναι τρίθυρη
Οι υπόλοιπες εκδόσεις δηλ.όλες πεντάπορτες;Τα έχουν...μπερδέψει...λίγο οι φίλοι μaς οι κατασκευαστές μου φαίνεται.Ποια sport νοοτροπία μπορεί να ευαγγελίζεται ένα πεντάπορτο μπαούλο με 102 άλογα;Δυστυχώς πλέον έχουν ξεφτιλιστεί όλες οι έννοιες κ ιδέες,έχουν πολτοποιηθεί τα πάντα.Κ εμείς αντί να τους κράξουμε,κοιτάζουμε τα τερατουργήματα σπορ-πουλμανάκια που μας πασάρουν,τα ξανακοιτάζουμε και προσπαθούμε να πείσουμε τους εαυτούς μας οτί ο γάιδαρος πετάει.Δυστυχώς για όλους μας όμως ο γάιδαρος δεν πετάει.Και αν δεν μπορούμε να οδηγούμε πια σπορ αμάξια,τουλάχιστον ας το πάρουμε χαμπάρι κι ας μην κοροιδευόμαστε μεταξύ μας.Και 600 άλογα να έχει το κούπρα τι έγινε;Είναι δυνατόν να λέμε σπορ ένα αυτοκίνητο όταν κάνουμε 8 ώρες για να το ξεχωρίσουμε από το πολυμορφικό της εταιρείας;Μου θυμίζει αγώνες με νταλίκες που κάθε μια έχει 700 άλογα Οσο σπορ είναι αυτές άλλο τόσο είναι και οι κουρ...δες που μας πλασάπυν για σπορ Αυτά! -
κατσε ρε φιλε...
ειδες μηπως το πρωτοτυπο νεο cupra και δεν σου αρεσε??
http://www.seatcupra.net/images/leonprototype_geneva2005/leon05_rear.jpg
http://www.seatcupra.net/images/WTCCLeon_firsttest_june05/WTCCLeon_firsttest03.jpgο ...προηγουμενος γαιδαρος παντως, (το τωρινο cupra R) πεταει και παραπεταει...
ps. και οσο για την συγκριση 1.8τ - 3.2ατμοσφαιρα..
μονο μαμα ειναι πιο γρηγορο το 3.2.. μετα, αντε γεια!!
Seat Leon 2005