-
3 χρονια συμβιωσης με ενα polo 1.4 16v (2ο χερι) ηταν αρκετα για να με πεισουν να μεινω μακρια απο VW στο μελλον..
14 μηνες με τον ιαπωνα περα απο ενα ελαττωματικο ημιαξονιο, κανενα προβλημα. -
Citroen zx 1,6 aura 1991-1998 + nissan sunny 1,4 slx 1992-1996
citroen saxo vts 1998-2001+ ford ka 1998-2003
peugeot 2,0 gti 2001-2004 +bmw 316 2003-2004(αποτυχία επιλογή)
subaru forester 2,5 xt 2004-(ελπίζω για 5 χρόνια) +lancia y 1,4 dfn (το ίδιο με το φόρεστερ) -
Ο χρήστης ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΟΥΡΗΣ έγραψε:
Citroen zx 1,6 aura 1991-1998 + nissan sunny 1,4 slx 1992-1996
citroen saxo vts 1998-2001+ ford ka 1998-2003
peugeot 2,0 gti 2001-2004 +bmw 316 2003-2004(αποτυχία επιλογή)
subaru forester 2,5 xt 2004-(ελπίζω για 5 χρόνια) +**lancia y 1,4 dfn **(το ίδιο με το φόρεστερ)Mpravo Apostole.
Katapliktikos syndiasmos autokinitwn, idios gia Ellada -
Το Σεπτέμβριο του 2003 αγόρασε το Mazda 6 (2.0) το οποιο κράτησα για 1,5 χρονο περιπου λόγω παροχης εταιρικού αυτοκινήτου.
Ελπιζω ο νεος κατοχος να το χαρεί πραγματικά (εγώ πρόλαβα να κανω μονο 23000χλμ )
-
Ο χρήστης IBIZA1_0 έγραψε:
Πρώτο αυτοκίνητο ένα ibiza 1.0/ 1ος του 2002.Απλώς τάφος.Το κράτησα τριάμισι χρόνια.Το αγόρασα 10000ευρώ+2000ευρώ αξεσουάρ και το πούλησα 4200!
Πλέον corolla 1.4,με μόλις 1500χιλ.......Γράψε ένα ίδιο (Ίμπιζα) και για μένα!!!
Το πήρα με δραχμές και με όλα μαζί πήγε κάπου στα 3.300.000 (προβολέις ομίχλης και 5 πόρτες ήταν τα εξτρά του, ούτε καν μεταλλικό χρώμα)
Σήμερα έχει 46.000 χμ και αν το πουλήσω δεν θα πάρω ούτε καν τα 4200 ευρώ, μιας και το δικό μου θα γίνει 5 ετών σε 6-7 βδομάδες!!
Κοινώς η αλλαγή δε με συμφέρει, και θα κρατηθεί όσο κινείται σαν αυτοκίνητο πόλεως. Κατόπιν ως πρώτο μου αμάξι και απολύτως άνευ αξίας θα το κάνω μουσειακό έκθεμα στο εξοχικό μου.
-
9/86-5/87 Citroen Ami8 station του 74. Το πήρα μεταχειρισμένο 350.000 δρχ. με 85.000 χλμ και τελική 115 χλμ (140 σε κατηφόρα-γκρεμό) και στους λίγους μήνες που το κράτησα του πρόσθεσα 27.000 βάρβαρα χιλιόμετρα, σαν φορτηγό εντός πόλης κουβαλώντας επιπλοσυνθέσεις για τοποθέτηση, ή βαρυφορτωμένο με παρέες για εκδρομούλες. Πουλήθηκε 250.000 δρχ. με τελική... 65 χλμ. και το κεφάλαιο επενδύθηκε σε στερεοφωνικό!
1/89-96 Toyota Carina II 1.6 του μπατζανάκη-ναυτικού που ...το κινούσα πότε-πότε για να μην κάθεται (50.000 χλμ). Το φορτηγό! Δουλεύει ακόμα μια χαρά, κουβαλάει πλακάκια, κόλλες, οικοσκευή κ.α. Κερατσίνι-Κύθνο και το μόνο του πρόβλημα ήταν ένα σάπιο καρμπυρατέρ πρόπερσι από την πολλή ακινησία, που ήρθε από την Ολλανδία μετά από παραγγελία για 750
-
Ο χρήστης diva έγραψε:
Φίλε Δημήτριε, επειδή κι εγώ έχω τρέλλα με τη συντήρηση του χρώματος του αμαξιού και το έχω ήδη 5 χρόνια και είναι σαν καινούριο... το πλένω συχνά και δεν το δίνω ποτέ σε βενζινάδικα με βούρτσα και το περνάω με κερί και το τρίβω με αλοιφή σε σημεία που αλλοιώθηκε το χρώμα. Ομως, πέρσι ξαφνικά σε ενα σημείο είδα για πρώτη φορά (δεν υπήρχε τέτοιο πράγμα ούτε στο προηγούμενό μου αμάξι, που το είχα κρατήσει 6,5 χρόνια και ήταν Fiat), αυτή την 'αράχνη' που λες! Νόμιζα ότι κάποιος μου το πείραξε, αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω πώς το έκανε
Προφανώς είναι κάποιου είδους αλλοίωση του χρώματος. Πώς απέφυγες εσύ τις αράχνες στο 206 σου?Εγώ δεν το πλένω πολύ συχνά (1 φορά τον μήνα), ούτε του βάζω κερί κάθε φορά. Μέχρι στιγμής, όλο και όλο 2 φορές του πέρασα κερί.
Το πλένει ένας δικός μου άνθρωπος μέσα - έξω - από κάτω στο χέρι και με καλό σαμπουάν, έναντι 20 ευρώ. Στην τιμή αυτή περιλαμβάνονται και κάποιες extra περιποιήσεις, όπως ψεκασμός των λαστίχων με σιλικονούχα σπρέυ, γύαλισμα των ελαστικών κ.α. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από αυτόν τον άνθρωπο, αγαπάει την δουλειά του. Είμαι τακτικότατος πελάτης του...
Σε ό,τι αφορά τις αράχνες. Εντάξει, υπερέβαλα λίγο. Το χρώμα έχει αράχνες, αλλά είναι πολύ αμυδρές. Πρέπει να πας πολύ κοντά για να τις δεις. Επίσης σε όλο το αμάξωμα υπάρχουν και 2 με 3 μικρά βαθουλωματάκια. Τι να κάνεις, αυτά έχει η ζωή!
Μέχρι στιγμής δεν σκοπεύω να το πουλήσω. Το πάω!
Μπορεί στο μέλλον και μόνο αν έχω οικονομική άνεση, να αγοράσω κάτι πιο sport και πιο γρήγορο. Προς το παρόν κάνω την δουλειά μου και την διασκέδασή μου μια χαρά με αυτό. Δεν μου έχει βγάλει και σχεδόν κανένα πρόβλημα... -
Το πρώτο το κληρονόμησα και ήταν vauxhall chevette το απόλυτο χρέπι. Το κράτησα 5 χρόνια τα φοιτητικά και το έδωσα, και που δεν πήγα. Για δυο χρόνια την έβγαλα μ' ένα ρενώ 9 ,μεταχειρισμένο και αυτό υπό διάλυση με παράλληλη συμβίωση με nissan almera του 96 του πατέρα.Τελικά έχω τώρα ένα σεατ ίμπιζα 1.4 16v από το 2001(για κλιό πήγαινα, αλλά κατέληξα σε σεατ). Αισίως έχει φτάσει τα 119000χλμ και δεν προβλέπεται γρήγορη αντικατάσταση λόγω έλλειψης ρευστού και μια απέχθεια που έχω για δόσεις.
-
1 μήνα και 12 μέρες. Είναι καλά;
-
Oκτώ έτη και 2 μήνες για το Fiat Punto GT μου και 160.000χλμ.
Τώρα ένα NISSAN ALMERA CHALLENGE
Πόσο καιρό κρατήσατε το προηγούμενό σας αυτοκίνητο?