-
Περα απο το χιουμορ, μην κολλας στις μαρκες.
Και οχι μονο στον ομιλο vag.
Εγει γεμισει η αγορα 2λιτρους τουρμπο.
renault, opel, mitsubishi, subaru, lancia, mercedes, saab, volvo, η ford ειχε το rs.
Ανεφερε καποιος πιο πριν το megane rs. Δεν ειναι για πεταμα το αυτοκινητο. Twin scroll τurbo, αρκετα εξελιγμενο και ενισχυμενο κινητηρα.
Ασχετα αν εμενα δεν μου αρεσει οδηγικα.
Το opc λογικα θα ειναι εξαιρετικο. 2.0, τουρμπο - 240 αλογα.
Ολα τα αυτοκινητα εχουν τη χαρη τους, ατμοσφαιρικα ή υπερτροφοδοτουμενα.
Η καθε εταιρια επιλεγει ο,τι θεωρει οτι ειναι καλυτερο για το αυτοκινητο της αλλα και για το ταμειο της. -
συμφωνω οτι βγαινουνε λυσεις σε τουρμπο, και αυτο μου αρεσει!
διαφωνω να παψει ουσιαστικα ο πρωτος διαδαξας!!το megane δεν παει τοσο καλα για τα αλογα του.. ή τουλαχιστον αυτα που εχω πετυχει εγω (2 ή 3)
μου αρεσε το triturbo της mercedes που διαβασα αναλυτικα σε καποιο ξενο περιοδικο..
και χαμηλα και ψηλα η σωστη (σωστες) τουρμπινες ειναι οτι καλυτερο!!
επισης περα απο την πλακα ολοι εμεις με 1.8τ περιμενουμε απο τον fsit 2.0 να ειναι ιδιος και καλυτερος!!παντως δεν ειναι και ετσι οπως τα λετε (παρε εναν ατμοσφαιρικο και σβουρνα του πανω μια τουρμπινα..)
το νεο focus st -αν δεν απατωμαι- θα φοραει εκεινο το ωραιο παλιο μοτερ της volvo με τουρμπινα και αρκετα κυβικα..αυτο ας πει κατι σε καποιους..να δουμε και ο διαδοχος του s3 σου τι θα φοραει και πως...
-
To st 2.5 με 220 αλογα θα ειναι νομιζω. To rs θα ειναι τουρμπο και ισως με ακομα περισσοτερα κυβικα. Αλλα αυτα που ανακοινωνουν τα αλλαζουν ολη την ωρα.
Ο πρωτος διδαξας, εννοεις τον 1.8Τ?
Πουλησε πολυ, εγινε το αγαπημενο παιχνιδι των βελτιωτων.
Πρωταγωνιστης, ειδικα στην ελληνικη πραγματικοτητα.
Καπου διαβασα νεο polo gti 1.8Τ 150ps. Ετσι νομιζω. Ισως το τελευταιο μοντελο που θα φοραει τον 1.8Τ. -
Ο χρήστης fantomas έγραψε:
@Ikar: Οντως, o tfsi δεν ειναι ο,τι πιο οικονομικο υπαρχει (ειδικα αν πιεστει λιγο).
λες να μην το ξέρω; Σε Α4 έχω δει από 16-20 και στο GTΙ για πλάκα ξεπερνά τα 14-15.
Φυσικά δεν περίμενα να 'χει λιγότερο, απλώς έχουν γραφτεί κάτι πολύ αισιόδοξες τιμές μέσης κατανάλωσης σε δοκιμές
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
λες να μην το ξέρω; Σε Α4 έχω δει από 16-20 και στο GTΙ για πλάκα ξεπερνά τα 14-15.Φυσικά δεν περίμενα να 'χει λιγότερο, απλώς έχουν γραφτεί κάτι πολύ αισιόδοξες τιμές μέσης κατανάλωσης σε δοκιμές
Στις αισιοδοξες τιμες δεν εδωσα σημασια, αλλα για να ειμαι ειλικρινης τον περιμενα λιγο πιο οικονομικο
-
o 1.8t μπαινει μια χαρα και στο 2005 Audi Α4 (κωδ. μοτερ awt - διαμηκης)
οσο για το πρωτος διδαξας, εννοω τη φιλοσοφια της audi (turbo-4x4)το Focus ST απο οσο εχω διαβασει θα φοραει το μοτερ του volvo s40 T5
http://www.webwombat.com.au/motoring/news_reports/ford-focus-st220.htm
δηλαδη οχι ατμοσφαιρα, και ουτε καινουργιο τουρμπατο μοτερ..
αλλα γνωστο καλο και πετυχημενο.
αν τωρα αλλαξανε αυτα τα specs, δεν το ξερω..
εγω το ειχα βρει τοτε που το δοκιμαζανε στο ring...
http://www.autoexpress.co.uk/news/57872/new_xr3_shows_its_class.html -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Να μην ξεχναμε και κατι COROLLA AE-86 με 124 ps και στροφαρισμα μεχρι της 7.800 ,εν ετη 1983 παρακαλω.Η τεχνογνωσια φαινεται στην ατμοσφαιρικη δυναμη, την ικανοτητα να στροφαρεις ψηλα
Γιατι παρακαλω φαινεται μονο στην ατμοσφαιρικη δυναμη;Το θέμα ειναι το συνολικο αποτελεσμα.Και οσο για το στροφαρισμα,απο μονο του δεν λεει τιποτα, και η lada μπορει να βγαλει μοτερ να στροφαρει στις 9.000 αλλα θα καιει τα αντερα του οπως δυστυχως κανει και η honda με το S2000.
Μαλλον για αυτο 4 συνεχη ετη κερδιζει το καλυτερο βραβειο στην κατηγορια του!!! .Οσο για τη lada που ανεφερες εντελως ατοπη η τοποθετηση σου....
2004 Winners
Best New Engine: Toyota Hybrid Synergy Drive
Best Fuel Economy: Toyota Hybrid Synergy Drive
Best Performance Engine: Mercedes-AMG 65 (S65, CL65)
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
1.4-litre to 1.8-litre: Toyota Hybrid Synergy Drive
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)2-litre to 2.5-litre: BMW 2.5-litre (325i, X3, 525i Z4)
2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8)
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre (M3)
Above 4-litre: Volkswagen 5-litre V10 TDi (Touareg, Phaeton)
International Engine of the Year 2004: Toyota Hybrid Synergy Drive2003 Winners
Best New Engine: Mazda RENESIS Rotary (RX-8)
Best Fuel Economy: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
Best Performance Engine: Mercedes-AMG 55 (CL55, E55, S55, SL55)
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
1.4-litre to 1.8-litre: MINI Supercharged 1.6-litre (Cooper S)
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)2-litre to 2.5-litre: BMW 2.5-litre (325i, 525i, Z4)
2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8)
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre (M3)
Above 4-litre: Volkswagen 5-litre V10 TDi (Touareg, Phaeton)
International Engine of the Year 2003: Mazda RENESIS Rotary (RX-8)2002 Winners
Best New Engine: BMW 4.4-litre Valvetronic
Best Fuel Economy: Honda 1-litre IMA
Best Concept: GM AUTOnomy
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA
1.4-litre to 1.8-litre: Toyota 1.8-litre VVTL-i 190
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)2-litre to 2.5-litre: PSA Peugeot-Citroën 2.2-litre HDi
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre
Above 4-litre: BMW 4.4-litre Valvetronic
International Engine of the Year 2002: BMW 4.4-litre Valvetronic2001 Winners
Best New Engine: BMW 3.2-litre
Best Fuel Economy: Honda 1-litre IMA
Best Concept: Saab SVC
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
1-litre to 1.4-litre: Volkswagen Group 1.4-litre TDi
1.4-litre to 1.8-litre: BMW 1.8-litre Valvetronic
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)2-litre to 2.5-litre: PSA Peugeot-Citroën 2.2-litre HDi
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre
Above 4-litre: Ferrari 5.5-litre
International Engine of the Year 2001: BMW 3.2-litre2000 Winners
Best Eco-friendly: Toyota Hybrid Prius
Best Fuel Economy: Honda Hybrid 1-litre Insight
Best Concept: DaimlerChrysler Necar 4
Sub 1-litre: Honda Hybrid 1-litre Insight
1-litre to 1.4-litre: Toyota 1.3-litre VVTi
1.4-litre to 1.8-litre: Honda 1.8-litre (Accord)
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)2-litre to 2.5-litre: Alfa Romeo 2.5-litre V6
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre TDi
3-litre to 4-litre: BMW 4-litre V8 TDi
Above 4-litre: Ferrari 5.5-litre V12πηγη INTERNATIONAL ENGINE OF THE YEARS AWARDS
-
χμμ..για να δουμε..τι λενε φετος...2005
..μηπως επιβεβαιωνουνε το fantoma?
Κλικ-κλικ στο icon για το αρθρο.2005 1.8-litre to 2-litre Results points
1. Volkswagen/Audi 2-litre Turbo (A3, A4, Golf GTi) **151 **
**2. **Honda 2-litre (S2000) **140 **
3. BMW Diesel 2-litre (X3, 120d, 320d) ** 125 **ο 1.8τ απουσιαζει.
ειναι πολυ παλιουρας για να μπαινει σε αυτες τις χρονολογιες.. -
Οταν ο Τ-FSI θα κανει σερι 4 ετων στην πρωτη θεση τοτε το συζηταμε παλι... Και να σκεφτουμε οτι ο F-20C παρουσιαστηκε το 1999 και 6 χρονια μετα διατηρειται στην δευτερη θεση για το 2005.Ειναι και ο μοναδικος κινητηρας παραγωγης με 120 ps στο λιτρο
-
Σωστος, Πετρο.
Οντως για 5 χρονια ο κινητηρας του s2000 επαιρνε την πρωτη θεση.
Το link του PetRan τα λεει αναλυτικα. -
Είναι δυνατόν ο TFSi να μην είναι καλύτερος από έναν κινητήρα 11 χρόνων?
Το μοτέρ του S2K παρόλο που τόσα χρόνια είναι κορυφαίο τεχνολογικά δεν τραβάει χαμηλά. Αυτό που ενδιαφέρει τοον καταναλωτή δεν είναι το βραβείο αλλά η ουσία. Τουλάχιστον έτσι πιστεύω.
-
Τί θα λέγατε για κινητήρα S2000 ΚΑΙ υπερτροφοδότηση?
Αν πιστέψουμε τα Αμερικανάκια, με κομπρέσσορα πλησιάζει τα 300 άλογα τροχό χωρίς καμία άλλη επέμβαση!
Με turbo πάει 450 άλογα (τροχό πάντα) απλά με την τοποθέτηση νέας φλάντζας χωρίς να πειραχτεί πάλι τίποτε άλλο!!!
Ενδεικτικά, 'μαμά' ο κιντήρας βγάζει 195-205 άλογα στον τροχό. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Τί θα λέγατε για κινητήρα S2000 ΚΑΙ υπερτροφοδότηση?Αν πιστέψουμε τα Αμερικανάκια, με κομπρέσσορα πλησιάζει τα 300 άλογα τροχό χωρίς καμία άλλη επέμβαση!
Με turbo πάει 450 άλογα (τροχό πάντα) απλά με την τοποθέτηση νέας φλάντζας χωρίς να πειραχτεί πάλι τίποτε άλλο!!!
Ενδεικτικά, 'μαμά' ο κιντήρας βγάζει 195-205 άλογα στον τροχό.Με κομπρέσσορα ακούγεται καλό. Τούρμπο με τίποτα.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Είναι δυνατόν ο TFSi να μην είναι καλύτερος από έναν κινητήρα 11 χρόνων?Το μοτέρ του S2K παρόλο που τόσα χρόνια είναι κορυφαίο τεχνολογικά δεν τραβάει χαμηλά. Αυτό που ενδιαφέρει τοον καταναλωτή δεν είναι το βραβείο αλλά η ουσία. Τουλάχιστον έτσι πιστεύω.
Δεν ειναι απαραιτητο αυτο φιλε μου!Απλα καθε κινητηρας VTEC, F-20C,B-16 ,B-18 series ηταν απο τοτε 10 χρονια μπροστα απο τους αλλους σε αποδοση και τεχνολογια ,την οποια πολλοι προσπαθησαν να μιμηθουν αλλα ματαια!!Οσο για την ουσια που ορθα λες και η επιδραση στον καταναλωτη,αυτα τα αυτοκινητα αγαπηθηκαν στον κοσμο για τα εκπληκτικα μοτερ τους ,την εξαιρετικη τους αξιοπιστια και γρηγορα εγιναν τα αγαπημενα παιδια των βελτιωτων (ειδικα στην ιαπωνια,αμερικη οπου οι βελτιωτες εχουν ξεφυγει )Ακομα και σημερα και για ακομα πολλα χρονια πιστευω ακομα, οι βελτιωσεις που γινονται στις σειρες B-16 και B-18 ειναι παρα πολλες και ας εχει σταματησει η παραγωγη τους το 1999(Β-series )
-
ο 1.8Τ απο την εμπειρια που εχω στο λεον ειναι ενα πολυ δυνατο συνολο με πολυ καλες ρεπριζ..δεν ανησυχεις σχεδον ποτε για ελλειψη δυναμης...αμα πας τεζα,τουρμπο ειναι θα πληρωσεις...
αν ερχοταν η χοντα και μου εδινε 180 ιππους σε 1800 κυβικα ατμοσφαιρικα χωρις να δωσω 50.000 ευρω, θα επαιρνα χοντα... -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
... αν ερχοταν η χοντα και μου εδινε 180 ιππους σε 1800 κυβικα ατμοσφαιρικα χωρις να δωσω 50.000 ευρω, θα επαιρνα χοντα...Αν τους έδινε στις 9000 στροφές, κοντό 6άρι κιβώτιο, και γεμάτη κατανομή της ροπής, με 23000
-
Πάντως εαν το International Engine of the Year Awards είναι κάτι σαν το Car of the Year τότε δεν πιστεύω σε τίποτα
Απο οτι βλέπω το πρόβλημα είναι η τιμή?
Οχι δεν πιστεύω πως το Value for Money είναι παράγοντας στον οποιο τα Honda υστερούν γιατί προσφέρουν το κάτι παραπάνω απο εναν 1800T σε τεχνογνωσία,αξιοπιστία κτλ
Επίσης έχω την εντύπωση πως η τιμή καθορίζεται απο πολλούς παράγοντες πχ χώρα κατασκευής,αγορά και ζήτηση,ποιότητα κατασκευής κτλ
Και κυρίως η χώρα κατασκευής γιατί άλλα τα μεροκάματα στην Ιαπωνία και άλλα στην Ισπανία,Τουρκία,Γερμανία,Ουγγαρία κτλ
Δικαιούται η Honda να σου ζητήσει 50 χιλ euro για εναν κινητήρα 2000 ατμόσφαιρα με 240ps? Ναι γιατί περιέχει τεχνολογικές καινοτομίες που σίγουρα δεν τις συναντάς σε έναν Turbo 1800 του Group VAG...
Οι καινοτομία-τεχνολογία-ανάπτυξη-πρόοδος πάντοτε δικαιούται να ζητά γιατί κάνει την διαφορά,θέτει τις βάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη
ο κινητήρας του S2000 μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο μεγαλύτερης βελτίωσης και ανάπτυξης και τεχνολογίας σε αντίθεση με έναν 1800Turbo η ακόμα και έναν 2000fsi Turbo o οποίος έχει εξαντλήσει τα περιθώρια βελτίωσης του και δέν έχει τιποτα παραπάνω να προσφέρει παρά σταθερότητα στην ανάπτυξη και τεχνολογία
Το να βγάζεις 240ps απο 2000 ατμοσφαιρικά κιβυκά είναι μια πρόκληση,πρόκληση για βελτίωση,πρόκληση για ανάπτυξη
50 χιλ euro είναι λογικότατη τιμή για ένα S2000.Το άν αντέχει η τσέπη μας είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο...
Το μέλλον είναι στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες
-
50Κ είναι στην ελλάδα η τιμή, στην Αγγλία το S κοστίζει 39-40Κ περίπου, ενώ το GTI γύρω στα 30Κ
-
Ο χρήστης music_lover έγραψε:
Πάντως εαν το International Engine of the Year Awards είναι κάτι σαν το Car of the Year τότε δεν πιστεύω σε τίποταΑπο οτι βλέπω το πρόβλημα είναι η τιμή?
Οχι δεν πιστεύω πως το Value for Money είναι παράγοντας στον οποιο τα Honda υστερούν γιατί προσφέρουν το κάτι παραπάνω απο εναν 1800T σε τεχνογνωσία,αξιοπιστία κτλ
Επίσης έχω την εντύπωση πως η τιμή καθορίζεται απο πολλούς παράγοντες πχ χώρα κατασκευής,αγορά και ζήτηση,ποιότητα κατασκευής κτλ
Και κυρίως η χώρα κατασκευής γιατί άλλα τα μεροκάματα στην Ιαπωνία και άλλα στην Ισπανία,Τουρκία,Γερμανία,Ουγγαρία κτλ
Δικαιούται η Honda να σου ζητήσει 50 χιλ euro για εναν κινητήρα 2000 ατμόσφαιρα με 240ps? Ναι γιατί περιέχει τεχνολογικές καινοτομίες που σίγουρα δεν τις συναντάς σε έναν Turbo 1800 του Group VAG...
Οι καινοτομία-τεχνολογία-ανάπτυξη-πρόοδος πάντοτε δικαιούται να ζητά γιατί κάνει την διαφορά,θέτει τις βάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη
ο κινητήρας του S2000 μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο μεγαλύτερης βελτίωσης και ανάπτυξης και τεχνολογίας σε αντίθεση με έναν 1800Turbo η ακόμα και έναν 2000fsi Turbo o οποίος έχει εξαντλήσει τα περιθώρια βελτίωσης του και δέν έχει τιποτα παραπάνω να προσφέρει παρά σταθερότητα στην ανάπτυξη και τεχνολογία
Το να βγάζεις 240ps απο 2000 ατμοσφαιρικά κιβυκά είναι μια πρόκληση,πρόκληση για βελτίωση,πρόκληση για ανάπτυξη
50 χιλ euro είναι λογικότατη τιμή για ένα S2000.Το άν αντέχει η τσέπη μας είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο...
Το μέλλον είναι στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες
Bρισκω πολυ σωστη τη θεση σου στο θεμα μας.Επιπλεον θελω να προσθεσω οτι με τη νεα γενια CIVIC περιμενουμε και καποιες βελτιωσεις στον ηδη πολυ καλο Κ-20Α οσο αφορα την κατανομη της δυναμης σε μεγαλυτερο φασμα στροφων αλλα και στην αυξηση της μεγιστης ισχυς ανεβαζοντας ενα-δυο κλικ παραπανω την εξελιξη των κινητηρων ειτε ειναι ατμοσφαιρικων ειτε τουρμπισιων. Αυτη η τεχνολογια ( VTEC, PGM-F1)περασε μεσα απο την F1 στα αυτοκινητα παραγωγης και αυτο ειναι η επιβραβευση της εταιριας στην τεχνολογικη προοδο..Να την απολαμβανουμε εμεις στα καθημερινα μας αυτοκινητα
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
... αν ερχοταν η χοντα και μου εδινε 180 ιππους σε 1800 κυβικα ατμοσφαιρικα χωρις να δωσω 50.000 ευρω, θα επαιρνα χοντα...
Αν τους έδινε στις 9000 στροφές, κοντό 6άρι κιβώτιο, και γεμάτη κατανομή της ροπής, με 23000
Υπερτροφοδοσία, ροπή και αξιοπιστία