Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υπερτροφοδοσία, ροπή και αξιοπιστία
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υπερτροφοδοσία, ροπή και αξιοπιστία
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    25
    92
    618
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fantomas last edited by

      Περα απο το χιουμορ, μην κολλας στις μαρκες.
      Και οχι μονο στον ομιλο vag.
      Εγει γεμισει η αγορα 2λιτρους τουρμπο.
      renault, opel, mitsubishi, subaru, lancia, mercedes, saab, volvo, η ford ειχε το rs.
      Ανεφερε καποιος πιο πριν το megane rs. Δεν ειναι για πεταμα το αυτοκινητο. Twin scroll τurbo, αρκετα εξελιγμενο και ενισχυμενο κινητηρα.
      Ασχετα αν εμενα δεν μου αρεσει οδηγικα.
      Το opc λογικα θα ειναι εξαιρετικο. 2.0, τουρμπο - 240 αλογα.
      Ολα τα αυτοκινητα εχουν τη χαρη τους, ατμοσφαιρικα ή υπερτροφοδοτουμενα.
      Η καθε εταιρια επιλεγει ο,τι θεωρει οτι ειναι καλυτερο για το αυτοκινητο της αλλα και για το ταμειο της.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • P
        petran last edited by

        συμφωνω οτι βγαινουνε λυσεις σε τουρμπο, και αυτο μου αρεσει!
        διαφωνω να παψει ουσιαστικα ο πρωτος διαδαξας!!

        το megane δεν παει τοσο καλα για τα αλογα του.. ή τουλαχιστον αυτα που εχω πετυχει εγω (2 ή 3)

        μου αρεσε το triturbo της mercedes που διαβασα αναλυτικα σε καποιο ξενο περιοδικο..
        και χαμηλα και ψηλα η σωστη (σωστες) τουρμπινες ειναι οτι καλυτερο!!
        επισης περα απο την πλακα ολοι εμεις με 1.8τ περιμενουμε απο τον fsit 2.0 να ειναι ιδιος και καλυτερος!!

        παντως δεν ειναι και ετσι οπως τα λετε (παρε εναν ατμοσφαιρικο και σβουρνα του πανω μια τουρμπινα..)
        το νεο focus st -αν δεν απατωμαι- θα φοραει εκεινο το ωραιο παλιο μοτερ της volvo με τουρμπινα και αρκετα κυβικα..αυτο ας πει κατι σε καποιους..

        να δουμε και ο διαδοχος του s3 σου τι θα φοραει και πως...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • F
          fantomas last edited by

          To st 2.5 με 220 αλογα θα ειναι νομιζω. To rs θα ειναι τουρμπο και ισως με ακομα περισσοτερα κυβικα. Αλλα αυτα που ανακοινωνουν τα αλλαζουν ολη την ωρα.
          Ο πρωτος διδαξας, εννοεις τον 1.8Τ?
          Πουλησε πολυ, εγινε το αγαπημενο παιχνιδι των βελτιωτων.
          Πρωταγωνιστης, ειδικα στην ελληνικη πραγματικοτητα.
          Καπου διαβασα νεο polo gti 1.8Τ 150ps. Ετσι νομιζω. Ισως το τελευταιο μοντελο που θα φοραει τον 1.8Τ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης fantomas έγραψε:

            @Ikar: Οντως, o tfsi δεν ειναι ο,τι πιο οικονομικο υπαρχει (ειδικα αν πιεστει λιγο).

            λες να μην το ξέρω; Σε Α4 έχω δει από 16-20 και στο GTΙ για πλάκα ξεπερνά τα 14-15.

            Φυσικά δεν περίμενα να 'χει λιγότερο, απλώς έχουν γραφτεί κάτι πολύ αισιόδοξες τιμές μέσης κατανάλωσης σε δοκιμές

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • F
              fantomas last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:
              λες να μην το ξέρω; Σε Α4 έχω δει από 16-20 και στο GTΙ για πλάκα ξεπερνά τα 14-15.

              Φυσικά δεν περίμενα να 'χει λιγότερο, απλώς έχουν γραφτεί κάτι πολύ αισιόδοξες τιμές μέσης κατανάλωσης σε δοκιμές

              Στις αισιοδοξες τιμες δεν εδωσα σημασια, αλλα για να ειμαι ειλικρινης τον περιμενα λιγο πιο οικονομικο

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                petran last edited by

                o 1.8t μπαινει μια χαρα και στο 2005 Audi Α4 (κωδ. μοτερ awt - διαμηκης)
                οσο για το πρωτος διδαξας, εννοω τη φιλοσοφια της audi (turbo-4x4)

                το Focus ST απο οσο εχω διαβασει θα φοραει το μοτερ του volvo s40 T5
                http://www.webwombat.com.au/motoring/news_reports/ford-focus-st220.htm
                δηλαδη οχι ατμοσφαιρα, και ουτε καινουργιο τουρμπατο μοτερ..
                αλλα γνωστο καλο και πετυχημενο.
                αν τωρα αλλαξανε αυτα τα specs, δεν το ξερω..
                εγω το ειχα βρει τοτε που το δοκιμαζανε στο ring...
                http://www.autoexpress.co.uk/news/57872/new_xr3_shows_its_class.html

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • J
                  jap-power last edited by

                  Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                  Να μην ξεχναμε και κατι COROLLA AE-86 με 124 ps και στροφαρισμα μεχρι της 7.800 ,εν ετη 1983 παρακαλω.Η τεχνογνωσια φαινεται στην ατμοσφαιρικη δυναμη, την ικανοτητα να στροφαρεις ψηλα

                  Γιατι παρακαλω φαινεται μονο στην ατμοσφαιρικη δυναμη;Το θέμα ειναι το συνολικο αποτελεσμα.Και οσο για το στροφαρισμα,απο μονο του δεν λεει τιποτα, και η lada μπορει να βγαλει μοτερ να στροφαρει στις 9.000 αλλα θα καιει τα αντερα του οπως δυστυχως κανει και η honda με το S2000.

                  Μαλλον για αυτο 4 συνεχη ετη κερδιζει το καλυτερο βραβειο στην κατηγορια του!!! .Οσο για τη lada που ανεφερες εντελως ατοπη η τοποθετηση σου....

                  2004 Winners
                  Best New Engine: Toyota Hybrid Synergy Drive
                  Best Fuel Economy: Toyota Hybrid Synergy Drive
                  Best Performance Engine: Mercedes-AMG 65 (S65, CL65)
                  Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
                  1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
                  1.4-litre to 1.8-litre: Toyota Hybrid Synergy Drive
                  1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)2-litre to 2.5-litre: BMW 2.5-litre (325i, X3, 525i Z4)
                  2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8)
                  3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre (M3)
                  Above 4-litre: Volkswagen 5-litre V10 TDi (Touareg, Phaeton)
                  International Engine of the Year 2004: Toyota Hybrid Synergy Drive

                  2003 Winners
                  Best New Engine: Mazda RENESIS Rotary (RX-8)
                  Best Fuel Economy: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
                  Best Performance Engine: Mercedes-AMG 55 (CL55, E55, S55, SL55)
                  Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
                  1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
                  1.4-litre to 1.8-litre: MINI Supercharged 1.6-litre (Cooper S)
                  1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)2-litre to 2.5-litre: BMW 2.5-litre (325i, 525i, Z4)
                  2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-8)
                  3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre (M3)
                  Above 4-litre: Volkswagen 5-litre V10 TDi (Touareg, Phaeton)
                  International Engine of the Year 2003: Mazda RENESIS Rotary (RX-8)

                  2002 Winners
                  Best New Engine: BMW 4.4-litre Valvetronic
                  Best Fuel Economy: Honda 1-litre IMA
                  Best Concept: GM AUTOnomy
                  Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
                  1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA
                  1.4-litre to 1.8-litre: Toyota 1.8-litre VVTL-i 190
                  1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)2-litre to 2.5-litre: PSA Peugeot-Citroën 2.2-litre HDi
                  2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre
                  3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre
                  Above 4-litre: BMW 4.4-litre Valvetronic
                  International Engine of the Year 2002: BMW 4.4-litre Valvetronic

                  2001 Winners
                  Best New Engine: BMW 3.2-litre
                  Best Fuel Economy: Honda 1-litre IMA
                  Best Concept: Saab SVC
                  Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
                  1-litre to 1.4-litre: Volkswagen Group 1.4-litre TDi
                  1.4-litre to 1.8-litre: BMW 1.8-litre Valvetronic
                  1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)2-litre to 2.5-litre: PSA Peugeot-Citroën 2.2-litre HDi
                  2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre
                  3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre
                  Above 4-litre: Ferrari 5.5-litre
                  International Engine of the Year 2001: BMW 3.2-litre

                  2000 Winners
                  Best Eco-friendly: Toyota Hybrid Prius
                  Best Fuel Economy: Honda Hybrid 1-litre Insight
                  Best Concept: DaimlerChrysler Necar 4
                  Sub 1-litre: Honda Hybrid 1-litre Insight
                  1-litre to 1.4-litre: Toyota 1.3-litre VVTi
                  1.4-litre to 1.8-litre: Honda 1.8-litre (Accord)
                  1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)2-litre to 2.5-litre: Alfa Romeo 2.5-litre V6
                  2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre TDi
                  3-litre to 4-litre: BMW 4-litre V8 TDi
                  Above 4-litre: Ferrari 5.5-litre V12

                  πηγη INTERNATIONAL ENGINE OF THE YEARS AWARDS

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    petran last edited by

                    χμμ..για να δουμε..τι λενε φετος...2005
                    ..μηπως επιβεβαιωνουνε το fantoma?


                    Κλικ-κλικ στο icon για το αρθρο.

                    2005 1.8-litre to 2-litre Results points
                    1. Volkswagen/Audi 2-litre Turbo (A3, A4, Golf GTi) **151 **
                    **2. **Honda 2-litre (S2000) **140 **
                    3. BMW Diesel 2-litre (X3, 120d, 320d) ** 125 **

                    ο 1.8τ απουσιαζει.
                    ειναι πολυ παλιουρας για να μπαινει σε αυτες τις χρονολογιες..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • J
                      jap-power last edited by

                      Οταν ο Τ-FSI θα κανει σερι 4 ετων στην πρωτη θεση τοτε το συζηταμε παλι... Και να σκεφτουμε οτι ο F-20C παρουσιαστηκε το 1999 και 6 χρονια μετα διατηρειται στην δευτερη θεση για το 2005.Ειναι και ο μοναδικος κινητηρας παραγωγης με 120 ps στο λιτρο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • F
                        fantomas last edited by

                        Σωστος, Πετρο.

                        Οντως για 5 χρονια ο κινητηρας του s2000 επαιρνε την πρωτη θεση.
                        Το link του PetRan τα λεει αναλυτικα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kid last edited by

                          Είναι δυνατόν ο TFSi να μην είναι καλύτερος από έναν κινητήρα 11 χρόνων?

                          Το μοτέρ του S2K παρόλο που τόσα χρόνια είναι κορυφαίο τεχνολογικά δεν τραβάει χαμηλά. Αυτό που ενδιαφέρει τοον καταναλωτή δεν είναι το βραβείο αλλά η ουσία. Τουλάχιστον έτσι πιστεύω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • N
                            nickolas last edited by

                            Τί θα λέγατε για κινητήρα S2000 ΚΑΙ υπερτροφοδότηση?

                            Αν πιστέψουμε τα Αμερικανάκια, με κομπρέσσορα πλησιάζει τα 300 άλογα τροχό χωρίς καμία άλλη επέμβαση!
                            Με turbo πάει 450 άλογα (τροχό πάντα) απλά με την τοποθέτηση νέας φλάντζας χωρίς να πειραχτεί πάλι τίποτε άλλο!!!
                            Ενδεικτικά, 'μαμά' ο κιντήρας βγάζει 195-205 άλογα στον τροχό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kid last edited by

                              Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                              Τί θα λέγατε για κινητήρα S2000 ΚΑΙ υπερτροφοδότηση?

                              Αν πιστέψουμε τα Αμερικανάκια, με κομπρέσσορα πλησιάζει τα 300 άλογα τροχό χωρίς καμία άλλη επέμβαση!
                              Με turbo πάει 450 άλογα (τροχό πάντα) απλά με την τοποθέτηση νέας φλάντζας χωρίς να πειραχτεί πάλι τίποτε άλλο!!!
                              Ενδεικτικά, 'μαμά' ο κιντήρας βγάζει 195-205 άλογα στον τροχό.

                              Με κομπρέσσορα ακούγεται καλό. Τούρμπο με τίποτα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • J
                                jap-power last edited by

                                Ο χρήστης Kid έγραψε:
                                Είναι δυνατόν ο TFSi να μην είναι καλύτερος από έναν κινητήρα 11 χρόνων?

                                Το μοτέρ του S2K παρόλο που τόσα χρόνια είναι κορυφαίο τεχνολογικά δεν τραβάει χαμηλά. Αυτό που ενδιαφέρει τοον καταναλωτή δεν είναι το βραβείο αλλά η ουσία. Τουλάχιστον έτσι πιστεύω.

                                Δεν ειναι απαραιτητο αυτο φιλε μου!Απλα καθε κινητηρας VTEC, F-20C,B-16 ,B-18 series ηταν απο τοτε 10 χρονια μπροστα απο τους αλλους σε αποδοση και τεχνολογια ,την οποια πολλοι προσπαθησαν να μιμηθουν αλλα ματαια!!Οσο για την ουσια που ορθα λες και η επιδραση στον καταναλωτη,αυτα τα αυτοκινητα αγαπηθηκαν στον κοσμο για τα εκπληκτικα μοτερ τους ,την εξαιρετικη τους αξιοπιστια και γρηγορα εγιναν τα αγαπημενα παιδια των βελτιωτων (ειδικα στην ιαπωνια,αμερικη οπου οι βελτιωτες εχουν ξεφυγει )Ακομα και σημερα και για ακομα πολλα χρονια πιστευω ακομα, οι βελτιωσεις που γινονται στις σειρες B-16 και B-18 ειναι παρα πολλες και ας εχει σταματησει η παραγωγη τους το 1999(Β-series )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  adis4gr last edited by

                                  ο 1.8Τ απο την εμπειρια που εχω στο λεον ειναι ενα πολυ δυνατο συνολο με πολυ καλες ρεπριζ..δεν ανησυχεις σχεδον ποτε για ελλειψη δυναμης...αμα πας τεζα,τουρμπο ειναι θα πληρωσεις...
                                  αν ερχοταν η χοντα και μου εδινε 180 ιππους σε 1800 κυβικα ατμοσφαιρικα χωρις να δωσω 50.000 ευρω, θα επαιρνα χοντα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gvala last edited by

                                    Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                                    ... αν ερχοταν η χοντα και μου εδινε 180 ιππους σε 1800 κυβικα ατμοσφαιρικα χωρις να δωσω 50.000 ευρω, θα επαιρνα χοντα...

                                    Αν τους έδινε στις 9000 στροφές, κοντό 6άρι κιβώτιο, και γεμάτη κατανομή της ροπής, με 23000

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • M
                                      music_lover last edited by

                                      Πάντως εαν το International Engine of the Year Awards είναι κάτι σαν το Car of the Year τότε δεν πιστεύω σε τίποτα

                                      Απο οτι βλέπω το πρόβλημα είναι η τιμή?

                                      Οχι δεν πιστεύω πως το Value for Money είναι παράγοντας στον οποιο τα Honda υστερούν γιατί προσφέρουν το κάτι παραπάνω απο εναν 1800T σε τεχνογνωσία,αξιοπιστία κτλ

                                      Επίσης έχω την εντύπωση πως η τιμή καθορίζεται απο πολλούς παράγοντες πχ χώρα κατασκευής,αγορά και ζήτηση,ποιότητα κατασκευής κτλ

                                      Και κυρίως η χώρα κατασκευής γιατί άλλα τα μεροκάματα στην Ιαπωνία και άλλα στην Ισπανία,Τουρκία,Γερμανία,Ουγγαρία κτλ

                                      Δικαιούται η Honda να σου ζητήσει 50 χιλ euro για εναν κινητήρα 2000 ατμόσφαιρα με 240ps? Ναι γιατί περιέχει τεχνολογικές καινοτομίες που σίγουρα δεν τις συναντάς σε έναν Turbo 1800 του Group VAG...

                                      Οι καινοτομία-τεχνολογία-ανάπτυξη-πρόοδος πάντοτε δικαιούται να ζητά γιατί κάνει την διαφορά,θέτει τις βάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη

                                      ο κινητήρας του S2000 μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο μεγαλύτερης βελτίωσης και ανάπτυξης και τεχνολογίας σε αντίθεση με έναν 1800Turbo η ακόμα και έναν 2000fsi Turbo o οποίος έχει εξαντλήσει τα περιθώρια βελτίωσης του και δέν έχει τιποτα παραπάνω να προσφέρει παρά σταθερότητα στην ανάπτυξη και τεχνολογία

                                      Το να βγάζεις 240ps απο 2000 ατμοσφαιρικά κιβυκά είναι μια πρόκληση,πρόκληση για βελτίωση,πρόκληση για ανάπτυξη

                                      50 χιλ euro είναι λογικότατη τιμή για ένα S2000.Το άν αντέχει η τσέπη μας είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο...

                                      Το μέλλον είναι στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        50Κ είναι στην ελλάδα η τιμή, στην Αγγλία το S κοστίζει 39-40Κ περίπου, ενώ το GTI γύρω στα 30Κ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • J
                                          jap-power last edited by

                                          Ο χρήστης music_lover έγραψε:
                                          Πάντως εαν το International Engine of the Year Awards είναι κάτι σαν το Car of the Year τότε δεν πιστεύω σε τίποτα

                                          Απο οτι βλέπω το πρόβλημα είναι η τιμή?

                                          Οχι δεν πιστεύω πως το Value for Money είναι παράγοντας στον οποιο τα Honda υστερούν γιατί προσφέρουν το κάτι παραπάνω απο εναν 1800T σε τεχνογνωσία,αξιοπιστία κτλ

                                          Επίσης έχω την εντύπωση πως η τιμή καθορίζεται απο πολλούς παράγοντες πχ χώρα κατασκευής,αγορά και ζήτηση,ποιότητα κατασκευής κτλ

                                          Και κυρίως η χώρα κατασκευής γιατί άλλα τα μεροκάματα στην Ιαπωνία και άλλα στην Ισπανία,Τουρκία,Γερμανία,Ουγγαρία κτλ

                                          Δικαιούται η Honda να σου ζητήσει 50 χιλ euro για εναν κινητήρα 2000 ατμόσφαιρα με 240ps? Ναι γιατί περιέχει τεχνολογικές καινοτομίες που σίγουρα δεν τις συναντάς σε έναν Turbo 1800 του Group VAG...

                                          Οι καινοτομία-τεχνολογία-ανάπτυξη-πρόοδος πάντοτε δικαιούται να ζητά γιατί κάνει την διαφορά,θέτει τις βάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη

                                          ο κινητήρας του S2000 μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο μεγαλύτερης βελτίωσης και ανάπτυξης και τεχνολογίας σε αντίθεση με έναν 1800Turbo η ακόμα και έναν 2000fsi Turbo o οποίος έχει εξαντλήσει τα περιθώρια βελτίωσης του και δέν έχει τιποτα παραπάνω να προσφέρει παρά σταθερότητα στην ανάπτυξη και τεχνολογία

                                          Το να βγάζεις 240ps απο 2000 ατμοσφαιρικά κιβυκά είναι μια πρόκληση,πρόκληση για βελτίωση,πρόκληση για ανάπτυξη

                                          50 χιλ euro είναι λογικότατη τιμή για ένα S2000.Το άν αντέχει η τσέπη μας είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο...

                                          Το μέλλον είναι στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες

                                          Bρισκω πολυ σωστη τη θεση σου στο θεμα μας.Επιπλεον θελω να προσθεσω οτι με τη νεα γενια CIVIC περιμενουμε και καποιες βελτιωσεις στον ηδη πολυ καλο Κ-20Α οσο αφορα την κατανομη της δυναμης σε μεγαλυτερο φασμα στροφων αλλα και στην αυξηση της μεγιστης ισχυς ανεβαζοντας ενα-δυο κλικ παραπανω την εξελιξη των κινητηρων ειτε ειναι ατμοσφαιρικων ειτε τουρμπισιων. Αυτη η τεχνολογια ( VTEC, PGM-F1)περασε μεσα απο την F1 στα αυτοκινητα παραγωγης και αυτο ειναι η επιβραβευση της εταιριας στην τεχνολογικη προοδο..Να την απολαμβανουμε εμεις στα καθημερινα μας αυτοκινητα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jap-power last edited by

                                            Ο χρήστης gvala έγραψε:

                                            ... αν ερχοταν η χοντα και μου εδινε 180 ιππους σε 1800 κυβικα ατμοσφαιρικα χωρις να δωσω 50.000 ευρω, θα επαιρνα χοντα...

                                            Αν τους έδινε στις 9000 στροφές, κοντό 6άρι κιβώτιο, και γεμάτη κατανομή της ροπής, με 23000

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr