-
Οι μαγνήτες στο σωληνάκι του καυσίμου είναι μια αποδεδειγμένη απάτη. Αυτή και άλλες απατεωνίες περιγράφονται:
http://www.ftc.gov/bcp/conline/pubs/autos/gasave.htm -
Κυκλοφορουν στο ιντερνετ (και συγκεκριμενα μεσα απο το ΕΒΑΥ ειδικοτερα) καποιοι συμπιεστες.
Για του λογου το αληθες
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 7987765769
Ξερει κανεις τι γινεται με αυτα τα 'πραγματα'?
Δωστε γνωμες πριν κατακλυσουν και την ελληνικη αγορα σε περιπτωση που ειναι επικινδυνα για την 'ζωη' της μηχανης του αυτοκινητου -
Ο χρήστης TRIUMPH CLUB έγραψε:
Κυκλοφορουν στο ιντερνετ (και συγκεκριμενα μεσα απο το ΕΒΑΥ ειδικοτερα) καποιοι συμπιεστες.
Για του λογου το αληθες
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 7987765769
Ξερει κανεις τι γινεται με αυτα τα 'πραγματα'?
Δωστε γνωμες πριν κατακλυσουν και την ελληνικη αγορα σε περιπτωση που ειναι επικινδυνα για την 'ζωη' της μηχανης του αυτοκινητουΜΑΚΡΙΑ .... όση ενέργεια χρειάζεται το ηλ. τουρμπο για να γυρίσει θα την τραβήξει από τη γεννήτρια (αν αντέξει η μπαταρία σου και η γεννήτρια ) .... άρα θα την τραβήξει από τη μηχανή
Η μοναδική περίπτωση να δουλέψει είναι αν τροφοδοτείται από ξεχωριστή μπαταρία και έχεις ενισχυμένη γεννήτρια .... αλλά και πάλι τι να κάνουν τα θεωρητικά 1,7 psi (που πρακτικά θα είναι 0,7) ;; -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Κυκλοφορουν στο ιντερνετ (και συγκεκριμενα μεσα απο το ΕΒΑΥ ειδικοτερα) καποιοι συμπιεστες.
Για του λογου το αληθες
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 7987765769
Ξερει κανεις τι γινεται με αυτα τα 'πραγματα'?
Δωστε γνωμες πριν κατακλυσουν και την ελληνικη αγορα σε περιπτωση που ειναι επικινδυνα για την 'ζωη' της μηχανης του αυτοκινητουΜΑΚΡΙΑ .... όση ενέργεια χρειάζεται το ηλ. τουρμπο για να γυρίσει θα την τραβήξει από τη γεννήτρια (αν αντέξει η μπαταρία σου και η γεννήτρια ) .... άρα θα την τραβήξει από τη μηχανή
Η μοναδική περίπτωση να δουλέψει είναι αν τροφοδοτείται από ξεχωριστή μπαταρία και έχεις ενισχυμένη γεννήτρια .... αλλά και πάλι τι να κάνουν τα θεωρητικά 1,7 psi (που πρακτικά θα είναι 0,7) ;;Αν θεωρησουμε οτι μιλαει για 1,7 psi υπερπιεση τοτε επειδη 1,7 psi = 0.11 bar η αυξηση δυναμης που υποσχεται ειναι πολυ μεγαλη (+30 hp)...
Εδω με light turbo που δινουν 0,4-0,5 bar υπερπιεση και εχουμε αυξηση 40-50 hp ανα 100 hp...
Μαλλον απατη ειναι... -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
αλλά και πάλι τι να κάνουν τα θεωρητικά 1,7 psi (που πρακτικά θα είναι 0,7) ;;Πρέπει να διαβάζεις πολύ προσεκτικά τους απατεώνες, τα 1,7psi δεν λέει πότε τα δίνει η τουρπίνα (και σε ποιό κινητήρα), μήπως μόνο στο ρελαντί; και μόλις πατήσεις το γκάζι το boost εξανεμίζεται;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
αλλά και πάλι τι να κάνουν τα θεωρητικά 1,7 psi (που πρακτικά θα είναι 0,7) ;;
Πρέπει να διαβάζεις πολύ προσεκτικά τους απατεώνες, τα 1,7psi δεν λέει πότε τα δίνει η τουρπίνα (και σε ποιό κινητήρα), μήπως μόνο στο ρελαντί; και μόλις πατήσεις το γκάζι το boost εξανεμίζεται;
Eίναι στατική πίεση ... δηλ. αν δεν έχει καθόλου παροχή
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
ΜΑΚΡΙΑ .... όση ενέργεια χρειάζεται το ηλ. τουρμπο για να γυρίσει θα την τραβήξει από τη γεννήτρια (αν αντέξει η μπαταρία σου και η γεννήτρια ) .... άρα θα την τραβήξει από τη μηχανή
Σωστό αυτό...
Στα κανονικά turbo γίνεται εκμετάλευση της κινητικής ενέργειας των καυσαερίων.
Στο ηλεκτρικό η ισχύς για την κίνηση της ανλίας (turbo) αντλείται από το ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου (μέ ότι κακό αυτό συνεπάγεται).
Για να ήταν αποδοτικό το σύστημα πρέπει να είχαμε μη γραμμική αύξηση της θερμοδυναμικής απόδοσης σε σχέση με την ισχύ που απαιτεί η περιστροφή της αντλίας.
Δλδ να δίνουμε 1kw για να κινήσουμε την αντλία και λόγω καλύτερης θερμοδυναμικής απόδοσης (δλδ καλύτερη ποιοτικά μετατροπή της χημικής ενέργειας σε κινητική) να παίρνουμε 10kw.Δεν γνωρίζω αν ισχύει κάποια τέτοια σχέση.
Αυτό το οποίο σκεφτόμουν θα ήταν ενδιαφέρον είναι η χρήση ηλεκτρικών turbo για αύξηση της συμπίεσης στις χαμηλές στροφές με χαμηλό φορτίο και λίγο ανοιχτή την πεταλούδα.
Ο κινητήρας σε καθημερινή χρήση λειτουργεί με πολύ χαμηλή σχέση συμπίεσης αφού η σχέση συμπίεσης που ανακοινώνει ο κατασκευαστής δίνεται με γεωμετρικά κριτήρια και δεν λαμβάνει υπόψη την πίεση εισαγωγής.
Όταν οδηγούμε με αρκετά κλειστή την πεταλούδα η συμπίεση σε ένα καθημερινό αμάξι (με 9-10:1 σχέση συμπίεσης) πέφτει ακόμα και στα 5-6bar και έτσι δεν εκμεταλευόμαστε καλά την βενζίνη.
Σκεφτόμουν αν με κάποιο ηλεκτρικό turbo μπορούσαμε να αυξήσουμε την πίεση εισαγωγής ώστε να πετύχουμε υψηλότερη συμπίεση και καλύτερη οικονομία (και καυσαέρια) στην καθημερινή χρήση.
Δεν γνωρίζω όμως αν κάτι τέτοιο στέκει θεωρητικά ή πρακτικά....
Πρόκειται απλά για μία ιδέα... -
Δεν στέκει αυτό. Π.χ. η πεταλούδα του γκαζιού στραγγαλίζει και περιορίζει τη ροή του αέρα στο μισό γκάζι, δεν υπάρχει λόγος να έχεις υπερπίεση στην εισαγωγή και να πατάς πολύ λιγότερο το γκάζι.
-
Πράγματι...
Το σκέφτηκα αργότερα...
Πρακτικά αυξάνεις το οξυγόνο και πρέπει να αυξήσεις και το καύσιμο.
Αν αυξάναμε τα καυσαέρια στον θάλαμο, από ένα σημείο και μετά δεν θα είχαμε σπινθήρα...Και έτσι καταλαβαίνουμε γιατί δεν έχει προταθεί κάτι αντίστοιχο ερευνητικά...!!!
Μην νομίζουμε ότι είμαστε και πολύ έξυπνοι...
-
Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
Αυτό το οποίο σκεφτόμουν θα ήταν ενδιαφέρον είναι η χρήση ηλεκτρικών turbo για αύξηση της συμπίεσης στις χαμηλές στροφές με χαμηλό φορτίο και λίγο ανοιχτή την πεταλούδα.Η πεταλούδα δημιουργεί μεγάλες απώλειες καθώς στραγγαλίζει τη ροή του αέρα στα χαμηλά φορτία, γι αυτό αν καταργήσεις τη πεταλούδα θα έχεις κέρδος στη κατανάλωση (βλέπε BMW 7).
-
Έίχα διαβάσει μια αναλυτική μελέτη για την χρήση ηλεκτρικής τουρμπίνας και το συμπέρασμα ήταν ότι δεν αξίζει σε καμία περίπτωση τα λεφτά της. Στην μελέτη είχαν πάρει μία γνωστή ηλεκτρική τουρμπίνα και με βάση τα χαρακτηριστικά της απέδειξαν ότι δεν είναι σε θέση να υπερτροφοδοτήσει έναν κινητήρα ακόμα και στο max των στροφών της. Επιπλέον είχε αποδειχθεί ότι για να μπορέσει να δώσει πίεση συγκρίσιμη με τουρμπο εξάτμισης χρειάζεται τέτοια παροχή ρεύματος (και κατά συνέπεια ανάλογο δυναμό και μπαταρία) που δεν μπορεί να τοποθετηθεί σε ΙΧ .
Δεν πρέπει να ξεχνάμε και την απλή φυσική του γυμνασίου, δηλ την αρχή της διατήρησης της ενέργειας αφού λάβουμε υπόψη μας και τους βαθμούς απόδοσης κάθε συσκευής (στην προκειμένη περίπτωση του ανεμιστήρα-ηλεκτρικού turbo). Δεν είναι δυνατόν να παίρνουμε παραπάνω από ότι δίνουμε και εδώ έχουμε το μεγάλο πλεονέκτημα του turbo εξάτμισης σε σχέση με τους compressors και τα κάθε φύσεως ανεμιστηράκια. Με τα turbo εξάτμισης εκμεταλλευόμαστε την κινητική ενέργεια των καυσαερίων που θα πήγαινε χαμένη. Στις άλλες 2 περιπτώσεις χρησιμοποιούμε μέρος της ενέργειας που αποδίδεται από τον κινητήρα. -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Κυκλοφορουν στο ιντερνετ (και συγκεκριμενα μεσα απο το ΕΒΑΥ ειδικοτερα) καποιοι συμπιεστες.
Για του λογου το αληθες
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 7987765769
Ξερει κανεις τι γινεται με αυτα τα 'πραγματα'?
Δωστε γνωμες πριν κατακλυσουν και την ελληνικη αγορα σε περιπτωση που ειναι επικινδυνα για την 'ζωη' της μηχανης του αυτοκινητουΜΑΚΡΙΑ .... όση ενέργεια χρειάζεται το ηλ. τουρμπο για να γυρίσει θα την τραβήξει από τη γεννήτρια (αν αντέξει η μπαταρία σου και η γεννήτρια ) .... άρα θα την τραβήξει από τη μηχανή
Η μοναδική περίπτωση να δουλέψει είναι αν τροφοδοτείται από ξεχωριστή μπαταρία και έχεις ενισχυμένη γεννήτρια .... αλλά και πάλι τι να κάνουν τα θεωρητικά 1,7 psi (που πρακτικά θα είναι 0,7) ;;Αν την τροφοδοτουσαμε από τις γραμμες των τρόλευ??
Μόνο που θα έπρεπε η κόντρα να στήνεται σε δρόμους που περνα το τρόλευ
Ηλεκτρικες τουρμπινες...