Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φιλτρα, Φιλτροχοανες,Φιλτροκουτια
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φιλτρα, Φιλτροχοανες,Φιλτροκουτια
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    34
    136
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      moutralewn last edited by

      Ρε παιδες, ξερετε τι παιζει με τα no-name carbon βαρελακια?
      Τα πουλανε αρκετα μαγαζια με πολυ χαμηλοτερο κοστος απο το BMC (140-170 ευρω) και βαζεις μεσα οτι φιλτρο θες.

      Γνωμες...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        moutralewn last edited by

        Ρε παιδες, ξερετε τι παιζει με τα no-name carbon βαρελακια?
        Τα πουλανε αρκετα μαγαζια με πολυ χαμηλοτερο κοστος απο το BMC (140-170 ευρω) και βαζεις μεσα οτι φιλτρο θες.

        Γνωμες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          moutralewn last edited by

          Ρε παιδες, ξερετε τι παιζει με τα no-name carbon βαρελακια?
          Τα πουλανε αρκετα μαγαζια με πολυ χαμηλοτερο κοστος απο το BMC (140-170 ευρω) και βαζεις μεσα οτι φιλτρο θες.

          Γνωμες...

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • G
            gorghs last edited by

            Μηπως εχεις καμια φωτο, να τα δουμε?

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              spiros last edited by

              Θα σου προτεινα να μην ασχοληθεις με αυτα τα προιοντα. Καλυτερα να βαλεις κατι επωνυμο, παρα να πεταξεις λεφτα σε κατι που δεν γνωριζεις τι παιζει.

              Μιλας για αυτον που τα πουλα καπου στη Νικαια ε?

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • G
                grgrigoris last edited by

                Καταρχήν είναι carbon ή look carbon. Αποψή μου επιδή έχω ψαχρεί πολύ με τις εισαγωγές ανάλογα με το μοντέλο ένα βαρελάκι π.χ μπορεί να πηγαίνει καλύτερα ή χειρότερα ανάλογα με το αμάξι. Θυμάμαι τη λαχανίδα μου (ιβιζα 101 πραγματικά 118 στο δυναμόμετρο).Είχα το μανίσιο φιλτροκούτι έξω πνίχτες και σωλήνα στη μετώπη με ένα drop in ITG φιλτρο.Πήγαινε τέλεια. Έβαλα μετά BMC βαρελάκι και ήταν χειρότερο και στο δρόμο αλλά τελικά και στο δυναμόμετρο.Το βαρελάκι έχει ένα μειονέκτημα. Ο χώρος που παγιδεύει τον αέρα δηλαδή ο χώρος μεταξύ της χωάνης και του carbon είναι πολύ μικρός.Το φιλτροκούτι πρεπει να είναι όσο το δυνατό μεγαλύτερο γίνεται. Αναφέρω παραδείγματα:Στις superbike θυμάμαι θεωρούσαν επιτυχία όταν κατάφερναν να μεγαλώσουν το airbox.
                Ο Κόρακας στο αγωνιστικό το Integra μεγάλωνε όσο του επέτρεπε ο χώρος το airbox και τοποθετούσε φιλτροχοάνη μέσα.Το type-r το αγωνιστικό του Ξανθάκου τα ίδια, μεχρι και τη μπαταρία την πήγε πίσω για να μεγαλώσει κι άλλο το γιλτροκούτι.
                Ανάλογα λοιπόν με το αυτοκίνητο πρέπει να επιλεγεί η εισαγωγή
                Αυτή είναι η προσωπική άποψή μου η οποία έχει επαληθευτεί σε δυναμόμετρο αρκετές φορές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  tazio last edited by

                  Ο χρήστης grgrigoris έγραψε:
                  Το type-r το αγωνιστικό του Ξανθάκου τα ίδια, μεχρι και τη μπαταρία την πήγε πίσω για να μεγαλώσει κι άλλο το γιλτροκούτι.

                  Είσαι σίγουρος γι΄αυτό που γράφεις;

                  Μέχρι πέρυσι επιτρεπόντουσαν φιλτροχοάνες στα Ν.
                  Από φέτος δεν επιτρέπονται πλέον και πρέπει το αυτοκίνητο να τρέχει με το 'μαμά' φιλτροκούτι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    grgrigoris last edited by

                    Ο χρήστης tazio έγραψε:

                    Το type-r το αγωνιστικό του Ξανθάκου τα ίδια, μεχρι και τη μπαταρία την πήγε πίσω για να μεγαλώσει κι άλλο το γιλτροκούτι.

                    Είσαι σίγουρος γι΄αυτό που γράφεις;

                    Μέχρι πέρυσι επιτρεπόντουσαν φιλτροχοάνες στα Ν.
                    Από φέτος δεν επιτρέπονται πλέον και πρέπει το αυτοκίνητο να τρέχει με το 'μαμά' φιλτροκούτι.

                    Το είχα δεί σε φωτο απο δοκιμή που το είχαν οι 4Τροχοί.Καπάκι τον πήρα τηλ. για να δώ αν μπορώ να το τοποθετήσω κι εγώ (στο λατρεμένο μου type-r)και μου εξήγησε τα παραπάνω που έγραψα. Τώρα εάν άλλαξαν οι κανονισμοί δεν το ξέρω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nass last edited by

                      Από φέτος στην ομάδα Ν στις αναβάσεις δεν επιτρέπεται η μετακίνηση της μπαταρίας, ούτε η τοποθέτηση άλλου κουτιού φίλτρου εκτός του εργοστασιακού.

                      Σε ό,τι αφορά τις φιλτροχοάνες, αυτά που παίζουν κυρίως ρόλο είναι:

                      (α) το μήκος της σωλήνας μεταξύ χοάνης - πεταλούδας. Λίγο πολύ ισχύει ότι μακριά σωλήνα = δύναμη στις μεσαίες, κοντή σωλήνα = δύναμη ψηλά. Αυτό εκμεταλλεύονται και οι εισαγωγές μεταβλητού μήκους

                      (β) από που παίρνει αέρα για υψηλή πίεση εισαγωγής (το καλύτερο είναι στη μετώπη)

                      (γ) η μη-γειτνίαση με περιοχές θερμού αέρα και η γενικότερη μόνωση από το χώρο του κινητήρα. Δροσερός αέρας = περισσότερο οξυγόνο στη μονάδα όγκου = καλύτερη καύση = απόδοση

                      Πάντως, ο σχεδιασμός του συστήματος εισαγωγής αέρα περιλαμβάνει εκτενή μελέτη ακουστικής, που εκμεταλλεύεται φαινόμενα συντονισμών κοκ.

                      Για παράδειγμα, στο δικό μου Civic Type-R, το αυτοκίνητο κερδίζει έξτρα ροπή στις 6000 (περίπου στο VTEC point της εργοστασιακής χαρτογράφησης) λόγω μόνο και μόνο των χαρακτηριστικών της εισαγωγής.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • G
                        grgrigoris last edited by

                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                        Από φέτος στην ομάδα Ν στις αναβάσεις δεν επιτρέπεται η μετακίνηση της μπαταρίας, ούτε η τοποθέτηση άλλου κουτιού φίλτρου εκτός του εργοστασιακού.

                        Σε ό,τι αφορά τις φιλτροχοάνες, αυτά που παίζουν κυρίως ρόλο είναι:

                        (α) το μήκος της σωλήνας μεταξύ χοάνης - πεταλούδας. Λίγο πολύ ισχύει ότι μακριά σωλήνα = δύναμη στις μεσαίες, κοντή σωλήνα = δύναμη ψηλά. Αυτό εκμεταλλεύονται και οι εισαγωγές μεταβλητού μήκους

                        (β) από που παίρνει αέρα για υψηλή πίεση εισαγωγής (το καλύτερο είναι στη μετώπη)

                        (γ) η μη-γειτνίαση με περιοχές θερμού αέρα και η γενικότερη μόνωση από το χώρο του κινητήρα. Δροσερός αέρας = περισσότερο οξυγόνο στη μονάδα όγκου = καλύτερη καύση = απόδοση

                        Πάντως, ο σχεδιασμός του συστήματος εισαγωγής αέρα περιλαμβάνει εκτενή μελέτη ακουστικής, που εκμεταλλεύεται φαινόμενα συντονισμών κοκ.

                        Για παράδειγμα, στο δικό μου Civic Type-R, το αυτοκίνητο κερδίζει έξτρα ροπή στις 6000 (περίπου στο VTEC point της εργοστασιακής χαρτογράφησης) λόγω μόνο και μόνο των χαρακτηριστικών της εισαγωγής.

                        Τι εισαγωγή προτίμησες για το HONDA?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • N
                          nass last edited by

                          Ο χρήστης grgrigoris έγραψε:
                          Τι εισαγωγή προτίμησες για το HONDA?

                          Ενα K&N drop-in φίλτρο στο 'μαμά' κουτί. Δεν με ενδιαφέρει τόσο η απόδοση ώστε να θυσιάσω ασφάλεια (πχ. από νερά) και απροβλημάτιστη λειτουργία (βλ. καθάρισμα ορισμένων φιλτροχοανών που πρέπει να λύσεις θόλους και προφυλακτήρες). Μου φτάνουν τα 187 τροχό

                          Παράκληση: αν μπορείς να μικρύνεις το avatar σου, είναι πολύ μεγάλο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            grgrigoris last edited by

                            Ο χρήστης nass έγραψε:
                            [
                            Ενα K&N drop-in φίλτρο στο 'μαμά' κουτί. Δεν με ενδιαφέρει τόσο η απόδοση ώστε να θυσιάσω ασφάλεια (πχ. από νερά) και απροβλημάτιστη λειτουργία (βλ. καθάρισμα ορισμένων φιλτροχοανών που πρέπει να λύσεις θόλους και προφυλακτήρες). Μου φτάνουν τα 187 τροχό

                            Παράκληση: αν μπορείς να μικρύνεις το avatar σου, είναι πολύ μεγάλο

                            Και πολύ καλά έκανες και εγώ έχω ένα drop-in της spoon.Σημασία έχει να μεγαλώσεις το εύρος της μέγιστης απόδοσης του κινητήρα.Πολλές φορές επιδή η φιλτροχοάνες κάνουν θόρυβο δημιουργείται η ψευδαίσθηση ότι πάει και γρηγορότερα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • M
                              marwax last edited by

                              Ο χρήστης grgrigoris έγραψε:

                              Το type-r το αγωνιστικό του Ξανθάκου τα ίδια, μεχρι και τη μπαταρία την πήγε πίσω για να μεγαλώσει κι άλλο το γιλτροκούτι.

                              Είσαι σίγουρος γι΄αυτό που γράφεις;

                              Μέχρι πέρυσι επιτρεπόντουσαν φιλτροχοάνες στα Ν.
                              Από φέτος δεν επιτρέπονται πλέον και πρέπει το αυτοκίνητο να τρέχει με το 'μαμά' φιλτροκούτι.

                              Το είχα δεί σε φωτο απο δοκιμή που το είχαν οι 4Τροχοί.Καπάκι τον πήρα τηλ. για να δώ αν μπορώ να το τοποθετήσω κι εγώ (στο λατρεμένο μου type-r)και μου εξήγησε τα παραπάνω που έγραψα. Τώρα εάν άλλαξαν οι κανονισμοί δεν το ξέρω.

                              Sorry φίλε μου... αλλά αυτά που λες δεν ισχύουν! Στο test των 4Τ ημουν παρών με τον Ξανθακο και από την πρώτη στιγμή φόραγε την μακριά Injen. Κουτί δεν είχε ΠΟΤΕ βέβαια και η μπαταρία ήταν στην θέση της. Το Injen περνάει ακριβως πισω και κατω απο την μπαταρία και δεν χρειάζεται να βγει αυτή. Το αυτοκίνητο το ξέρω πολύ καλά.

                              Φετος με τους νεους κανονισμους παιζει με το μαμα κουτι που ειναι και το μονο που επιτρεπετε.

                              Ορίστε και μεριές photo απο το εν λόγο τέστ.
                              http://www.redliners.gr/data/main/galle ... R_test.asp

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                tazio last edited by

                                Ο χρήστης MarWax έγραψε:

                                Το type-r το αγωνιστικό του Ξανθάκου τα ίδια, μεχρι και τη μπαταρία την πήγε πίσω για να μεγαλώσει κι άλλο το γιλτροκούτι.

                                Είσαι σίγουρος γι΄αυτό που γράφεις;

                                Μέχρι πέρυσι επιτρεπόντουσαν φιλτροχοάνες στα Ν.
                                Από φέτος δεν επιτρέπονται πλέον και πρέπει το αυτοκίνητο να τρέχει με το 'μαμά' φιλτροκούτι.

                                Το είχα δεί σε φωτο απο δοκιμή που το είχαν οι 4Τροχοί.Καπάκι τον πήρα τηλ. για να δώ αν μπορώ να το τοποθετήσω κι εγώ (στο λατρεμένο μου type-r)και μου εξήγησε τα παραπάνω που έγραψα. Τώρα εάν άλλαξαν οι κανονισμοί δεν το ξέρω.

                                Sorry φίλε μου... αλλά αυτά που λες δεν ισχύουν! Στο test των 4Τ ημουν παρών με τον Ξανθακο και από την πρώτη στιγμή φόραγε την μακριά Injen. Κουτί δεν είχε ΠΟΤΕ βέβαια και η μπαταρία ήταν στην θέση της. Το Injen περνάει ακριβως πισω και κατω απο την μπαταρία και δεν χρειάζεται να βγει αυτή. Το αυτοκίνητο το ξέρω πολύ καλά.

                                Φετος με τους νεους κανονισμους παιζει με το μαμα κουτι που ειναι και το μονο που επιτρεπετε.

                                Ορίστε και μεριές photo απο το εν λόγο τέστ.
                                http://www.redliners.gr/data/main/galle ... R_test.asp

                                Σωστός ο 'MaxWar'. Με πρόλαβε μια και χθές δε πρόλαβα να απαντήσω (Μέγαρα γαρ).
                                Όχι τίποτ΄ άλλο με έσωσες από τον 'τρελίατρο'.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • M
                                  mad_n last edited by

                                  Για την αρχική ερώτηση δοκιμή φίλου έδειξε ότι δεν αξίζει τον κόπο!

                                  Γενικώτερα τώρα το τι δουλεύει και τι όχι δεν έχει να κάνει μόνο με αν είναι καλό σαν αξεσουάρ μόνο, αλλά κ η τοποθέτηση του!

                                  Για παράδειγμα σε clio I έχω δοκιμάσει διάφορα κ το μόνο που πραγματικα δούλεψε (κ μάλιστα πάμφθηνα) ήταν μία μεταχειρισμένη πλαστική εισαγωγή από golf gti ώστε να μπορέσει η φιλτροχοάνη να τοποθετηθεί σωστά
                                  Αντίθετα στο clio II που έχουμε έδειξε ότι η εισαγωγή του είναι πολύ προσεγμένη κ έπρεπε να γίνει ολόκληρη μελέτη για να αποδώσει! Σε αντίθετη περίπτωση με την φιλτροχοάνη στο δυναμόμετρο έβγαλε 112.9 ίππους και 15.2 κιλά ροπής, ενώ με την μαμά εισαγωγή, όλους τους 'πνίχτες' πάνω κ ένα Θεοβρώμικο φίλτρο απέδωσε 115.6 ίππους και 15.6 κιλά ροπής .
                                  Τελικά στην περίπτωση του εκτός από προσεγμένη τοποθέτηση BMC ότι καλύτερο ήταν ένα ελεύθερο φιλτράκι (σαν τα K&N k JR) κ τελείωσες

                                  Οπότε προσωπική άποψη είναι ότι οι δοκιμές πρέπει να συνοδεύονται από μία μέτρηση πριν κ μία μετά, στο ίδιο δυναμόμτερο πάντα

                                  Φιλικά
                                  Νικόλας

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • T
                                    tazio last edited by

                                    Ο χρήστης mad_n έγραψε:
                                    Οπότε προσωπική άποψη είναι ότι οι δοκιμές πρέπει να συνοδεύονται από μία μέτρηση πριν κ μία μετά, στο ίδιο δυναμόμτερο πάντα

                                    Πάρα πολύ σωστός.
                                    Το λέω χρόνια αυτό αλλά λίγοι δίνουν σημασία.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • M
                                      mad_n last edited by

                                      Ο χρήστης tazio έγραψε:

                                      Οπότε προσωπική άποψη είναι ότι οι δοκιμές πρέπει να συνοδεύονται από μία μέτρηση πριν κ μία μετά, στο ίδιο δυναμόμτερο πάντα

                                      Πάρα πολύ σωστός.
                                      Το λέω χρόνια αυτό αλλά λίγοι δίνουν σημασία.

                                      Δυστυχώς φίλε μου tazio πολλοί λυπούνται τα 50ευρώ (ίσως λιγο παραπάνω σε κάποια δυναμόμετρα) για την δυναμομέτρηση κ τελικά δίνουν πολύ περισσότερα χρήματα σε 'βελτιωτικά' προϊόνται που τελικά δεν προσφέρουν τίποτα!

                                      Επίσης οι μετρήσεις κατά τη γνώμη μου πρέπει να γίνονται στο ίδιο δυναμόμετρο, γιατί δεν μας ενδιαφέρουν τα νούμερα ως 'απόλυτα νούμερα' (έχω δει αποκλίσει πολλών ίππων από δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο) αλλά τελικά αν αυτό που αλλάξαμε πρόσφερε κάτι σε σχέση με το πως ήταν το αυτοκίνητο πριν!

                                      Τέλος στο προηγούμενο ποστ να συμπληρώσω ότι οι καμπύλες με όλα μαμά ήταν πιο 'γεμάτες' και 'στρωτές'

                                      Νικόλας

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • T
                                        tazio last edited by

                                        Ο χρήστης mad_n έγραψε:

                                        Οπότε προσωπική άποψη είναι ότι οι δοκιμές πρέπει να συνοδεύονται από μία μέτρηση πριν κ μία μετά, στο ίδιο δυναμόμτερο πάντα

                                        Πάρα πολύ σωστός.
                                        Το λέω χρόνια αυτό αλλά λίγοι δίνουν σημασία.

                                        Δυστυχώς φίλε μου tazio πολλοί λυπούνται τα 50ευρώ (ίσως λιγο παραπάνω σε κάποια δυναμόμετρα) για την δυναμομέτρηση κ τελικά δίνουν πολύ περισσότερα χρήματα σε 'βελτιωτικά' προϊόνται που τελικά δεν προσφέρουν τίποτα!

                                        Επίσης οι μετρήσεις κατά τη γνώμη μου πρέπει να γίνονται στο ίδιο δυναμόμετρο, γιατί δεν μας ενδιαφέρουν τα νούμερα ως 'απόλυτα νούμερα' (έχω δει αποκλίσει πολλών ίππων από δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο) αλλά τελικά αν αυτό που αλλάξαμε πρόσφερε κάτι σε σχέση με το πως ήταν το αυτοκίνητο πριν!

                                        Τέλος στο προηγούμενο ποστ να συμπληρώσω ότι οι καμπύλες με όλα μαμά ήταν πιο 'γεμάτες' και 'στρωτές'

                                        Νικόλας

                                        Με αυτά που υποστηρίζουμε όμως (αν φυσικά μας ακούσουν κάποιοι και κάνουν μετρήσεις πρίν και μετά) κάτι μου λέει ότι αρκετοί 'μάστορες' θα πρέπει μετά να αλλάξουν επάγγελμα.

                                        Συγνώμη αν είμαι λίγο εκτός θέματος αλλά πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικό. Το θέμα στα 'τεχνικά θέματα' είναι να μη μας τα παίρνουν χωρίς να μας προσφέρουν ότι υπόσχονται.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • M
                                          mad_n last edited by

                                          δεν πειράζει! καιρός είναι να αρχίσουν να σέβονται ορισμένοι άνθρωποι το κόπο των άλλων και τα χρήματα που τους δίνουν!
                                          Δεν είναι δυνατόν να μας κοροϊδεύουν συνεχώς!

                                          Άντε καλό ΠΣΚ

                                          Νικόλας

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • M
                                            maxmara last edited by

                                            Για το Ζ, υπάρχουν αρκετές επιλογές, αναφέρω μερικές:

                                            JWT pop-charger (claimed +6hp)
                                            Stillen cold-air intake
                                            Injen race-division intake (claimed +10)

                                            Λίγο 'μουφα' τα όνειρα για +10 άλογα, αλλά για να 'ορκίζονται' στο όνομα τους τόσοι χρήστες Ζ...λές να ξέρουν κάτι? (με την πλειοψηφία τους βέβαια να τονίζουν το σχετικά χαμηλό κόστος).

                                            Δεν έχω καταλήξει αν αξίζουν τα (όχι πολλά) $$$ που θα πρέπει να δώσω ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr