-
Ρε παιδες, ξερετε τι παιζει με τα no-name carbon βαρελακια?
Τα πουλανε αρκετα μαγαζια με πολυ χαμηλοτερο κοστος απο το BMC (140-170 ευρω) και βαζεις μεσα οτι φιλτρο θες.Γνωμες...
-
Ρε παιδες, ξερετε τι παιζει με τα no-name carbon βαρελακια?
Τα πουλανε αρκετα μαγαζια με πολυ χαμηλοτερο κοστος απο το BMC (140-170 ευρω) και βαζεις μεσα οτι φιλτρο θες.Γνωμες...
-
Ρε παιδες, ξερετε τι παιζει με τα no-name carbon βαρελακια?
Τα πουλανε αρκετα μαγαζια με πολυ χαμηλοτερο κοστος απο το BMC (140-170 ευρω) και βαζεις μεσα οτι φιλτρο θες.Γνωμες...
-
Μηπως εχεις καμια φωτο, να τα δουμε?
-
Θα σου προτεινα να μην ασχοληθεις με αυτα τα προιοντα. Καλυτερα να βαλεις κατι επωνυμο, παρα να πεταξεις λεφτα σε κατι που δεν γνωριζεις τι παιζει.
Μιλας για αυτον που τα πουλα καπου στη Νικαια ε?
-
Καταρχήν είναι carbon ή look carbon. Αποψή μου επιδή έχω ψαχρεί πολύ με τις εισαγωγές ανάλογα με το μοντέλο ένα βαρελάκι π.χ μπορεί να πηγαίνει καλύτερα ή χειρότερα ανάλογα με το αμάξι. Θυμάμαι τη λαχανίδα μου (ιβιζα 101 πραγματικά 118 στο δυναμόμετρο).Είχα το μανίσιο φιλτροκούτι έξω πνίχτες και σωλήνα στη μετώπη με ένα drop in ITG φιλτρο.Πήγαινε τέλεια. Έβαλα μετά BMC βαρελάκι και ήταν χειρότερο και στο δρόμο αλλά τελικά και στο δυναμόμετρο.Το βαρελάκι έχει ένα μειονέκτημα. Ο χώρος που παγιδεύει τον αέρα δηλαδή ο χώρος μεταξύ της χωάνης και του carbon είναι πολύ μικρός.Το φιλτροκούτι πρεπει να είναι όσο το δυνατό μεγαλύτερο γίνεται. Αναφέρω παραδείγματα:Στις superbike θυμάμαι θεωρούσαν επιτυχία όταν κατάφερναν να μεγαλώσουν το airbox.
Ο Κόρακας στο αγωνιστικό το Integra μεγάλωνε όσο του επέτρεπε ο χώρος το airbox και τοποθετούσε φιλτροχοάνη μέσα.Το type-r το αγωνιστικό του Ξανθάκου τα ίδια, μεχρι και τη μπαταρία την πήγε πίσω για να μεγαλώσει κι άλλο το γιλτροκούτι.
Ανάλογα λοιπόν με το αυτοκίνητο πρέπει να επιλεγεί η εισαγωγή
Αυτή είναι η προσωπική άποψή μου η οποία έχει επαληθευτεί σε δυναμόμετρο αρκετές φορές. -
Ο χρήστης grgrigoris έγραψε:
Το type-r το αγωνιστικό του Ξανθάκου τα ίδια, μεχρι και τη μπαταρία την πήγε πίσω για να μεγαλώσει κι άλλο το γιλτροκούτι.Είσαι σίγουρος γι΄αυτό που γράφεις;
Μέχρι πέρυσι επιτρεπόντουσαν φιλτροχοάνες στα Ν.
Από φέτος δεν επιτρέπονται πλέον και πρέπει το αυτοκίνητο να τρέχει με το 'μαμά' φιλτροκούτι. -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Το type-r το αγωνιστικό του Ξανθάκου τα ίδια, μεχρι και τη μπαταρία την πήγε πίσω για να μεγαλώσει κι άλλο το γιλτροκούτι.
Είσαι σίγουρος γι΄αυτό που γράφεις;
Μέχρι πέρυσι επιτρεπόντουσαν φιλτροχοάνες στα Ν.
Από φέτος δεν επιτρέπονται πλέον και πρέπει το αυτοκίνητο να τρέχει με το 'μαμά' φιλτροκούτι.Το είχα δεί σε φωτο απο δοκιμή που το είχαν οι 4Τροχοί.Καπάκι τον πήρα τηλ. για να δώ αν μπορώ να το τοποθετήσω κι εγώ (στο λατρεμένο μου type-r)και μου εξήγησε τα παραπάνω που έγραψα. Τώρα εάν άλλαξαν οι κανονισμοί δεν το ξέρω.
-
Από φέτος στην ομάδα Ν στις αναβάσεις δεν επιτρέπεται η μετακίνηση της μπαταρίας, ούτε η τοποθέτηση άλλου κουτιού φίλτρου εκτός του εργοστασιακού.
Σε ό,τι αφορά τις φιλτροχοάνες, αυτά που παίζουν κυρίως ρόλο είναι:
(α) το μήκος της σωλήνας μεταξύ χοάνης - πεταλούδας. Λίγο πολύ ισχύει ότι μακριά σωλήνα = δύναμη στις μεσαίες, κοντή σωλήνα = δύναμη ψηλά. Αυτό εκμεταλλεύονται και οι εισαγωγές μεταβλητού μήκους
(β) από που παίρνει αέρα για υψηλή πίεση εισαγωγής (το καλύτερο είναι στη μετώπη)
(γ) η μη-γειτνίαση με περιοχές θερμού αέρα και η γενικότερη μόνωση από το χώρο του κινητήρα. Δροσερός αέρας = περισσότερο οξυγόνο στη μονάδα όγκου = καλύτερη καύση = απόδοση
Πάντως, ο σχεδιασμός του συστήματος εισαγωγής αέρα περιλαμβάνει εκτενή μελέτη ακουστικής, που εκμεταλλεύεται φαινόμενα συντονισμών κοκ.
Για παράδειγμα, στο δικό μου Civic Type-R, το αυτοκίνητο κερδίζει έξτρα ροπή στις 6000 (περίπου στο VTEC point της εργοστασιακής χαρτογράφησης) λόγω μόνο και μόνο των χαρακτηριστικών της εισαγωγής.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Από φέτος στην ομάδα Ν στις αναβάσεις δεν επιτρέπεται η μετακίνηση της μπαταρίας, ούτε η τοποθέτηση άλλου κουτιού φίλτρου εκτός του εργοστασιακού.Σε ό,τι αφορά τις φιλτροχοάνες, αυτά που παίζουν κυρίως ρόλο είναι:
(α) το μήκος της σωλήνας μεταξύ χοάνης - πεταλούδας. Λίγο πολύ ισχύει ότι μακριά σωλήνα = δύναμη στις μεσαίες, κοντή σωλήνα = δύναμη ψηλά. Αυτό εκμεταλλεύονται και οι εισαγωγές μεταβλητού μήκους
(β) από που παίρνει αέρα για υψηλή πίεση εισαγωγής (το καλύτερο είναι στη μετώπη)
(γ) η μη-γειτνίαση με περιοχές θερμού αέρα και η γενικότερη μόνωση από το χώρο του κινητήρα. Δροσερός αέρας = περισσότερο οξυγόνο στη μονάδα όγκου = καλύτερη καύση = απόδοση
Πάντως, ο σχεδιασμός του συστήματος εισαγωγής αέρα περιλαμβάνει εκτενή μελέτη ακουστικής, που εκμεταλλεύεται φαινόμενα συντονισμών κοκ.
Για παράδειγμα, στο δικό μου Civic Type-R, το αυτοκίνητο κερδίζει έξτρα ροπή στις 6000 (περίπου στο VTEC point της εργοστασιακής χαρτογράφησης) λόγω μόνο και μόνο των χαρακτηριστικών της εισαγωγής.
Τι εισαγωγή προτίμησες για το HONDA?
-
Ο χρήστης grgrigoris έγραψε:
Τι εισαγωγή προτίμησες για το HONDA?Ενα K&N drop-in φίλτρο στο 'μαμά' κουτί. Δεν με ενδιαφέρει τόσο η απόδοση ώστε να θυσιάσω ασφάλεια (πχ. από νερά) και απροβλημάτιστη λειτουργία (βλ. καθάρισμα ορισμένων φιλτροχοανών που πρέπει να λύσεις θόλους και προφυλακτήρες). Μου φτάνουν τα 187 τροχό
Παράκληση: αν μπορείς να μικρύνεις το avatar σου, είναι πολύ μεγάλο
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
[
Ενα K&N drop-in φίλτρο στο 'μαμά' κουτί. Δεν με ενδιαφέρει τόσο η απόδοση ώστε να θυσιάσω ασφάλεια (πχ. από νερά) και απροβλημάτιστη λειτουργία (βλ. καθάρισμα ορισμένων φιλτροχοανών που πρέπει να λύσεις θόλους και προφυλακτήρες). Μου φτάνουν τα 187 τροχόΠαράκληση: αν μπορείς να μικρύνεις το avatar σου, είναι πολύ μεγάλο
Και πολύ καλά έκανες και εγώ έχω ένα drop-in της spoon.Σημασία έχει να μεγαλώσεις το εύρος της μέγιστης απόδοσης του κινητήρα.Πολλές φορές επιδή η φιλτροχοάνες κάνουν θόρυβο δημιουργείται η ψευδαίσθηση ότι πάει και γρηγορότερα.
-
Ο χρήστης grgrigoris έγραψε:
Το type-r το αγωνιστικό του Ξανθάκου τα ίδια, μεχρι και τη μπαταρία την πήγε πίσω για να μεγαλώσει κι άλλο το γιλτροκούτι.
Είσαι σίγουρος γι΄αυτό που γράφεις;
Μέχρι πέρυσι επιτρεπόντουσαν φιλτροχοάνες στα Ν.
Από φέτος δεν επιτρέπονται πλέον και πρέπει το αυτοκίνητο να τρέχει με το 'μαμά' φιλτροκούτι.Το είχα δεί σε φωτο απο δοκιμή που το είχαν οι 4Τροχοί.Καπάκι τον πήρα τηλ. για να δώ αν μπορώ να το τοποθετήσω κι εγώ (στο λατρεμένο μου type-r)και μου εξήγησε τα παραπάνω που έγραψα. Τώρα εάν άλλαξαν οι κανονισμοί δεν το ξέρω.
Sorry φίλε μου... αλλά αυτά που λες δεν ισχύουν! Στο test των 4Τ ημουν παρών με τον Ξανθακο και από την πρώτη στιγμή φόραγε την μακριά Injen. Κουτί δεν είχε ΠΟΤΕ βέβαια και η μπαταρία ήταν στην θέση της. Το Injen περνάει ακριβως πισω και κατω απο την μπαταρία και δεν χρειάζεται να βγει αυτή. Το αυτοκίνητο το ξέρω πολύ καλά.
Φετος με τους νεους κανονισμους παιζει με το μαμα κουτι που ειναι και το μονο που επιτρεπετε.
Ορίστε και μεριές photo απο το εν λόγο τέστ.
http://www.redliners.gr/data/main/galle ... R_test.asp -
Ο χρήστης MarWax έγραψε:
Το type-r το αγωνιστικό του Ξανθάκου τα ίδια, μεχρι και τη μπαταρία την πήγε πίσω για να μεγαλώσει κι άλλο το γιλτροκούτι.
Είσαι σίγουρος γι΄αυτό που γράφεις;
Μέχρι πέρυσι επιτρεπόντουσαν φιλτροχοάνες στα Ν.
Από φέτος δεν επιτρέπονται πλέον και πρέπει το αυτοκίνητο να τρέχει με το 'μαμά' φιλτροκούτι.Το είχα δεί σε φωτο απο δοκιμή που το είχαν οι 4Τροχοί.Καπάκι τον πήρα τηλ. για να δώ αν μπορώ να το τοποθετήσω κι εγώ (στο λατρεμένο μου type-r)και μου εξήγησε τα παραπάνω που έγραψα. Τώρα εάν άλλαξαν οι κανονισμοί δεν το ξέρω.
Sorry φίλε μου... αλλά αυτά που λες δεν ισχύουν! Στο test των 4Τ ημουν παρών με τον Ξανθακο και από την πρώτη στιγμή φόραγε την μακριά Injen. Κουτί δεν είχε ΠΟΤΕ βέβαια και η μπαταρία ήταν στην θέση της. Το Injen περνάει ακριβως πισω και κατω απο την μπαταρία και δεν χρειάζεται να βγει αυτή. Το αυτοκίνητο το ξέρω πολύ καλά.
Φετος με τους νεους κανονισμους παιζει με το μαμα κουτι που ειναι και το μονο που επιτρεπετε.
Ορίστε και μεριές photo απο το εν λόγο τέστ.
http://www.redliners.gr/data/main/galle ... R_test.aspΣωστός ο 'MaxWar'. Με πρόλαβε μια και χθές δε πρόλαβα να απαντήσω (Μέγαρα γαρ).
Όχι τίποτ΄ άλλο με έσωσες από τον 'τρελίατρο'. -
Για την αρχική ερώτηση δοκιμή φίλου έδειξε ότι δεν αξίζει τον κόπο!
Γενικώτερα τώρα το τι δουλεύει και τι όχι δεν έχει να κάνει μόνο με αν είναι καλό σαν αξεσουάρ μόνο, αλλά κ η τοποθέτηση του!
Για παράδειγμα σε clio I έχω δοκιμάσει διάφορα κ το μόνο που πραγματικα δούλεψε (κ μάλιστα πάμφθηνα) ήταν μία μεταχειρισμένη πλαστική εισαγωγή από golf gti ώστε να μπορέσει η φιλτροχοάνη να τοποθετηθεί σωστά
Αντίθετα στο clio II που έχουμε έδειξε ότι η εισαγωγή του είναι πολύ προσεγμένη κ έπρεπε να γίνει ολόκληρη μελέτη για να αποδώσει! Σε αντίθετη περίπτωση με την φιλτροχοάνη στο δυναμόμετρο έβγαλε 112.9 ίππους και 15.2 κιλά ροπής, ενώ με την μαμά εισαγωγή, όλους τους 'πνίχτες' πάνω κ ένα Θεοβρώμικο φίλτρο απέδωσε 115.6 ίππους και 15.6 κιλά ροπής .
Τελικά στην περίπτωση του εκτός από προσεγμένη τοποθέτηση BMC ότι καλύτερο ήταν ένα ελεύθερο φιλτράκι (σαν τα K&N k JR) κ τελείωσεςΟπότε προσωπική άποψη είναι ότι οι δοκιμές πρέπει να συνοδεύονται από μία μέτρηση πριν κ μία μετά, στο ίδιο δυναμόμτερο πάντα
Φιλικά
Νικόλας -
Ο χρήστης mad_n έγραψε:
Οπότε προσωπική άποψη είναι ότι οι δοκιμές πρέπει να συνοδεύονται από μία μέτρηση πριν κ μία μετά, στο ίδιο δυναμόμτερο πάνταΠάρα πολύ σωστός.
Το λέω χρόνια αυτό αλλά λίγοι δίνουν σημασία. -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Οπότε προσωπική άποψη είναι ότι οι δοκιμές πρέπει να συνοδεύονται από μία μέτρηση πριν κ μία μετά, στο ίδιο δυναμόμτερο πάντα
Πάρα πολύ σωστός.
Το λέω χρόνια αυτό αλλά λίγοι δίνουν σημασία.Δυστυχώς φίλε μου tazio πολλοί λυπούνται τα 50ευρώ (ίσως λιγο παραπάνω σε κάποια δυναμόμετρα) για την δυναμομέτρηση κ τελικά δίνουν πολύ περισσότερα χρήματα σε 'βελτιωτικά' προϊόνται που τελικά δεν προσφέρουν τίποτα!
Επίσης οι μετρήσεις κατά τη γνώμη μου πρέπει να γίνονται στο ίδιο δυναμόμετρο, γιατί δεν μας ενδιαφέρουν τα νούμερα ως 'απόλυτα νούμερα' (έχω δει αποκλίσει πολλών ίππων από δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο) αλλά τελικά αν αυτό που αλλάξαμε πρόσφερε κάτι σε σχέση με το πως ήταν το αυτοκίνητο πριν!
Τέλος στο προηγούμενο ποστ να συμπληρώσω ότι οι καμπύλες με όλα μαμά ήταν πιο 'γεμάτες' και 'στρωτές'
Νικόλας
-
Ο χρήστης mad_n έγραψε:
Οπότε προσωπική άποψη είναι ότι οι δοκιμές πρέπει να συνοδεύονται από μία μέτρηση πριν κ μία μετά, στο ίδιο δυναμόμτερο πάντα
Πάρα πολύ σωστός.
Το λέω χρόνια αυτό αλλά λίγοι δίνουν σημασία.Δυστυχώς φίλε μου tazio πολλοί λυπούνται τα 50ευρώ (ίσως λιγο παραπάνω σε κάποια δυναμόμετρα) για την δυναμομέτρηση κ τελικά δίνουν πολύ περισσότερα χρήματα σε 'βελτιωτικά' προϊόνται που τελικά δεν προσφέρουν τίποτα!
Επίσης οι μετρήσεις κατά τη γνώμη μου πρέπει να γίνονται στο ίδιο δυναμόμετρο, γιατί δεν μας ενδιαφέρουν τα νούμερα ως 'απόλυτα νούμερα' (έχω δει αποκλίσει πολλών ίππων από δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο) αλλά τελικά αν αυτό που αλλάξαμε πρόσφερε κάτι σε σχέση με το πως ήταν το αυτοκίνητο πριν!
Τέλος στο προηγούμενο ποστ να συμπληρώσω ότι οι καμπύλες με όλα μαμά ήταν πιο 'γεμάτες' και 'στρωτές'
Νικόλας
Με αυτά που υποστηρίζουμε όμως (αν φυσικά μας ακούσουν κάποιοι και κάνουν μετρήσεις πρίν και μετά) κάτι μου λέει ότι αρκετοί 'μάστορες' θα πρέπει μετά να αλλάξουν επάγγελμα.
Συγνώμη αν είμαι λίγο εκτός θέματος αλλά πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικό. Το θέμα στα 'τεχνικά θέματα' είναι να μη μας τα παίρνουν χωρίς να μας προσφέρουν ότι υπόσχονται.
-
δεν πειράζει! καιρός είναι να αρχίσουν να σέβονται ορισμένοι άνθρωποι το κόπο των άλλων και τα χρήματα που τους δίνουν!
Δεν είναι δυνατόν να μας κοροϊδεύουν συνεχώς!Άντε καλό ΠΣΚ
Νικόλας
-
Για το Ζ, υπάρχουν αρκετές επιλογές, αναφέρω μερικές:
JWT pop-charger (claimed +6hp)
Stillen cold-air intake
Injen race-division intake (claimed +10)Λίγο 'μουφα' τα όνειρα για +10 άλογα, αλλά για να 'ορκίζονται' στο όνομα τους τόσοι χρήστες Ζ...λές να ξέρουν κάτι? (με την πλειοψηφία τους βέβαια να τονίζουν το σχετικά χαμηλό κόστος).
Δεν έχω καταλήξει αν αξίζουν τα (όχι πολλά) $$$ που θα πρέπει να δώσω ...
Φιλτρα, Φιλτροχοανες,Φιλτροκουτια