Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δίλιτρο αμάξι- Συμφέρει?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Δίλιτρο αμάξι- Συμφέρει?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    35
    80
    724
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gfon last edited by

      Ο χρήστης agisd έγραψε:
      cpp, αποκλειετε σε αυτοκινητο που κινηται σε νορμαλ συνθηκες να αλλαζεις λαστιχα καθε 25000 χμ. καθε 40-50000 ειναι ποιο νορμαλ. και αν δεν χρειαζεσαι τελεια κρατηματα βαλε all season λαστιχα και θα σου κρατησουν 80000 χμ και αν πας και στα χιονια δεν θα εχεις προβλημα. Τα δικα μου εχουν 115000 και ακομα στο στεγνο κρατανε καλα.

      Μηπως το χεις παρακανει.......

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tiger last edited by

        Στα 115.000 χλμ τα λαστιχα δεν κρατάνε,απλά υπάρχουν για να μην λερώνεται η ζάντα

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • W
          wantone last edited by

          δυστυχως δεν εισαστε ενημερωμενοι για τι λαστιχα μιλαμε. προκειται για all-season m+s λαστιχα τα οποια ειναι κατασκευασμενα απο υλικα που αντεχουν περισσοτερα χμ (ποιο σκληρη γομα)...αυτο που χανεις ειναι σε επιδοσεις αλλα αυτο ειναι το τελευταιο που ενδιαφερει στο αυτοκινητο μου...ειναι νορμαλ τα 100000+ χμ σε αυτα τα λαστιχα. τα λαστιχα μου ειναι καλα για 10-20000χμ ακομα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • W
            wantone last edited by

            επίσης εχω τα ιδια μπροστινα τακακια για 115000 χμ!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Κι εγώ θεωρώ ιδανικό κινητήρα από οικονομοτεχνικής πλευράς τον 1,8Τ της VAG.
              Το κακό είναι ότι όσο βαραίνουν τα αυτοκίνητα θέλουμε περισσότερα άλογα και ροπές για να κινηθούμε. Παλιά με 110 άλογα εύκολα ήσουν κάτω από 10'' για 0-100....

              Ο χρήστης agisd έγραψε:
              Τα δικα μου εχουν 115000 και ακομα στο στεγνο κρατανε καλα.
              αναλογα με το αυτοκινητο και ο τροπος που το οδηγας δεν χρειαζεται μικτη ασφαλεια.

              Και εγώ δυσπιστώ για τον αριθμό χιλιομέτρων των ελαστικών σου και την ασφάλεια που μπορούν πλέον να σου προσφέρουν σε σχέση ακόμα και με το ίδιο λάστιχο με 20000.... ειδικά σε φρενάρισμα.
              Τη μικτή τη θέλεις όχι μόνο για τα δικά σου λάθη αλλά και για αυτά των άλλων όταν μάλιστα δεν είσαι στο αυτοκίνητο... όταν πχ το βρεις με σπασμένο καθρέφτη και ένα ωραίο βούλιαγμα κατά μήκος ολόκληρης της μιας πλευράς επειδή κάποιος με φορτηγάκι ή μεθυσμένος πέρασε πιο ανέμελα από όσο έπρεπε.... Επίσης κανένας δεν είναι τέλειος και μπορεί να σου συμβεί η ατυχία, καλό λοιπόν είναι να στο φτιάξουν και το δικό σου όχημα.... Είναι πάντως και προσωπική επιλογή καθώς είναι σχεδόν τα διπλά λεφτά....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gfon last edited by

                Ο χρήστης agisd έγραψε:
                δυστυχως δεν εισαστε ενημερωμενοι για τι λαστιχα μιλαμε. προκειται για all-season m+s λαστιχα τα οποια ειναι κατασκευασμενα απο υλικα που αντεχουν περισσοτερα χμ (ποιο σκληρη γομα)...αυτο που χανεις ειναι σε επιδοσεις αλλα αυτο ειναι το τελευταιο που ενδιαφερει στο αυτοκινητο μου...ειναι νορμαλ τα 100000+ χμ σε αυτα τα λαστιχα. τα λαστιχα μου ειναι καλα για 10-20000χμ ακομα...

                Μηπως περιμενεις να τα δεις φθαρμενα-λιωμενα για να τα αλλαξεις??

                Δυσκολα θα το δεις αυτο, αλλα τα λαστιχα σου πρεπει να ειναι ξερα με προσφυση αρκετα μειωμενη.

                Αληθεια ποσα χρονια τα φορας??

                Εγω προσωπικα δεν ξερω κανενα λαστιχο για τοσα χλμ...

                Για τα τακακια αν δεν λειωσουν δεν τα αλλαζεις , δεν ισχυει το ιδιο ομως για τα λαστιχα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  cpp last edited by

                  Τι να το κάνεις το αυτοκίνητο αν δεν έχεις λάστιχα!!!!!
                  Παραχωρήσεις στην ασφάλεια του στυλ κρατάνε καλά στο στεγνό είναι λανθασμένες ΙΜΟ. το κάνουν αυτό και πολλοι εδώ στην Ελλάδα..... Θα τα αλλάξω τον Σεπτέμβρη λένε και στην μια μπόρα του Αυγούστου κάνουν πατιναζ.....
                  Το λάστιχο με τόσα χλμ σαπίζει και κινδυνεύεις να σου διαλυθεί εν κινήσει με ότι συνεπάγεται αυτό δεδομένης και της ταχύτητας που θα σου τύχει.....

                  Όσο για τις τιμές των ελαστικών την στιγμή που η 16άρα στα δίλιτρα είναι standard ρωτήστε ένα κατάστημα ελαστικών αν είναι πολλά ή λίγα....
                  Οι περισσότεροι που έχουν δίλιτρα και πάνε πιο γρήγορα και στρίβουν με πιο πολλά.........
                  Επίσης η Αττική Οδός επειδή είχε/έχει καλή ασφάλτο τρώει περισσότερη γόμα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    theos_larissa last edited by

                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                    Καταρχήν σε ευχαριστώ για τη διευκρίνηση όσον αφορά το τεκμήριο. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί όλοι θεωρούν το συγκεκριμένο τουτού από τα χειρότερα από τη στιγμή που όπως έχει ξαναειπωθεί κάθε άτομο επιλέγει το αμαξάκι του σύμφωνα με τις δικές του ανάγκες και απαιτήσεις.Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν γιατί κάποιος να μην το αγοράσει;Είναι από τα χειρότερα από τεχνικής-μηχανολογικής άποψης,από άποψη ομορφιάς,χρημάτων συντήρησης ή όλα μαζί;;;;Συγνώμη για την λίγο off topic ερώτηση αλλά θεωρώ καλό να έχω μια ακόμη όσο το δυνατό αντικειμενική γνώμη.

                    Αστους να λενε,απλως ζηλευουν .Εγω εχω το HGT απο τον Ιανουαριο και σημερα εκανα το σερβις των 20000χλμ.Κανενα προβλημα μεχρι στιγμης.
                    Σερβις δεν νομιζω οτι ειναι ακριβο ,143

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      theos_larissa last edited by

                      Ο χρήστης agisd έγραψε:
                      δυστυχως δεν εισαστε ενημερωμενοι για τι λαστιχα μιλαμε. προκειται για all-season m+s λαστιχα τα οποια ειναι κατασκευασμενα απο υλικα που αντεχουν περισσοτερα χμ (ποιο σκληρη γομα)...αυτο που χανεις ειναι σε επιδοσεις αλλα αυτο ειναι το τελευταιο που ενδιαφερει στο αυτοκινητο μου...ειναι νορμαλ τα 100000+ χμ σε αυτα τα λαστιχα. τα λαστιχα μου ειναι καλα για 10-20000χμ ακομα...

                      χεχεεχεχχεεχε

                      Τι αλλο θα ακούσω σημερα????

                      χαχαχαχαχααχαχαχ

                      εγω 10000 χλμ κ είμαι έτοιμος να ταλλάξω κ μιλαμε για DUNLOP.

                      Σιγουρα τα σκίζω ομως

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        theos_larissa last edited by

                        Το 2λιτρο δεν συμφέρει σε καμια περίπτωση για τους λόγους που προαναφέρθηκαν (οικονομικους)

                        Αποφασίζεις κ παίρνεις.

                        Gt αν γουστάρεις COupe, 1.8Τ PASSAT ή 1.6FSI για οικογενειακο, MR-2, ΜΧ-5 για ροουντστερ και ας με συμπληρώσουν κ οι υπολοιποι για άλλες κατηγορίες αν συμφωνουν!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          wantone last edited by

                          Ο χρήστης GFON έγραψε:
                          Μηπως περιμενεις να τα δεις φθαρμενα-λιωμενα για να τα αλλαξεις??

                          Δυσκολα θα το δεις αυτο, αλλα τα λαστιχα σου πρεπει να ειναι ξερα με προσφυση αρκετα μειωμενη.

                          Αληθεια ποσα χρονια τα φορας??

                          Εγω προσωπικα δεν ξερω κανενα λαστιχο για τοσα χλμ...

                          Για τα τακακια αν δεν λειωσουν δεν τα αλλαζεις , δεν ισχυει το ιδιο ομως για τα λαστιχα.

                          δεν ξερεις κανενα λαστιχο γιατι ολα τα αυτοκινητα που δινονται για ελλαδα εχουν λαστιχα με μαλακη γομα (summer tires) και οχι αυτα που δινονται σε βορειες χωρες.
                          εχω μειωμενη προσφυση σε σχεση με οταν ηταν καινουρια αλλα οχι σε βαθμο που να ειναι επικινδυνο...τα φοραω 5.5 χρονια και δεν ειναι ξερα αφου ειναι καλης ποιοτητας λαστιχα. Το αυτοκινητο ειναι στον Καναδα αλλα αυτο δεν εχει καμμια σημασια....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:

                            Καταρχήν σε ευχαριστώ για τη διευκρίνηση όσον αφορά το τεκμήριο. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί όλοι θεωρούν το συγκεκριμένο τουτού από τα χειρότερα από τη στιγμή που όπως έχει ξαναειπωθεί κάθε άτομο επιλέγει το αμαξάκι του σύμφωνα με τις δικές του ανάγκες και απαιτήσεις.Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν γιατί κάποιος να μην το αγοράσει;Είναι από τα χειρότερα από τεχνικής-μηχανολογικής άποψης,από άποψη ομορφιάς,χρημάτων συντήρησης ή όλα μαζί;;;;Συγνώμη για την λίγο off topic ερώτηση αλλά θεωρώ καλό να έχω μια ακόμη όσο το δυνατό αντικειμενική γνώμη.

                            Αστους να λενε,απλως ζηλευουν .Εγω εχω το HGT απο τον Ιανουαριο και σημερα εκανα το σερβις των 20000χλμ.Κανενα προβλημα μεχρι στιγμης.
                            Σερβις δεν νομιζω οτι ειναι ακριβο ,143

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              corsair last edited by

                              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                              Πρεπει να χτυπησατε 40° στην Λαρισα σημερα ε;;

                              και λιγα βαζεις...
                              Αγαπητε bill... αυτα συμβαινουν, τι να κανουμε?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                Πρεπει να χτυπησατε 40° στην Λαρισα σημερα ε;;

                                και λιγα βαζεις...
                                Αγαπητε bill... αυτα συμβαινουν, τι να κανουμε?

                                Φιλε μου τα εχω ξεπερασει ολα αυτα τα κολληματα (πιστευω δηλαδη).

                                Αλλα τι να μας πουν και τα Porsche οταν υπαρχουν τα **PORCHE **

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  powergs last edited by

                                  1. Τέλη κυκλοφορία κοντά στα 360 ευρό.
                                  2. Πολύ μεγαλύτερα τα ασφάλιστρα στα 2000cc
                                  3. Κατανάλωση και ειδικά μέσα στην πόλη.
                                  4. Κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών.
                                    Δεν είναι αρκετά σημαντικά για να μην αγοράσει κάποιος 2000cc? Αν το ψάξεις προσεκτικά θα δεις μεγαλες διαφορές σε σχεση με τα 1400 και 1600 κυβικά.
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    montecarlo last edited by

                                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                    Πρεπει να χτυπησατε 40° στην Λαρισα σημερα ε;;

                                    και λιγα βαζεις...
                                    Αγαπητε bill... αυτα συμβαινουν, τι να κανουμε?

                                    Φιλε μου τα εχω ξεπερασει ολα αυτα τα κολληματα (πιστευω δηλαδη).

                                    Αλλα τι να μας πουν και τα Porsche οταν υπαρχουν τα **PORCHE **

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      theos_larissa last edited by

                                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                      Πρεπει να χτυπησατε 40° στην Λαρισα σημερα ε;;

                                      και λιγα βαζεις...
                                      Αγαπητε bill... αυτα συμβαινουν, τι να κανουμε?

                                      Φιλε μου τα εχω ξεπερασει ολα αυτα τα κολληματα (πιστευω δηλαδη).

                                      Αλλα τι να μας πουν και τα Porsche οταν υπαρχουν τα **PORCHE **

                                      Αυτο ήταν εξυπνάδα τώρα????

                                      Για την Porsche θα μιλάμε τώρα, oταν υπάρχει το super διλιτρο αμάξι PUNTO HGT??

                                      Χτυπήσαμε κόκκινα λέμε στην Λαρισα!!@!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dpolal last edited by

                                        Ο χρήστης powergs έγραψε:

                                        1. Τέλη κυκλοφορία κοντά στα 360 ευρό.
                                        2. Πολύ μεγαλύτερα τα ασφάλιστρα στα 2000cc
                                        3. Κατανάλωση και ειδικά μέσα στην πόλη.
                                        4. Κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών.
                                          Δεν είναι αρκετά σημαντικά για να μην αγοράσει κάποιος 2000cc? Αν το ψάξεις προσεκτικά θα δεις μεγαλες διαφορές σε σχεση με τα 1400 και 1600 κυβικά.

                                        1)... έχεις δίκιο.
                                        2)... νομίζω ότι οι διαφορές δεν είναι τεράστιες, με επιφύλαξη αυτό και ανάλογα την ασφαλιστική πάντα.
                                        3)... ούτε εδώ οι διαφορές είναι τεράστιες αφού πέρα από το λίγο μεγαλύτερο βάρος του αυτοκινήτου τα 2000κυβικά θα κινήσουν πολλλύ ποιό άνετα το αμάξωμα και χωρίς πολλές φορές την ανάγκη για συνεχείς αλλαγές και κατεβάσματα.
                                        4)...οι διαφορές είναι πολύ μικρές και ειδικά σε ίδιους κινητήτες με διαφορετικές χωρητικότητες (π.χ. 1600 vs 2000). Λίγο μεγαλύτερη διαφορά υπάρχει στην περίπτωση τούρμπο με απλό.
                                        Π.Χ. Audi 1.6FSI vs 2.0TurboFSI διαφορά 50 ευρώ, 1.6FSI vs 2.0FSI πολύ λιγότερο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:

                                          Πρεπει να χτυπησατε 40° στην Λαρισα σημερα ε;;

                                          και λιγα βαζεις...
                                          Αγαπητε bill... αυτα συμβαινουν, τι να κανουμε?

                                          Φιλε μου τα εχω ξεπερασει ολα αυτα τα κολληματα (πιστευω δηλαδη).

                                          Αλλα τι να μας πουν και τα Porsche οταν υπαρχουν τα **PORCHE **

                                          Αυτο ήταν εξυπνάδα τώρα????

                                          Για την Por[b]sche[/b] θα μιλάμε τώρα, oταν υπάρχει το super διλιτρο αμάξι PUNTO HGT??
                                          Χτυπήσαμε κόκκινα λέμε στην Λαρισα!?
                                          [/b]

                                          Εξυπναδα ηταν ,αναλογη της ειρωνιας σου .Και FYI το HGT ειναι 1800cc.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            theos_larissa last edited by

                                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                            Πρεπει να χτυπησατε 40° στην Λαρισα σημερα ε;;

                                            και λιγα βαζεις...
                                            Αγαπητε bill... αυτα συμβαινουν, τι να κανουμε?

                                            Φιλε μου τα εχω ξεπερασει ολα αυτα τα κολληματα (πιστευω δηλαδη).

                                            Αλλα τι να μας πουν και τα Porsche οταν υπαρχουν τα **PORCHE **

                                            Αυτο ήταν εξυπνάδα τώρα????

                                            Για την Por[b]sche[/b] θα μιλάμε τώρα, oταν υπάρχει το super διλιτρο αμάξι PUNTO HGT??
                                            Χτυπήσαμε κόκκινα λέμε στην Λαρισα!?
                                            [/b]

                                            Εξυπναδα ηταν ,αναλογη της ειρωνιας σου .Και FYI το HGT ειναι 1800cc.

                                            φαντάζεσαι ποσο ασχολούμαι με τα Punto!!! που δεν το ξέρω!!
                                            Κ πόσο πάει το 'μαλλι' για το αμαξάκι σου?
                                            Αν επιτρέπεται δηλ για να απαντησουμε στην ερωτηση του τοπικ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr