Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CORSA 1.4 : EINAI KAΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CORSA 1.4 : EINAI KAΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ?
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    10
    43
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      depeche last edited by

      Η ΓΝΩΜΗ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ , ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ . ΤΗΑΝΧ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        depeche last edited by

        Η ΓΝΩΜΗ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ , ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ . ΤΗΑΝΧ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          depeche last edited by

          Η ΓΝΩΜΗ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ , ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ . ΤΗΑΝΧ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            asenna last edited by

            Exω απαντήσει πάλι αλλά θα το ξανακάνω.
            Κατ αρχήν προτίμησε Sport ή Elegance. Κατά την γνώμη μου το Sport είναι καλύτερη επιλογή γιατί έχει σπορ καθίσματα και άλλα extras που δεν μπαίνουν εύκολα εκ των υστέρων. Ακόμη το σπορ είναι πιο σφιχτό και με 15αρες που σημαίνει ότι ψιλοκοπανάει. Κατα τα άλλα η κατανάλωση είναι αυξημένη σε σχέση με το παλιό (που κατείχα) και είναι 7-8l/100km στην εθνική και 8-9l/100km εντός πόλης. 7 λίτρα καίει με 'κανονικές' ταχύτητες. Δεν είχα κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα εκτος από ψιλοτριγμούς της πίσω πόρτας που λύθηκαν με λίπανση, όπως επίσης και της κρεμαγιέρας (γκουπ γύρω από την ευθεία). Ακόμη στο πρώτο σέρβις (ετήσιο με 15000 χλμ) αλλάχτηκαν λόγω φθοράς (!!) τα τακάκια (μαλακή γόμα) με το εξωφρενικό για την κατηγορία κόστος 60 Eυρώπουλα + 17 Eυρώπουλα τοποθέτηση + ΦΠΑ (!!) Γενικά είμαι ευχαριστημένος από την αίσθηση τόσο σε ποιότητα όσο και σε οδική συμπεριφορά. Σε οτιδήποτε άλλο έχεις απορία μην διστάσεις να στείλεις e-mail.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              logikos last edited by

              Θέλω να διατυπώσω μια πολύ συγκεκριμένη ερώτηση προς τους κατόχους Corsa. Τα περιοδικά λένε ότι το τιμόνι του είναι πολύ ελαφρύ, όχι μόνο σε σχέση με τα υδραυλικά αλλά και με ορισμένα ηλεκτροϋδραυλικά. Το γεγονός αυτό δημιουργεί οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την κίνηση σε δρόμο με στροφές;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                asenna last edited by

                Κατά τη γνώμη μου (δεν έχω οδηγήσει παραπάνω από 15 διαφορετικά αυτοκίνητα) είναι ότι το τιμόνι είναι από τα καλύτερα, πανάλαφρο στο παρκάρισμα σφιχτό όσο ανεβαίνει η ταχύτητα. Είναι καλύτερο από του προηγουμένου μοντέλου που ήταν κι εκείνο εξαιρετικό (από την γνώμη περιοδικών). Το μόνο που θα με ανησυχούσε είναι η αξιοπιστία.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  logikos last edited by

                  Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, Asenna. Στα πόσα χλμ είχες προβλήματα με την κρεμαγιέρα; Τώρα αντιμετωπίζεις προβλήματα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    asenna last edited by

                    Περίπου 15000. Νομίζω ότι ήταν κάτι τυχαίο (δεν έγινε κάποια αλλαγή). Επειδή τα ηλεκτρουδραυλικά είναι σχετικά νέο κόλπο και δεν έχω στοιχεία για την αξιοπιστία (αντοχή στο χρόνο, φθορές κλπ) ανησυχώ περισσότερο - μια παραπάνω ηλεκτρονική διάταξη (η οποία καταναλώνει και αρκετή ισχύ απ ότι φαντάζομαι πάντα ανησυχεί). Δεν εμφανίστηκε ξανά πρόβλημα (είμαι περίπου στις 20000χλμ).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης logikos έγραψε:
                      Θέλω να διατυπώσω μια πολύ συγκεκριμένη ερώτηση προς τους κατόχους Corsa. Τα περιοδικά λένε ότι το τιμόνι του είναι πολύ ελαφρύ, όχι μόνο σε σχέση με τα υδραυλικά αλλά και με ορισμένα ηλεκτροϋδραυλικά. Το γεγονός αυτό δημιουργεί οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την κίνηση σε δρόμο με στροφές;

                      ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΤΕΛΕΙΟ. ΕΛΑΦΡΥ ΣΤΙΣ ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ, ΣΦΙΧΤΟ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΟΤΟΜΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΕΜΠΟΔΙΟΥ, ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΤΟΜΑ ΑΡΚΕΤΑ ΕΛΑΦΡΥ! ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΚ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης Asenna έγραψε:
                        Περίπου 15000. Νομίζω ότι ήταν κάτι τυχαίο (δεν έγινε κάποια αλλαγή). Επειδή τα ηλεκτρουδραυλικά είναι σχετικά νέο κόλπο και δεν έχω στοιχεία για την αξιοπιστία (αντοχή στο χρόνο, φθορές κλπ) ανησυχώ περισσότερο - μια παραπάνω ηλεκτρονική διάταξη (η οποία καταναλώνει και αρκετή ισχύ απ ότι φαντάζομαι πάντα ανησυχεί). Δεν εμφανίστηκε ξανά πρόβλημα (είμαι περίπου στις 20000χλμ).

                        ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑ; ΤΙ ΑΚΟΥΓΕΣ; ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΑΝΥΣΥΧΗΤΙΚΟ; ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΓΚΟΥΠ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          asenna last edited by

                          Το γκουπ ακουγόταν όταν το αυτοκίνητο ήταν σταματημένο και γύρω από την θέση της ευθείας. Απ'οτι είπε το εξουσιοδοτημένο η κρεμαγιέρα λύθηκε και λιπάνθηκε. Αν σκεφτώ πολύ μπροστά με ανησυχεί λίγο. Κατά τα άλλα τώρα όλα είναι ΟΚ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr