-
ΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ ΠΟΤΕ ΣΕ ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΚΑΛΥΠΤΑΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΜΕ ΜΕΤΡΟ? ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ? ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΜΑΖΩΧΕΣ?
-
ΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ ΠΟΤΕ ΣΕ ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΚΑΛΥΠΤΑΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΜΕ ΜΕΤΡΟ? ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ? ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΜΑΖΩΧΕΣ?
-
ΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ ΠΟΤΕ ΣΕ ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΚΑΛΥΠΤΑΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΜΕ ΜΕΤΡΟ? ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ? ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΜΑΖΩΧΕΣ?
-
Ο χρήστης DEPECHE έγραψε:
ΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ ΠΟΤΕ ΣΕ ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΚΑΛΥΠΤΑΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΜΕ ΜΕΤΡΟ? ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ? ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΜΑΖΩΧΕΣ?Δεν πρόκειτε πάντοτε για μαζοχισμό...εγώ μένω Π.Άρεως και μέχρι την περασμένη εβδομάδα δούλευα Γλυφάδα...που να το βρώ το μετρό??? Με το λεωφορείο και σε καλή περίπτωση έκανα 1 ώρα και 20 λεπτά, έχοντας να υποστώ όλους τους αλλοδαπούς και τις γιαγιάδες-παπούδες με το κοντό τους και το μακρύ τους [δεν είμαι ρατσίστρια, αυτοί είναι αλλοδαποι ]....Οπότε αυτοκίνητο και πάλι αυτοκίνητο...με την μουσικούλα σου, την ησυχία σου κλπ.κλπ...
Τωρα μεταφέρθηκα στην Κηφισίας, ύψος Ψυχικού...οπότε πάλι δεν με βολεύει το μετρό, αλλά με βολεύουν λεωφορεία και τρολλευ, τα οποία και θα χρησιμοποιώ...
Μακάρι να υπήρχε σωστό δίκτυο μέσων μεταφοράς αγαπητέ και θα ήμουν η πρώτη που θα το χρησιμοποιούσα...πχ. μέσα στα σχέδια μου είναι να μετακομίσω εκτός Αθηνών αλλά μόνο όταν με το καλό φτιαχτεί ο προαστιακός και το μετρό φτάσει στην Μεσογείων...μέχρι να γίνει κάτι τέτοιο...υπομένω!!! -
ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ ΕΝΑ 30% ΟΣΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΜΑΞΙ , ΘΑ ΒΟΛΕΥΟΝΤΟΥΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΟΔΑΠΑ .... ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΝΤΩΣ.
-
Τα μεσα μαζικης συγκοινωνιας ειναι παντα τα καλυτερα. Αλλα υπαρχει και αλλα.
Πρεπει να τηρουν μερικα πραγματα:
Πρεπει να σε φερνουν στον προορισμο σου η τουλαχιστον σε αποσταση περπατησημη.
Να ειναι σχετικα οικονομικα.
Να ειναι σχετικα γρηγορα.
Να ερχονται σε τακτες ωρες και να ειναι ακριβη στις ωρες αυτες.
Να ειναι ευχαριστα, οχι βρωμικα, κλιματιζομενα το καλοκαιρι.
Να εχουν και ενα μερος που μπορεις να παρκαρεις το αυτοκινητο σου οταν ερχεσαι να το παρεις (οχι ολοι και ολες μενουμε διπλα σε σταθμο μετρο).
Μετα υπαρχουν και αλλα τερτιπια που μπορουν να υπαρχουν. Οπως αμα θες να παρεις δυο τραινα πρεπει να μην χρειαζεσαι να πρειμενεις πολυ μεταξυ τους.
Εγω παλια πηγαινα στη δουλεια (τοπικα) και επαιρνα 3 διαφορετικα τραινα. Ητανε λιγακι τρελλα μια και ολο ετρεχα σαν τον Βεγγο.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Τα μεσα μαζικης συγκοινωνιας ειναι παντα τα καλυτερα. Αλλα υπαρχει και αλλα.Πρεπει να τηρουν μερικα πραγματα:
Πρεπει να σε φερνουν στον προορισμο σου η τουλαχιστον σε αποσταση περπατησημη.
Να ειναι σχετικα οικονομικα.
Να ειναι σχετικα γρηγορα.
Να ερχονται σε τακτες ωρες και να ειναι ακριβη στις ωρες αυτες.
Να ειναι ευχαριστα, οχι βρωμικα, κλιματιζομενα το καλοκαιρι.
Να εχουν και ενα μερος που μπορεις να παρκαρεις το αυτοκινητο σου οταν ερχεσαι να το παρεις (οχι ολοι και ολες μενουμε διπλα σε σταθμο μετρο).
Μετα υπαρχουν και αλλα τερτιπια που μπορουν να υπαρχουν. Οπως αμα θες να παρεις δυο τραινα πρεπει να μην χρειαζεσαι να πρειμενεις πολυ μεταξυ τους.
Εγω παλια πηγαινα στη δουλεια (τοπικα) και επαιρνα 3 διαφορετικα τραινα. Ητανε λιγακι τρελλα μια και ολο ετρεχα σαν τον Βεγγο.
Νικος
Τώρα αν σου πω πόσα απ' αυτά που είπες ισχύουν εδώ, θα γελάσεις. Οπότε δε σου λεω
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Τα μεσα μαζικης συγκοινωνιας ειναι παντα τα καλυτερα. Αλλα υπαρχει και αλλα.Πρεπει να τηρουν μερικα πραγματα:
Πρεπει να σε φερνουν στον προορισμο σου η τουλαχιστον σε αποσταση περπατησημη.
Να ειναι σχετικα οικονομικα.
Να ειναι σχετικα γρηγορα.
Να ερχονται σε τακτες ωρες και να ειναι ακριβη στις ωρες αυτες.
Να ειναι ευχαριστα, οχι βρωμικα, κλιματιζομενα το καλοκαιρι.
Να εχουν και ενα μερος που μπορεις να παρκαρεις το αυτοκινητο σου οταν ερχεσαι να το παρεις (οχι ολοι και ολες μενουμε διπλα σε σταθμο μετρο).
Μετα υπαρχουν και αλλα τερτιπια που μπορουν να υπαρχουν. Οπως αμα θες να παρεις δυο τραινα πρεπει να μην χρειαζεσαι να πρειμενεις πολυ μεταξυ τους.
Εγω παλια πηγαινα στη δουλεια (τοπικα) και επαιρνα 3 διαφορετικα τραινα. Ητανε λιγακι τρελλα μια και ολο ετρεχα σαν τον Βεγγο.
Νικος
Στην πραγματικότητα, το μετρό έχει τα περισσότερα από όσα ανάφερες (μόνο που δεν είναι κλιματιζόμενο, και με το παρκινγ έτσι και έτσι). Επειδεί είναι μικρό (σε σταθμούς) δεν βολεύει ολη την Αθήνα αλλά αρκετός κόσμος εξυπερετείται. Εγώ είδα τεράστια διαφορά, από 10 χρόνια πριν (επίσης το Μαρούσι έχει τα δημοτικά λεωφορεία που εξυπερετούν πολύ).
-
Φυσικά METRO δεν τίθεται θέμα συζήτησης.
Έλα όμως που δουλεύω Μαρούσι και μένω Α. Γλυφάδα. Ποία η λύση?
Δεύτερο αυτοκίνητο πόλης και 2,5 με 3 ώρες (πήγαινε - έλα) κάθε μέρα στον δρόμο. Τώρα για πολιτικούς και οργανωμένη ανάπτυξη πόλεων ότι και να πούμε είναι για γέλια.
Τον τελευταίο καιρό σκέφτομαι να αγοράσω ταξί καθώς με την διαδρομή που κάνω κάθε μέρα για την δουλειά θα φορτώνω άνετα και καμιά δεκαριά πελατάκια. Το βράδυ θα το δίνω σε οδηγό για να βγάζω και τα έξοδα και όλα καλά. -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Έλα όμως που δουλεύω Μαρούσι και μένω Α. Γλυφάδα. Ποία η λύση?Η μετακόμιση!
Σοβαρά σκέφτομαι ότι αν αναγκαστώ ποτέ να βρω δουλειά στα βόρεια προάστεια, θα ψάξω να νοικιάσω σπίτι. Δεν ξέρω αν οι 5-6 ώρες την ημέρα πληρώνονται. -
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Έλα όμως που δουλεύω Μαρούσι και μένω Α. Γλυφάδα. Ποία η λύση?
Η μετακόμιση!
Σοβαρά σκέφτομαι ότι αν αναγκαστώ ποτέ να βρω δουλειά στα βόρεια προάστεια, θα ψάξω να νοικιάσω σπίτι. Δεν ξέρω αν οι 5-6 ώρες την ημέρα πληρώνονται.H καλύτερη λύση!!! Πριν 1 1/2 χρόνο έτρωγα μέσω όρο 2 ώρες μετακίνησης για τη δουλειά μου. Όταν έφτασα σε οριακά σημεία και είπα να αλλάξω δουλειά έψαχνα μόνο σε ένα κύκλο 3 χιλιομέτρων από το σπίτι μου. Η σημερινή μου δουλειά είναι 1400 μέτρα μακριά, πηγαίνω με τα πόδια, παπάκι, ποδήλατο και αυτοκίνητο όταν το χρειαζομαι για την δουλειά ή όταν ρίχνει καρέκλες...Σε δρόμο με φανάρι δεν μπαίνω.Συγκοινωνία δεν εξυπηρετεί η περιοχή.
Από τότε είμαι άλλος ανθρωπος.....γυρνάω σεβαστές ώρες σπίτι μου...κάνω πολλές δουλειές πριν πάω στη δουλειά.....και βασικά νοιώθω πολύ πιο ήρεμος άνθρωπος.....΄Οταν δεν μετακινήσαι πολύ για την δουλειά σου έχεις ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ και χρόνο που δεν ανταλλάζετε με ΤΙΠΟΤΑ.Το άσχημο είναι βέβαια ότι στους επόμενους 4 μηνες μετακομίζει η δουλειά μου
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Έλα όμως που δουλεύω Μαρούσι και μένω Α. Γλυφάδα. Ποία η λύση?
Η μετακόμιση!
Σοβαρά σκέφτομαι ότι αν αναγκαστώ ποτέ να βρω δουλειά στα βόρεια προάστεια, θα ψάξω να νοικιάσω σπίτι. Δεν ξέρω αν οι 5-6 ώρες την ημέρα πληρώνονται.αυτό σκεφτόμουν κ' εγώ γιατι 3 ώρες πήγαινελα Π.Άρεως-Γλυφάδα-Π.Αρεως καθημερινώς ήταν σπάσιμο...
τελικά μετακόμισε η δουλεία μου κοντά στο σπίτι μου και όχι εγώ κοντά στη δουλειά μου άσχετο αλλά καλό δεν βρίσκετε???
αν μη τι άλλο τα 14ωρα/15ωρα στο γραφείο...οφέλησαν επιτέλους!!! -
Η μετακομιση καλη ιδεα αλλα αμα εχεις ιδιοκτητο σπιτι που σου βγηκαν τα νυχια και η τσεπη να το φτειαξεις οπως το θελεις δεν ειναι ευκολο να το πουλησεις.
Τωρα βεβαια αμα η δουλεια μετακομιζε πιο κοντα καλα θα ητανε αλλα αυτο δεν ειναι ευκολο.
Και απ' την αλλη μερια η δουλεια μου δεν ειναι δουλεια ονειρο που θα μεινω για χρονια. Καθε αλλο μαλιστα.
Νικος
-
Αυτό που εγώ έχω καταλάβει είναι πώς τα έχουμε καταφέρει σ' αυτήν την κ..όπολη και συμβαίνει αυτό το εξωφρενικό:
- Οι κάτοικοι Νοτίων προαστίων δουλεύουν στα Βόρεια Προάστια
- Οι κάτοικοι Βορείων προαστίων δουλεύουν στα Νότια Προάστια
- Οι κάτοικοι Ανατολικών προαστίων δουλεύουν στα Δυτικά Προάστια
- Οι κάτοικοι Δυτικών προαστίων δουλεύουν στα Ανατολικά Προάστια
Μπορείτε να μου το εξηγήσετε σας παρακαλώ πολύ γιατί θα τρελαθώ;
-
Ασφαλώς και το μετρό. Αρκεί να όμως να μην χρειάζεται να περπατάς
3 χιλιόμετρα μέχρι να φτάσεις στο Γραφείο. -
KAΛΟ SYELE. ΠΑΝΤΩΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΠΑΙΡΝΩ ΜΕΤΡΟ. ΠΧ ΩΣ ΔΑΦΝΗ 5+ ΛΕΠΤΑ. ΚΑΝΤΟ ΜΕ ΑΜΑΞΙ ΑΥΤΟ. ΜΟΝΟ ΜΕ...ΦΤΕΡΑ.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Η μετακομιση καλη ιδεα αλλα αμα εχεις ιδιοκτητο σπιτι που σου βγηκαν τα νυχια και η τσεπη να το φτειαξεις οπως το θελεις δεν ειναι ευκολο να το πουλησεις.Τωρα βεβαια αμα η δουλεια μετακομιζε πιο κοντα καλα θα ητανε αλλα αυτο δεν ειναι ευκολο.
Και απ' την αλλη μερια η δουλεια μου δεν ειναι δουλεια ονειρο που θα μεινω για χρονια. Καθε αλλο μαλιστα.
Νικος
Γιατί δεν είναι τόσο εύκολο να αγοράζεις και να πουλάς σπίτια, χρειάζονται αναπτυγμένες τραπεζικές υπηρεσίες και επίσης σοβαροί real-estate agents και κατασκευαστές. Επίσης τό ότι μπορεί να σου παρει μια ζωη να φτιάξεις ή να αγοράσεις ένα σπίτι σε δένει συναισθηματικά με αυτό και είναι δύσκολο να το εγκαταλήψεις.
Σε εμάς σε κανέναν δεν καίγεται καρφί για το σπίτι που μένει, αν δεν το βολεύει η περιοχή ή αν μπορεί να αγοράσει καλύτερο το πουλάει και πέρνει αλλο.
-
Και οικονομικά δεν συμφέρει πολύ η μετακόμιση αν έχεις ιδιόκτητο.
Είτε το πουλάς οπότε πληρώνεις πολλά εκατομμύρια σε φόρο στο κράτος.
Ει΄τε το νοικιάζεις και με τα λεφτά νοικιάζεις άλλο πιο κοντά. Βέβαια μπαίνεις σε άλλη φορολογική κλίμακα και πάλι πληρώνεις πιο πολλά.
Ίσως η αλλαγή δουλειάς να είναι πιο βολική.
ΤΟ ΜΕΤΡΟ όμως έχει δυστύχώς πολύ περιορισμένο δίκτυο. Μεγαλύτερο είναι το τμήμα του εντός δακτυλίου παρά εκτός. (τουλάχιστον στην γραμμή για 'Σταυρό'). Απίστευτη κοροϊδία. Όλη η κίνηση στη Μεσογείων ήταν πάντα ΜΕΧΡΙ εκεί.
-
Η δουλεία ήταν Κολωνάκι και πήγε Μαρούσι (Ξέρετε στην Ελλάδα πολλές μετακινήσεις εταιρειών γίνονται με γνώμονα το που μένει ο Πρόεδρος της)
Πήγα να κοιτάξω για άλλο σπίτι και μου ζήταγαν οι τύπου 600 Euro για κάτι σπιτάκια παράγκες (Κάποιος απίστευτος ήθeλε να μου νοικιάσει τα δυο υπαίθρια garage του τα οποία τα είχε κάνει studio με θέα τα αυτοκίνητα του τα οποία τα άφηνε ακριβώς απ΄ έξω).
Μου αρέσει η Α. Γλυφάδα, η θέα στην θάλασσα, οι φίλοι μου, έχει λιγότερη κίνηση σε σχέση με τα Β.Π.
Έχω το δικό μου σπίτι με τις ανέσεις μου, όποτε ποντάρω σε αλλαγή δουλειάς. Το να νοικιάζεις σπίτι κοντά στην δουλειά είναι βολικό αλλά από την άλλη είναι σαν να αποδέχεσαι μια μείωση μισθού ίση με το ενοίκιο.Τον τελευταίο καιρό έχω αρχίσει να αναρωτιέμαι αν τελικά η Αττική Οδός θα καταφέρει να λύσει το πρόβλημα του κυκλοφοριακού. Πολύ φοβάμαι ότι θα πήζει και αυτή, έτσι όπως πάει η κατάσταση. Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα στριμώχνονται κάθε πρωί στις εισόδους εξόδους τα αυτοκίνητα (υπολογίστε και το πέρασμα από τα διόδια με ότι τρόπο και να γίνεται η πληρωμή). Θεωρώ ότι τα κομμάτια που λειτουργούν σήμερα δεν συγκρίνονται με τον φόρτο που θα δεχθεί αν ανοίξει το κομμάτι από Αιγάλεω μέχρι Κηφισίας ή ο περιφερειακός της Αγ. Παρασκευής.
Αλήθεια αν μπαίνουν και τα φορτηγά και τα λεωφορεία μέχρι Ελευσίνα την μια λωρίδα την ξεχνάμε?
Εσείς τι νομίζετε? -
Ανοησία να γίνει η Αττική με 3 λωρίδες και όχι 4. Όχι μετά από κάποια χρόνια, αλλά μετά από κάποιες μέρες που θα εγκαινιαστεί σε πλήρες μήκος θα είναι ανεπαρκής, εκτός αν αρχίσουμε να πηγαίνουμε και δεξιά κάποτε...
Κάτι άλλο: Με το που μπαίνουμε από Γέρακα προς αεροδρόμιο είναι ένα σημείο (νομίζω έχει γέφυρα εξόδου εκεί) που γίνονται ΔΥΟ οι λωρίδες. Από όσο είδα είναι πολύ δύσκολο να στριμώξουν και μια τρίτη εκεί. Τι νόημα έχει αυτή η κίνηση;
Κρίμα, γιατί ΑΥΤΟΣ ο δρόμος αποκλείεται να διαπλατυνθεί κάποτε. Θα χτιστεί το σύμπαν γύρω του (ήδη έχει) και είναι όλο γέφυρες και υπογειοποιημένος με τοίχους εκατέρωθεν. Πιο φτηνα να φτιάξουμε κι άλλον...
ΜΕΤΡΟ Η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ?