-
Μας τελείωσε. Σε δίλιτρα έχουμε...................
-
Φίλε δεν πιστεύω οτι έχουν απαγορευτικές διαφορές.. έχοντας το δίλιτρο bmw z3 του 2000 δε μπορώ να πώ οτι ήταν απαγορευτικά τα έξοδά του
-
αν το αυτοκινητο χρησιμοποιειται μεσα στην πολη τι να τα κανεις τα 2000κυβικα?αν οχι τοτε λεει...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
αν το αυτοκινητο χρησιμοποιειται μεσα στην πολη τι να τα κανεις τα 2000κυβικα?αν οχι τοτε λεει...να γουστάρεις χλίδα....!!!!!
-
να σαι και μουρατος...
-
Καλά κρασιά.
-
Το να πάρεις ένα δεύτερο μικρό αμάξι πόλης σημαίνει κόστος χρήσης περί τα 1000 Euro τον χρόνο για 10,000 - 13,000 χλμ αν συνυπολογίσεις το κόστος αγοράς από 8,000 - 10,000 Euro θα δεις ότι τελικά δεν συμφέρει να έχεις δυο αυτοκίνητα........
Το ένα και χλιδάτο όπως λέγεται ακόμα και τζιπ να είναι με τα επιπλέον κόστη στην χρηση του θα σου δείξει ότι αρχίζεις να χάνεις λεφτά μετά τα 10 - 13 χρόνια...... άρα οικονομικά δεν σε συμφέρουν δυο αμαξια..... ένα αυτό που σου αρέσει.....Ένα δίλιτρο για 25000 χλμ το χρόνο θέλει 5500 Euro+ ανάλογα με το πόδι
370 τέλη
1500 ασφαλεια ΄
700 euro για service
500 euro 1 σετ λάστιχα
3500 euro βενζίνες -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Το να πάρεις ένα δεύτερο μικρό αμάξι πόλης σημαίνει κόστος χρήσης περί τα 1000 Euro τον χρόνο για 10,000 - 13,000 χλμ αν συνυπολογίσεις το κόστος αγοράς από 8,000 - 10,000 Euro θα δεις ότι τελικά δεν συμφέρει να έχεις δυο αυτοκίνητα........
Το ένα και χλιδάτο όπως λέγεται ακόμα και τζιπ να είναι με τα επιπλέον κόστη στην χρηση του θα σου δείξει ότι αρχίζεις να χάνεις λεφτά μετά τα 10 - 13 χρόνια...... άρα οικονομικά δεν σε συμφέρουν δυο αμαξια..... ένα αυτό που σου αρέσει.....Ένα δίλιτρο για 25000 χλμ το χρόνο θέλει 5500 Euro+ ανάλογα με το πόδι
370 τέλη
1500 ασφαλεια ΄
700 euro για service
500 euro 1 σετ λάστιχα
3500 euro βενζίνεςΤι δουλειά κάνεις? Λογιστής είσαι?
-
ta posa pou anaferontai gia asfaleia service kai lastixa einai yperbolika kai isws na isxyoun mono gia sygkekrimenes markes (px VW, Mercedes etc.)
-
Βασικά επειδή βασανίζομαι κι εγώ τις τελευταίες μέρες για...τα κυβικά του αυτοκινήτου,και επειδή επικρατεί μια σύγχηση στο κεφάλι μου για το θέμα του τεκμηρίου,ΜΠΟΡΕΙ κάποιος με σαφήνεια να πεί τι ισχύει τελικά;;Ενα τουτου δηλαδή πλέον δεν φορολογείται;Αν κάποιος (όπως εγώ) στοχεύει να πάρει ένα 1800άρι τί θα πληρώσει;Ή μήπως δεν θα πληρώσει τίποτα στην εφορία παρά μόνο ασφάλειες,τέλη,αναλώσιμα κλπ; Το θέμα αυτό με καίει αφού στοχέυω στο PUNTO HGT και το γεγονός ότι δεν έχει κυκλοφορήσει και πολύ με βάζει σε περίεργες σκέψεις...
Ευχαριστώ.
Μ.Π
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Βασικά επειδή βασανίζομαι κι εγώ τις τελευταίες μέρες για...τα κυβικά του αυτοκινήτου,και επειδή επικρατεί μια σύγχηση στο κεφάλι μου για το θέμα του τεκμηρίου,ΜΠΟΡΕΙ κάποιος με σαφήνεια να πεί τι ισχύει τελικά;;Ενα τουτου δηλαδή πλέον δεν φορολογείται;Αν κάποιος (όπως εγώ) στοχεύει να πάρει ένα 1800άρι τί θα πληρώσει;Ή μήπως δεν θα πληρώσει τίποτα στην εφορία παρά μόνο ασφάλειες,τέλη,αναλώσιμα κλπ; Το θέμα αυτό με καίει αφού στοχέυω στο PUNTO HGT και το γεγονός ότι δεν έχει κυκλοφορήσει και πολύ με βάζει σε περίεργες σκέψεις...Ευχαριστώ.
Μ.Π
Καταρχην,εχεις διαλεξει ενα απο τα χειροτερα αυτοκινητα
Για 2.000c +,δεν πληρωνεις τεκμηριο πολυτελους διαβίωσης πλέον, όμως ισχύει παντα το πόθεν έσχες της εφορίας (που ισχύει ακόμα και αν παρεις 750cc) και τα υψηλότερα τέλη κυκλοφορίας.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Το να πάρεις ένα δεύτερο μικρό αμάξι πόλης σημαίνει κόστος χρήσης περί τα 1000 Euro τον χρόνο για 10,000 - 13,000 χλμ αν συνυπολογίσεις το κόστος αγοράς από 8,000 - 10,000 Euro θα δεις ότι τελικά δεν συμφέρει να έχεις δυο αυτοκίνητα........
Το ένα και χλιδάτο όπως λέγεται ακόμα και τζιπ να είναι με τα επιπλέον κόστη στην χρηση του θα σου δείξει ότι αρχίζεις να χάνεις λεφτά μετά τα 10 - 13 χρόνια...... άρα οικονομικά δεν σε συμφέρουν δυο αμαξια..... ένα αυτό που σου αρέσει.....Ένα δίλιτρο για 25000 χλμ το χρόνο θέλει 5500 Euro+ ανάλογα με το πόδι
370 τέλη
1500 ασφαλεια ΄
700 euro για service
500 euro 1 σετ λάστιχα
3500 euro βενζίνες1 σετ ελαστικά το χρόνο...; ...στην πίστα των Μεγάρων θα το κυκλοφορείς...;
Επίσης 1500 ευρώ είναι πολλά για την ασφάλεια.Μιλάμε για κανονικές και όχι για μικτες και τα ρέστα. -
Καταρχήν σε ευχαριστώ για τη διευκρίνηση όσον αφορά το τεκμήριο. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί όλοι θεωρούν το συγκεκριμένο τουτού από τα χειρότερα από τη στιγμή που όπως έχει ξαναειπωθεί κάθε άτομο επιλέγει το αμαξάκι του σύμφωνα με τις δικές του ανάγκες και απαιτήσεις.Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν γιατί κάποιος να μην το αγοράσει;Είναι από τα χειρότερα από τεχνικής-μηχανολογικής άποψης,από άποψη ομορφιάς,χρημάτων συντήρησης ή όλα μαζί;;;;Συγνώμη για την λίγο off topic ερώτηση αλλά θεωρώ καλό να έχω μια ακόμη όσο το δυνατό αντικειμενική γνώμη.
-
Ειναι σχετικά ακριβο για αυτα που προσφέρει.Μια απλη ευρευνα αγορας θα σε πείσει.Βέβαια αν εσυ το βλεπεις και εκσπερματώνεις,τότε δεν το συζητάμε καν.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Καταρχήν σε ευχαριστώ για τη διευκρίνηση όσον αφορά το τεκμήριο. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί όλοι θεωρούν το συγκεκριμένο τουτού από τα χειρότερα από τη στιγμή που όπως έχει ξαναειπωθεί κάθε άτομο επιλέγει το αμαξάκι του σύμφωνα με τις δικές του ανάγκες και απαιτήσεις.Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν γιατί κάποιος να μην το αγοράσει;Είναι από τα χειρότερα από τεχνικής-μηχανολογικής άποψης,από άποψη ομορφιάς,χρημάτων συντήρησης ή όλα μαζί;;;;Συγνώμη για την λίγο off topic ερώτηση αλλά θεωρώ καλό να έχω μια ακόμη όσο το δυνατό αντικειμενική γνώμη.Αστους να λενε,απλως ζηλευουν .Εγω εχω το HGT απο τον Ιανουαριο και σημερα εκανα το σερβις των 20000χλμ.Κανενα προβλημα μεχρι στιγμης.
Σερβις δεν νομιζω οτι ειναι ακριβο ,143 -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Εγώ το μετάνιωσα που πήρα την GT με τον 2.0...
τον 3,2 έπρεπε να πάρω!Το 9-3 μου δεν έχει μεγαλύτερο απο τον 2.0Τ.
Ενώ το 9000 μου με τον 2,3Τ με τα 250άλογα επάνω πάει μία χαρα.
Συμφωνω. Παντοτε θα επερνα το μεγαλυτερο μοτερ σε ενα μοντελο.
Φυσικα αυτο ειναι εξωπραγματικο στην Ελλαδα που σου πινουν το αιμα για 200 κυβικα (1,8 και 2,0).Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Εγώ το μετάνιωσα που πήρα την GT με τον 2.0...
τον 3,2 έπρεπε να πάρω!Το 9-3 μου δεν έχει μεγαλύτερο απο τον 2.0Τ.
Ενώ το 9000 μου με τον 2,3Τ με τα 250άλογα επάνω πάει μία χαρα.
Συμφωνω. Παντοτε θα επερνα το μεγαλυτερο μοτερ σε ενα μοντελο.
Φυσικα αυτο ειναι εξωπραγματικο στην Ελλαδα που σου πινουν το αιμα για 200 κυβικα (1,8 και 2,0).Νικος
Να ήταν μόνο τα κυβικά....βάλε 1000-1200 ευρώ μηνιαίους μισθούς με 1 -1,10 ευρώ το λίτρο τις βενζίνες και τότε καταλαβαίνεις γιατί κάνουν θράυση τα 1600cc και όχι τα 3000 και 4000cc
-
Το χειρότερο είναι ότι όλοι κατασκευαστές έχουν στραφεί στους δίλιτρους πλέον κινητήρες! Σε λίγο δεν θα μπορούμε να αγοράσουμε τίποτα χωρίς να πληρώνουμε κερατιάτικα στο κράτος.
S2000, CTR, Golf GTi, Megane RS, Focus RS, Mazda MX5, Clio-C4, κλπΚαι ούτε το ΡΧ είναι πλέον λύση εκεί που πήγαν τις βενζίνες.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Το να πάρεις ένα δεύτερο μικρό αμάξι πόλης σημαίνει κόστος χρήσης περί τα 1000 Euro τον χρόνο για 10,000 - 13,000 χλμ αν συνυπολογίσεις το κόστος αγοράς από 8,000 - 10,000 Euro θα δεις ότι τελικά δεν συμφέρει να έχεις δυο αυτοκίνητα........
Το ένα και χλιδάτο όπως λέγεται ακόμα και τζιπ να είναι με τα επιπλέον κόστη στην χρηση του θα σου δείξει ότι αρχίζεις να χάνεις λεφτά μετά τα 10 - 13 χρόνια...... άρα οικονομικά δεν σε συμφέρουν δυο αμαξια..... ένα αυτό που σου αρέσει.....Ένα δίλιτρο για 25000 χλμ το χρόνο θέλει 5500 Euro+ ανάλογα με το πόδι
370 τέλη
1500 ασφαλεια ΄
700 euro για service
500 euro 1 σετ λάστιχα
3500 euro βενζίνες1 σετ ελαστικά το χρόνο...; ...στην πίστα των Μεγάρων θα το κυκλοφορείς...;
Επίσης 1500 ευρώ είναι πολλά για την ασφάλεια.Μιλάμε για κανονικές και όχι για μικτες και τα ρέστα.Η ασφάλεια είναι στα σίγουρα μεικτή.... ένα δίλιτρο κάνει σίγουρα 25,000 + Euro.......
Αν κάνεις 25,000 χλμ τον χρόνο και τρέχεις λίγο τότε σίγουρα θέλεις τα λάστιχα
Ισως ο agisd έχει δίκιο είναι κόστη από Audi/VW, Merc, BMW,
Αν προσθέσεις τα νούμερα που έβαλα κάνουν περίπου 6500 Euro ε΄γω έβαλα 5500+ ατο post γιατί κάποιος μπορεί να κάνει κάπου εξοικονόμηση ανάλογα με την χρήση.......
Συνυπολογίστε και το κόστος κεφαλαίου ή τον τόκο των δόσεων που πληρώνουν κάποιοι για την αγορά και τότε πραγματικά θα ξέρετε πιο έίναι το κόστος....... Και από Σεπτέμβρη με τα νέα μέτρα
αύξηση στις τιμές των καυσίμων, πιθανότατα στο 20% ο ΦΠΑ, μπορεί να αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας και δεν νομίζω οι ασφαλιστικές να κάνουν αυξήσεις κάτω από τον πληθωρισμό................ -
cpp, αποκλειετε σε αυτοκινητο που κινηται σε νορμαλ συνθηκες να αλλαζεις λαστιχα καθε 25000 χμ. καθε 40-50000 ειναι ποιο νορμαλ. και αν δεν χρειαζεσαι τελεια κρατηματα βαλε all season λαστιχα και θα σου κρατησουν 80000 χμ και αν πας και στα χιονια δεν θα εχεις προβλημα. Τα δικα μου εχουν 115000 και ακομα στο στεγνο κρατανε καλα.
αναλογα με το αυτοκινητο και ο τροπος που το οδηγας δεν χρειαζεται μικτη ασφαλεια. για να αποφυγεις τα ακριβα σερβις (το σερβις της Καρεντα εχει τρελλες τιμες) παρε γιαπωνεζικο. ενα σωρο ωραια αυτοκινητα υπαρχουν (CR-V και Land Cruiser ξεχωριζουν, ενα CR-V ηταν η επιλογη μου και ειμαι πολυ ευχαριστημενος). τοκους δεν πληρωνεις αν πληρωσεις μετρητα. οποτε μενει μονο τα αυξημενα τελη κυκλοφοριας και ελαφρα η ασφαλεια και καποια αυξημενη καταναλωση...γυρω στα 400ε επιβαρυνση τον χρονο ισως.
Δίλιτρο αμάξι- Συμφέρει?