-
Εδώ τίθεται το εξής απλό και βασανιστικό ερώτημα
Αξίζει να ¨βελτιώσεις¨ μια TOYOTA corolla 1,4 vvt-i ,
Και αν ναι , τι μπορείς να ¨πάρεις¨ από αυτό , και τι θα χρειαστεί να δώσεις(Δεκτές όλες οι εφαρμοσμένες προτάσεις)
-
Εδώ τίθεται το εξής απλό και βασανιστικό ερώτημα
Αξίζει να ¨βελτιώσεις¨ μια TOYOTA corolla 1,4 vvt-i ,
Και αν ναι , τι μπορείς να ¨πάρεις¨ από αυτό , και τι θα χρειαστεί να δώσεις(Δεκτές όλες οι εφαρμοσμένες προτάσεις)
-
Εδώ τίθεται το εξής απλό και βασανιστικό ερώτημα
Αξίζει να ¨βελτιώσεις¨ μια TOYOTA corolla 1,4 vvt-i ,
Και αν ναι , τι μπορείς να ¨πάρεις¨ από αυτό , και τι θα χρειαστεί να δώσεις(Δεκτές όλες οι εφαρμοσμένες προτάσεις)
-
ΔΗΛΑΔΗ ΕΔΩΣΕΣ 5 + ΜΥΡΙΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟ...ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ? ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ (ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ Δ Ε Ν ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙΣ) ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ , ΚΡΑΤΑ ΤΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
-
Ο χρήστης DEPECHE έγραψε:
ΔΗΛΑΔΗ ΕΔΩΣΕΣ 5 + ΜΥΡΙΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟ...ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ? ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ (ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ Δ Ε Ν ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙΣ) ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ , ΚΡΑΤΑ ΤΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.Σιγά, θα τον φας τον άνθρωπο. Αυτά είχε, αυτά έδωσε και τώρα θέλει να το βελτιώσει, τι να κάνουμε δηλαδή. Ο πρώτος είναι ή ο τελευταίος;
Στο θέμα μας τώρα.
Αγαπητέ vvt-i, κακά τα ψέμματα, ο Depeche έχει δίκιο. Έπρεπε να πάρεις την 1.6 και να μην είχες τώρα, τέτοια προβλήματα. Πάντως τα Toyota είναι αυτοκίνητα που το θέμα βελτίωση, δεν τους αρέσει καθόλου.
Μια φιλτροχοάνη βάζεις και κοκκινίζει όλο το ταμπλώ. Οπότε πρέπει να απευθυνθείς στη Τoyota για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Το κακό σε αυτή τη περίπτωση είναι ότι το κόστος θα είναι μεγάλο. Υπάρχει βέβαια το ενδεχόμενο να μπορείς να κάνεις στο αμάξι σού κάτι , σε ανεξάρτητο βελτιωτή και να μην αντιμετωπίσεις προβλήματα, αλλά θα χάσεις την εγύηση. Οπότε, η Toyota είναι μονόδρομος. Για τις μετατροπές της ΤΤΕ μπορείς να επισκεφτείς το http://www.tte.de . Εγώ πάντως είδα κιτ αναβάθμισης απο 90 σε 116 άλογα για την νέα Corolla (E12) 1.4 .Υ.Γ. Depeche ακούς καθόλου Depeche Mode;
-
ΝΑΙ. AKOYW DEPECHE MODE. ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠ ΤΟ 90. ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΩΝ ΕΝ ΓΕΝΕΙ.
-
Ο χρήστης DEPECHE έγραψε:
ΝΑΙ. AKOYW DEPECHE MODE. ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠ ΤΟ 90. ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΩΝ ΕΝ ΓΕΝΕΙ.Μπορώ να πω ότι σε συγχαίρω για τις μουσικές σου επιλογές (τουλάχιστον όσο αναφορά τους Depeche Mode) αλλά, δε χρειάζεται να είσαι απόλυτος στο θέμα των βελτιώσεων. Πάντα υπάρχει η χρυσή τομή....
-
Μιά και το θέμα είναι για Toyota, να κάνω και εγώ μια ερώτηση στους αανταχού γνώστες.
Κάνοντας σύγκριση την νέα Corolla 1.6 VVT-I με την παλαιά Corolla 1.3 XLI θα μπορούσα να πώ ότι το νέο VVT-I μοτέρ μάλον υπολοίπεται του παλαιού 16βάλβιδου. Θέλω να τονίσω ότι το παλαιό μοτέρ αν και 75HP σου έδινε την εντύπωση για πολύ παραπάνω, άσε που άρχιζε να δαγκώνει απο χαμηλά. Το νέο μοτέρ παρά τους 110HP που διαθέτει, θα έλεγα ότι συμπεριφέρεται μάλλον αδιάφορα και σε καμία περίπτωση νευρικά.
Εσείς τι άποψη έχεται? -
Έχω διαβάσει στο drive 10/2002 τεστ Corolla προηγούμενης γενιάς που έχει φέρει (ο βελτιωτής) τροπέτο απο Ιαπωνία και τοποθετείται αυτούσιος ο 1.6 20V 4 Τhrottle(Tετραπετάλουδο) με 160 ίππους όπως κυκλοφορεί εκεί.Χωρίς μετατροπές και πειραματισμούς απλά γίνεται μεταμόσχευση κινητήρα όπως αναφέρει χαρακτηριστικά.
-
μετα απο μια ερευνα διαπιστωσα τρια πρραγματα για βελτίωση των ΤΟΥΟΤΑ
με μικρους κινητήρες- κομπρεσσορ κιτ της tte
- turbo κιτ απο τον μαλιωρα επισημο toyota dealer
- μεταμόσχευση μοτερ με κατι μεγαλύτερο και κορυφαία επιλογή τον ατμοσφαιρικο 1,6 20βαλβιδο 4πετάλουδο της toyota απο Ιαπωνία
Διαλέγετε και πέρνετε
Βελτιώσεις (?) σε TOYOTA corolla 1,4 vvt-i