Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βελτιώσεις (?) σε TOYOTA corolla 1,4 vvt-i
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Βελτιώσεις (?) σε TOYOTA corolla 1,4 vvt-i
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    9
    111
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vvt-i last edited by

      Εδώ τίθεται το εξής απλό και βασανιστικό ερώτημα
      Αξίζει να ¨βελτιώσεις¨ μια TOYOTA corolla 1,4 vvt-i ,
      Και αν ναι , τι μπορείς να ¨πάρεις¨ από αυτό , και τι θα χρειαστεί να δώσεις

      (Δεκτές όλες οι εφαρμοσμένες προτάσεις)

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • V
        vvt-i last edited by

        Εδώ τίθεται το εξής απλό και βασανιστικό ερώτημα
        Αξίζει να ¨βελτιώσεις¨ μια TOYOTA corolla 1,4 vvt-i ,
        Και αν ναι , τι μπορείς να ¨πάρεις¨ από αυτό , και τι θα χρειαστεί να δώσεις

        (Δεκτές όλες οι εφαρμοσμένες προτάσεις)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vvt-i last edited by

          Εδώ τίθεται το εξής απλό και βασανιστικό ερώτημα
          Αξίζει να ¨βελτιώσεις¨ μια TOYOTA corolla 1,4 vvt-i ,
          Και αν ναι , τι μπορείς να ¨πάρεις¨ από αυτό , και τι θα χρειαστεί να δώσεις

          (Δεκτές όλες οι εφαρμοσμένες προτάσεις)

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            depeche last edited by

            ΔΗΛΑΔΗ ΕΔΩΣΕΣ 5 + ΜΥΡΙΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟ...ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ? ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ (ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ Δ Ε Ν ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙΣ) ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ , ΚΡΑΤΑ ΤΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              meco last edited by

              Ο χρήστης DEPECHE έγραψε:
              ΔΗΛΑΔΗ ΕΔΩΣΕΣ 5 + ΜΥΡΙΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟ...ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ? ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ (ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ Δ Ε Ν ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙΣ) ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ , ΚΡΑΤΑ ΤΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.

              Σιγά, θα τον φας τον άνθρωπο. Αυτά είχε, αυτά έδωσε και τώρα θέλει να το βελτιώσει, τι να κάνουμε δηλαδή. Ο πρώτος είναι ή ο τελευταίος;
              Στο θέμα μας τώρα.
              Αγαπητέ vvt-i, κακά τα ψέμματα, ο Depeche έχει δίκιο. Έπρεπε να πάρεις την 1.6 και να μην είχες τώρα, τέτοια προβλήματα. Πάντως τα Toyota είναι αυτοκίνητα που το θέμα βελτίωση, δεν τους αρέσει καθόλου.
              Μια φιλτροχοάνη βάζεις και κοκκινίζει όλο το ταμπλώ. Οπότε πρέπει να απευθυνθείς στη Τoyota για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Το κακό σε αυτή τη περίπτωση είναι ότι το κόστος θα είναι μεγάλο. Υπάρχει βέβαια το ενδεχόμενο να μπορείς να κάνεις στο αμάξι σού κάτι , σε ανεξάρτητο βελτιωτή και να μην αντιμετωπίσεις προβλήματα, αλλά θα χάσεις την εγύηση. Οπότε, η Toyota είναι μονόδρομος. Για τις μετατροπές της ΤΤΕ μπορείς να επισκεφτείς το http://www.tte.de . Εγώ πάντως είδα κιτ αναβάθμισης απο 90 σε 116 άλογα για την νέα Corolla (E12) 1.4 .

              Υ.Γ. Depeche ακούς καθόλου Depeche Mode;

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • D
                depeche last edited by

                ΝΑΙ. AKOYW DEPECHE MODE. ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠ ΤΟ 90. ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΩΝ ΕΝ ΓΕΝΕΙ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • M
                  meco last edited by

                  Ο χρήστης DEPECHE έγραψε:
                  ΝΑΙ. AKOYW DEPECHE MODE. ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠ ΤΟ 90. ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΩΝ ΕΝ ΓΕΝΕΙ.

                  Μπορώ να πω ότι σε συγχαίρω για τις μουσικές σου επιλογές (τουλάχιστον όσο αναφορά τους Depeche Mode) αλλά, δε χρειάζεται να είσαι απόλυτος στο θέμα των βελτιώσεων. Πάντα υπάρχει η χρυσή τομή....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • K
                    kilo last edited by

                    Μιά και το θέμα είναι για Toyota, να κάνω και εγώ μια ερώτηση στους αανταχού γνώστες.
                    Κάνοντας σύγκριση την νέα Corolla 1.6 VVT-I με την παλαιά Corolla 1.3 XLI θα μπορούσα να πώ ότι το νέο VVT-I μοτέρ μάλον υπολοίπεται του παλαιού 16βάλβιδου. Θέλω να τονίσω ότι το παλαιό μοτέρ αν και 75HP σου έδινε την εντύπωση για πολύ παραπάνω, άσε που άρχιζε να δαγκώνει απο χαμηλά. Το νέο μοτέρ παρά τους 110HP που διαθέτει, θα έλεγα ότι συμπεριφέρεται μάλλον αδιάφορα και σε καμία περίπτωση νευρικά.
                    Εσείς τι άποψη έχεται?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • G
                      gatony last edited by

                      Έχω διαβάσει στο drive 10/2002 τεστ Corolla προηγούμενης γενιάς που έχει φέρει (ο βελτιωτής) τροπέτο απο Ιαπωνία και τοποθετείται αυτούσιος ο 1.6 20V 4 Τhrottle(Tετραπετάλουδο) με 160 ίππους όπως κυκλοφορεί εκεί.Χωρίς μετατροπές και πειραματισμούς απλά γίνεται μεταμόσχευση κινητήρα όπως αναφέρει χαρακτηριστικά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • G
                        g6 last edited by

                        μετα απο μια ερευνα διαπιστωσα τρια πρραγματα για βελτίωση των ΤΟΥΟΤΑ
                        με μικρους κινητήρες

                        1. κομπρεσσορ κιτ της tte
                        2. turbo κιτ απο τον μαλιωρα επισημο toyota dealer
                        3. μεταμόσχευση μοτερ με κατι μεγαλύτερο και κορυφαία επιλογή τον ατμοσφαιρικο 1,6 20βαλβιδο 4πετάλουδο της toyota απο Ιαπωνία
                          Διαλέγετε και πέρνετε
                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr