-
Με αφορμη τα ατυχηματα που γινονται στο Μαλλιακο το τελευταιο καιρο, ειχε το Σουφλια χθες ή προχθες στις ειδησεις. Η ερωτηση ηταν αν ειναι σωστο να τοποθετηθουν στηθαια σε δρομους του στυλ Μαλλιακος, δηλαδη μια λωριδα ανα κατευθυνση και Λ.Ε.Α., χωρις να γινει προηγουμενος διαπλατυνση και στα δυο 'ρευματα' κυκλοφοριας. Ο Σουφλιας ειπε μεν οτι θα ηταν καταστροφικη η τοποθετηση τους αλλα ειναι ετσι;
Εχω την εντυπωση οτι σε πρωτη φαση οι προσπερασεις θα ηταν πολυ δυσκολες αν οχι αδυνατες, η ταχυτητα θα μειωνοταν παρα πολυ αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν ο Ελληνας θα μπορουσε να εχει μια νταλικα να πηγαινει μπροστα του για μεγαλο χρονικο διαστημα χωρις να μπορει να την προσπερασει. -
Με αφορμη τα ατυχηματα που γινονται στο Μαλλιακο το τελευταιο καιρο, ειχε το Σουφλια χθες ή προχθες στις ειδησεις. Η ερωτηση ηταν αν ειναι σωστο να τοποθετηθουν στηθαια σε δρομους του στυλ Μαλλιακος, δηλαδη μια λωριδα ανα κατευθυνση και Λ.Ε.Α., χωρις να γινει προηγουμενος διαπλατυνση και στα δυο 'ρευματα' κυκλοφοριας. Ο Σουφλιας ειπε μεν οτι θα ηταν καταστροφικη η τοποθετηση τους αλλα ειναι ετσι;
Εχω την εντυπωση οτι σε πρωτη φαση οι προσπερασεις θα ηταν πολυ δυσκολες αν οχι αδυνατες, η ταχυτητα θα μειωνοταν παρα πολυ αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν ο Ελληνας θα μπορουσε να εχει μια νταλικα να πηγαινει μπροστα του για μεγαλο χρονικο διαστημα χωρις να μπορει να την προσπερασει. -
Με αφορμη τα ατυχηματα που γινονται στο Μαλλιακο το τελευταιο καιρο, ειχε το Σουφλια χθες ή προχθες στις ειδησεις. Η ερωτηση ηταν αν ειναι σωστο να τοποθετηθουν στηθαια σε δρομους του στυλ Μαλλιακος, δηλαδη μια λωριδα ανα κατευθυνση και Λ.Ε.Α., χωρις να γινει προηγουμενος διαπλατυνση και στα δυο 'ρευματα' κυκλοφοριας. Ο Σουφλιας ειπε μεν οτι θα ηταν καταστροφικη η τοποθετηση τους αλλα ειναι ετσι;
Εχω την εντυπωση οτι σε πρωτη φαση οι προσπερασεις θα ηταν πολυ δυσκολες αν οχι αδυνατες, η ταχυτητα θα μειωνοταν παρα πολυ αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν ο Ελληνας θα μπορουσε να εχει μια νταλικα να πηγαινει μπροστα του για μεγαλο χρονικο διαστημα χωρις να μπορει να την προσπερασει. -
Αν μπει στηθαίο χωρίς διαπλάτυνση θα έχει ουρά ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Με αφορμη τα ατυχηματα που γινονται στο Μαλλιακο το τελευταιο καιρο, ειχε το Σουφλια χθες ή προχθες στις ειδησεις. Η ερωτηση ηταν αν ειναι σωστο να τοποθετηθουν στηθαια σε δρομους του στυλ Μαλλιακος, δηλαδη μια λωριδα ανα κατευθυνση και Λ.Ε.Α., χωρις να γινει προηγουμενος διαπλατυνση και στα δυο 'ρευματα' κυκλοφοριας. Ο Σουφλιας ειπε μεν οτι θα ηταν καταστροφικη η τοποθετηση τους αλλα ειναι ετσι;
Εχω την εντυπωση οτι σε πρωτη φαση οι προσπερασεις θα ηταν πολυ δυσκολες αν οχι αδυνατες, η ταχυτητα θα μειωνοταν παρα πολυ αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν ο Ελληνας θα μπορουσε να εχει μια νταλικα να πηγαινει μπροστα του για μεγαλο χρονικο διαστημα χωρις να μπορει να την προσπερασει.Μία λύση που ακολουθούν στο επαρχιακό δίκτυο πολλών ευρωπαϊκών χωρών (αλλά και στις ΗΠΑ) είναι οι δρόμοι 3 λωρίδων. Δηλαδή μία και μία των κατευθύνσεων, σε μία στη μέση που είναι μόνο για προσπεράσεις.
Το πρόβλημα με αυτούς τους δρόμους είναι ότι στην Ελλάδα δεν έχουν ποτέ εφαρμοστεί και μέχρι να τους 'μάθει' ο Έλληνας (αν καταφέρει ποτέ) σίγουρα θα θρηνήσουμε θύματα. Ωστόσο θεωρώ ότι το στηθαίο σε δρόμους μίας και μίας λωρίδας προκαλεί περισσότερα προβλήματα από όσα επιλύει. -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αν μπει στηθαίο χωρίς διαπλάτυνση θα έχει ουρά ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!ΖΗΤΩ ΛΟΙΠΟΝ!!!!!!!!!!!!
Γιατί αφενός θα μειωθούν τα ατυχήματα, αφετέρου θα γίνει ΤΕΤΟΙΟΣ ΧΑΜΟΣ που θα ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ να φτιάξουν δρόμο ΧΘΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!
Εγώ είμαι 300% να ΜΠΕΙ!!!
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Μία λύση που ακολουθούν στο επαρχιακό δίκτυο πολλών ευρωπαϊκών χωρών (αλλά και στις ΗΠΑ) είναι οι δρόμοι 3 λωρίδων. Δηλαδή μία και μία των κατευθύνσεων, σε μία στη μέση που είναι μόνο για προσπεράσεις.ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! Φαντάζεσαι τι έχει να γίνει εδώ αν γινόταν κάτι τέτοιο;;
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! Φαντάζεσαι τι έχει να γίνει εδώ αν γινόταν κάτι τέτοιο;;Είναι απλό: Πολλές μετωπικές οχημάτων -κυρίως- Mercedes...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Αν μπει στηθαίο χωρίς διαπλάτυνση θα έχει ουρά ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!
ΖΗΤΩ ΛΟΙΠΟΝ!!!!!!!!!!!!
Γιατί αφενός θα μειωθούν τα ατυχήματα, αφετέρου θα γίνει ΤΕΤΟΙΟΣ ΧΑΜΟΣ που θα ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ να φτιάξουν δρόμο ΧΘΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!
Εγώ είμαι 300% να ΜΠΕΙ!!!
Δυο διαφορετικες αποψεις που ομως τελικα ειναι σωστες!!! (κατα την ταπινη μου αποψη)
Θα υπερπολλαπλασιαστει ο χρονος ταξιδιου μεν, αλλα εδω ειναι το 'ψητο' Παρτε οποιο δικαιωμα θελετε απο τον Ελληνα, αλλα μην αγγιζετε το δικαιωμα να τρεχει. Πιο πολυ 'πιεση' απο ποτέ θα εχει η οποια κυβερνηση να δωσει αμεση λυση στο προβλημα, αν υπαρξει στηθαιο, παρα τωρα που ακομα και αν αρχισουν εργα διαπλατυνσης θα παρει αρκετα χρονια μεχρι να τελειωσουν.
Απο την αλλη πεστε το οπως θελετε, αλλα μηπως ειναι ο μονος τροπος να επιβαλουν στους οδηγους να μην τρεχουν; Συμφωνω οτι θα γινει σεισμος σε μια τετοια περιπτωση, αλλα τι αλλο μπορει να γινει αμεσα και σε μικρο χρονικο διαστημα που να μπορει να εχει αποτελεσμα; -
Εάν με αυτό το τρόπο θα σωθεί έστω και μία ζωή, ναι να τοποθετηθούν διαχωριστικά μέσα.
-
Ο χρήστης luck έγραψε:
Εάν με αυτό το τρόπο θα σωθεί έστω και μία ζωή, ναι να τοποθετηθούν διαχωριστικά μέσα.Προσοχή, δεν είναι πάντα έτσι τα πράγματα. Δυστυχώς δε μπορείς να σώσεις τον άνθρωπο από τον εαυτό του. Κάνεις μεν ό,τι μπορείς γι' αυτό, αλλά περιορίζεσαι από το πόσο θα δυσκολέψεις τη ζωή του συνόλου με τις επιλογές σου.
Με αυτή τη λογική μπαίνουν και τα αστεία όρια. Με 20χαω όριο σε όλο το οδικό δίκτυο -και πάλι θα είχαμε ατυχήματα βέβαια- το πιο πιθανό θα ήταν να μην έχουμε κανένα νεκρό. Βάζεις όμως τέτοιο όριο;
Όχι βέβαια ότι το παράδειγμά μου είναι αντίστοιχο του στηθαίου σε ένα στενό δρόμο, αλλά διάολε σε ένα δρόμο μίας και μίας λωρίδας καταρχήν ο οδηγός ωφείλει να προσέχει. -
Και αν στη μοναδικη λωριδα γινει μια καραμπολιτσα η αναψει η μηχανη καποιου αδιαφορου η σκασει το λαστιχο καποιας νταλικας τοτε πρεπει η τροχαια για να ξαλαφρωσει το μποτιλιαρισμα να διωχνει τα αυτοκινητα απο το Καστρο και μεσω Ορχομενου,Αμφικλειας και Μπραλλου να γυριζουν στην Ε.Ο.και το αντιθετο αν γινει στη λωριδα προς Αθηνα. Χαρμα.
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Και αν στη μοναδικη λωριδα γινει μια καραμπολιτσα η αναψει η μηχανη καποιου αδιαφορου η σκασει το λαστιχο καποιας νταλικας τοτε πρεπει η τροχαια για να ξαλαφρωσει το μποτιλιαρισμα να διωχνει τα αυτοκινητα απο το Καστρο και μεσω Ορχομενου,Αμφικλειας και Μπραλλου να γυριζουν στην Ε.Ο.και το αντιθετο αν γινει στη λωριδα προς Αθηνα. Χαρμα.Ακριβώς!
Τους φιλικούς μου χαιρετισμούς...
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Αν μπει στηθαίο χωρίς διαπλάτυνση θα έχει ουρά ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!
ΖΗΤΩ ΛΟΙΠΟΝ!!!!!!!!!!!!
Γιατί αφενός θα μειωθούν τα ατυχήματα, αφετέρου θα γίνει ΤΕΤΟΙΟΣ ΧΑΜΟΣ που θα ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ να φτιάξουν δρόμο ΧΘΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!
Εγώ είμαι 300% να ΜΠΕΙ!!!
Δυο διαφορετικες αποψεις που ομως τελικα ειναι σωστες!!! (κατα την ταπινη μου αποψη)
Θα υπερπολλαπλασιαστει ο χρονος ταξιδιου μεν, αλλα εδω ειναι το 'ψητο' Παρτε οποιο δικαιωμα θελετε απο τον Ελληνα, αλλα μην αγγιζετε το δικαιωμα να τρεχει. Πιο πολυ 'πιεση' απο ποτέ θα εχει η οποια κυβερνηση να δωσει αμεση λυση στο προβλημα, αν υπαρξει στηθαιο, παρα τωρα που ακομα και αν αρχισουν εργα διαπλατυνσης θα παρει αρκετα χρονια μεχρι να τελειωσουν.
Απο την αλλη πεστε το οπως θελετε, αλλα μηπως ειναι ο μονος τροπος να επιβαλουν στους οδηγους να μην τρεχουν; Συμφωνω οτι θα γινει σεισμος σε μια τετοια περιπτωση, αλλα τι αλλο μπορει να γινει αμεσα και σε μικρο χρονικο διαστημα που να μπορει να εχει αποτελεσμα;Έτσι είναι, γιατί όποτε βλέπουμε θανατηφόρο λέμε ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ, και ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΜΕ (αφού κοντοσταθούμε για χάζι να έχουμε να λέμε τι ΑΤΥΧΗ ΣΤΙΓΜΗ που 50 χρόνια δε φτιάχτηκε δρόμος...)
Όμως όταν ΕΜΕΙΣ μείνουμε 200 ώρες στην ουρα και αυτό γίνεται σε ΚΑΘΕ διέλευση, τότε θα σφίξουν οι...
ζέστες!!
-
μου είχε κάνει εντύπωση στη Γερμανία, σε σημεία των αυτοκινητοδρόμων με έργα για... χλμ, οι τύποι ΠΑΝΤΑ δίνανε ΔΥΟ ρεύματα κυκλοφορίας σε κάθε ρεύμα, ακόμα και αν αυτό σήμαινε τα αυτοκίνητα να είναι ΣΧΕΔΟΝ ΚΟΛΛΗΤΑ. δεν υπερβάλλω. Κατεβάζαμε ένα Evo και οι καθρέπτες περνούσαν πολύ κοντά από τις νταλίκες από τη μία και από την άκρη του δρόμου.
αυτοί γιατί το κάνουνε και μεις δεν το κάνουμε ?
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
μου είχε κάνει εντύπωση στη Γερμανία, σε σημεία των αυτοκινητοδρόμων με έργα για... χλμ, οι τύποι ΠΑΝΤΑ δίνανε ΔΥΟ ρεύματα κυκλοφορίας σε κάθε ρεύμα, ακόμα και αν αυτό σήμαινε τα αυτοκίνητα να είναι ΣΧΕΔΟΝ ΚΟΛΛΗΤΑ. δεν υπερβάλλω. Κατεβάζαμε ένα Evo και οι καθρέπτες περνούσαν πολύ κοντά από τις νταλίκες από τη μία και από την άκρη του δρόμου.αυτοί γιατί το κάνουνε και μεις δεν το κάνουμε ?
Έχεις δει πώς οδηγούν οι Άγγλοι στα b-roads;;; Αυτό θα πει ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ!
Κι όμως αν έχεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου κι αν εμπιστεύεσαι τυφλά -και καλά κάνουν- το οδόστρωμα, ΜΠΟΡΕΙΣ (χωρίς να σκοτωθείς κι ούτε καν να φοβηθείς ότι θα σκοτωθείς)!
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Με αφορμη τα ατυχηματα που γινονται στο Μαλλιακο το τελευταιο καιρο, ειχε το Σουφλια χθες ή προχθες στις ειδησεις. Η ερωτηση ηταν αν ειναι σωστο να τοποθετηθουν στηθαια σε δρομους του στυλ Μαλλιακος, δηλαδη μια λωριδα ανα κατευθυνση και Λ.Ε.Α., χωρις να γινει προηγουμενος διαπλατυνση και στα δυο 'ρευματα' κυκλοφοριας. Ο Σουφλιας ειπε μεν οτι θα ηταν καταστροφικη η τοποθετηση τους αλλα ειναι ετσι;
Εχω την εντυπωση οτι σε πρωτη φαση οι προσπερασεις θα ηταν πολυ δυσκολες αν οχι αδυνατες, η ταχυτητα θα μειωνοταν παρα πολυ αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν ο Ελληνας θα μπορουσε να εχει μια νταλικα να πηγαινει μπροστα του για μεγαλο χρονικο διαστημα χωρις να μπορει να την προσπερασει.Μία λύση που ακολουθούν στο επαρχιακό δίκτυο πολλών ευρωπαϊκών χωρών (αλλά και στις ΗΠΑ) είναι οι δρόμοι 3 λωρίδων. Δηλαδή μία και μία των κατευθύνσεων, σε μία στη μέση που είναι μόνο για προσπεράσεις.
Το πρόβλημα με αυτούς τους δρόμους είναι ότι στην Ελλάδα δεν έχουν ποτέ εφαρμοστεί και μέχρι να τους 'μάθει' ο Έλληνας (αν καταφέρει ποτέ) σίγουρα θα θρηνήσουμε θύματα. Ωστόσο θεωρώ ότι το στηθαίο σε δρόμους μίας και μίας λωρίδας προκαλεί περισσότερα προβλήματα από όσα επιλύει.Δρόμοι τριών λωρίδων υπάρχουν στην Ελλάδα. Στο Μπράλλο, στο Δομοκό και αλλού. Στη μεσαία λωρίδα επιτρέπεται η είσοδος για προσπέραση σε αυτούς που βρίσκονται στην ανηφόρα.
Γιάννης
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Εάν με αυτό το τρόπο θα σωθεί έστω και μία ζωή, ναι να τοποθετηθούν διαχωριστικά μέσα.
Προσοχή, δεν είναι πάντα έτσι τα πράγματα. Δυστυχώς δε μπορείς να σώσεις τον άνθρωπο από τον εαυτό του. Κάνεις μεν ό,τι μπορείς γι' αυτό, αλλά περιορίζεσαι από το πόσο θα δυσκολέψεις τη ζωή του συνόλου με τις επιλογές σου.
Με αυτή τη λογική μπαίνουν και τα αστεία όρια. Με 20χαω όριο σε όλο το οδικό δίκτυο -και πάλι θα είχαμε ατυχήματα βέβαια- το πιο πιθανό θα ήταν να μην έχουμε κανένα νεκρό. Βάζεις όμως τέτοιο όριο;
Όχι βέβαια ότι το παράδειγμά μου είναι αντίστοιχο του στηθαίου σε ένα στενό δρόμο, αλλά διάολε σε ένα δρόμο μίας και μίας λωρίδας καταρχήν ο οδηγός ωφείλει να προσέχει. -
Φυσικά και δεν μπορείς να σώσεις τον άνθρωπο από τον εαυτό του και φυσικά θα έπρεπε να προσέχει ο οδηγός όταν κινείται σε δρόμο αντίθετων κατευθύνσεων με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση.
Και εάν δεν προσέχει; και εάν αυτόν που δεν μπορείς να σώσεις από τον εαυτό του έρθει επάνω μου;
Και προσωπικά δεν με ενδιαφέρει αν και μέσω Αλεξανδρούπολης στείλει η τροχαία τα αυτοκίνητα, σε περίπτωση που μπλοκάρει ο δρόμος. -
Ο χρήστης glf έγραψε:
μου είχε κάνει εντύπωση στη Γερμανία, σε σημεία των αυτοκινητοδρόμων με έργα για... χλμ, οι τύποι ΠΑΝΤΑ δίνανε ΔΥΟ ρεύματα κυκλοφορίας σε κάθε ρεύμα, ακόμα και αν αυτό σήμαινε τα αυτοκίνητα να είναι ΣΧΕΔΟΝ ΚΟΛΛΗΤΑ. δεν υπερβάλλω. Κατεβάζαμε ένα Evo και οι καθρέπτες περνούσαν πολύ κοντά από τις νταλίκες από τη μία και από την άκρη του δρόμου.αυτοί γιατί το κάνουνε και μεις δεν το κάνουμε ?
-
Γιατί αυτοί μονοδρομούν στις περιπτώσεις αυτές έναν αυτοκινητόδρομο 3+1 λωρίδων ώστε να γίνει 2, τη στιγμή που το 3+1 πλάτος στον Μαλιακό απλά δεν υπάρχει
-
Γιατί το 99% των συνδυασμών Ελλήνων οδηγών και των αυτοκινήτων τους δεν μπορεί να κινηθεί παράλληλα με ασφάλεια μεγαλύτερη της ρώσικης ρουλέτας στις διαστάσεις αυτές
-
Γιατί στην Ελλάδα ΚΑΝΕΙΣ εργολάβος δεν θα κάτσει να επισκευάζει τις κατασκευές αυτές κάθε που θα χαλάνε
-
Γιατί προσφέρουν ΜΟΝΟ ενεργητική ασφάλεια (λαστιχένια κίτρινη φωσφωριζέ διαχωριστική μπαριέρα, καλή για να ΒΛΕΠΕΙΣ τη λωρίδα σου, άχρηστη αν ξεφύγεις...) και η ενεργητική ασφάλεια στην Ελλάδα είναι μια μετοχή που χρεωκόπησε
-
Γιατί αν τα έργα μείνουν πάνω από 2-3 μήνες η μπαριέρα θα θέλει καθαρισμό, αλλιώς είναι ΠΑΓΙΔΑ, και καθαρισμός στην Ελλάδα δεν υπάρχει, ούτε και έργα που κρατάνε τόσο λίγο...
-
Προστατευτικο Στηθαιο χωρις διαπλατυνση: Ναι ή Οχι