-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Σύμφωνα ,με το σκεπτικό σου η GT 1.8-2.0 είναι πιο πουλ μουρ από την 316-318-320 ή την C180-C200 είτε σε 2θυρη είτε σε 4θυρη!!
Aυτό όμως είναι άτοπο!!
Μπορείς να μου εξηγήσεις πως προκύπτει αυτό σύμφωνα με το σκεπτικό μου?
Προκύπτει από την παρακάτω φράση σου!
Το MR2 λόγω σπανιότητας πάνω από την GT και το MX5.
Δεν λέω πως είναι το βασικό σου κριτίριο βέβαια αλλά φαίνεται να το υπολογίζεις!!
Κατα δεύτερον τα MR2-MX5 είναι πολύ μικρά σαν αμαξώματα και φαίνονται ότι είναι φθηνότερα της GT. Eίναι και Ιαπωνικά.
Μικρό αμάξωμα έχει και η Elise..
Ιαπωνικό είναι και το 350Z..
Στο ότι φαίνονται φθηνότερα από την GT συμφωνώ αλλά ο παράγοντας πουλ μουρ δεν είναι μόνο συνάρτηση της τιμής.. Παίζουν πάρα πολλά πράγματα μέσα.. Αν είναι cabrio, αν έχει όγκο, αν δεν έχει όγκο, το σηματάκι, η έκδοση του αυτοκινήτου, ο θρύλος που το συνοδεύει, αν αν αν...Είπα ίσως όχι τόσο ξεκάθαρα:
Πρώτο ρόλο παίζει η Μάρκα μετά η τιμή και μετά άλλοι παράγοντες όπως:
1.Μέγεθος
2.ΑμάξωμαΓια τρο 350Ζ-S2000 ανακάλεσα και δέχθηκα ότιμ έχεις δίκιο!!
Η GT σε σχέση με MR2-MX5 υπερτερεί και σαν θρύλος(λόγω μάρκας και όχι μοντέλου αφού είναι νέο) και σαν μάρκα και σαν τιμή!
Η υπεροχη τους στο ότι είναι κάμπριο( κάμπριο πιο κύρος από κουπέ) δεν είναι ικανή να τα σώσει
[quote='Kid']
[quote='Babbis']Αν θεωρήσουμε ότι ένας παράγοντας που 'δημιουργεί κύρος είναι η τιμή'
και ότι ακριβό θεωρείται ότι είναι πάνω από 30000 -
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
τι συγκρινεις τωρα τα φορτηγάκια με τα σπορ αμαξια MR2, RX-8, S2000.
το γκολφ έχει δυναμη πολυ οκ το δεχομαι. Αλλα είναι μπρος κίνηση, οπως ειναι το CUPRA R LEON, το ΜEGANE 2.0T κ τα συναφή.αλλη κατηγορία.αυτά ειναι γρήγορες - 'σπορ' εκδοσεις(επειδη ετσι θελεις να το λεμε) των απλων hatchback.
Κάνεις λες κ δεν εχεις μπει ποτε σε πισωκίνητο κ δεν έχεις νιωσει την ωθηση απο πίσω. είναι σαν τα αεροπλάνα που έχουν jet.η μπροστα κίνηση δεν μου λεει κάτι.οση κ να έχεις έιναι πιο 'προβλεπομενη'.Δεν κάνεις τα ανάποδα τιμόνια κ τα παιχνίδια που θα κάνεις με το RX-8!!!!!!!Διάβασε τι γράφω!!!!!
Mα δεν τα συγκρίνω απλά σου αναφέρω τα δεδομένα. Πίστεψέ με και η ώθηση από ένα navara 150αλόγων είναι αρκετά εντυπωσιακή. Εξακολουθεί όμως να μην είναι σπορ...
Αλλά ακόμα και με αυτή τη λογική που περιγράφεις, τα καλύτερα αυτοκίνητα είναι τα τετρακίνητα που ξεκινάνε σαν σφαίρα, χωρίς καθόλου σπινάρισμα...Σπορ δεν είναι να ξεκινάς δυνατά και να παλεύεις με το τιμόνι να μαζέψεις το πίσω μέρος. Διασκεδαστικό ναι είναι συμφωνώ. Το μικρό RX8 όταν το οδήγησα, το ευχαριστήθηκα πάρα πολύ. Από εκεί και μετά όμως?? Θα σε κυνηγάνε τα δίλιτρα μικρομεσαία σε στρφτερές διαδρομές και δεν θα μπορείς να ξεφύγεις. Πού είναι το 'σπορ' σε αυτό??? -
Σπορ είναι επίσης κατά μία έννοια να μπορείς να υπερστρέψεις με προσθιοκίνητο.
Εγώ που υποστρέφω κανονικά και υπερστρέφω στο όριο με το XSARA λόγω παθητικής τετραδιεύθυνσης είμαι σπόρ????
Αναπάντητα βασανιστηκά ερωτήματα που βασανίζουν το μυαλό μου......
Τουλάχιστον το απολαμβάνω!!!
-
Ο χρήστης xaeemmee έγραψε:
Πουλ μουρ σύγκριση υπαρχει και παραυπάρχει σε όλα τα αμαξώματα.
Πχ αν έρθει κάποιος με Cayenne , εγώ με GT και ένας τρίτος με Fiesta ST και πάμε σε ένα κέντρο διασκέδασης, εκεί που γίνεται το πουλ μουρ,
Ο porsche θα 'μετρήσει' περισσότερο, εγώ λιγότερο και ο fiesta ακόμη πιο λίγο!!
Σο πουλ μουρ μετράνε 2 πράγματα:
- Μάρκα
- Τιμή
Επειδή ο κόσμος ξέρει την μάρκα και όχι την τιμή η μάρκα μετράει πιο πολύ εκτός αν το αμάξωμα προδίδει την τιμή πχ
316 περισσότερο πουλ μουρ από GT 1.8 Progression-Distinctive
116-120 λιγότερο πουλ μουρ από GT 1.8 Progression-Distinctive
Το αμάξωμα επίσης παίζει ρόλο τα άλλα δύο είναι ίδια
πχ μία Mercedes SL, Mercedes S-Class όπου η SL είναι πιο μούρη αφού δύσκολα θα ξεχωρίσει κάποιος την S-Class από μία Ε-Class
Στην περίπτωση λοιπόν των GT-MR2-MX5-S2000-Z4-SLK η μάρκα λέει:
Mercedes
BMW
Alfa Romeo
Honda
Toyota
MazdaH τιμή λέει:
S2000
SLK(200 KOMPRESSOR)
Z4(2.2)
GT(2.0 Progression)
MR2
MX5Αλλά ποιος μπορεί να φανταστεί ότι S2000 είναι πιο ακριβό?
άρα για τον όχι και τόσο ενημερωμενο(όπου εκεί έχει νόημα το πουλ μουρ)
η κατάταξη είναι:
SLK
Z4
GT==S2000
MR2
MX5H ισοτητα GT==S2000 προέρχεται από την μάρκα (για την GT) και από το αμάξωμα (για το χόντα) αλλά και από το ότι ούτε το χόντα όυτε η άλφα αναγράφουν στοιχεία που να δειχνουν 165-240 άλογα!!
Μπάμπη φοβερό το πουλ μουρ συγκριτικό σου.Μου θυμίζει έναν τυπά που ήθελε να πάρει την αλφα σπαιντερ και η πρώτη ερώτηση που έκανε στον πωλητη ήταν αν πέφτουν τα καθίσματα πίσω ,για να μπορεί να γ@μ@ει
Θα μας πάρει πρεφα ο Καββαθάς,θα καβαλήσει κανένα πουλ μουρ μιράζ και θα μας βομβαρδίσει με τέτοια συγκριτικάΑδυνατώ να καταλάβω τι θέλεις να πεις και τι σχέση εχει το συγκριτικό μου με τον τύπο που αναφέρεις.
Το συγκριτικό για να στο κάνω νιανια να καταλάβεις δεν το έβγαλα από το κεφάλι μου ένα πρωί αλλά πρεέκυψε μετά από 13 σελίδες 'Συζήτησης'
-
Ο χρήστης yani έγραψε:
Εγώ που υποστρέφω κανονικά και υπερστρέφω στο όριο με το XSARA λόγω παθητικής τετραδιεύθυνσης είμαι σπόρ????Αναπάντητα βασανιστηκά ερωτήματα που βασανίζουν το μυαλό μου......
Τουλάχιστον το απολαμβάνω!!!
Κατά μία έννοια ναι. Μη ξεχνάμε ότι η xsara είναι της παλιάς σχολής των Γάλλων οπότε και το στήσιμό της είναι αρκετά ενδιαφέρον.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
τι συγκρινεις τωρα τα φορτηγάκια με τα σπορ αμαξια MR2, RX-8, S2000.
το γκολφ έχει δυναμη πολυ οκ το δεχομαι. Αλλα είναι μπρος κίνηση, οπως ειναι το CUPRA R LEON, το ΜEGANE 2.0T κ τα συναφή.αλλη κατηγορία.αυτά ειναι γρήγορες - 'σπορ' εκδοσεις(επειδη ετσι θελεις να το λεμε) των απλων hatchback.
Κάνεις λες κ δεν εχεις μπει ποτε σε πισωκίνητο κ δεν έχεις νιωσει την ωθηση απο πίσω. είναι σαν τα αεροπλάνα που έχουν jet.η μπροστα κίνηση δεν μου λεει κάτι.οση κ να έχεις έιναι πιο 'προβλεπομενη'.Δεν κάνεις τα ανάποδα τιμόνια κ τα παιχνίδια που θα κάνεις με το RX-8!!!!!!!Διάβασε τι γράφω!!!!!
Mα δεν τα συγκρίνω απλά σου αναφέρω τα δεδομένα. Πίστεψέ με και η ώθηση από ένα navara 150αλόγων είναι αρκετά εντυπωσιακή. Εξακολουθεί όμως να μην είναι σπορ...
Αλλά ακόμα και με αυτή τη λογική που περιγράφεις, τα καλύτερα αυτοκίνητα είναι τα τετρακίνητα που ξεκινάνε σαν σφαίρα, χωρίς καθόλου σπινάρισμα...Σπορ δεν είναι να ξεκινάς δυνατά και να παλεύεις με το τιμόνι να μαζέψεις το πίσω μέρος. Διασκεδαστικό ναι είναι συμφωνώ. Το μικρό RX8 όταν το οδήγησα, το ευχαριστήθηκα πάρα πολύ. Από εκεί και μετά όμως?? Θα σε κυνηγάνε τα δίλιτρα μικρομεσαία σε στρφτερές διαδρομές και δεν θα μπορείς να ξεφύγεις. Πού είναι το 'σπορ' σε αυτό???'Σπορ' για μενα σημαίνει ΠΑΙΧΝΙΔΙ σε υψηλές ταχύτητες-Με οτι συνεπάγεται αυτο.στο λέω μπακάλικα.
Δηλαδη κινούμαι πολυ γρηγορα αλλα ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ (είτε με το τιμονι, στις στροφες, με τις υποστροφες, τα μπαντιλίκια κ.α.)
το dragster ειναι η αλλη πλευρα του σπορ (ειναι μεν) αλλα οχι η Απολυτη για μένα (δε)Υ.Γ. Μπορούμε να ανοίξουμε ενα καινουργιο thread για την έννοια ΣΠΟΡ?
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
'Σπορ' για μενα σημαίνει ΠΑΙΧΝΙΔΙ σε υψηλές ταχύτητες-Με οτι συνεπάγεται αυτο.στο λέω μπακάλικα.
Δηλαδη κινούμαι πολυ γρηγορα αλλα ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ (είτε με το τιμονι, στις στροφες, με τις υποστροφες, τα μπαντιλίκια κ.α.)
το dragster ειναι η αλλη πλευρα του σπορ (ειναι μεν) αλλα οχι η Απολυτη για μένα (δε)Υ.Γ. Μπορούμε να ανοίξουμε ενα καινουργιο thread για την έννοια ΣΠΟΡ?
Για μένα αυτό δεν είναι σπορ, αλλά επικίνδυνο...
Το χάσιμο της πρόσφυσης με 120χλμ+ σε δημόσιο δρόμο δεν είναι και ότι καλύτερο....
Πρέπει να υπάρχει ήδη τέτοιο topic... -
Ποιος Θα ψάξει να το βρει ομως?
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Εγώ που υποστρέφω κανονικά και υπερστρέφω στο όριο με το XSARA λόγω παθητικής τετραδιεύθυνσης είμαι σπόρ????
Αναπάντητα βασανιστηκά ερωτήματα που βασανίζουν το μυαλό μου......
Τουλάχιστον το απολαμβάνω!!!
Κατά μία έννοια ναι. Μη ξεχνάμε ότι η xsara είναι της παλιάς σχολής των Γάλλων οπότε και το στήσιμό της είναι αρκετά ενδιαφέρον.
Δεν ξέρω τι λέτε. Αυτό που ξέρω είναι ότι σήμερα τα ξημερώματα γύρισα τρεις φορές το Ντράφι και πουθενά μα πουθενά δεν ήμουν με τα μούτρα. Μονίμως με τα τέσσερα ακόμη και με ανάποδα (τα έλιωσα τα RE720).
Ποιος 'κλάνει' λοιπόν την παραλιακή και τον κάθε παρά τω πρωθυπουργώ παρκαδόρο, όταν μπορείς να είσαι με το χαμόγελο καρφωμένο στα μούτρα σου τουλάχιστον για μία ημέρα μετά από μία τόσο αναζωογονητική εμπειρία...
-
Να χαρώ εγώ ..........
Τέτοια να ακούω !!!!!!
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Δεν ξέρω τι λέτε. Αυτό που ξέρω είναι ότι σήμερα τα ξημερώματα γύρισα τρεις φορές το Ντράφι και πουθενά μα πουθενά δεν ήμουν με τα μούτρα. Μονίμως με τα τέσσερα ακόμη και με ανάποδα (τα έλιωσα τα RE720).Ποιος 'κλάνει' λοιπόν την παραλιακή και τον κάθε παρά τω πρωθυπουργώ παρκαδόρο, όταν μπορείς να είσαι με το χαμόγελο καρφωμένο στα μούτρα σου τουλάχιστον για μία ημέρα μετά από μία τόσο αναζωογονητική εμπειρία...
Μαζι σου 1000%
Ανεβαινω και εγω μερικες φορες προς τα εκει!
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Ποιος Θα ψάξει να το βρει ομως? -
Το Ντράφι τι είναι;
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Ποιος Θα ψάξει να το βρει ομως?
Thanks!!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Το Ντράφι τι είναι;Μία περιοχή στην Πεντέλη, Μεταξύ Παλαιάς Πεντέλης και Ανθούσας. Είναι ένας οικισμός με μία κεντρική κυκλική διαδρομή (που ενώνει τους παράπλευρους μικρότερους δρόμους που οδηγούν στα σπίτια). Πρόκειται για ένα δρόμο με αρκετά καλή άσφαλτο πλάτους 20 μέτρων (!) γεμάτο στροφιλίκια με ικανοποιητικές κλίσεις. Κάποτε μπορούσες να πας όποια ώρα της ημέρας με χίλια και να μην κινδυνεύει κανείς (έχω γυρίσει ουκ ολίγες φορές πριν 12-13 χρόνια τετακέ, ατσαλάκωτος). Τώρα πια έχει πυκνώσει η κίνηση και έχουν εμφανιστεί τα πρώτα σπίτια που είναι χτισμένα πάνω σε αυτό το δρόμο. Για ασφάλεια λοιπόν (και δική σου και των κατοίκων) καλύτερα οι μεταμεσονύχτιες -έως τα ξημερώματα- ώρες για ξεσάλωμα. Κι αυτό με αρκετή προσοχή.
-
δεν εχει 'θεατες' βεβαια οπως εχουν αλλα στεκια 'γρηγορων', αλλα αυτο ειναι και το καλο της υποθεσης!
-
Nα κανονίσουμε να με ξεναγήσετε καμιά μέρα!
-
μακαρι να μπορουσα να σας επισκεφτω κ να κάναμε τα 'δικα' μας!!!!
-
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
Και εγώ ρε αγόρια με το Cupra μου περνάω τον Ikar απο πάνω και του κουνάω και το σημαιάκι και του πετάω δύο σουβλάκια με τζατζίκι στο παρμπρίζ για να μην βλέπει...τον technik δεν το βλέπω γιατί έχει μείνει στην εκκίνηση να μετράει πόσα μέτρα λάστιχο έχω γράψει κ.ο.κ
Αυτό δλδ πάει να πεί οτι έχω καλύτερο αμάξι απο εσάς ?
Ασχετα αν σας ξεφτιλιζω στεγνά...
Aυτο παλι πως γινεται???Σε ρωταω επειδη ειχα και CUPRA και τωρα εχω το ιδιο με τον Ikar (GTI) και απορω πως γινεται αυτο που λες...
REVO SPS2...Έχω και ένα λεον αν θέλει κανένας απο τους γρήγορους του Φορουμ...αλλα εκεί θα παίξουμε μόνο με λεφτά...
-
Παρεπιπτόντως...στο συγκριτικό αυτό...η γκόλφω μπροστα στα υπόλοιπα είναι κουβάς...κάνω λάθος ?
GT 2.0 vs Golf GTi vs MR-2 vs RX8 Cosmo