-
Την περασμένη εβδομάδα έξω από τον Αλμυρό όπου γίνονται -πάλι- έργα και η κίνηση γίνεται μόνο από το ένα ρεύμα κυκλοφορίας έγινε ένα ατύχημα χωρίς θύματα με τρια φορτηγά. Ένα κατέληξε έξω από τον δρόμο, ένα μέσα στα έργα και το τρίτο στο αντίθετο ρεύμα. Και αναρωτιέμαι, αφού υπήρχε σήμανση 2,5km πριν, τι έγινε και σφηνώσανε τα 3 φορτηγά ακριβώς στο σημείο της παράκαμψης;
Αγνόησαν τα σήματα; Όπως οι ουκ ολίγοι που ενώ είχε κλείσει ο δρόμος, είχαμε σβήσει τις μηχανές και βγει από τα αυτοκίνητα, εξακολουθούσαν να κινούνται στην αριστερή προσπερνώντας τα δεκάδες ΙΧ και φορτηγά και λεωφορεία σταματημένα δεξιά; Η οποία αριστερή λωρίδα 1km πιο μπροστά έχει σήμανση ότι είναι κλειστή;
Καλώς ή κακώς υπάρχει δεξιά πλευρά....
Εσύ τι κάνεις είναι το ζήτημαΑπάντησα έμμεσα σε αυτό. Αν κρίνω ότι μπορώ να κινηθώ με ασφάλεια κάνω δεξιά. Αλλιώς όχι. Πχ, δεν κάνω δεξιά όταν πλησιάζει δεξιά στροφή χωρίς άπλετη ορατότητα.
Εναλλακτικη διαδρομη για να γλυτωσεις το πεταλο υπάρχει?
Όχι. Όσο για τις νταλίκες, δεν φοβάμαι τα TIR (διεθνείς μεταφορές). Είναι πολύ συνεργάσιμοι στον δρόμο. Αντίθετα, τα μικρά φορτηγά τα βρίσκω πιο επικίνδυνα.
-
Αυτο με τη σημανση ειναι κλασσικο και κορυφαιο δειγμα της χαζομαγκοκουτοπονηριας που δερνει τους Ελληνες οδηγους!!!
Ισως ειναι και ο λογος που δεν αποκτησα περιστροφο....καθοτι ειναι δεδομενο οτι θα το αδειαζα στα κεφαλια αυτων των ....χαζομαγκοκουτοπονηρων μολις τους πετυχαινα παρακατω στη συμφορηση
Δεν εχει δεξια λωριδα κανονικη στο ρημαδοκομματι!
Ειναι μιση η λωριδα και μια κανονικη.
Και ξαναρωτω τους συντροφους συνφορουμιστες, υπαρχει εναλλακτικη διαδρομη?Δεν με νοιαζει να κανω παραπανω χιλιομετρα. Με νοιαζει να τα κανω με σχετικη ασφαλεια!!!! -
Ο χρήστης 037 έγραψε:
@S3Οδηγουμε in a proactive way not in a reactive, τουτεστιν, οδηγουμε προβλεπωντας την κακια στιγμη, με το ματι να σαρωνει τα παντα, και τρεχουμε αναλογα την ορατοτητα μας. Δηλαδη ρυθμιζουμε τα χιλιομετρα μας, αναλογα με το ποσο μακρια μπορουμε να δουμε.
Οποτε ρυθμιζοντας την ταχυτητα μας με αυτο τον τροπο αποφευγουμε την ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ οδηγηση δηλαδη αποφευγουμε το κακο και δεν προσπαθουμε να βρουμε λυση για το κακο που μας ετυχε.
Αυτο διδασκεται σε ολες τις καλες σχολες υψηλης οδηγησης και δεν αποκτιεται σε 1 μερα. Θελει εξασκηση, και ενα απο τα αποτελεσματα του ειναι οι πολυ μικρες ταχυτητες που αποκτα ο οδηγος εντος πολεων.
Το ματι μαθαινει να λαμβανει υποψιν του τους κινδυνους και οχι να τους αγνοει (αθελα) λογω κεκτημενης ταχυτητος.
Συνεπως, ΝΑΙ μεν εφταιγε ο κυριος που εκανε αναστροφη, αλλα ο εκπαιδευμενα σωστα οδηγος δεν πρεπει να πεσει θυμα ενος κακου οδηγου, αλλα να εχει προβλεψει.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΤΕ ΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. Οπως πχ, πριν απο λοφακια. Οπως δεν προσπερνουμε με πολλα (25 και πανω) λεωφορειο σε σταση....και πολλα άλλα.
Αυτα που λες τα ξερω, και ετσι οδηγω, αλλα οταν τον βλεπεις κυριολεκτικα τελευταια στιγμη, δεν μπορεις να κανεις τιποτα παραπανω.
Πισω που ερχοταν ενας φιλος μου, μου ειπε πως αν ηταν αλλος οδηγος πιο απειρος απο εμενα θα ειχε σιγουρα τρακαρει.
Και ειναι γεγονος αυτο γιατι δεν εκανα καμια κινηση πανικου,να στριψω αποτομα δεξια πχ. -
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
Πολύ σωστος ο tgd.
Και μια κι ειμαστε εδω, να ρωτησω εγω κατι τελειως κουφο αλλα εντος topic.
Εναλλακτικη διαδρομη για να γλυτωσεις το πεταλο υπάρχει?
Ειλικρινα καθε φορά που ανεβαινω Θεσσαλονικη η Χαλκιδική (παλιοτερα με την κυρια μου, εδω και 2 σχεδον χρονια και με την κορακλα μου) βλαστημαω την ωρα και την στιγμη.Και οχι δεν με νοιαζουν οι καμερες, τα μικροφωνα και τα ρανταρ. παω φυλαγμενα υπερβολικα εκει, λογω οτι περαν των ασχετων/φορτηγων/νταλικων κλπ, φοβαμαι και τους 'ευτυχισμενους' που περνανε με τρακτερ, αγροτικα κλπ την Εθνικη (εδω γελαμε) καθετα!!!Λιβανάτες Αταλάντη Κ. Τιθορεα Μπράλλος. Θα πας το ίδιο σιγά όσο και στο πέταλο αλλά χωρίς όλους αυτούς τους μανιακούς πίσω πλαι και κυρίως απέναντι. Μπορείς και να σταματήσεις ανθρώπινα να πιείς τον καφέ σου στην Κ. Τιθορέα π.χ.
Και εκεί που ο δρόμος συναντάει την 'Νέα' Εθνική Αθηνών Λαμίας (μιλάμε για όταν ανεβαίνεις Θεσσαλονίκη) δεν βγαίνεις για να κόψεις και τα δύο ρεύματα αλλά κάνεις ένα μικρό κλικ δεξιά και περνάς κάτω απο μια γέφυρα και βγαίνεις στο ρεύμα προς Λαμία, αρκεί να μην έχεις πολύ χαμηλό αυτοκίνητο (μιλάμε για λακκούβα μήκους 2 μέτρων) Είναι το σημείο που μας έστελνε η τροχαία όταν επιστρέφαμε απο το Ράλλυ Ακρόπολις.
-
Και θα ξαναπετύχεις τους μανιακούς από την Αλαμάνα ως τη Στυλίδα. Ας το καλύτερα...
Βέβαια μπορείς να πάρεις το πορθμείο από Αρκίτσα για Αιδηψό και μετά το πορθμείο από Αγιόκαμπο για Γλύφα. Αλλά δεν έχω ιδέα κάθε πότε έχει πλοίο. Αυτή είναι διπλή ζεύξη Μαλιακού! -
Σας ευχαριστω και τους δυο!!!
βεβαια με την απαντηση του tgd γελαω μονος μου στη δουλεια σε σημειο που να εχω γινει γραφικος!
Ασε που με εβαλε στο τριπακι να δω τα δρομολογια των πλοιων ετσι για το χαβαλε.
Θα το κανω και επανερχομαι δριμυτερος με πληροφοριες για τη.... ΔΙΠΛΗ ΖΕΥΞΗ ΜΑΛΙΑΚΟΥ -
JUST FOR THE RECORD....
η διπλη ζευξη γινεται!!!!
Ειναι απλο!
Παιρνεις το φερρυ των 10.45 π.μ απο Αρκιτσα, φτανεις 11.30 Αιδηψο και κατοπιν παιρνοντας το φερρυ των 12.00 απο Γλύφα εισαι στις 12.25 Αγιοκαμπο.
Αυτο ειναι το μοναδικο connection που μπορεις να πετυχεις για να μην περιμενεις καμια ωρα στη Γλύφα.
Συνολικος χρονος δηλαδη 1.40 λεπτα απο Αρκιτσα για Αγιοκαμπο.
Ενδιαφερον φαινεται.... -
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
Παιρνεις το φερρυ των 10.45 π.μ απο Αρκιτσα, φτανεις 11.30 Αιδηψο και κατοπιν παιρνοντας το φερρυ των 12.00 απο Γλύφα εισαι στις 12.25 Αγιοκαμπο.
Μου φαίνεται όμως ότι Αγιόκαμπος είναι στην Εύβοια, άρα η διαδρομή πρέπει να είναι Αρκίτσα-> Αιδηψός-> Αγιόκαμπος-> Γλύφα
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Παιρνεις το φερρυ των 10.45 π.μ απο Αρκιτσα, φτανεις 11.30 Αιδηψο και κατοπιν παιρνοντας το φερρυ των 12.00 απο Γλύφα εισαι στις 12.25 Αγιοκαμπο.
Μου φαίνεται όμως ότι Αγιόκαμπος είναι στην Εύβοια, άρα η διαδρομή πρέπει να είναι Αρκίτσα-> Αιδηψός-> Αγιόκαμπος-> Γλύφα
Σωστος ο Ronnie James!!!
Απλα απο τη χαρα μου που πετυχα τη.......διπλή ζευξη του Μαλιακου, μπερδεψα ολιγον τα δρομολογια.
Παντως ψηνομαι να το κανω ετσι για το χαβαλε της υποθεσης στις 28/7 που θα ταξιδευω για Χαλκιδικη. Απλα θα αφαιρεσω απο πριν ολα τα βαρια αντικειμενα απο το αυτοκινητο, ωστε οταν κανω τη στροφη για Αρκιτσα και το ανακοινωσω στην κυρια μου να μην κινδυνευω απο βαριες καρνιοεγκεφαλικες κακωσεις και ατακες τυπου 'Ποτε θα καταλαβεις επιτελους οτι δεν ειμαστε πλεον οι δυο μας για να κανουμε λαλακιες???' -
Ο χρήστης agisd έγραψε:
to oti ta autokinita htan Kia kai Hyundai pisteuete oti epe3e rolo sto oti episan fwtia meta thn sygkrousi? eidika to Hyundai htan palio (dekaetias 80) apo oti eida...
ότι η 66χρονη προσπέρασε από δεξιά κι έφυγε στο αντίθετο δεν έχει να κάνει με Hyundai, KIA. Μπορεί να ήταν λιγότεροι οι νεκροί με κάποιο πιο σύγχρονο αυτοκίνητο, αλλά η βλακεία παραμένει
o tzipakias eipe oti ton prosperasan apo de3ia alla to Jeep exei zimia stin aristeri pleura...?
den milaw gia to oti xtypisan alla gia to oti piran fwtia meta tin sygkrousi....
Και εγώ αυτή την απορία έχω πως και είναι χτυπημένο μπροστά και αριστερά το τζιπ???
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Και εγώ αυτή την απορία έχω πως και είναι χτυπημένο μπροστά και αριστερά το τζιπ???Μπας και το τζιπ πήγε να προσπεράσει από δεξιά;
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Και εγώ αυτή την απορία έχω πως και είναι χτυπημένο μπροστά και αριστερά το τζιπ???
Μπας και το τζιπ πήγε να προσπεράσει από δεξιά;
Ρε συ και μενα κάτι τέτοιο με τρώει????
Λες να τους έσπρωξε???
69 χροννών γιαγιά λίγο κουφό να πάει για προσπέραση από δεξια!!!!
Ο άλλος είχε έξι άτομα μέσα στο ΚΙΑ!!!!! (Τι να πει κανείς??) -
Και φτάνει το αυτοκίνητο στον προορισμό του, αρκεί να στρίψει στη διασταύρωση αριστερά. Βγάζει ο οδηγός κανονικά το φλας καμιά 20αριά μέτρα πρίν, κόβει, πιάνει κέντρο στο δρόμο, στρίβει και
ΜΠΑΜ!!!!!
Ο από πίσω ερχόμενος, προφανώς χωρίς να καταλάβει τι έγινε, καρφώθηκε στη μέση του αυτοκινήτου, ακριβώς στο πίσω μέρος της καμπίνας του καινούριου διπλοκάμπινου 4Χ4! Τον είδε από μακριά που έκοψε και πήγε να τον προσπεράσει, χωρίς να δώσει σημασία στο φλας η τα φρένα!
Ευτυχώς ούτε γρατσουνιά κανείς, αλλά η ζημιά μεγάλη. Ήλθε η τροχαία και, αφού τελείωσε με τα σχεδιαγράμματα και τα αλκοτέστ (αρνητικά και για τους δυο), συμπλήρωσε τα στοιχεία των οδηγών:
Ο από πίσω ερχόμενος, υπεύθυνος για το ατύχημα:
Ημερομηνία γέννησης 07.08.1992!
Τόπος γέννησης Βόλος κι έδρα όπου νυχτώσει.
Για όποιον δεν κατάλαβε, τσιγγάνος ετων 13 παρά κάτι.
Και τώρα, τι;;;;;;;; Καλυπτόμαστε από την ασφάλεια, ή όχι; Πρέπει να πληρώσουμε την επισκευή και μετά να κάνουμε αγωγή; ΣΕ ΠΟΙΟΝ;;;;;;;Και καλά, ρε παιδιά, δε γ@μιέται το αυτοκίνητο... Αν είχε χτυπήσει και τη γυναίκα με το παιδί στο καρότσι που προσπαθούσε την ίδια στιγμή να περάσει το δρόμο;
Έφτασε και ο πατέρας του νεαρού, ειδοποιημένος από ποιός ξέρει ποιό κανάλι, μαζί με καμιά 100στή συγγενείς. Είναι, οδηγός και συνοδηγός, τυχεροί που έφυγαν σώοι... Και η αστυνομία, πως στο καλό τους άφησε όλους να φύγουν και μάλιστα το παρά κάτι 13χρονο οδηγώντας πάλι το τρακαρισμένο του;;;;;;;;;
-
kala ta lete paidia ομως εφοσον δεν υπαρχει μπαριερα σε 'εθνικη' οδο φταιει πρωτα απολα η πολιτεια για τους νεκρους
κατα τα αλλα εγω πιστευω οτι μεσα στην πολη τα μηχανακια ειναι ο μεγαλητερος κινδυνος
τωρα τελευταια εχω παθει φρικη και σκεφτομαι να παω να τουσ πατησω απο
πανω αφου δε σκοτωθηκαν με τη μαλακια που εκανανεχουν ολοι υιοθετησει την εξης μανουβρα ->σε δρομο με 3 λοριδες πχ αλλεξανδρας εσυ θες να πας απο την αριστερη στη μεσαια και το μηχανακι απο τη δεξια στην αριστερη.το μηχανακι ειναι πισω σου στη δεξια.βγαζεις φλας ,περναει λιγος χρονος, κοιτας,βλεπεις το μηχανακι μακρια και λες οκ
και αρχιζεις να μπαινεις στη μεσαια λωριδα.ο μηχανιβιος κανει την εξης εξυπναδα (βασιζομενος στην επιταχυνση και την ευελιξια) -παταει μια γκαζια αγνοει το φλας και κανει τη μανουβρα(απο τη δεξια στη μεσαια) περνωντας ξυστα απο διπλα και μπροστα.πολλες φορες μπενεις μαζι με το μηχανακι στη λωριδα και στη λεει και απο πανω. η πλακα ειναι πως αμα δε σκοτωθει φταιει αυτος αμα σκοτωθει εσυ πας φυλακη
-
Εβλεπα προχθες στην τηλεόραση μετά το ατύχημα στην Πατρών-Πύργου τα κανάλια να ρωτούν τους διερχόμενους οδηγούς για τον συγκεκριμμένο δρόμο και όλοι απαντούσαν ο δρόμος είναι πολύ επικίνδυνος, είναι σφαγείο, το κράτος δεν ασχολείται κλπ!!!!!! Έδειξε έξι αυτοκίνητα και σε ΚΑΝΕΝΑ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΔΕΝ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΖΩΝΗ!!!!!!
ΠΟΣΟΙ ΒΛΑΚΕΣ/ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2005??????? -
-28 είμαστε ήδη για το τετραήμερο
παρά την βελτίωση των δρόμων, τους αυστηρούς ελέγχους και τα νέα πολυδιαφημισμένα τμήματα της Τροχαίας!!!!!!!
Μυαλό δεν βάζει ο Έλληνας!!!!!!!!!!! -
Πώς να βάλει μυαλό όταν ακόμα κι εδώ μέσα που συμμετέχουν άτομα με γνώση του αυτοκινήτου διαβάζεις συχνά πυκνά δοξολογίες υπέρ της κόντρας και της οδήγησης με το πλάι σε δημόσιους δρόμους;
Χθες βράδυ στα λιμανάκια επιστρέφοντας προς Αθήνα ένας με σεντάν (ίσως BMW, δεν πρόλαβα να διακρίνω) έστριψε με το πλάι στο πέταλο ενώ ήμουν ακριβώς δίπλα του στο αντίθετο ρεύμα. Ήθελε πολύ να γίνει το κακό; Ήταν αδύνατον να χάσει την πρόσφυση και να πέσει πάνω μου; Ασταδιάλα επιτέλους! -
Θα ήθελα να μου λύσετε μια, στατιστική μάλλον, απορία.
Σε μια συζήτηση, ένας φίλος μου ισχυριζόταν πως από τα τέλη της προηγούμενης δεκαετίας και εφ' εξής, τα τροχαία ατυχήματα μειώθηκαν αρκετά- ή τουλάχιστον οι απώλειες από τα τροχαία.
Ως επιχείρημα έφερε το ότι παλιότερα, δεκαετία '80 έως μέσα '90, ακούγαμε συνέχεια για βαρύ φόρο αίματος και δεκάδες νεκρούς σε κάθε έξοδο, ενώ πλέον οι αριθμοί είναι πιο συγκρατημένοι. Η εξήγηση από τον ίδιο είναι η πρόοδος στην ασφάλεια των αυτοκινήτων (ενεργητική και παθητική), καθώς και η όποια βελτίωση των δρόμων.
Από την πλευρά μου πάλι, δεν ξέρω εάν βελτιώθηκε η κατάσταση, ή αν αντιμετωπίζεται το φαινόμενο ως σύνηθες πλέον. Η αλήθεια είναι πως όταν ήμουν μικρότερος θυμάμαι την τηλεόραση να μεταδίδει μια αρκετά πιο ζοφερή εικόνα σε κάθε έξοδο τριημέρου.
Λοιπόν;!;
-
Η τηλεόραση θέλει ζουμερά ατυχήματα αλλιώς δεν ασχολείται!!!!!
Πχ αυτό το τετραήμερο ασχολήθηκε μόνο με τους άτυχους που τους τσάκισε το τρένο στην Αλεξ/πούλη
Καλώς η κακώς την τριαντάρα κάθε ΣΚ την έχουμε... τώρα αν έχει γίνει 27 ή 28 σημαίνει 10% μείωση..... Αν βάλεις και κάτι πολύνεκρα με λεωφορεία που στατιστικά έχουμε σχεδόν ένα μεγάλο κάθε χρόνο από το 2004 και πίσω βγαίνουν τα νούμερα!!!!!
Εγώ νομίζω ότι παρά τα μεγάλα άλματα της τεχνολογίας ακόμα καταφέρνουμε και σκοτωνόμαστε στους δρόμους με τους ίδιους ρυθμούς!!!! -
28 νεκροι κατα την εξοδο σε ισαριθμα δυστυχηματα.....
Καλα παμε
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ