Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζώα ζώα ζώα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ζώα ζώα ζώα
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 259
    • 260
    • 17 / 260
    Περί αυτοκίνησης
    0
    5185
    56978
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manosk last edited by

      Ο χρήστης alkoolouxos έγραψε:
      Πάντως, άμα θέλετε να την ''πείτε'' σε κανένα φλώρο με H2, Η3, πείτε του πως τά μισά εξαρτήματα του πανάκριβου του προέρχονται από ΡΕΟ(γεγονός, αφού για ανταλλακτικά σε αναρτήσεις, διαφορικά, ηλεκτρικό κύκλωμα τα κανιβαλλίζουν συστηματικά) και τα άλλα μισά από κάτι αρχαία Chevrolet, πάλι του στρατού(κινητήρας, σύστημα θέρμανσης, κτλ)!

      Γεγονός; Θα πέσει γέλιο αν δοθεί η ευκαιρία.
      'Παλικάρι, ένα σαν αυτό οδηγούσα στο στρατό πριν 10 χρόνια'

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης alkoolouxos έγραψε:
        Πάντως, άμα θέλετε να την ''πείτε'' σε κανένα φλώρο με H2, Η3, πείτε του πως τά μισά εξαρτήματα του πανάκριβου του προέρχονται από ΡΕΟ και τα άλλα μισά από κάτι αρχαία Chevrolet

        Τα Η2 και Η3 δεν έχουν καμμία σχέση με το Η1. Είναι υπερκατασκευές που μοιάζουν με το στρατιωτικό πάνω στο πλαίσιο κοινών αμερικάνικων σουβ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alkoolouxos last edited by

          Η καινοτομία του hummer Η1 είναι ο τρόπος συγκόλλησης του ατσάλινου πλαισίου του(που σε άλλα αυτοκίνητα στα ίδια σημεία είναι πρεσσαριστό) χωρίς να επηρεάζεται η στρεπτική ακαμψία στα σημεία συγκολήσεως, η ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια σε όλους τους τροχούς και τα φρένα στη βάση των ημιαξόνιων δίπλα στα διαφορικά και όχι στη ζάντα (όπως τις alfasud)...

          Τώρα, εφόσον στα Η2, Η3 δεν υπάρχουν ούτε αυτα και τα έχουν αντικαταστήσει με εξαρτήματα από Chevrolet Blazer, ε τότε πραγματικά αυτοί που το αγοράζουν σε αυτήν την εξωφρενική τιμή είναι μεγάλα κοροίδα!
          Άρα εφόσον κατα το ήμισυ το Η1 είναι ΡΕΟ, τα Η2, Η3 είναι εξ' ολοκλήρου!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Οδηγός χωρίς ζώνη με το 3 χρονών παιδί του όρθιο στο εμπρός κάθισμα.
            Η κακιά στιγμή που λέγαμε;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              Η νεαρά δεσποινίδα που με ύφος 1000 καρδιναλίων έμπαινε με την 'Μπέμπα γκάμπριο' στο πάρκιν μεγάλης καφετέριας της Αθήνας και επειδή ένας κακομοίρης καθυστέρησε ένα νανοσεκόντ να μπει στο πάρκιν κόρναρε εκνευρισμένα χρησιμοποιώντας όλη την παλάμη της (ξέρετε το ύφος 'τσαντίστηκα-και-γ@μ@ω-όλον-τον-κόσμο').

              Δεν άντεξα και της είπα 'την κόρνα ξέρεις να την πατήσεις, να οδηγήσεις ξέρεις;'. Είμαι σίγουρος ότι με άκουσε, είχε ανοιχτή την οροφή τρομάρα της...

              Όταν όμως μετά έκανε τρεις ώρες να παρκάρει η άχρηστη, κανένας πίσω της δεν κόρναρε, αλλά δεν άντεξα και της την ξαναείπα 'να κορνάρεις ξέρεις, να παρκάρεις δεν ξέρεις'. Έπρεπε να δείτε το ύφος της όταν το άκουσε... Πάλι καλά που δεν είχαν έρθει ακόμα όλα τα παιδιά που περιμέναμε, θα είχε φάει ομαδικό κράξιμο. ΟΥΣΤ ΜΩΡΗ!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manosk last edited by

                Το shopping ΔΕΝ αντικαθιστά τον οργασμό, είναι πρόσκαιρο υποκατάστατο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ο χρήστης TGD έγραψε:
                  Οδηγός χωρίς ζώνη με το 3 χρονών παιδί του όρθιο στο εμπρός κάθισμα.
                  Η κακιά στιγμή που λέγαμε;

                  NEOΣ οδηγός (με Ν δηλαδή), παρότι πάνω από 30 εμφανισιακά, με καινούρια Οκτάβια 1,4 (χο-χο-χο-χο), με 5 ( ) γυμνά από τη μέση και πάνω (προφανώς τα πήγαινε για μπάνιο) πιτσιρίκια στο πίσω κάθισμα να χοροπηδάνε και να παίζουνε ανεξέλεγκτα... Και όλα αυτά, στην κόλαση της παραλιακής 08:45 το πρωί... 3 φορές πήγε να τρακάρει με την ίδια νταλίκα, και μερικές ακόμα με άλλα ΙΧ, όλες από δικές του στραβοτιμονιές...

                  ΟΚ, δεν είναι ο πιο εύκολος δρόμος να περάσεις (ταρίφες σταματάνε όπου να ναι, φορτηγά σε ΟΛΕΣ τις λωρίδες κλπ κλπ), αλλά ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ νέος οδηγός, μέσα στον πανικό, με 5 παιδάκια στο έλεος του υψίστου???

                  Ζ-Ω-Α!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    avel last edited by

                    Ζώα, όλοι αυτοί που δεν καταλαβαίνουν τι συμβαίνει στην Καλλιρόης, στο ρεύμα προς Νέο Κόσμο, εκεί που για ένα διάστημα υπάρχει γραμμή του τραμ, στο κολυμβητήριο.

                    Από πού να αρχίσω.

                    1. Η δεξιά λωρίδα, αυτή που έχει και το τραμ δηλαδή, ΔΕΝ είναι λεωφορειολωρίδα. Βλέπεις όλους αυτούς τους κακομοίρηδες που περιμένουν στη μεσαία, ενώ θα μπορούσαν να είχαν μπει στη δεξιά. Ισως έχουν μπερδευτεί με τη νέα λεωφορειολωρίδα που μάλιστα τελείωνε 50 μέτρα πιο πριν.

                    Φυσικά, εμένα δε με χαλάει ιδιαίτερα αυτό γιατί πάω από εκεί και τους περνάω όλους... Εγώ φταίω επειδή δεν ξέρουν να διαβάζουν τα σήματα;

                    1. Η πινακίδα στην είσοδο του κομματιού που μπαίνει με το τραμ, σημαίνει ότι επιτρέπονται μόνο αυτοκίνητα, και όχι μηχανάκια. Υπάρχει λόγος για αυτό. Τα μηχανάκια δε θα μπορούν να κινηθούν με ασφάλεια ανάμεσα στις ράγες.

                    Το χειρότερο ήταν βέβαια ένα φιλαράκι μου, που πήγε στις ράγες με... ποδήλατο και έπεσε, κι ευτυχώς που δεν έπαθε τίποτα από το αυτοκίνητο που ακολουθούσε. Εμαθε με τον καλύτερο τρόπο ότι δίκυκλο (ιδίως ποδήλατο) και ράγες τραμ δεν πάνε μαζί.

                    Εν πάσει περιπτώσει, τα μηχανάκια αγνοούν αυτήν την απαγόρευση και πάνε κλασσικά πάνω στις ράγες με κίνδυνο της ζωής τους.

                    1. Η συνεχής γραμμή σημαίνει ότι δεν επιτρέπεται η αλλαγή λωρίδας, πάλι για λόγους ασφαλείας. ΔΕΝ είναι καλή ιδέα να στρίβεις σε γραμμή που μπορεί να έρχεται πίσω σου το τραμ. Παρ'όλα αυτά πολλοί το κάνουν.

                    2. Η συνεχής γραμμή επίσης σημαίνει ότι θα είσαι ή από τη μία πλευρά ή από την άλλη. Και οι ταρίφες μάλλον έχουν... λάθος αντίληψη για αυτό... και καθυστερούν όλους τους υπόλοιπους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης avel έγραψε:
                      Ζώα, όλοι αυτοί που δεν καταλαβαίνουν τι συμβαίνει στην Καλλιρόης, στο ρεύμα προς Νέο Κόσμο, εκεί που για ένα διάστημα υπάρχει γραμμή του τραμ, στο κολυμβητήριο.

                      Από πού να αρχίσω.

                      1. Η δεξιά λωρίδα, αυτή που έχει και το τραμ δηλαδή, ΔΕΝ είναι λεωφορειολωρίδα. Βλέπεις όλους αυτούς τους κακομοίρηδες που περιμένουν στη μεσαία, ενώ θα μπορούσαν να είχαν μπει στη δεξιά. Ισως έχουν μπερδευτεί με τη νέα λεωφορειολωρίδα που μάλιστα τελείωνε 50 μέτρα πιο πριν.

                      Φυσικά, εμένα δε με χαλάει ιδιαίτερα αυτό γιατί πάω από εκεί και τους περνάω όλους... Εγώ φταίω επειδή δεν ξέρουν να διαβάζουν τα σήματα;

                      1. Η πινακίδα στην είσοδο του κομματιού που μπαίνει με το τραμ, σημαίνει ότι επιτρέπονται μόνο αυτοκίνητα, και όχι μηχανάκια. Υπάρχει λόγος για αυτό. Τα μηχανάκια δε θα μπορούν να κινηθούν με ασφάλεια ανάμεσα στις ράγες.

                      Το χειρότερο ήταν βέβαια ένα φιλαράκι μου, που πήγε στις ράγες με... ποδήλατο και έπεσε, κι ευτυχώς που δεν έπαθε τίποτα από το αυτοκίνητο που ακολουθούσε. Εμαθε με τον καλύτερο τρόπο ότι δίκυκλο (ιδίως ποδήλατο) και ράγες τραμ δεν πάνε μαζί.

                      Εν πάσει περιπτώσει, τα μηχανάκια αγνοούν αυτήν την απαγόρευση και πάνε κλασσικά πάνω στις ράγες με κίνδυνο της ζωής τους.

                      1. Η συνεχής γραμμή σημαίνει ότι δεν επιτρέπεται η αλλαγή λωρίδας, πάλι για λόγους ασφαλείας. ΔΕΝ είναι καλή ιδέα να στρίβεις σε γραμμή που μπορεί να έρχεται πίσω σου το τραμ. Παρ'όλα αυτά πολλοί το κάνουν.

                      2. Η συνεχής γραμμή επίσης σημαίνει ότι θα είσαι ή από τη μία πλευρά ή από την άλλη. Και οι ταρίφες μάλλον έχουν... λάθος αντίληψη για αυτό... και καθυστερούν όλους τους υπόλοιπους.

                      Αυτό γίνεται από τότε που επετράπη ξανά η αριστερή στροφή για Βουλιαγμένης.

                      Έτσι οι γνήσιοι Ελληνάρες, εκτός από την αριστερή για στρίψιμο, θεωρούν ότι πρέπει να κλείσουν και τη μεσαία για να στρίψουν αριστερά. Οπότε η μόνη λύση είναι ή να περιμένεις σαν τον.... ή να μπεις παράνομα στις γραμμές του τραμ.

                      Δυστυχώς δεν παίζει πλέον η λύση της Β.Όλγας γιατι εκτός του ότι έχει στενέψει (πάλι λόγω τραμ) το φανάρι για να διασχίσεις την Αμαλίας διαρκεί ελάχιστα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bit last edited by

                        τα μάτια σας ανοιχτά βρίσκονται αναμεσά μας..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          a-viper7 last edited by

                          Ο χρήστης taurus έγραψε:
                          Η νεαρά δεσποινίδα που με ύφος 1000 καρδιναλίων έμπαινε με την 'Μπέμπα γκάμπριο' στο πάρκιν μεγάλης καφετέριας της Αθήνας και επειδή ένας κακομοίρης καθυστέρησε ένα νανοσεκόντ να μπει στο πάρκιν κόρναρε εκνευρισμένα χρησιμοποιώντας όλη την παλάμη της (ξέρετε το ύφος 'τσαντίστηκα-και-γ@μ@ω-όλον-τον-κόσμο').

                          Δεν άντεξα και της είπα 'την κόρνα ξέρεις να την πατήσεις, να οδηγήσεις ξέρεις;'. Είμαι σίγουρος ότι με άκουσε, είχε ανοιχτή την οροφή τρομάρα της...

                          Όταν όμως μετά έκανε τρεις ώρες να παρκάρει η άχρηστη, κανένας πίσω της δεν κόρναρε, αλλά δεν άντεξα και της την ξαναείπα 'να κορνάρεις ξέρεις, να παρκάρεις δεν ξέρεις'. Έπρεπε να δείτε το ύφος της όταν το άκουσε... Πάλι καλά που δεν είχαν έρθει ακόμα όλα τα παιδιά που περιμέναμε, θα είχε φάει ομαδικό κράξιμο. ΟΥΣΤ ΜΩΡΗ!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kantoniou last edited by

                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                            Οδηγός χωρίς ζώνη με το 3 χρονών παιδί του όρθιο στο εμπρός κάθισμα.
                            Η κακιά στιγμή που λέγαμε;

                            NEOΣ οδηγός (με Ν δηλαδή), παρότι πάνω από 30 εμφανισιακά, με καινούρια Οκτάβια 1,4 (χο-χο-χο-χο), με 5 ( ) γυμνά από τη μέση και πάνω (προφανώς τα πήγαινε για μπάνιο) πιτσιρίκια στο πίσω κάθισμα να χοροπηδάνε και να παίζουνε ανεξέλεγκτα... Και όλα αυτά, στην κόλαση της παραλιακής 08:45 το πρωί... 3 φορές πήγε να τρακάρει με την ίδια νταλίκα, και μερικές ακόμα με άλλα ΙΧ, όλες από δικές του στραβοτιμονιές...

                            ΟΚ, δεν είναι ο πιο εύκολος δρόμος να περάσεις (ταρίφες σταματάνε όπου να ναι, φορτηγά σε ΟΛΕΣ τις λωρίδες κλπ κλπ), αλλά ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ νέος οδηγός, μέσα στον πανικό, με 5 παιδάκια στο έλεος του υψίστου???

                            Ζ-Ω-Α!

                            Εγω περισσοτερο απο καθε τι αλλο, τρελλαινομαι μ' αυτους που δεν εχουν τα παιδια δεμενα.

                            ΖΩΟ ο ταξιτζης στο λιμανι της Ροδου που πηγαινε με το πλαι μερα-μεσημερι με δεκαδες πεζους και οδηγους ελαχιστα εκατοστα μακρια απο το κωλαμαξο του (Mercedes με ποδιες, αεροτομες κτλ)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hazard last edited by

                              Έτσι οι γνήσιοι Ελληνάρες, εκτός από την αριστερή για στρίψιμο, θεωρούν ότι πρέπει να κλείσουν και τη μεσαία για να στρίψουν αριστερά. Οπότε η μόνη λύση είναι ή να περιμένεις σαν τον.... ή να μπεις παράνομα στις γραμμές του τραμ.

                              Παλιότερα, πριν απαγορέψουν την στροφή, η αριστερή και δίπλα από αυτή λωρίδα, ήταν για να στρίψει κάποιος αριστερά, και οι υπόλοιπες 2 για ευθεία.
                              Έχει αλλάξει αυτό ???

                              (έχω να περάσω από εκεί, πολύ πριν τους ολυμπιακούς)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Ο χρήστης hazard έγραψε:

                                Έτσι οι γνήσιοι Ελληνάρες, εκτός από την αριστερή για στρίψιμο, θεωρούν ότι πρέπει να κλείσουν και τη μεσαία για να στρίψουν αριστερά. Οπότε η μόνη λύση είναι ή να περιμένεις σαν τον.... ή να μπεις παράνομα στις γραμμές του τραμ.

                                Παλιότερα, πριν απαγορέψουν την στροφή, η αριστερή και δίπλα από αυτή λωρίδα, ήταν για να στρίψει κάποιος αριστερά, και οι υπόλοιπες 2 για ευθεία.
                                Έχει αλλάξει αυτό ???

                                (έχω να περάσω από εκεί, πολύ πριν τους ολυμπιακούς)

                                έχεις μείνει πίσω

                                Απαγορεύτηκε η αριστερή και οι δύο λωρίδες συνέχιζαν ευθεία και στη λωρίδα του τραμ δεν έμπαινε σχεδόν κανείς (ταρίφες και παπιά). Βέβαια είχε αυξηθεί σε παράπλευρους δρόμους η κίνηση για αυτούς που ήθελαν να πάνε Βουλιαγμένης.

                                Τώρα είναι το χειρότερο σενάριο και από πριν που έστριβαν αριστερά, αλλά χωρίς τραμ και με απαγορευμένη την αριστερή, αλλά δύο λωρίδες ευθεία

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thymios last edited by

                                  Την Κυριακή πάμε στο αυτοκίνητο του αδερφού μου (106) μετά από μπάνιο και το βρίσκουμε μετατοπισμένο κατά 3-4 μέτρα!!!Το 106 ήταν παρκαρισμένο κανονικότατα σε πάρκιν, όμως ακριβώς απέναντι υπήρχε διασταύρωση και λεωφορείο ήθελε να στρίψει.Κανονικά το 106 δεν ενοχλούσε καθόλου αφού ήταν παρκαρισμένο πολύ μέσα, όμως το Γκραντ Τσερόκι του λουόμενου που ήταν παρκαρισμένο απέναντι και πάνω στη γωνία απαγόρευε κάθε κίνηση στο λεωφορείο...
                                  Μαζευτήκανε λοιπόν 3-4 παλικαράδες και είπανε σιγά μη ψάχνουμε όλες τις ξαπλώστρες να βρούμε τον οδηγό του Γκραντ!Θα σηκώσουμε το 106 απέναντι που είναι ελαφρύ, ώστε το λεωφορείο να σρίψει...στο πάρκιν!
                                  Αποτέλεσμα;Τσακισμένο όλο το φτερό του 106, ενός αυτοκινήτου υπόφειγμα συντήρησης και άψογης κατάστασης

                                  Ζώα 1 Ο οδηγός του Γκραντ που εκεί που πάρκαρε θα ενοχλούσε ακόμη και σκούτερ

                                  Ζώα 2 ο οδηγός του Λεωφορείου που δεν έστριψε προς την αντίθετη κατεύθυνση και να κάνει 100 μέτρα παραπάνω δρόμο

                                  Ζώα 3 οι παλικαράδες που προσφέρθηκαν να σηκώσουν/τσακίσουν το 106 και να επιδείξουν τους καλογυμνασμένους από τις 'σκόνες' μύες τους...

                                  Κρίμα για το αυτοκινητάκι,ειλικρινά!μέχρι τέλος 2005 σκοπεύει να το αλλάξει με καινούργιο.Πόσο έχασε από την αξία του σε 3 λεπτά;Χαμένη η συντήρηση που του κανε...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    manosk last edited by

                                    Δεν έχασε και πολύ. Μια φωτογραφία πριν την επισκευή (για να δει ο μελλοντικός αγοραστής ότι ήταν τσαλάκωμα κι όχι στούκα) και 200 ευρώ για αλλαγή του φτερού. Εξακολουθεί να είναι 'ατρακάριστο'.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      thymios last edited by

                                      Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                      Δεν έχασε και πολύ. Μια φωτογραφία πριν την επισκευή (για να δει ο μελλοντικός αγοραστής ότι ήταν τσαλάκωμα κι όχι στούκα) και 200 ευρώ για αλλαγή του φτερού. Εξακολουθεί να είναι 'ατρακάριστο'.

                                      Μακάρι αν και πιστεύω οτι αυτό περνά σε δεύτερη μοίρα...Είναι σωστός ο συλλογισμός σου πάντως.Θα το πω να το κάνει.Ευχαριστώ για την ιδέα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        inimic last edited by

                                        Πάει... δεν πωλείται πιά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Δεν ξέρω αν πάει στα ζώα ή στο 'απίθανα'

                                          Nissan Cherry 20ετίας (και βάλε) με μπροστινό παρμπρίζ... θρύψαλα!

                                          Εννοείται ότι δεν έβλεπε τίποτα και πήγαινε 60-70 στη μεσαία

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kamil last edited by

                                            Λ. Αλεξάνδρας χτές το πρωί, παππούς με γιαγιά με παλιά BMW (πολύ παλιά όμως) ανοικτό το παράθυρο του οδηγού για να πέρνουμε αέρα αλλά με κουρτινάκι για να μην μπαίνει ο ήλιος ...τι ζελατίνες τώρα και κουραφέξαλα...άσχετο αν δεν είχε ορατότητα καθόλου και εννοείτε στην δεξιά λεωφορειολωρίδα (αμφιβάλω αν το ήξερε οτι υπάρχει κάτι τέτοιο )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 259
                                            • 260
                                            • 17 / 260
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr