-
Η ταπεινη μου γνωμη πανω στο θεμα ειναι πως σε ενα ιμπιζα με νορμαλ αναρτηση τα ημισλικ ειναι υπερβολη για χρηση δρομου.
Εκτος αν κανεις ειδικες καθε μερα συνονοματε Σπυρο για να πας στη δουλεια σου.
Για πιστα θα συμφωνησω οτι ειναι μονοδρομος, αλλα και παλι θελει προσοχη γιατι αν δεν ξερεις τα αυξημενα ορια προσφυσης μπορεις πανευκολα να τα ξεπερασεις και να αγορασεις αγροτεμαχιον με φυστικια στην περιοχη μεγαρων!Επισης να προσθεσω οτι στον αυτοκινητοδρομο τα ημισλικ μετα τα 140 τα θεωρω επικινδυνα και αυτο γιατι ζεσταινονται αρκετα και γινονται σαν τσιχλα, με αποτελεσμα οχι καλο φρεναρισμα και ανασφαλεια σε στροφες.
Αλλα αυτο με πανω απο 150 και συνεχομενη οδηγηση. -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Η ταπεινη μου γνωμη πανω στο θεμα ειναι πως σε ενα ιμπιζα με νορμαλ αναρτηση τα ημισλικ ειναι υπερβολη για χρηση δρομου.
Εκτος αν κανεις ειδικες καθε μερα συνονοματε Σπυρο για να πας στη δουλεια σου.
Για πιστα θα συμφωνησω οτι ειναι μονοδρομος, αλλα και παλι θελει προσοχη γιατι αν δεν ξερεις τα αυξημενα ορια προσφυσης μπορεις πανευκολα να τα ξεπερασεις και να αγορασεις αγροτεμαχιον με φυστικια στην περιοχη μεγαρων!Επισης να προσθεσω οτι στον αυτοκινητοδρομο τα ημισλικ μετα τα 140 τα θεωρω επικινδυνα και αυτο γιατι ζεσταινονται αρκετα και γινονται σαν τσιχλα, με αποτελεσμα οχι καλο φρεναρισμα και ανασφαλεια σε στροφες.
Αλλα αυτο με πανω απο 150 και συνεχομενη οδηγηση.Οχι δεν κανω ειδικες για να παω στη δουλεια μου.
Και ποιος ειπε οτι θα τα βαλω στο ιμπιζα
Σωστες οι παρατηρησεις σου παντως.
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Η ταπεινη μου γνωμη πανω στο θεμα ειναι πως σε ενα ιμπιζα με νορμαλ αναρτηση τα ημισλικ ειναι υπερβολη για χρηση δρομου.
Εκτος αν κανεις ειδικες καθε μερα συνονοματε Σπυρο για να πας στη δουλεια σου.
Για πιστα θα συμφωνησω οτι ειναι μονοδρομος, αλλα και παλι θελει προσοχη γιατι αν δεν ξερεις τα αυξημενα ορια προσφυσης μπορεις πανευκολα να τα ξεπερασεις και να αγορασεις αγροτεμαχιον με φυστικια στην περιοχη μεγαρων!Επισης να προσθεσω οτι στον αυτοκινητοδρομο τα ημισλικ μετα τα 140 τα θεωρω επικινδυνα και αυτο γιατι ζεσταινονται αρκετα και γινονται σαν τσιχλα, με αποτελεσμα οχι καλο φρεναρισμα και ανασφαλεια σε στροφες.
Αλλα αυτο με πανω απο 150 και συνεχομενη οδηγηση.Tote γιατι έχουν πάνω δίκτη ταχυτητας ? πχ τα δικά μου Ζ211 έιναι V (240)
για να πω την αλήθεια πάντως δεν έχω πάει ακόμα κανα ταξιδάκι !!! -
Αυτο για τις υψηλες ταχυτητες και το κρατημα δεν ισχυουν,συμπεριφερονται πολυ καλα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αρα η καλυτερη λυση ειναι 2 σιδερενιες ζαντες με ημισλικ, ετοιμες να μπουν μπροστα για χρηση πιστας.
Γιατί 2 και όχι 4; Πόση διαφορά έχουν;
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
αρα η καλυτερη λυση ειναι 2 σιδερενιες ζαντες με ημισλικ, ετοιμες να μπουν μπροστα για χρηση πιστας.
Γιατί 2 και όχι 4; Πόση διαφορά έχουν;
στο οτι θελεις περισσοτερη ωρα να τα ...βαλεις!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αρα η καλυτερη λυση ειναι 2 σιδερενιες ζαντες με ημισλικ, ετοιμες να μπουν μπροστα για χρηση πιστας.
Γιατί 2 και όχι 4; Πόση διαφορά έχουν;
στο οτι θελεις περισσοτερη ωρα να τα ...βαλεις!
Και μετά περισσότερο ανεφοδιασμό... Σε νιώθω...
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Η ταπεινη μου γνωμη πανω στο θεμα ειναι πως σε ενα ιμπιζα με νορμαλ αναρτηση τα ημισλικ ειναι υπερβολη για χρηση δρομου.
Εκτος αν κανεις ειδικες καθε μερα συνονοματε Σπυρο για να πας στη δουλεια σου.
Για πιστα θα συμφωνησω οτι ειναι μονοδρομος, αλλα και παλι θελει προσοχη γιατι αν δεν ξερεις τα αυξημενα ορια προσφυσης μπορεις πανευκολα να τα ξεπερασεις και να αγορασεις αγροτεμαχιον με φυστικια στην περιοχη μεγαρων!Επισης να προσθεσω οτι στον αυτοκινητοδρομο τα ημισλικ μετα τα 140 τα θεωρω επικινδυνα και αυτο γιατι ζεσταινονται αρκετα και γινονται σαν τσιχλα, με αποτελεσμα οχι καλο φρεναρισμα και ανασφαλεια σε στροφες.
Αλλα αυτο με πανω απο 150 και συνεχομενη οδηγηση.Ορθότατος όσον αφορά τον απαιτούμενο συνδυασμό ημι-σλικ ελαστικών και πιο σκληρών αναρτήσεων...
Σχετικά με τη χρήση στον αυτοκινητόδρομο, με τί λάστιχο, γεωμετρία και αυτοκίνητο παρατήρησες τέτοια συμπεριφορά από τα ημι-σλικ ελαστικά;;; -
Ωραία όλα τα παραπάνω, αλλά μιας και το 2ο τεστ ντράιβ πάρτυ πλησιάζει (και μετά απ' αυτό η όρεξη για 'πίστα ξανά' μεγαλώνει), επί του πρακτέου:
- Οι διαστάσεις στα ημι-σλικ δίνονται όπως και στα νορμάλ π.χ 195/55/15 ή με τη μορφή που έχουν στα αγωνιστικά;
- Εκτός από τα Hankook Z211, Yokohama A048 και Bridgestone 540 καθώς και τα Pirelli που δοκίμασε το περιοδικό, ποιό άλλο θα προτείνατε; Η φθηνή Matador έχει τίποτα που να αξίζει;
Δυστυχώς δεν έχω Ελίζ αλλά ένα ταπεινό Φόκους 1.6 (νορμάλ από κινητήρα, ελαφρώς χαμηλωμένο). Εννοείται ότι θα τα έχω μόνο για χρήση πίστας.
-
Egw tha dokimasw ta Toyo R888 syntoma.
Oi diastaseis dinonte opos sta kanonika lastixa.Prepei na foras pio skliri anartisi gia mporei na antexei to extra load apo tin parapano prosfysi ton semi-Slick
-
Φόρεσα τα ΤΟΥΟ 888 όλο το καλοκαίρι και με πολλές επισκέψεις σε Μέγαρα/Καρτόδρομο είτε σε αγώνες είτε για προπόνηση.
Εξαιρετικό λάστιχο! Εμεινα εντυπωσιασμένος...
-
Έχω περάσει ελατήρια της Eibach που χαμήλωσαν το αυτοκίνητο κατά 3,5 πόντους. Υποθέτω ότι είναι και πιο σκληρά από τα εργοστασιακά.
Τα αμορτισέρ, όμως, παρέμειναν ως είχαν (ελπίζω όχι για πολύ).
Τι θα μπορούσε να συμβεί αν η ανάρτηση δεν αντέξει το extra load, όπως αναφέρει ο lotusnick ; Απώλεια πρόσφυσης; Υπερβολική καταπόνηση ανάρτησης - αμαξώματος; Κάτι άλλο;
Δώστε και μια ιδέα για το κόστος των Toyo, αν μπορείτε.
Thanks in advance. -
Tha termatizei h anartisi sou stis strofes kai sto frenarisma.
Den tha mporei genika na elegxei swsta tis kiniseis tou amaxomatos.
Logika me ta kainourgia elatiria, an einai arketa pio sklira tha eisai ok.
Douleuoun OK ta amortiser sou me ta kainourgia elatiria? -
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Δώστε και μια ιδέα για το κόστος των Toyo, αν μπορείτε.
Thanks in advance.195/55-15 κοντά στα 450 ευρώ,άν θυμάμαι καλά.
-
Ο χρήστης asyrigos έγραψε:
Φόρεσα τα ΤΟΥΟ 888 όλο το καλοκαίρι και με πολλές επισκέψεις σε Μέγαρα/Καρτόδρομο είτε σε αγώνες είτε για προπόνηση.Εξαιρετικό λάστιχο! Εμεινα εντυπωσιασμένος...
Επειδη σκεφτομαι και εγω για τα R888 ποσο σκληρα ειναι τα πλαϊνα τους, δηλαδη ειναι αρκουντως σκληρα;
Ρωταω γιατι αυτη τη στιγμη φοραω τα δρομισια T1-R σε 195/50/15 και εχουν μαλακα πλαϊνα που μαγουλιαζουν πολυ και γενικα ακουγεται οτι αυτο ισχυει για τα Toyo -
Ο χρήστης dg έγραψε:
Φόρεσα τα ΤΟΥΟ 888 όλο το καλοκαίρι και με πολλές επισκέψεις σε Μέγαρα/Καρτόδρομο είτε σε αγώνες είτε για προπόνηση.
Εξαιρετικό λάστιχο! Εμεινα εντυπωσιασμένος...
Επειδη σκεφτομαι και εγω για τα R888 ποσο σκληρα ειναι τα πλαϊνα τους, δηλαδη ειναι αρκουντως σκληρα;
Ρωταω γιατι αυτη τη στιγμη φοραω τα δρομισια T1-R σε 195/50/15 και εχουν μαλακα πλαϊνα που μαγουλιαζουν πολυ και γενικα ακουγεται οτι αυτο ισχυει για τα ToyoTa plaina apo ta T1-R einai gia ta MPAZA!!!
Meta apo 20km pistas ego mporo na balo to plaino mesa me to daxtylo mou.
Kalo lastixo gia broxi omos.Ta R888 lene oti exoun theosklira plaina, opos prepei diladi.
Egw tha ta balo mesa ston mina(I think) opote tha sas grapso entyposeis
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Douleuoun OK ta amortiser sou me ta kainourgia elatiria?Εκ των προτέρων ήμουν σίγουρος ότι δεν θα δούλευαν τέλεια, αφού καλούνται να λειτουργήσουν σε μια κατάσταση μερικής συμπίεσης συνεχώς.
Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι μια αδυναμία τους να αποσβέσουν εγκάρσιες ανωμαλίες (αναμενόμενο) αλλά και μεγάλη διαφοροποίηση της οδικής συμπεριφοράς με φορτίο 4 ατόμων (κάτι που δεν το είχα προβλέψει). Στη δεύτερη περίπτωση το αυτοκίνητο συνεχίζει να ταλαντώνεται κάμποση ώρα αφού περάσει από κυματοειδείς ανωμαλίες με ταχύτητες άνω των 100 χλμ/ώρα.
Με 1-2 άτομα και καλό οδόστρωμα δουλεύουν ικανοποιητικά.
Η αλλαγή με Sachs Performance έχει προγραμματιστεί με την έλευση του νέου έτους.
Μέχρι τότε, ίσως πάρω τα ημι-σλικ έτσι κι αλλιώς. -
Νομίζω πως το δίλημμα για την επιλογή ή όχι semislick ελαστικών είναι το αν σου αρέσει το προοδευτικό και παιχνιδιάρικο γλίστρημα ή το απόλυτο κράτημα αλλά με λιγότερο ευχάριστη συμπεριφορά.
Αν θες να κυνηγήσεις τον απόλυτο χρόνο τα βάζεις και απλά δυσανασχετείς από τις μεγαλύτερες κλίσεις που θα παίρνει το αυτοκίνητο και τη μόνιμη αίσθηση ότι θα πρέπει να αλλάξεις ανάρτηση.
Αν πηγαίνεις στην πίστα just for the fun of it θα πρότεινα να βρείς ένα πάμφτηνο -μεταχειρισμένο- σετ RE720 (ή άλλα, δε θα κολλήσουμε εκεί) και να τους πετάξεις τα μάτια έξω.
Υ.Γ. Το παραπάνω συμπέρασμα έχει βγεί από τη χρήση Hankook Z211 σε 106 rallye 1300 με νορμάλ ανάρτηση.
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Νομίζω πως το δίλημμα για την επιλογή ή όχι semislick ελαστικών είναι το αν σου αρέσει το προοδευτικό και παιχνιδιάρικο γλίστρημα ή το απόλυτο κράτημα αλλά με λιγότερο ευχάριστη συμπεριφορά.Αν θες να κυνηγήσεις τον απόλυτο χρόνο τα βάζεις και απλά δυσανασχετείς από τις μεγαλύτερες κλίσεις που θα παίρνει το αυτοκίνητο και τη μόνιμη αίσθηση ότι θα πρέπει να αλλάξεις ανάρτηση.
Αν πηγαίνεις στην πίστα just for the fun of it θα πρότεινα να βρείς ένα πάμφτηνο -μεταχειρισμένο- σετ RE720 (ή άλλα, δε θα κολλήσουμε εκεί) και να τους πετάξεις τα μάτια έξω.
Υ.Γ. Το παραπάνω συμπέρασμα έχει βγεί από τη χρήση Hankook Z211 σε 106 rallye 1300 με νορμάλ ανάρτηση.
Θα μου επιτρέψεις μερικά σχόλια. Δεν είναι απαραίτητο τα ημισλίκ να είναι πιο απόλυτα από τα πολιτικά ελαστικά. Μπορείς π.χ. να αγοράσεις ζάντες μικρότερης διαμέτρου και να περάσεις ημισλίκ με παρόμοιο πλάτος με τα πολιτικά σου αλλά μεγαλύτερο προφίλ. Έτσι αντισταθμίζεις την 'απολυτότητα' που δίνει η γόμα και το σκληρό πλαϊνό με προοδευτικότητα που δίνει το πιο ψηλό πλαϊνό.
Κάτι ακόμα: εκτός από τις μεγάλες κλίσεις η υπερπρόσφυση που δίνουν τα ημισλικ/σλικ ενέχει και άλλους κινδύνους: Το σασί του αυτοκινήτου δέχεται πολύ μεγαλύτερες τάσεις απ'ό,τι στο δρόμο, έχω ακούσει για αυτοκίνητα που στράβωσαν ή σχίστηκαν δομικά τους μέρη μετά από παρατεταμμένη χρήση σε πίστα με ημισλίκ. Ένας άλλος κίνδυνος είναι η αυξημένη πιθανότητα ανατροπής λόγω υπερπρόσφυσης και κλίσεων αν π.χ. ακουμπήσεις άτσαλα κάποιο κερμπ ενώ το αυτοκίνητο ψιλογλιστράει.
-
Θα συμφωνησω με τον alex-design,στην περιπτωση ενος φοκους 1.6 σχεδον νορμαλ η καλυτερη επιλογη ειναι μεταχειρισμενο νορμαλ λαστιχο και οχι ημισλικ,αφου δεν θα εχει και πολυ νοημα οπως θα διαπιστωσεις αν το κανεις.Σε ημισλικ καλη επιλογη για μετρι οαμαξι,οπως το φοκους απο πλευρας επιδοσεων,αναρτησης ειναι τα 032 γιοκοχαμα,αν δεν βγαινουν τα μπριτζεστον ειναι μια καλη επιλογη,τα υπολοιπα ημισλικ ειναι μαλλον ακομα πιο απαιτητικα απο το 'αυτοκινητο',οποτε τα θεωρω για αυτο που εχεις kavy υπερβολη.
Κyan,δεν στεκει αυτο που λες οτι 'μπορεις να βαλεις μικροτερη ζαντα' ,γιατι 1ον,ποιος ο λογος να εξομειωσεις τα δυο λαστιχα,2ον και κυριοτερο, το πιθανοτερο δεν θα μπαινουν μικροτερες ζαντες (η θα χαλανε τη γεωμετρια)λογω των φρενων.
Ημι-σλικ λαστιχα για το δρομο!