Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SMART ΚΑΙ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. SMART ΚΑΙ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    28
    218
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
      Οπωσδήποτε να το οδηγήσεις μην το πάρεις στα τυφλά.
      Μειονεκτήματα ποιότητα κατασκευής δυσανάλογη της τιμής, κιβώτιο ταχυτήτων, αργό τιμόνι (3,5 στροφές). ακριβό και κακό σέρβις σε πολλά επίσημα μαγαζιά....
      Πλεονεκτήματα μεγάλοι χώροι για δύο, εξωτερικές διαστάσεις, χαρά του οδηγού αν και όχι για τους συνήθεις λόγους, κατανάλωση, ασφάλεια (ιδίως παθητική), τεχνολογία, βελτιώσεις και αν και υστερεί σε 0-100 είναι πολύ καλό σε ρεπρίζ!

      Τόσο η ανάρτηση όσο και ο κινητήρας και το κιβώτιο έχουν βελτιωθεί σημαντικά οπότε καλό είναι να σιγουρεύεσαι για το ποιο μοντέλο οδηγάς. Επίσης νομίζω ότι πλέον όλα είναι και αυτόματα κατά βούληση. Οι αλλαγές είναι αργές αλλά εξαρτάται και από τον τρόπο χρήσης, μερικοί πετυχαίνουν γρήγορες αλλαγές.... Τα φρένα δεν έχουν αίσθηση αλλά νομίζω είναι αποτελεσματικά αν και μπλοκάρουν (εννοώ μπαίνει το ABS) εύκολα με τις στενές μαμίσιες εμπρός ρόδες σε πολύ απότομο φρενάρισμα.
      Δεν μπορείς όμως να το συγκρίνεις με κανένα άλλο απλά και μόνο γιατί κανένα άλλο δεν μπορεί να κινηθεί όπως αυτό στην πόλη ούτε να παρκάρει εκεί που μπορεί αυτό. Είναι 80 πόντους κοντύτερο από τον επόμενο ανταγωνιστή.... 80 πόντοι είναι οι διαφορά μεταξύ Golf και S-class....
      Καλύτερα καινούργιο διαφημιστικό σε πολύ καλή τιμή παρά μεταχειρισμένο με άγνωστο αριθμό χιλιομέτρων που σπάνια συμπίπτουν με ό,τι δείχνει το κοντέρ....

      Μόνο παθητική εννοείς προφανώς. Αμφιβάλλω αν υπάρχει αυτή τη στιγμή μοντέλο με χειρότερη ενεργητική ασφάλεια από το Smart. Ίσως το Terios και κάποια Dacia και Lada, αλλά αυτό δεν κάνει τη Smart να νιώσει πιο περήφανη.
      Όσο για τα φρένα, το ForTwo έχει σημειώσει τη χειρότερη επίδοση από όλα τα μοντέλα που έχει δοκιμάσει Drive-Autocar επί ελληνικού εδάφους. Απλώς δράμα. Πώς μπορούν κάποιοι νέοι άνθρωποι να φανατίζονται με αυτό το αυτοκινητάκι και να έχουν φτιάξει club, είναι κάτι που αδυνατό να καταλάβω. Είναι απλώς ένα εργαλείο που απαιτεί πολλές παραχωρήσεις για να προσφέρει κάποια άλλα μοναδικά χαρακτηριστικά.

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        techadmin admin last edited by

        Επίσης εκτός του κιβωτίου το σημαντικότερο για εμένα μειονέκτημα απο το λίγο που το είχα οδηγήσει τουλάχιστον (άλλη μια προσφορά του dimsabas:P) είναι η απίστευτη απουσία ευελιξίας.

        Λογικό απο τη μία για να μην φέρνουν τούμπες οι ανυποψίαστοι αλλα ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο πόλης να είναι ΤΟΣΟ δυσκίνιτο λόγω συνδυασμού απίστευτα αργού τιμονιού/κιβωτίου είναι κρίμα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • K
          krusenstern last edited by

          Ο χρήστης IKE έγραψε:
          Λογικό απο τη μία για να μην φέρνουν τούμπες οι ανυποψίαστοι αλλα ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο πόλης να είναι ΤΟΣΟ δυσκίνιτο λόγω συνδυασμού απίστευτα αργού τιμονιού/κιβωτίου είναι κρίμα.

          το πολύ αργό τιμόνι είναι σχεδόν υποχρεωτικό σε τέτοιου ειδους όχημα, με θεόκοντο μεταξόνιο, περίεργη θέση οδήγησης (οδηγάς από την.... πρύμη, σαν τα βαπόρια ) και εμπρός λάστιχα ποδηλάτου. Αν δεν ήταν αργό το τιμόνι, θα έφερναν ακόμα περισσότερα τουμπίδια οι ανυποψίαστοι που λες

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            techadmin admin last edited by

            Tα πρώτα smart πρίν την μαζική ανάκληση είχαν φαρδύτερα λάστιχα και λιγότερο υποστροφικό στήσιμο αν θυμάμαι καλά και πιο άμεσο τιμόνι.

            Νομίζω για κάποιον που έχει στοιχειώδη συναίσθηση του τι οδηγεί θα ήταν επείρως καλύτερα απο τα σημερινά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • K
              krusenstern last edited by

              Ο χρήστης IKE έγραψε:
              Νομίζω για κάποιον που έχει στοιχειώδη συναίσθηση του τι οδηγεί θα ήταν επείρως καλύτερα απο τα σημερινά.

              Ελαχιστότατο ποσοστό των οδηγών έχουν στοιχειώδη συναίσθηση του τι οδηγούν

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dimsabas last edited by

                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                (άλλη μια προσφορά του dimsabas:P)

                Θα πρέπει να θυμάσαι ότι όταν είχαμε έρθει εκείνο το βράδυ, από το Smart κατέβηκαν 4 άτομα, έτσι;

                Για πες μας, τι άλλο έχεις οδηγήσει χάρη στον dimsabas;
                WRX; 9-5 Aero; MR2; TT; Corolla T-Sport; Πρέπει να είναι αρκετά ακόμα

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  9-5Aero και MR2 δεν έχω οδηγήσει, WRX, TT και Corolla T-sport ναι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Καλά, αλλά η απόλαυση από το Aero ήταν μεγαλύτερη και από το να το οδηγούσες. MR2 όχι; Golf GTi; 607 3.0; Μου έρχονται τώρα διάφορα. Προσπάθησε να θυμηθείς και συ.

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dpolal last edited by

                      Ο χρήστης Peugeot-άκιας έγραψε:
                      TAURUS, ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΠΟΤΕ... ??? ΤΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΙΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΤΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΓΝΩΣΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ. ΒΛΕΠΩ ΤΟΣΕΣ ΚΟΠΕΛΕΣ ΝΑ ΤΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΩ, ΜΑ ΚΑΛΑ ΤΟΣΟ ...... ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΩ ?? ΑΛΛΟ ΑΝ ΞΕΡΕΤΕ, ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΦΑΝΑΡΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ 4Η, ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ 4Η Η ΚΑΤΕΒΑΖΕΙΣ ???

                      Φίλε, γιατί δεν νοικιάζεις ένα για Σαββατοκύριακο;;;;
                      Ούτε τα 1000 γρόσσα θα δώσεις και θα το μάθεις καλά για να δεις αν σου αρέσει ή όχι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 2 / 2
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr